.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معارفه استاندار جدید گلستان
مراسم معارفه پنجمين استاندار گلستان و دومين استاندار دولت احمدي نژاد در اين استان عصر روز شنبه با حضور مصطفي پور محمدي وزير كشور در محل تالار فخرالدين اسعد گرگاني برگذار شد.(ادامه)
سفر دبیر اجرایی حزب مؤتلفه اسلامی پس از حضور در کلیه شهر‌های استان که این حزب در آنها دفتر دارد به بررسی وضعیت استان و برنامه‌ریزی برای انتخابات مجلس هشتم پرداخت.وی همچنین در دیدار با آیت‌الله جباری،لائینی وروحانی... مازندران ،کلید استارت موتلفه برای مجلس هشتم
سفر دبیر اجرایی حزب مؤتلفه اسلامی پس از حضور در کلیه شهر‌های استان که این حزب در آنها دفتر دارد به بررسی وضعیت استان و برنامه‌ریزی برای انتخابات مجلس هشتم پرداخت.وی همچنین در دیدار با آیت‌الله جباری،لائینی وروحانی...(ادامه)
اصلاح طلبان گلستان به دنبال اجماع
تجربه انتخابات رياست جمهوري دور نهم و شكست تلخ اصلاح طلبان تجربه جديدي را در عرصه سياست كسب كردند. اصلاح طلبان بيشتر از اينكه درميان خود به رقابت بپردازند بايد تامل ايجاد كنند و به يك انتخاب واحد برسند ...(ادامه)
وبلاگستان ایران درسال 85 (يادداشت)
سید ایمان ضیابری(ادامه)
تاکید مشایی بر توسعه گردشگري مازندران
استاندار مازندران به اتفاق جمعي از نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي، مديران ستادي استانداري و رئيس سازمان گردشگري استان با رحيم مشايي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي و صنايع دستي وگردشگري ديدار كردند.(ادامه)
خبرها حکایت از آن دارد که احمدی نژاد برای تغییر مشایی رئیس مازندرانی میراث فرهنگی و گردشگری جدی‌تر شده است.و شایعات اخیر مبنی بر حضور علی کردان در وزارت نفت نیز از سوی دوستان ... یک مازندرانی جانشین مازندرانی دیگر
خبرها حکایت از آن دارد که احمدی نژاد برای تغییر مشایی رئیس مازندرانی میراث فرهنگی و گردشگری جدی‌تر شده است.و شایعات اخیر مبنی بر حضور علی کردان در وزارت نفت نیز از سوی دوستان ...(ادامه)
محمد قلي مارامايي نماينده مردم گنبدكاووس در نطق پيش از دستور خود خواستار تعجيل وزير كشور در تعيين تكليف استانداري گلستان با تعامل مجمع نمايندگان استان ...و تعيين مشاور اهل سنت تركمن رياست جمهوري ... تذکر نماینده گنبد به وزیر کشور
محمد قلي مارامايي نماينده مردم گنبدكاووس در نطق پيش از دستور خود خواستار تعجيل وزير كشور در تعيين تكليف استانداري گلستان با تعامل مجمع نمايندگان استان ...و تعيين مشاور اهل سنت تركمن رياست جمهوري ...(ادامه)
اعزام 33 معلم نمونه استاني به سوريه
با همكاري اعضاي شوراي آموزش و پرورش استان و حمايت استاندار و با اعتباري بالغ بر30 ميليون تومان 33 معلم نمونه استاني به اتفاق همسرانشان به سفر معنوي سوريه اعزام مي شوند .(ادامه)
آخرين تحركات انتخاباتي شهرهاي گلستان
شمال نیوز: آخرين اخبار انتخاباتي از شهرهاي مختلف استان گلستان حاكي است . از جمله اقداماتي که براي ارزيابي فضاي انتخاباتي تا فرصت قانونی برای ترک پست فعلی نامزدها و وارد شدن به عرصه انتخابات ( خرداد ماه ) مشهود ...(ادامه)
در پي شدت يافتن اختلاف بين انجم شعاع سرپرست استانداري و  نوري معاون سياسي امنيتي وي براي تصاحب استانداري گلستان ، باهنر نائب رييس مجلس براي ميانجيگري بين اين دو،به این استان سفر كرده بود.و ميانجيگريهاي ميانجيگري باهنر بين نوري و انجم شعاع
در پي شدت يافتن اختلاف بين انجم شعاع سرپرست استانداري و نوري معاون سياسي امنيتي وي براي تصاحب استانداري گلستان ، باهنر نائب رييس مجلس براي ميانجيگري بين اين دو،به این استان سفر كرده بود.و ميانجيگريهاي(ادامه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران" مازندران در سالی که گذشت(ديدگاه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران"(ادامه)
پيام تسليت نماينده ولی فقيه در مازندران و استاندار مازندران به مناسبت رحلت حضرت آيةالله آقا سيد «رضی شفيعی» (ره) صادر شد. دراين پيام تسليت آمده است: انا لله و انا اليه راجعون عالم عامل، الگو و اسوه اخلاق ... پيام تسليت به مناسبت رحلت آيةالله شفيعی دارابی
پيام تسليت نماينده ولی فقيه در مازندران و استاندار مازندران به مناسبت رحلت حضرت آيةالله آقا سيد «رضی شفيعی» (ره) صادر شد. دراين پيام تسليت آمده است: انا لله و انا اليه راجعون عالم عامل، الگو و اسوه اخلاق ...(ادامه)
رويدادهاي مهم استان گلستان در سال ۸۵(ديدگاه)
(ادامه)
شمال نیوز _ شنیده ها حاکی از آن است برخی از کاندیداهای احتمالی و مدعیان انتخابات مجلس هشتم همزمان با شروع سال جدید اقدام به برگزاری جلسات خانگی و رایزنی های گسترده در سطح شهرهای استان ... آغاز جلسات انتخاباتی مجلس هشتم در گیلان
شمال نیوز _ شنیده ها حاکی از آن است برخی از کاندیداهای احتمالی و مدعیان انتخابات مجلس هشتم همزمان با شروع سال جدید اقدام به برگزاری جلسات خانگی و رایزنی های گسترده در سطح شهرهای استان ...(ادامه)
حسین برزگر وقتي استاندار هم ناراضي است! (ديدگاه)
حسین برزگر (ادامه)
پس از انتصاب شیخ الاسلام  و شاعری به سمتهای رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون وزیر کشور ،بررسی های نهایی برای انتصاب زائری و انجم شعاع به سمت استانداران هرمزگان وگلستان..همچنین شنیده ها حاکیست وزارت کشور با نمایندگان استانهای جانشین چند استاندار مشخص میشود
پس از انتصاب شیخ الاسلام و شاعری به سمتهای رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون وزیر کشور ،بررسی های نهایی برای انتصاب زائری و انجم شعاع به سمت استانداران هرمزگان وگلستان..همچنین شنیده ها حاکیست وزارت کشور با نمایندگان استانهای(ادامه)
استفاده از سئوالات سطحی و موهن در مورد زندگی پیامبر گرامی اسلام در آزمون دانش آموزان مراکز استعدادهای درخشان مازندران با اعتراض گسترده دانش آموزان و اولیاء آنان روبرو شد. سئوالات موهن در مورد پیامبر (ص) ؛ اینبار در مازندران
استفاده از سئوالات سطحی و موهن در مورد زندگی پیامبر گرامی اسلام در آزمون دانش آموزان مراکز استعدادهای درخشان مازندران با اعتراض گسترده دانش آموزان و اولیاء آنان روبرو شد.(ادامه)
تجلیل از نخبگان و افتخار آفرینان آموزش و پرورش مازندران
مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، گفت: به منظور تجلیل و تقدیر از دانش آموزان افتخار آفرین و نخبه مازندرانی و ایجاد انگیزه بین دانش‌‏آموزان، سومین جشنواره تجلیل از نخبگان روز پنج شنبه 17 اسفندماه سال جاری در اردوگاه شهدای دانش‌‏آموز بادله ساری برگزار می‌‏شود. به گزارش شمال نیوز ، روح اله معافی، با بیان این (ادامه)
زنگ خطر برای ادامه حيات شير پگاه گيلان
(ادامه)
رمضان علی صادق‌زاده ضمن انتقاد از این اظهارات احمدی‌نژاد، افزود: ایشان مهمان ما در گیلان بوده‌اند، اما در چند ماه آینده اعتراضات خویش را به اطلاع مردم می‌رسانیم. اظهارات عجیب احمدی‌نژاد درباره زنان گیلانی
رمضان علی صادق‌زاده ضمن انتقاد از این اظهارات احمدی‌نژاد، افزود: ایشان مهمان ما در گیلان بوده‌اند، اما در چند ماه آینده اعتراضات خویش را به اطلاع مردم می‌رسانیم.(ادامه)
تصویب سند توسعه البرز شمالی
سند توسعه استانهای گلستان، گیلان و مازندران تحت عنوان سند توسعه استانهای شمالی به تصویب رسیده است.شناسایی موانع توسعه استانهای شمالی،تجمیع مطالعات آمایشی و کالبدی و سایرمطالعات به منظور توسعه استانهای ...(ادامه)
يافته‌هاي يك نظرسنجي بيانگر آن است كه از ‪ ۹۰‬درصد گردشگران و مسافران مازندران، حدود ‪ ۸۰‬درصد براي استفاده از دريا به‌اين استان سفر مي‌كنند كه از اين تعداد ‪ ۲۰‬درصد به ساحل وارد و از اين رقم فقط ‪ ۷‬درصد موفق به شنا... آزادسازي حريم درياي خزر ، از رويا تا واقعيت
يافته‌هاي يك نظرسنجي بيانگر آن است كه از ‪ ۹۰‬درصد گردشگران و مسافران مازندران، حدود ‪ ۸۰‬درصد براي استفاده از دريا به‌اين استان سفر مي‌كنند كه از اين تعداد ‪ ۲۰‬درصد به ساحل وارد و از اين رقم فقط ‪ ۷‬درصد موفق به شنا...(ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
ممنوعیت استقرار صنایع در مازندران برداشته شد
حجت الاسلام ناصری گفت:در سفر ریاست جمهوری به استان مازندران ممنوعیت استقرار صنایع در این استان برداشته ‏می شود به گزارش شمال نیوز (ادامه)
شهرام جزایری، هم شکار و هم شکارچی بوده است!؟(يادداشت)
(ادامه)
درخواست 136 نماينده از رئيس‌جمهور براي رفع فيلترينگ بازتاب
نماينده مجلس شوراي اسلامي در واكنش به غيرقانوني اعلام شدن فعاليت سايت بازتاب در نامه‌اي به رئيس جمهوري خواستار رفع فيلتر از اين سايت شدند. (ادامه)
در حاشيه نخستين روز سفر رييس جمهور به گيلان
دكتر " محمود احمدي‌نژاد " رييس جمهوري ايران بيست و پنجمين سفر استاني خود را روز سه‌شنبه اول اسفند به استان گيلان آغاز كرد. هواپيماي رييس جمهور ساعت ‪ ۱۰‬و ‪ ۵۵‬دقيقه در فرودگاه رشت به زمين نشست. (ادامه)
دكتر محمود رضا اميني انتخابات اتاق بازرگاني آزموني براي دولت(ديدگاه)
دكتر محمود رضا اميني(ادامه)
انتقاد نماینده ساری از برخی رسانه ها
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به اظهارات مردم مبني برعدم حضور وي در تصميم گيري‌هاي حساس گفت: ماهي يك هفته در حوزه انتخابيه‌ام حضور دارم، ولي مجموع رسانه‌هاي مازندران عملكرد مرا منعكس نمي‌كند.(ادامه)
یک مازندرانی، رییس دفتر احمدی نژاد !!
هر چند رییس جمهور به وی اعتماد کامل دارد و از عملکرد مدیریتی او در سازمان ... راضی است ولی برای حفظ منافع کلان دولت احتمالاً فرد دیگری را به جای ایشان منصوب خواهد کرد ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.98 seconds.