.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تبريك تسليت گونه هفته جانباز به ايثارگران (بخوانيد)
ثمانه اكوان (ادامه)
اعتراض نمايندگان گلستان ازعزل و نصب هاي مديران استان
چند تن از نمايندگان مردم گلستان در مجلس شوراي اسلامي، اعتراض خود را از نحوه عزل و نصب هاي مديران استان در قالب نامه اي براي وزير كشور ارسال كردند . در بخشي از اين نامه آمده است:استاندار گلستان از زمان انتصاب‌،‌ ضمن شناسايي دوستان،‌ همكاران و همشهريان خويش براي انتصابات آنان به عنوان مديران ارشد استان (ادامه)
استاندار گلستان: كار و خدمت به مردم، ضامن حفظ انقلاب است
(ادامه)
نماينده مجلس : مردم مازندران از تاخير سفر رييس جمهوري گله دارند
(ادامه)
حذف مديران اصولگرا با انگيزه سياسي در شهرداري رشت
فعالیت های غیرقانونی شهردار رشت در عزل و نصب سیاسی، اعتراضات گسترده ای در میان نیرو های اصول گرای این شهر برانگیخته است. رضا ساغری شهردار رشت که از نزدیکان محمد باقر نوبخت و از فعالین حزب «اعتدال و توسعه» است، اخیرا با عزل گسترده (ادامه)
ورود وزير امور خارجه به استان گلستان
(ادامه)
مهندس خدادادي  دبير كانون اسلامي كارگران و كارفرمايان  استان مازندران اشتغال در مازندران، چالشها و راهكارها (يادداشت)
مهندس خدادادي دبير كانون اسلامي كارگران و كارفرمايان استان مازندران(ادامه)
( علي اصغر يوسف نژاد _ علي عالي كردكلايي ) توسعه و مديريت كارآمد(ديدگاه)
( علي اصغر يوسف نژاد _ علي عالي كردكلايي ) (ادامه)
اجراي طرح کمپوست در 5 شهر مازندران
(ادامه)
نماينده رشت در مجلس خواستار تعيين تكليف هر چه سريع تر كارگران قرار دادي شد و افزود: از آنجا كه تعداد كارگران رسمي در حال كاهش بوده و بر تعداد كارگران قرار دادي افزوده مي شود، لازم است هر چه سريع تر تكليف قرار داد هاي موقت كار روشن شود اما نبايد اين كار با شتاب صورت گيرد.... دفاع مردانه يک زن گيلاني از حقوق گارگران
نماينده رشت در مجلس خواستار تعيين تكليف هر چه سريع تر كارگران قرار دادي شد و افزود: از آنجا كه تعداد كارگران رسمي در حال كاهش بوده و بر تعداد كارگران قرار دادي افزوده مي شود، لازم است هر چه سريع تر تكليف قرار داد هاي موقت كار روشن شود اما نبايد اين كار با شتاب صورت گيرد....(ادامه)
وقتي « ولي رعيت » نماينده قائم شهر ، سوادکوه و جويبار در مجلس شوراي اسلامي براي حضور در مراسم « شهيد قناعت » که با حضور وزير اطلاعات در آمل برگزار شد به آمل رفت ، هيچگاه گمان نمي کرد که ميزبان اصلي مراسم اينگونه او را به باد انتقاد بگيرد .نطق پيش از دستور رعيت در انتقاد از دولت که از سوي « قناعت » معاون سياسي امنيتي استاندار .... انتقاد از "انتقاد غیر منصفانه"رعیت
وقتي « ولي رعيت » نماينده قائم شهر ، سوادکوه و جويبار در مجلس شوراي اسلامي براي حضور در مراسم « شهيد قناعت » که با حضور وزير اطلاعات در آمل برگزار شد به آمل رفت ، هيچگاه گمان نمي کرد که ميزبان اصلي مراسم اينگونه او را به باد انتقاد بگيرد .نطق پيش از دستور رعيت در انتقاد از دولت که از سوي « قناعت » معاون سياسي امنيتي استاندار .... (ادامه)
دست هاي آلوده بايد از ادارات دولتي کوتاه شود
معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران گفت:دست هاي آلوده اي که در برخي از ادارات ما دراز شده بايستي کوتاه شود.وي با انتقاد از برخي نمايندگان مجلس در خصوص عملکرد دولت تصريح کرد: فقط يکسال از عمر دولت نهم گذشته که ثمرات آن را به زودي خواهيم ديد. مگر آنهايي که در 16 سال گذشته در راس کار بودند چه کار کردند ....(ادامه)
خداحافظي جمناني با حوزه هنري مازندران
(ادامه)
سفراحمدي نژاد به استانها و تحريك احساسات مردم
ولي رعيت نماينده‌ي مردم قائم‌شهر، سوادكوه و جويبار در بخشي از نطق پيش از دستور  خود گفت:نتيجه‌ ي طرح برگزاري جلسات هيات دولت در استان‌ها را جز تحريك احساسات، افزايش مطالبات و دادن وعده‌هاي  ناممكن و سرخوردگي مردم و مسوولين ندانست و گفت: آيا اين استراتژي واقعا.... (ادامه)
شيريني سرپرست حوزه هنري مازندران
(ادامه)
راهب:بايد كيفيت كالاي توليدي دقت شود(بخوانيد)
گفتگو: محمد علي روشن(ادامه)
عزل بيست وهفتمين رئيس آموزش وپرورش درمازندران
(ادامه)
جمع‌آوري ديش‌هاي ماهواره در رشت
(ادامه)
انتخاب اعضاي هيات نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان در گيلان
(ادامه)
طي 4سال آينده مازندران به قطب گردشگري جهان اسلام تبديل ميشود
استاندار مازندران در جلسه کارگروه اشتغال  گفت: بايد در جهت روان سازي اشتغال و ايجاد زمينه اشتغال فعال شويم.  مهندس شفقت مازندران را در ايجاد تأسيسات زيربنايي و در بخش صنايع تبديلي کشاورزي و همچنين در بخش گردشگري، داراي قابليت ويژه و آمادگي دانست و تأکيد کرد.بايد سرمايه گذران را براي حضور در استان ترغيب نماييم....(ادامه)
آزادراه تهران-شمال:غرب مازندران فرصت‌ها وچالش ها (بخوانيد)
(ادامه)
تورم تك رقمي ،رويا تا واقعيت (بخوانيد)
مهدي حبيب بيگي(ادامه)
آغاز بکار صندوق مهرامام رضا(ع)درمازندران
(ادامه)
احداث مجتمع دانشگاهي صنعتي وتحقيقات دربابل
(ادامه)
دولتهاي اموي و دولت علوي
روزنامه جمهوري اسلامي در ستون جهت اطلاع خودمطلبي را در مورد مراسم معارفه فرماندار جديد بهشهر نوشته است.در جلسه توديع و معارفه فرمانداران سابق و جديد بهشهر , آقاي كاشاني زاده فرماندار در جلسه توديع خود درباره علت عدم آمادگي براي ادامه اين مسئوليت گفت : « معاون سياسي ...(ادامه)
كشف مواردي ازآنفلوانزاي پرندگان درمازندران
 (ادامه)
گزارش عملکرد هفت ماهه استاندارى‌ گيلان
مهندس‌ على‌ عبداللهى‌ استاندار گيلان‌ در جمع‌ مديران‌ رسانه‌هاى‌ گروهى‌ استان‌ گزارش‌ کار هفت‌ ماهه‌ى‌ خود را در آستانه‌ يکسالگى‌ دولت‌ نهم‌ ارايه‌ داد. او‌ ضمن‌ بيان‌ اين‌ مطلب‌ که‌ استان‌ از نظر سياسي، اجتماعي، فرهنگى‌ و اقتصادى‌ روبه‌ رشد است‌ گفت:در ابتداى‌ پذيرش‌ مسئوليتم‌ ‌ با دو ‌ مشکل‌ اساسى‌ روبه‌ رو بوديم،‌ حادثه‌ برف‌ سال‌ گذشته‌ و  بحث‌ معضل چاى‌ .... (ادامه)
تجميع انتخابات در هاله اى از ابهام(بخوانيد)
سميه نصرتى(ادامه)
اولين بيانيه جبهه اصلاحات استان گلستان
(ادامه)
دفاع بد از نوع جمشيدي !!
شنيده ها حاکيست حجت السلام محمد حسن جمشيدي نماينده مردم بهشهرو نکا در مجلس شوراي اسلامي که در جلسه شوراي اداري شهرستان نکا سخن  مي گفت در تمجيد از امام جمعه نکا گفت:"امام جمعه شهر ما آيت الله است از بسياري از آيات عظام تهران،ساري،گرگان و.... بالاتر است".البته براي ما شايستگي ها ولياقت ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.131 seconds.