.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کلاردشت به باغ‌شهر تبدیل شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: احداث باغ‌شهر در کلاردشت در دستور کار قرار گیرد و باغ‌های 5 هزار متری در کلاردشت ایجاد شود.(ادامه)
قاچاق کالا تعطیلی واحدهای تولیدی را به دنبال دارد
جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: قاچاق کالا تعطیلی واحدهای تولیدی را به دنبال دارد.(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اگر مدیر اقتصادی قدرتمند و شناسنامه داری وارد انتخابات ریاست جمهوری سال آینده شود، احتمال پیروز رقابت خواهد شد..... اگر کسی 6 بار کاندیدا شد و دوم شد، این یعنی مردم دیگر به او رای نمی دهند
شمال نیوز : دبیرکل جهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اگر مدیر اقتصادی قدرتمند و شناسنامه داری وارد انتخابات ریاست جمهوری سال آینده شود، احتمال پیروز رقابت خواهد شد.....(ادامه)
کشف 64 تن برنج قاچاق خارجی در بابل
مدیر جهاد کشاورزی بابل از کشف و ضبط 64 تن برنج قاچاق خارجی در بابل خبر داد.(ادامه)
یکی از مدیران اسبق استانداری دستگیر شد
جهانشاهلو از دستگیری یکی از مدیران اسبق استانداری البرز خبرداد و گفت: این فرد با اطلاع از جعلی بودن اسناد، به خرید زمین به متراژ 7 هزار مترمربع با قیمت بسیار ناچیز اقدام کرده است.(ادامه)
ویتامین رایگان آفتاب را از دست ندهید
امروزه مشکل اصلی مبتلایان به کمبود ویتامین D کار کردن در فضای بسته در طول روز و محرومیت از تابش آفتاب است در حالی که بخش اعظم ویتامین D از طریق جذب اشعه خورشید تامین می‌شود.(ادامه)
فضاسازی شهری به مناسبت ماه محرم در ساری(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اداره ورزش و جوانان قائم‌شهر گفت: ورزش قائم‌شهر در استان و حتی کشور سرآمد است و با برنامه‌ریزی دقیق شاهد مدال‌آوری بیشتری در رقابت‌های کشوری، آسیایی، جهانی و حتی المپیک هستیم.....
جلسه هم اندیشی رئیس جدید ورزش قائم شهر با هیئت های ورزشی
شمال نیوز : رئیس اداره ورزش و جوانان قائم‌شهر گفت: ورزش قائم‌شهر در استان و حتی کشور سرآمد است و با برنامه‌ریزی دقیق شاهد مدال‌آوری بیشتری در رقابت‌های کشوری، آسیایی، جهانی و حتی المپیک هستیم..... (ادامه)
خوردن غذاهای منجمد اکیداً ممنوع!
یک وعده سیب زمینی سرخ شده کل سدیم روزانه بدن را تامین می کند در صورتی که میزان سدیم در بدن افزایش پیدا کند شانس بروز حمله قلبی نیز زیاد می شود علاوه بر این ها مواد غذایی شوراعتیاد آور بوده و با تغییر ذائقه فرد به غذای پرنمک سلامت قلب و جان مورد تهدید قرار می گیرد.(ادامه)
سبزی های جذاب و مفید پاییزی
یکی از بهترین گزینه‌هایی که باید آن را به برنامه غذایی خودتان اضافه کنید، کلم بروکلی است.(ادامه)
شمال نیوز : عضوجامعه روحانیت معتقد است که اصولگرایان و جامعتین از روحانی درانتخابات سال 96 حمایتی نخواهند کرد.روحانی به دلیل اینکه رقیبش از انتخابات حذف شد، خوشحال است.... شجونی: فقط روحانی از نیامدن احمدی نژاد خوشحال است
شمال نیوز : عضوجامعه روحانیت معتقد است که اصولگرایان و جامعتین از روحانی درانتخابات سال 96 حمایتی نخواهند کرد.روحانی به دلیل اینکه رقیبش از انتخابات حذف شد، خوشحال است....(ادامه)
قیمت طلا، سکه وارز، چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵
(ادامه)
قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار + جدول
قیمت برخی از خودرو های داخلی رادر جدول ذیل مشاهده می‌کنید.(ادامه)
قائم‌شهر در تمام اوزان جودو مدعی دارد
رئیس هیأت جودو قائم‌شهر گفت: استقبال خوبی از جودو در قائم‌شهر می‌شود تا جایی که ما در نونهالان و نوجوانان، در تمام اوزان چند جودوکار مدعی داریم.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های 14 مهر ماه در مازندران
(ادامه)
استقرار هوای صاف در مازندران
آسمان مازندران از امروزتا پایان هفته صاف پیش بینی می‌ شود.(ادامه)
رقیب "کمری" وارد بازار ایران می‌شود +عکس
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه خودرو جدید پژو 508 خبر داد. (ادامه)
توقيف 2 دستگاه خودرو با 100 ميليون ريال خلافی
2دستگاه خودرو سواری با 102 ميليون ريال خلافی در محور هراز توقیف شدند.(ادامه)
شمال نیوز : این مسؤول خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش سطح تحصیلات عالیه در روستاها ماندگاری برای انجام کارهایی مانند دامداری و کشاورزی مناسب نبود..... وضعیت اشتغال روستایی در مازندران خوب نیست
شمال نیوز : این مسؤول خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش سطح تحصیلات عالیه در روستاها ماندگاری برای انجام کارهایی مانند دامداری و کشاورزی مناسب نبود.....(ادامه)
عکس: دکه مطبوعاتی دهه پنجاه
(ادامه)
قدیمی‎ترین عکس حرم امام حسین (ع)
(ادامه)
آغاز محدودیت ترافیکی در جاده های شمال
محدودیت ترافیکی در جاده های مازندران از صبح امروز آغاز شد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
نخستین تصاویر از درگیری سپاه با تروریست ها
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انهدام یک تیم وابسته به ضدانقلاب و گروهک‌های تروریستی و هلاکت ۱۲ تن از اشرار مسلح خبر داد.(ادامه)
شمار سوانح رانندگی در مازندران ۱۷ درصد کمتر شد
معاون امور عمرانی استانداری مازندران گفت: شمار سوانح رانندگی در محورهای مازندران شش ماه اول سال جاری ۱۷ درصد کاهش یافته است. (ادامه)
حکم جدید وزیر ورزش برای مدیرکل اسبق ورزش مازندران
(ادامه)
چطور در یک هفته تا 8 کیلو وزن کم کنیم؟!
(ادامه)
چرا ظریف و لاریجانی معاون مرکل را به حضور نپذیرفتند؟!؟
علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی و محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان هم در ادامه واکنش ها به سخنان «زیگمار گابریل» وزیر اقتصاد و معاون صدر اعظم آلمان از پذیرفتن وی به حضور سر باز زدند و دیدارهای خود را که از پیش برنامه ریزی شده بود، با آقای «زیگمار» لغو کردند تا پاسخی باشد برای اظهارات مداخله جویانه او. (ادامه)
شمال نیوز: فرمانده قرارگاه عملیاتی غدیر سپاه پاسداران مستقر در شمال کشور گفت: تندیس سردار شهید طوسی شهید شاخص ملی اطلاعات کشور همزمان با برگزاری یادواره شهدای اطلاعات در بزرگراه شهید طوسی در ساری نصب می‌شود.

تندیس "شهید طوسی" همزمان با یادواره شهدای اطلاعات شمال کشور در ساری نصب می‌شود
شمال نیوز: فرمانده قرارگاه عملیاتی غدیر سپاه پاسداران مستقر در شمال کشور گفت: تندیس سردار شهید طوسی شهید شاخص ملی اطلاعات کشور همزمان با برگزاری یادواره شهدای اطلاعات در بزرگراه شهید طوسی در ساری نصب می‌شود. (ادامه)
حاج شیخ محمد قلی‌پور پدر بزرگوار حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور که صبح جمعه گذشته پس از بازگشت از سفر کربلا دچار عارضه مغزی شده و به کما رفته بود، شامگاه سه‌شنبه دار فانی را وداع گفت.
امام جمعه بابلسر داغدار شد
حاج شیخ محمد قلی‌پور پدر بزرگوار حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور که صبح جمعه گذشته پس از بازگشت از سفر کربلا دچار عارضه مغزی شده و به کما رفته بود، شامگاه سه‌شنبه دار فانی را وداع گفت. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.