.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: مجمع نمایندگان مازندران در جلسه کارگروه اشتغال استان مازندران با تاکید بر توسعه فناوری اطلاعات در کشور اعلام داشتند: نیروهای بومی در اجرای پروژه ها و طرح های کسب الکترونیک مازندران بکارگیری شوند. تاکید مجمع نمایندگان مازندران بر استفاده از نیروهای بومی در اجرای پروژه های استان
شمال نیوز: مجمع نمایندگان مازندران در جلسه کارگروه اشتغال استان مازندران با تاکید بر توسعه فناوری اطلاعات در کشور اعلام داشتند: نیروهای بومی در اجرای پروژه ها و طرح های کسب الکترونیک مازندران بکارگیری شوند.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قرار است شرکت‎ها برند در حوزه آی‎تی و آی‎سی‎تی کشور، در تفاهم‎نامه‎ای، ظرف یک‎سال آینده 2 هزار میلیارد تومان در مازندران سرمایه‎گذاری و 4 هزار شغل مستقیم ایجاد کنند. پروژه ایجاد 4000 شغل در حوزه آی‎تی در مازندران کلید خورد
شمال نیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قرار است شرکت‎ها برند در حوزه آی‎تی و آی‎سی‎تی کشور، در تفاهم‎نامه‎ای، ظرف یک‎سال آینده 2 هزار میلیارد تومان در مازندران سرمایه‎گذاری و 4 هزار شغل مستقیم ایجاد کنند.(ادامه)
بارندگی رگباری عصر پنجشنبه اجازه نداد اولین سالگرد کاپیتان هادی نوروزی برسر مزارش در روستای کپورچال شهرستان بابل به صورت کامل برگزار شود و مراسم به نیمه نرسیده ، پایان یافت.
رگبار، اولین سالگرد هادی نوروزی را نیمه تمام گذاشت
بارندگی رگباری عصر پنجشنبه اجازه نداد اولین سالگرد کاپیتان هادی نوروزی برسر مزارش در روستای کپورچال شهرستان بابل به صورت کامل برگزار شود و مراسم به نیمه نرسیده ، پایان یافت. (ادامه)
شمال نیوز : این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: به عنوان مثال در حوزه انتخابیه من، زمانی که مواردی از تجاوز به ساحل مشاهده شد به تنهایی و با کمک دادگستری، ساحل را آزاد کردیم تاجایی که اکنون در بسیاری از بخش های گیلان حدود 85 درصد سواحل آزاد است..... افراد صاحب نفوذ مانع از آزادسازی سواحل در مازندران می‌شوند
شمال نیوز : این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: به عنوان مثال در حوزه انتخابیه من، زمانی که مواردی از تجاوز به ساحل مشاهده شد به تنهایی و با کمک دادگستری، ساحل را آزاد کردیم تاجایی که اکنون در بسیاری از بخش های گیلان حدود 85 درصد سواحل آزاد است.....(ادامه)
شرایط نابسامان بازارکاردرمازندران به گونه ای شده که شرکت های پیمانکاری نقش واسطه را دربه کارگیری نیروبرای شرکت ها ایفاء نموده وحداقل ها رابرای شاغلان درنظرمی گیرند. شرایط نابسامان بازار کار در مازندران
شرایط نابسامان بازارکاردرمازندران به گونه ای شده که شرکت های پیمانکاری نقش واسطه را دربه کارگیری نیروبرای شرکت ها ایفاء نموده وحداقل ها رابرای شاغلان درنظرمی گیرند.(ادامه)
فواید فراوان کاهو!
کاهو انواع مختلفی دارد اما در هر حال این سبزی خوشمزه حاوی میزان زیادی آب، ویتامین و مواد معدنی مختلفی است.(ادامه)
عکسی قدیمی از ضریح مطهر شاهچراغ (ع)
عکسی قدیمی از ضریح مطهر شاهچراغ (ع) در حدود نود سال پیش.(ادامه)
کاهش میلیمتری وقوع طلاق در مازندران
وقوع طلاق در مازندران هفت دهم درصد کاهش یافته است.(ادامه)
انعقاد تفاهم نامه ایجاد اشتغال میان مازندران و وزارت ارتباطات
استاندار مازندران با اشاره به پروتکل همکاری در راستای ایجاد اشتغال در مازندران با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: واعظی وزیر ارتباطات تعهد داده که به عنوان نماینده دولت هر مانعی که بر سر راه رونق اقتصادی باشد رفع کند.(ادامه)
ترافیک روان در جاده های ارتباطی مازندران +تصاویر
رفت و آمد خودروها در همه جاده های ارتباطی مازندران عادی و روان است.(ادامه)
برنامه ریزی وزیر برای طرح های نیمه فعال
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیگیر طرح های نیمه تمام در مازندران می شود.(ادامه)
قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار + جدول
قیمت برخی از خودرو های داخلی به شرح زیر است :(ادامه)
ابر و باد پاییزی مهمان آسمان مازندران
آسمان مازندران امروز نیمه ابری، همراه با بارش پراکنده پیش بینی می‌ شود.(ادامه)
۱۷ عضو اصلی جبهه پایداری در اولین مجمع عمومی انتخاب شدند+ اسامی
در اولین مجمع عمومی جبهه پایداری ۱۷ عضو اصلی این جبهه انتخاب شدند. (ادامه)
فاطمه پاقلعه نژاد آیا فرقی میان شب بازی در شب تاسوعا یا شب عاشوراست؟(يادداشت)
فاطمه پاقلعه نژاد(ادامه)
عکس/ آخرین تمرین هادی نوروزی با پرسپولیس
یک سال است هادی نوروزی کاپیتان خوش اخلاق پرسپولیس دیگر در کنار ما نیست و برای همیشه از جمع فوتبالی ها پر کشید. کاپیتان سرخ ها در ۸ مهر ۹۴ با سرخپوشان تمرین کرد و شبش به خواب ابدی رفت. عکس زیر آخرین تمرین هادی نوروی با پرسپولیس و آخرین حضورش در مستعطیل سبز را نشان می دهد.(ادامه)
واکنش وزیر کشور به صادر شدن حکم بازداشت برخی مسئولان در شهرها
(ادامه)
واکنش آیت‌الله جنتی به توصیه رهبری به احمدی‌نژاد
آیت‌الله جنتی گفت: رهبر معظم انقلاب در موضع‌گیری اخیر خود فتنه‌ای که داشت شکل می‌گرفت را در نطفه خفه کردند. (ادامه)
دستگيری دو سارق داخل خودرو در قائم شهر
سارقان اموال داخل خودرو در قائم شهر دستگیر شدند.(ادامه)
برای کاهش وزن قبل از غذا سرکه سیب بخورید
مطالعات قبل نشان داده اند که سرکه سیب با کاهش وزن بدن، شاخص توده بدنی، اندازه دور کمر، و تری گلیسیریدهای خون (چربی موجود در خون) مرتبط است. افراد چاقی که روزانه نوشیدنی حاوی یک یا دو قاشق سوپخوری سرکه سیب مصرف کرده اند بعد از ۱۲ هفته یک تا دو کیلوگرم وزن کم کرده اند.(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز، پنج شنبه ۸ مهر ۱۳۹۵
(ادامه)
بار دیگر شهر و دیار ما عطر و بوی جهاد و شهادت گرفته است، نام و یاد سرداران، رزمندگان و شهدای خط شکن و سلحشور اطلاعات سپاه، تزریق حماسه بر نسل هایی است که همچنان در مسیر خط سرخ شهادت ایستاده اند. یاداشت سردار شالیکار در آستانه برگزاری یادواره سرداران و 323 شهید اطلاعات شمال کشور
بار دیگر شهر و دیار ما عطر و بوی جهاد و شهادت گرفته است، نام و یاد سرداران، رزمندگان و شهدای خط شکن و سلحشور اطلاعات سپاه، تزریق حماسه بر نسل هایی است که همچنان در مسیر خط سرخ شهادت ایستاده اند.(ادامه)
مازندران فردا میزبان دو وزیر
دو وزیر فردا به مازندران سفر می کنند.(ادامه)
آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت ارشد و دکتری ۹۵ دانشگاه آزاد
ثبت‌نام تکمیل ظرفیت ارشد و دکتری ۹۵ دانشگاه آزاد تا دو روز دیگر آغاز می شود.(ادامه)
عکس/ رحیم‌پور ازغدی درجمع غواصان شهید
این تصویر غواص‌های اطلاعات و عملیات لشکر 5 نصر خراسان را در سال 1364 روایت می‌کند که در نخلستان‌های نزدیک به منطقه عملیاتی آبادان و خرمشهر برای عملیات عبور از اروند آماده می‌شدند. دسته غواصان حاضر در این قاب، در عملیات عبور از هورالهویزه و شکستن خط شرق دجله در عملیات بدر در اسفند 1363، عملیات والفجر8 یا فتح فاو در بهمن 1364 و همچنین عملیات کربلای4 در دی 1365 شرکت داشتند و 11 تن از این جمع به شهادت رسیدند یا مفقود شدند.(ادامه)
بیشترین بارندگی در ساری
شهرستان ساری با 37 میلی متر باران امروز بیشترین بارندگی را به خود اختصاص داد.(ادامه)
نام نویسی بدون مشکل در سامانه سرشماری
نام نویسی درسامانه سرشماری نفوس و مسکن بدون هیچ مشکلی در مازندران در حال انجام است.(ادامه)
پس از معارفه غیرمنتظره مهردادی مدیرکل سابق محیط زیست استان مازندران به عنوان مدیرکل جدید محیط زیست استان تهران شنیده ها حکایت از آن دارد حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیرکل مازندرانی محیط زیست استان مرکزی جانشین وی خواهد شد. مدیرکل محیط زیست استان مرکزی جانشین مهردادی می شود
پس از معارفه غیرمنتظره مهردادی مدیرکل سابق محیط زیست استان مازندران به عنوان مدیرکل جدید محیط زیست استان تهران شنیده ها حکایت از آن دارد حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیرکل مازندرانی محیط زیست استان مرکزی جانشین وی خواهد شد.(ادامه)
جاده های مازندران لغزنده و مه آلود
وضع کنونی جاده های ارتباطی کوهستانی استان مه آلود با سطحی لغزنده و ترافیک نیمه سنگین است(ادامه)
قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار + جدول
قیمت برخی از خودرو های داخلی به شرح زیر است :(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.767 seconds.