.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حسين برزگر وليكچالي تأثير سهميه بندي بنزين بر اقتصاد استان مازندران(يادداشت)
حسين برزگر وليكچالي(ادامه)
پروفسور بهزاد به خاک سپرده شد
(ادامه)
شهردار جدید رامسر معرفی شد
(ادامه)
عقب ماندگي ديگر در اجراي پروژه اي ديگر(گزارش)
(ادامه)
‬سال قبل همزمان با مطرح شدن ساخت نمايشگاه بين‌المللي مازندران ساخت نمايشگاه مشهد نيز مطرح شد و هم اكنون در مشهد دو نمايشگاه بين‌المللي راه‌اندازي شده ولي نمايشگاه بين‌المللي مازندران (قائمشهر) در وضعيت كنوني ... انتقاد امام جمعه و ارزيابي استاندار
‬سال قبل همزمان با مطرح شدن ساخت نمايشگاه بين‌المللي مازندران ساخت نمايشگاه مشهد نيز مطرح شد و هم اكنون در مشهد دو نمايشگاه بين‌المللي راه‌اندازي شده ولي نمايشگاه بين‌المللي مازندران (قائمشهر) در وضعيت كنوني ...(ادامه)
استخدام آشپز براي جشن خانوادگي نمايندگان
(ادامه)
رشید غریبی اندبیلی بنزین ؛ از100 لیترسفر تا 1200 لیترنمایندگان!(ديدگاه)
رشید غریبی اندبیلی(ادامه)
خود انتقادى، تاكتيك يا استراتژى(ديدگاه)
محراب ايرانى(ادامه)
وي که از مسئولان ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در مازندران بوده است و  با چرخش 180 درجه اي رئيس یک سازمان عریض و طویل مهم را در پایتخت بعهده گرفته ،در این ... رياست در تهران، گزارش در مازندران !!
وي که از مسئولان ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در مازندران بوده است و با چرخش 180 درجه اي رئيس یک سازمان عریض و طویل مهم را در پایتخت بعهده گرفته ،در این ... (ادامه)
سيدمجتبي مودب‌پور، نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي به عنوان ناطق اول در جلسه علني ديروز مجلس با اشاره به واگذاري كارخانجات الكتريك ايران‌رشت به بهانه خصوصي‌سازي در سال 81 و گزارش... استاندار به من گفت برای زمینها مشتری بیاور!
سيدمجتبي مودب‌پور، نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي به عنوان ناطق اول در جلسه علني ديروز مجلس با اشاره به واگذاري كارخانجات الكتريك ايران‌رشت به بهانه خصوصي‌سازي در سال 81 و گزارش...(ادامه)
عمل نكردن به مصوبات دولت يعني معلول واقعی!
رییس هیئت مدیره انجمن ضایعات نخاعی بابل در جلسه عمومی این نهاد درباره عمل نکردن به مصوبات دولت در خصوص بیماران نخاعی گفت: کسانی که به مصوبه خود عمل نمی کنند معلول ...(ادامه)
سایه عدم امنیت بر صنعت چای سنگینی می کند
(ادامه)
تحريري نيك‌صفت در جلسه مديران اجرايي گيلان كه با حضور معاون امنيتي انتظامي وزير كشور برگزار شد، از محمدباقر ذولقدر خواست براي رفع مشكلات شهرداري رشت،در صدور حكم انتصاب شهردار اين شهر ... وزارت كشور تكليف شهردار رشت را مشخص كند
تحريري نيك‌صفت در جلسه مديران اجرايي گيلان كه با حضور معاون امنيتي انتظامي وزير كشور برگزار شد، از محمدباقر ذولقدر خواست براي رفع مشكلات شهرداري رشت،در صدور حكم انتصاب شهردار اين شهر ...(ادامه)
در فاصله كمتر از شش ماه تا آغاز تبلیغات انتخاباتی مجلس هشتم ، مجمع مشورتی جبهه اصلاحات در جلسه اخیر خود مسوولین سازماندهی این جبهه در سراسر کشور را انتخاب کرد.یک منبع مطلع در مجمع مشورتی جبهه دوم خرداد به خبرنگار ... سازماندهی جبهه اصلاحات در استانهاي شمالي
در فاصله كمتر از شش ماه تا آغاز تبلیغات انتخاباتی مجلس هشتم ، مجمع مشورتی جبهه اصلاحات در جلسه اخیر خود مسوولین سازماندهی این جبهه در سراسر کشور را انتخاب کرد.یک منبع مطلع در مجمع مشورتی جبهه دوم خرداد به خبرنگار ...(ادامه)
سيد مرتضي نبوي نقطه قوت اصولگرايان
سيد مرتضي نبوي(ادامه)
مدير مستعفي يكي از شركتهاي هاي دولتي استان پس از تصميم بر حضور در انتخابات مجلس با قرارداد هاي پي در پي با پيمانكاران كه عمدتاً در حوزه انتخابيه آينده خود صورت مي گرفت ، اين شركت را با استقراض سوغاتي 240 ميلياردي مدير كل مستعفي
مدير مستعفي يكي از شركتهاي هاي دولتي استان پس از تصميم بر حضور در انتخابات مجلس با قرارداد هاي پي در پي با پيمانكاران كه عمدتاً در حوزه انتخابيه آينده خود صورت مي گرفت ، اين شركت را با استقراض (ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
در حالي كه برخي از سايت‌هاي خبري و روزنامه‌هاي سراسري از آغاز رايزني‌هاي رياست جمهوري با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي براي جلب نظر مساعد در زمينه معرفي علي كردان به عنوان وزير نفت خبر داده‌اند، وي بر ... كردان: چيزي درباره وزیر شدنم نشنيده‌ام
در حالي كه برخي از سايت‌هاي خبري و روزنامه‌هاي سراسري از آغاز رايزني‌هاي رياست جمهوري با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي براي جلب نظر مساعد در زمينه معرفي علي كردان به عنوان وزير نفت خبر داده‌اند، وي بر ...(ادامه)
مدتی است بحث تقسیمات کشوری در شهرستان بابلسر و الحاق بخشی از آن به فریدونکنار حرف و حدیثهایی را ایجاد کرده و موجبات نگرانی مردم منطقه را فراهم آورده است. این شهرستان بدلیل شرایطی خاص که در انتخاباتهای چند دوره اخیر مجلس بوجود آمده ، بعنوان شهرستانی حادثه خیز که حتی در آخرین درگیری در جریان انتخابات مجلس هفتم موجب برجای ماندن یک کشته ... بابلسر، فریدونکنار- تنش یا آرامش؟
مدتی است بحث تقسیمات کشوری در شهرستان بابلسر و الحاق بخشی از آن به فریدونکنار حرف و حدیثهایی را ایجاد کرده و موجبات نگرانی مردم منطقه را فراهم آورده است. این شهرستان بدلیل شرایطی خاص که در انتخاباتهای چند دوره اخیر مجلس بوجود آمده ، بعنوان شهرستانی حادثه خیز که حتی در آخرین درگیری در جریان انتخابات مجلس هفتم موجب برجای ماندن یک کشته ...(ادامه)
الهام وتكذيب پنهان كاري از سوي دولت
سخنگوي دولت در واکنش به برخی اظهار نظر ها در خصوص پنهان كاري از سوي دولت گفت: دولت نهم هيچ پنهان كاري در مسائل اقتصادي كشور ندارد. وي دولت در امر شفاف سازی دست همه کسانی که همت می کنند را می فشارد و دولت آمادگی ...(ادامه)
اين دومين سفر سيد محمد خاتمي در دو سال گذشته به استان گيلان است و احتمالا اين سفر ها جهت انسجام داخلي اصلاح طلبان براي حضور پرشور در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي ... سفر خاتمي به استان گيلان
اين دومين سفر سيد محمد خاتمي در دو سال گذشته به استان گيلان است و احتمالا اين سفر ها جهت انسجام داخلي اصلاح طلبان براي حضور پرشور در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي ...(ادامه)
مسئولان ارشد اين ستاد به اين نتيجه رسيدند كه بايد كار تشكيلاتي كنند و به طور يقين در استان مازندران نيز اين ستاد به محوري كردن كارهاي انتخاباتي به ائتلاف نزديك خواهد شد ...



مازندران و ائتلاف خوش خدمت
مسئولان ارشد اين ستاد به اين نتيجه رسيدند كه بايد كار تشكيلاتي كنند و به طور يقين در استان مازندران نيز اين ستاد به محوري كردن كارهاي انتخاباتي به ائتلاف نزديك خواهد شد ... (ادامه)
عضو شوراي منطقه‌اي جبهه مشاركت مازندران حضور چهره‌هاي تكراري را در انتخابات نوعي دلزدگي سياسي دانست و اين موضوع را يكي از انتقادهاي مهم در استان مازندران به جريان اصلاح‌طلبي ... تكراري نمي خواهيم !!!
عضو شوراي منطقه‌اي جبهه مشاركت مازندران حضور چهره‌هاي تكراري را در انتخابات نوعي دلزدگي سياسي دانست و اين موضوع را يكي از انتقادهاي مهم در استان مازندران به جريان اصلاح‌طلبي ...(ادامه)
گروههای سیاسی گلستان از جمله حزب کارگزاران خود را برای حضور در رقابتهای انتخاباتی مجلس هشتم آماده می کنند و مهیمنی درصدد جلب حمایتهای حزب کارگزاران استان به عنوان یک حزب بانفوذ در این انتخابات برای نزدیکان خود... تلاش براي تصاحب سكان حزب کارگزاران درگلستان
گروههای سیاسی گلستان از جمله حزب کارگزاران خود را برای حضور در رقابتهای انتخاباتی مجلس هشتم آماده می کنند و مهیمنی درصدد جلب حمایتهای حزب کارگزاران استان به عنوان یک حزب بانفوذ در این انتخابات برای نزدیکان خود...(ادامه)
برخي دوستان نااهل اینجانب هم به خیال اینکه برای مجلس هشتم آماده میشوم به شایعاتی علیه من میزنند به زعم آنان ممکن است من برهم زننده ی برنامه ایشان وخراب کننده بازی انتخابات باشم جماعتی هم بی میل نیستند شغل فعلی را رهاکرده و کاندیداشوم تا شاید صابون بررسی صلاحیت ها بر تن آنان کف نکند ... حسن كربلائي:مطمئنآ من کاندید مجلس هشتم نيستم!
برخي دوستان نااهل اینجانب هم به خیال اینکه برای مجلس هشتم آماده میشوم به شایعاتی علیه من میزنند به زعم آنان ممکن است من برهم زننده ی برنامه ایشان وخراب کننده بازی انتخابات باشم جماعتی هم بی میل نیستند شغل فعلی را رهاکرده و کاندیداشوم تا شاید صابون بررسی صلاحیت ها بر تن آنان کف نکند ...(ادامه)
تدوین قانون مطالبات دانشجویان در شمال كشور
(ادامه)
محراب ايرانى تغييرات در دولت و چند نكته(ديدگاه)
محراب ايرانى(ادامه)
مديرکل سابق صدا وسيماي مرکز مازندران در گفت وگو با روزنامه بامداد گفت:جاي تاسف است كه علي رغم حضور 3 نماينده مازندران در كميسيون كشاورزي، رييس اين كميسيون از استان خوزستان با مدرك علوم ... ارتباط بين سيب زميني و نمايندگي مجلس
مديرکل سابق صدا وسيماي مرکز مازندران در گفت وگو با روزنامه بامداد گفت:جاي تاسف است كه علي رغم حضور 3 نماينده مازندران در كميسيون كشاورزي، رييس اين كميسيون از استان خوزستان با مدرك علوم ...(ادامه)
اصولگرايان با فهرستي واحد در انتخابات مجلس هشتم شركت كنند تا هم احتمال موفقيت آنان افزايش يابد و هم از تشتت و دودستگي در ميان اصولگرايان جلوگيري شود دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار اعضاي شوراي مركزي جبهه اتحاد ملي... سرداران اصولگرا ائتلاف میکنند
اصولگرايان با فهرستي واحد در انتخابات مجلس هشتم شركت كنند تا هم احتمال موفقيت آنان افزايش يابد و هم از تشتت و دودستگي در ميان اصولگرايان جلوگيري شود دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار اعضاي شوراي مركزي جبهه اتحاد ملي... (ادامه)
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ... وارد کردن مصیبت و بلا بر مردم شجاعت نیست!
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.975 seconds.