.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آسمان مازندران امروز نیمه ابری
آسمان مازندران امروز نیمه ابری ، در برخی از مناطق غرب استان بارش پراکنده باران، پیش بینی می‌ شود.(ادامه)
عکس: تسلیت جواد عزتی به کمدین «خندوانه»
تسلیت اینستاگرامی جواد عزتی به «علی مسعودی» پس از درگذشت ننه علی.(ادامه)
قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار + جدول
قیمت انواع خودرو داخلی به شرح زیر است : (ادامه)
عکس خاطره‌انگیز از قلک‌های کمک به جبهه
در زمان جنگ قلک های پلاستیکی که به شکل نارنجک و تانک ساخته شده بود در مدارس میان دانش آموزان توزیع می شد تا بچه‌ها کمک‌هایشان به جبهه را در آنها پس‌انداز نمایند. در زیر تصاویری از آن قلک‌ها را می‌بینید.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه‌‌های امروز کشور
(ادامه)
«اتوبوس جنگی» در بابل +عکس
(ادامه)
شمال نیوز : پروفسور سمیعی که به مازندران سفر کرده است با بیان اینکه مازندران احتیاج به یک مرکز علوم اعصاب دارد، گفت: البته زمین خدا در مازندران زیاد است ولی باید زمین پیشنهادی برای این پروژه را تا سه بار دیگر بررسی و نظر نهایی خود را ارائه کنم..... دلم برای مهاجران به آمریکا می‎سوزد
شمال نیوز : پروفسور سمیعی که به مازندران سفر کرده است با بیان اینکه مازندران احتیاج به یک مرکز علوم اعصاب دارد، گفت: البته زمین خدا در مازندران زیاد است ولی باید زمین پیشنهادی برای این پروژه را تا سه بار دیگر بررسی و نظر نهایی خود را ارائه کنم.....(ادامه)
شمال نیوز : او ادامه‌ داد: از این به بعد این چارچوب را رعایت می‌کنیم و هر کدام از افراد به این شکل اقدام کنند، بحث انضباطی مطرح می‌شود. من شخصاً بهادر مولایی را مانند فرزندم دوست دارم.... اصرار حضور بهادر مولایی به کمیته انظباطی !
شمال نیوز : او ادامه‌ داد: از این به بعد این چارچوب را رعایت می‌کنیم و هر کدام از افراد به این شکل اقدام کنند، بحث انضباطی مطرح می‌شود. من شخصاً بهادر مولایی را مانند فرزندم دوست دارم....(ادامه)
قوی ترین بمب چربی سوز خانگی
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: تنظیم خواب، رعایت نحوه صحیح غذا خوردن و مصرف سالاد و سبزی سبب نابودی توده های چربی بدن می شود. (ادامه)
محسن رضایی به دونالد ترامپ: اگر این 2 نفر را بشناسی، مطمئن باش سلام نظامی خواهی داد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:من به آقای ترامپ می‌گویم که دو نفر از ایران را بشناس. یکی رئیسعلی دلواری و یکی شهید نادر مهدوی. مطمئن باش اگر داستان این دو سردار را بخوانی سلام نظامی خواهی داد و عذرخواهی می‌کنی.(ادامه)
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تأکید بر حفظ وحدت و یکپارچگی جوامع اسلامی اظهارات برخی مفتی‌های عربستانی مبنی بر مجوس خواندن ایرانیان را محکوم کرد. شما فرزندان ابوجهل و هند جگرخوار هستید(خبر)
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تأکید بر حفظ وحدت و یکپارچگی جوامع اسلامی اظهارات برخی مفتی‌های عربستانی مبنی بر مجوس خواندن ایرانیان را محکوم کرد.(ادامه)
نظرات طیف وسیعی از اصلاح‌طلبان و حامیان دولت تدبیر نشان می‌دهد تردیدها برای چهارساله شدن روحانی بسیار جدی است و باعث شده است بسیاری از همکاران و یاران رئیس کابینه، نیم‌نگاهی به صندلی ریاست پاستور داشته باشند. بیم و امیدهای انتخابات 96؛ همه اصلاح‌طلبان و اعتدالیون در صف رقابت با روحانی +عکس(خبر)
نظرات طیف وسیعی از اصلاح‌طلبان و حامیان دولت تدبیر نشان می‌دهد تردیدها برای چهارساله شدن روحانی بسیار جدی است و باعث شده است بسیاری از همکاران و یاران رئیس کابینه، نیم‌نگاهی به صندلی ریاست پاستور داشته باشند.(ادامه)
کودکی که 300 سال پس از مرگ به دنیا بازگشت+تصاویر
یک بچه که 300 سال پیش توسط پدرش کشته شده بود، جلوی دوربین چشم باز کرد.(ادامه)
وقتی لاهوتی دلخوش را ناخوش کرد/ لابی‌ برای قیر
شمال نیوز: حواشی بیست و هشتمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به سبک یک نماینده، پرده از لابی‌گری برای یک مشت قیر رایگان برداشت. (ادامه)
لبخند روحانی به منع احمدی نژاد
با مشخص شدن وضعیت زمین بازی انتخابات به نظر می‌رسد از امروز روحانی به دنبال تدوین برنامه‌های خود برای دولت دوازدهم است ودیگر دغدغه چندانی برای انتخابات آینده ندارد.(ادامه)
اجرا پایلوت طرح انتظامی و ترافیکی مازندران در ساری
فرمانده انتظامی مازندران گفت: طرح انتظامی و ترافیکی مازندران به صورت پایلوت در ساری مرکز استان اجرا خواهد شد. (ادامه)
شمال نیوز : یکی از مسافران حاضر در پرواز می گوید: مسئولان هواپیمایی قصد پیاده کردن مسافران در فرودگاه مهرآباد را داشتند که با اعتراض مسافران روبرو شدند و سرانجام مقرر شد دوباره مسافران را در فرودگاه مشهد پیاده کنند که این مسئله نیز با اعتراض مسافران روبرو شد..... فرود پرواز مشهد - نوشهر در تهران!
شمال نیوز : یکی از مسافران حاضر در پرواز می گوید: مسئولان هواپیمایی قصد پیاده کردن مسافران در فرودگاه مهرآباد را داشتند که با اعتراض مسافران روبرو شدند و سرانجام مقرر شد دوباره مسافران را در فرودگاه مشهد پیاده کنند که این مسئله نیز با اعتراض مسافران روبرو شد.....(ادامه)
شمال نیوز: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به هیچ عنوان قصد شرکت در انتخابات را ندارم و شخصا به عنوان نامزد در انتخابات بعدی حاضر نخواهم شد. به هیچ عنوان قصد شرکت در انتخابات را ندارم/ علت برتن کردن دوباره لباس پاسداری
شمال نیوز: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به هیچ عنوان قصد شرکت در انتخابات را ندارم و شخصا به عنوان نامزد در انتخابات بعدی حاضر نخواهم شد.(ادامه)
تشکیل دبیرخانه‌های استانی برای انتخابات شوراها
(ادامه)
عکس/چهره واقعی دختر طرفدار پرسپولیس که با گریم به ورزشگاه می‌رود!
(ادامه)
تمام محورهای مواصلاتی هزارجریب نکا باز است
بخشدار هزارجریب نکا با اعلام اینکه تمام محورهای مواصلاتی هزارجریب نکا باز است، گفت: تمام مسیرهای منتهی به هزارجریب و روستاهای مختلف باز است و تردد در حال انجام است.(ادامه)
پروفسور مجید سمیعی ظهر امروز وارد مازندران شد و مورد استقبال رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار گرفت.

پروفسور سمیعی با نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار کرد+عكس
پروفسور مجید سمیعی ظهر امروز وارد مازندران شد و مورد استقبال رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار گرفت. (ادامه)
رفتگر 45 ساله‌ قهرمان کاراته ایران شد
کسب مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور کاراته در سبک «گوجوریو گوجوکا» توسط یک رفتگر شهرداری؛ خبری بود که حتما در چند روز گذشته در سایت‌های خبری یا شبکه‌های اجتماعی به چشمتان خورده است.(ادامه)
قیمت خرید و فروش سکه و ارز در 4 مهر 95
(ادامه)
عکس/ نرخ الاغ سواری در مازندران
بدون شرح...(ادامه)
تعطیلی دو مدرسه در بابل به دلیل باران
۲ مدرسه در شهرستان بابل در دومین روز سال تحصیلی به دلیل بارش باران تعطیل شد.(ادامه)
فوت مرد 54 ساله بابلی براثر طوفان
طوفان بامداد امروز منجر به شوک یک مرد 54 ساله بابلی و نهایتا مرگ وی براثر سکته مغزی در روستای احمد چاله‌پی بابل شد.(ادامه)
دومین جشنواره ملی برنج (جشن خرمن ) با حضور ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران و ائمه جمعه و مسئولین شهرستان در روستای ترویجان بخش دابودشت آمل برگزار شد‎. دومین جشنواره ملی برنج (خبر)
دومین جشنواره ملی برنج (جشن خرمن ) با حضور ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران و ائمه جمعه و مسئولین شهرستان در روستای ترویجان بخش دابودشت آمل برگزار شد‎.(ادامه)
بهره‌مندی 362 واحد تولیدی مازندران از تسهیلات رونق کسب و کار
استاندار مازندران از بهره‌مندی 362 واحد تولیدی مازندران از تسهیلات رونق کسب و کار خبر داد.(ادامه)
عکس: مغازه نان سنگکی در سال ۱۳۳۷
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.197 seconds.