.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اصولگرايان با فهرستي واحد در انتخابات مجلس هشتم شركت كنند تا هم احتمال موفقيت آنان افزايش يابد و هم از تشتت و دودستگي در ميان اصولگرايان جلوگيري شود دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار اعضاي شوراي مركزي جبهه اتحاد ملي... سرداران اصولگرا ائتلاف میکنند
اصولگرايان با فهرستي واحد در انتخابات مجلس هشتم شركت كنند تا هم احتمال موفقيت آنان افزايش يابد و هم از تشتت و دودستگي در ميان اصولگرايان جلوگيري شود دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار اعضاي شوراي مركزي جبهه اتحاد ملي... (ادامه)
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ... وارد کردن مصیبت و بلا بر مردم شجاعت نیست!
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ...(ادامه)
لباس ترکمن برای حداد عادل
(ادامه)
راهب:نباید واقعیت کاهش گردشگر راکتمان کرد
(ادامه)
من در همان ابتداي تشكيل دولت اعلان كردم كه وارد دولت نخواهم شد و از طرف ديگر در انتخابات نخواستم به هر قيمتي وارد سياست شوم. من براي خودم قيود و محدوديت‌هايي قائل هستم كه ارزش‌هاي دوران انقلاب اجازه نمي‌دهد آنها را بشكنم، يعني حاضر نيستم به هر جناحي تعهد بدهم يا در تبليغات به هر شيوه‌اي متوسل شوم بین انقلابيگری و ماجراجویی تفاوت قائلم
من در همان ابتداي تشكيل دولت اعلان كردم كه وارد دولت نخواهم شد و از طرف ديگر در انتخابات نخواستم به هر قيمتي وارد سياست شوم. من براي خودم قيود و محدوديت‌هايي قائل هستم كه ارزش‌هاي دوران انقلاب اجازه نمي‌دهد آنها را بشكنم، يعني حاضر نيستم به هر جناحي تعهد بدهم يا در تبليغات به هر شيوه‌اي متوسل شوم(ادامه)
قاسم‌زاده، نماینده‌ بابل با اشاره به حدود 200 مصوبه سفر رییس‌جمهور به مازندران گفت: اگر گام‌های اولیه را برداریم، بهتر از آن است كه به مسایلی بپردازیم كه بعید است با سرعت اتفاق ... 70 درصد مردم بابل از آب شرب بهداشتی محرومند
قاسم‌زاده، نماینده‌ بابل با اشاره به حدود 200 مصوبه سفر رییس‌جمهور به مازندران گفت: اگر گام‌های اولیه را برداریم، بهتر از آن است كه به مسایلی بپردازیم كه بعید است با سرعت اتفاق ...(ادامه)
آیت الله علی مشکینی رییس مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دار فانی را وداع گفت. آیت الله مشکینی که در بیمارستان بقیه الله تهران بستری بود، در سن 86 سالگی دار فانی را وداع گفت... آیت‌الله مشکینی دعوت حق را لبیک گفت
آیت الله علی مشکینی رییس مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دار فانی را وداع گفت. آیت الله مشکینی که در بیمارستان بقیه الله تهران بستری بود، در سن 86 سالگی دار فانی را وداع گفت...(ادامه)
دبيركل مجمع اعتدالگرايان شمال انتخاب شد
(ادامه)
در جلسه‌اي كه با حضور اصلاح طلبان مازندران  در ساري تشكيل شد، نمايندگان گروه‌ها و احزاب استان، شخصيت‌هاي با نفوذ اصلاح طلب و نمايندگان شهرستان هاي مازندران با تشكيل شوراي راهبردي اين گروه ها در استان به رياست ... تدوين استرات‍‍ژي اصلاح‌طلبان در مازندران
در جلسه‌اي كه با حضور اصلاح طلبان مازندران در ساري تشكيل شد، نمايندگان گروه‌ها و احزاب استان، شخصيت‌هاي با نفوذ اصلاح طلب و نمايندگان شهرستان هاي مازندران با تشكيل شوراي راهبردي اين گروه ها در استان به رياست ...(ادامه)
جلسه مهم اصلاح طلبان مازندران به منظور حضور جدی و تعیین استراتژی و خط مشی این تشکل در انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی صبح جمعه با ممانعت از حضور خبرنگاران برگزار شد.در آغازین ساعات شروع برنامه رحمانی نماینده سابق مردم بهشهر ،داود کشاورزیان استاندار اسبق ... جلسه اصلاح طلبان مازندران و راندن خبرنگاران
جلسه مهم اصلاح طلبان مازندران به منظور حضور جدی و تعیین استراتژی و خط مشی این تشکل در انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی صبح جمعه با ممانعت از حضور خبرنگاران برگزار شد.در آغازین ساعات شروع برنامه رحمانی نماینده سابق مردم بهشهر ،داود کشاورزیان استاندار اسبق ...(ادامه)
گفته ها حاكي از آن است سران حزب اعتماد ملي مازندران ،به تازگي با كروبي در تهران ديدار داشتند خيزش جديدي را براي در دست گرفتن كرسي هاي متعدد مجلس در استان بر داشته است . اين حزب در حال بررسي نقاط پر تردد وشلوغ شهر ساري است تا با هماهنگي شهرداري ... حزب اعتماد و نصب بيلبوردها !!!
گفته ها حاكي از آن است سران حزب اعتماد ملي مازندران ،به تازگي با كروبي در تهران ديدار داشتند خيزش جديدي را براي در دست گرفتن كرسي هاي متعدد مجلس در استان بر داشته است . اين حزب در حال بررسي نقاط پر تردد وشلوغ شهر ساري است تا با هماهنگي شهرداري ...(ادامه)
40تن از نمايندگان مجلس در تذكر مكتوب به رييس‌جمهور بر فضاي آلوده حاكم بر رسانه هاي منتقد دولت و حمايت از آزادي بيان و اطلاع رساني بيطرفانه و جلوگيري از هر گونه برخورد سليقه اي و حزبي تاكيد كردند. انوشيروان محسني و ولي ... تذكر نمايندگان اصلاح طلب مازندراني به احمدي نژاد
40تن از نمايندگان مجلس در تذكر مكتوب به رييس‌جمهور بر فضاي آلوده حاكم بر رسانه هاي منتقد دولت و حمايت از آزادي بيان و اطلاع رساني بيطرفانه و جلوگيري از هر گونه برخورد سليقه اي و حزبي تاكيد كردند. انوشيروان محسني و ولي ...(ادامه)
با پايان گرفتن مهلت قانوني استعفاي مديران اجرايي از سمت خويش براي شركت در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي، بزرگترين پروژه سياسي دولت نهم در سال هشتاد و شش وارد فاز جديدي شده است. براساس اخبار منتشره ... آخرين اخبار انتخابات مازندران
با پايان گرفتن مهلت قانوني استعفاي مديران اجرايي از سمت خويش براي شركت در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي، بزرگترين پروژه سياسي دولت نهم در سال هشتاد و شش وارد فاز جديدي شده است. براساس اخبار منتشره ...(ادامه)
استان مازندران عليرغم دارا بودن قابليتهاى توسعه در بخشهاى صنعتى واستقرار صنايع مادرو همچنين وجود نيروهاى متخصص وبرخوردارى و امكان جذب سرمايه گذارى داخلى وخارجي، متاسفانه ساليان متمادي است در پى يك مصوبه از قافله ى پيشرفت نسبت به ديگر استانها ... احداث پالایشگاه درمازندران در هاله اى از ابهام
استان مازندران عليرغم دارا بودن قابليتهاى توسعه در بخشهاى صنعتى واستقرار صنايع مادرو همچنين وجود نيروهاى متخصص وبرخوردارى و امكان جذب سرمايه گذارى داخلى وخارجي، متاسفانه ساليان متمادي است در پى يك مصوبه از قافله ى پيشرفت نسبت به ديگر استانها ...(ادامه)
حكم شهردار دستخوش جريانات سياسي داخل كشور شده واعلام رد صلاحيت شهردار بايد با ذكر دليل باشد، در حالي كه تنها به نوشتن دو خط نامه اكتفا كرده و از آنجا كه دليل مستندات را به ... نامه وزارت كشور در مورد شهردار رشت، وجاهت قانوني ندارد
حكم شهردار دستخوش جريانات سياسي داخل كشور شده واعلام رد صلاحيت شهردار بايد با ذكر دليل باشد، در حالي كه تنها به نوشتن دو خط نامه اكتفا كرده و از آنجا كه دليل مستندات را به ...(ادامه)
انتصاب سرپرست ميراث فرهنگي گلستان
(ادامه)
در مظلوميت مسجد جامع قائمشهر!(يادداشت)
محمدرضا مسكيني(ادامه)
علت شكست جريان اصلاحات آن بود كه برخي شعارهايي كه اعلام كرده بودند، فراموش كردند و شعارهاي چون دموكراسي و آزادي عملات جاي خود را به ديكتاتوري حزبي ... محتشمی و راز شکست اصلاح طلبان !!
علت شكست جريان اصلاحات آن بود كه برخي شعارهايي كه اعلام كرده بودند، فراموش كردند و شعارهاي چون دموكراسي و آزادي عملات جاي خود را به ديكتاتوري حزبي ...(ادامه)
هرچه به زمان برگزاری هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیکتر میشویم بازار نشستها و میتینگهای سیاسی بیشتر , داغ تر میشود که این روند به اردوهای انتخاباتی نیز کشیده شده است... اردوی انتخاباتی اصلاح طلبان !!
هرچه به زمان برگزاری هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیکتر میشویم بازار نشستها و میتینگهای سیاسی بیشتر , داغ تر میشود که این روند به اردوهای انتخاباتی نیز کشیده شده است...(ادامه)
معارفه سرپرست فرمانداري گرگان
(ادامه)
استعفای 5 مدير گلستانی براي نامزدی مجلس
(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
سيد رمضان شجاعي مديركل سابق صدا و سيماي مازندران كه براي شركت در انتخابات مجلس از مديركلي صدا و سيماي مركز مازندران استعفاء داده بود بزودي به سمت مدير كل ... شجاعي از مدير كل تا مدير كلي
سيد رمضان شجاعي مديركل سابق صدا و سيماي مازندران كه براي شركت در انتخابات مجلس از مديركلي صدا و سيماي مركز مازندران استعفاء داده بود بزودي به سمت مدير كل ...(ادامه)
به دليل حضور در انتخابات نمايندگي هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي مجموعا 28 مدير در استان گيلان از سمت خود استعفا ... استعفاي28مدير گيلاني براي انتخابات مجلس
به دليل حضور در انتخابات نمايندگي هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي مجموعا 28 مدير در استان گيلان از سمت خود استعفا ...(ادامه)
عصر ديروز با حضور  نادران نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از اصولگرايان طيفهاي مختلف بمنظور اتحاد و اجماع در آستانه انتخابات مجلس هشتم  و تشكيل دفاتر اين تشكل در مازندران ... اصولگرايان تحولگرا در راه مازندران
عصر ديروز با حضور نادران نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از اصولگرايان طيفهاي مختلف بمنظور اتحاد و اجماع در آستانه انتخابات مجلس هشتم و تشكيل دفاتر اين تشكل در مازندران ...(ادامه)
محمد رحمتي در واكنش به انعكاس برخي خبرها مبني بر طرح سوال از سوي نمايندگان به خاطر تاخير در اجراي پروژه آزاد راه تهران ـ شمال گفت:" آزادراه تهران – شمال بايد از نظر.... دفاع وزیر !!
محمد رحمتي در واكنش به انعكاس برخي خبرها مبني بر طرح سوال از سوي نمايندگان به خاطر تاخير در اجراي پروژه آزاد راه تهران ـ شمال گفت:" آزادراه تهران – شمال بايد از نظر....(ادامه)
در پی انعکاس خبر استعفای شاعری معاون وزیر کشور از طریق رسانه ها و سایت های خبری ،دکتر شاعری صبح امروز در تماس خبرنگار شمال نیوز با وی خبر استعفای خود را برای حضور در مجلس هشتم تکذیب... شاعری به مجلس نمی رود
در پی انعکاس خبر استعفای شاعری معاون وزیر کشور از طریق رسانه ها و سایت های خبری ،دکتر شاعری صبح امروز در تماس خبرنگار شمال نیوز با وی خبر استعفای خود را برای حضور در مجلس هشتم تکذیب...(ادامه)
تعيين نقاط گردشگرى جزیره آشوراده
(ادامه)
آخرين گزارش ها از استان گيلان حاكي است: تعدادي ازمديران كل ادارات و معاونانشان براي شركت در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي استعفاءداده اند كه  جبار كوچكي نژاد، محمد زارع، علي محرر،  بابك شعبانژاد و  كاظم كسرايي ،سردار آقازاده و... استعفاء مديران گيلانی و رقابت جدی...
آخرين گزارش ها از استان گيلان حاكي است: تعدادي ازمديران كل ادارات و معاونانشان براي شركت در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي استعفاءداده اند كه جبار كوچكي نژاد، محمد زارع، علي محرر، بابك شعبانژاد و كاظم كسرايي ،سردار آقازاده و...(ادامه)
بیش از ‪ ۱۰۰‬نفر از سفيران و نمايندگان كشورهاي مختلف اسلامي، اروپايي، آسيايي و آفريقايي كه از شامگاه روز پنجشنبه به گيلان سفر كرده‌اند طي سه روز اقامت در اين استان از مراكز اقتصادي، تفريحي و گردشگري شهرهاي ... ديدار استاندار گيلان با سفرا و نمايندگان ‪ ۳۳‬كشور
بیش از ‪ ۱۰۰‬نفر از سفيران و نمايندگان كشورهاي مختلف اسلامي، اروپايي، آسيايي و آفريقايي كه از شامگاه روز پنجشنبه به گيلان سفر كرده‌اند طي سه روز اقامت در اين استان از مراكز اقتصادي، تفريحي و گردشگري شهرهاي ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.039 seconds.