.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آخرين گزارش ها از استان گيلان حاكي است: تعدادي ازمديران كل ادارات و معاونانشان براي شركت در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي استعفاءداده اند كه  جبار كوچكي نژاد، محمد زارع، علي محرر،  بابك شعبانژاد و  كاظم كسرايي ،سردار آقازاده و... استعفاء مديران گيلانی و رقابت جدی...
آخرين گزارش ها از استان گيلان حاكي است: تعدادي ازمديران كل ادارات و معاونانشان براي شركت در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي استعفاءداده اند كه جبار كوچكي نژاد، محمد زارع، علي محرر، بابك شعبانژاد و كاظم كسرايي ،سردار آقازاده و...(ادامه)
بیش از ‪ ۱۰۰‬نفر از سفيران و نمايندگان كشورهاي مختلف اسلامي، اروپايي، آسيايي و آفريقايي كه از شامگاه روز پنجشنبه به گيلان سفر كرده‌اند طي سه روز اقامت در اين استان از مراكز اقتصادي، تفريحي و گردشگري شهرهاي ... ديدار استاندار گيلان با سفرا و نمايندگان ‪ ۳۳‬كشور
بیش از ‪ ۱۰۰‬نفر از سفيران و نمايندگان كشورهاي مختلف اسلامي، اروپايي، آسيايي و آفريقايي كه از شامگاه روز پنجشنبه به گيلان سفر كرده‌اند طي سه روز اقامت در اين استان از مراكز اقتصادي، تفريحي و گردشگري شهرهاي ...(ادامه)
افزایش فعالیت حزب اعتماد ملی در گیلان
(ادامه)
گزارش خبرنگار شمال نيوز حاكيست در پي اتمام مهلت قانوني استعفاي مديران و روسا جهت شركت در انتخابات مجلس شوراي اسلامي، منابع موثق خبر از حضور دكتر شاعري معاون وزير كشور جهت شركت در ... شاعري مي آيد...
گزارش خبرنگار شمال نيوز حاكيست در پي اتمام مهلت قانوني استعفاي مديران و روسا جهت شركت در انتخابات مجلس شوراي اسلامي، منابع موثق خبر از حضور دكتر شاعري معاون وزير كشور جهت شركت در ...(ادامه)
تجمع اصولگرايان گلستان با حضور الياس نادران
(ادامه)
به بهانه گراميداشت سالروز شهادت آيت الله رباني املشي(بخوانيد)
(ادامه)
نشست انتخاباتی طاهری در جمع بانوان آق قلا
(ادامه)
 گفته می شود که طیف نزديك به  نوری که اکنون معاونت سیاسی امنیتی استانداری و برخي فرمانداریهای استان را در اختیار دارد قصد دارد در این دوره از انتخابات نامزدهایی بدون جلب نظر عباسی به مردم معرفی کند تا از قدرت ... اصولگرايان گلستاني و سردرگمي انتخاباتي
گفته می شود که طیف نزديك به نوری که اکنون معاونت سیاسی امنیتی استانداری و برخي فرمانداریهای استان را در اختیار دارد قصد دارد در این دوره از انتخابات نامزدهایی بدون جلب نظر عباسی به مردم معرفی کند تا از قدرت ...(ادامه)
اعتراض هواداران پگاه گیلان به فروش این تیم
(ادامه)
در راستاي اجراي ابلاغيه رياست جمهوري مبني بر الحاق سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استانها با استانداري‌ها و تشكيل معاونت برنامه‌ريزي قرار است  ولي اله فرزانه معاون اداري مالي استاندار ،جايگزين ... بازار داغ انتصابات در استان مازندران
در راستاي اجراي ابلاغيه رياست جمهوري مبني بر الحاق سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استانها با استانداري‌ها و تشكيل معاونت برنامه‌ريزي قرار است ولي اله فرزانه معاون اداري مالي استاندار ،جايگزين ... (ادامه)
تحرکات زودهنگام انتخابات مجلس هشتم درگیلان
(ادامه)
محمود ربيعي رسماً استعفاي خويش را از رياست سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري گلستان اعلام كرد تا بدين ترتيب وي نخستين مسئولي باشد كه نامزدي خويش در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي استعفاء اولين مدیر گلستاني براي نامزدي انتخابات
محمود ربيعي رسماً استعفاي خويش را از رياست سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري گلستان اعلام كرد تا بدين ترتيب وي نخستين مسئولي باشد كه نامزدي خويش در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي (ادامه)
بازگشت بهرام حمیدی به مازندران
(ادامه)
با وجود آنكه تا آغاز انتخابات مجلس هشتم زمان زيادي باقي مانده است . اين روزها كه‌خيزش گروههاي سياسي هر روز داغ تر و انسجام بيشتري به خود مي گيرد.تجربه‌ي تلخ ... انشقاق در اردوگاه اصلاح طلبان مازندران
با وجود آنكه تا آغاز انتخابات مجلس هشتم زمان زيادي باقي مانده است . اين روزها كه‌خيزش گروههاي سياسي هر روز داغ تر و انسجام بيشتري به خود مي گيرد.تجربه‌ي تلخ ...(ادامه)
در پی حضور سید رمضان شجاعی مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی و ضرورت استعفای مدیران حداکثر تا  20 تیر ماه ، گزارشها حاکیست که انتصاب ... اینبار نوبت به فرنیا رسید؟!!
در پی حضور سید رمضان شجاعی مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی و ضرورت استعفای مدیران حداکثر تا 20 تیر ماه ، گزارشها حاکیست که انتصاب ...(ادامه)
تقدیر رهبر معظم انقلاب ازشجاعت دولت نهم
(ادامه)
تجلیل از واحدهاي نمونه صنعت و معدن مازندران
واحدهاي نمونه صنعت و معدن مازندران با حضور استاندار و رييس كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي در ساري مورد تقدير قرارگرفتند.(ادامه)
شنیده شده است......تعدادی از افراد شاغل در استانداری به اتهام تخلفات مالی در جریان تخصیص اعتبارات طرحهای زود بازده دستگیر شده اند.ظاهرا ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
شنیده شده است......تعدادی از افراد شاغل در استانداری به اتهام تخلفات مالی در جریان تخصیص اعتبارات طرحهای زود بازده دستگیر شده اند.ظاهرا ... (ادامه)
سرانه فرهنگي در گيلان 100 تومان است
نماينده مردم لاهيجان در مجلس شوراي اسلامي از كم بودن سرانه فرهنگي در گيلان انتقاد کرد. (ادامه)
در پی تصمیم اصلاح طلبان برای حضور چهره های شاخص این جریان در حوزه های انتخابیه محل تولدشان ، شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست : داود کشاورزیان استاندار سابق  ، تنها گزینه نامزدی ... کشاورزیان تنها گزینه اصلاح طلبان
در پی تصمیم اصلاح طلبان برای حضور چهره های شاخص این جریان در حوزه های انتخابیه محل تولدشان ، شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست : داود کشاورزیان استاندار سابق ، تنها گزینه نامزدی ...(ادامه)
گراميداشت هفته قوه قضاييه در مازندران باحضور رئيس سازمان بازرسي كشور
رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: نمايندگان مجلس لايحه قوه قضاييه را در مورد طرح مجازات‌هاي جايگزين زودتر به تصويب برسانند.(ادامه)
خیزش مؤتلفه براي انتخابات مجلس هشتم
دبير حزب مؤتلفه اسلامي مازندران گفت: اين حزب از 6 ماه پيش با دستور دبير كل حزب، فعاليت خود را در خصوص انتخابات مجلس هشتم آغاز كرده است.(ادامه)
در ادامه‌ي اتفاقات اخير درفوتبال ايران، مسوولان باشگاه پگاه گيلان نيز قصد فروش اين باشگاه را دارند به‌ گونه‌اي كه علي‌رغم مخالفت‌هاي صورت گرفته دراستان، تاكنون مذاكرات جدي نيز با برخي از خريداران صورت گرفته است... داستان فروش تيم‌هاي ليگ‌برتري به فوتبال گيلان رسيد!
در ادامه‌ي اتفاقات اخير درفوتبال ايران، مسوولان باشگاه پگاه گيلان نيز قصد فروش اين باشگاه را دارند به‌ گونه‌اي كه علي‌رغم مخالفت‌هاي صورت گرفته دراستان، تاكنون مذاكرات جدي نيز با برخي از خريداران صورت گرفته است...(ادامه)
يادواره ‪ شهدای فولادمحله با سخنرانی ناطق نوری
رييس بازرسي ويژه دفتر مقام معظم رهبري گفت: آنچه كه در سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي مي‌تواند وحدت و اتحاد دربين مردم بوجود آورد و آن را تقويت كند، نگه داشتن حرمت انتخابات است.(ادامه)
يكي از نامزدهاي گرگان براي انتخابات مجلس هشتم ، كه گويي اصول گرايان گرگان بر سر وي به عنوان گزينه اول خود به توافق رسيدند از هم اكنون با برپا كردن جلسات ... مجلس دعاي انتخاباتي
يكي از نامزدهاي گرگان براي انتخابات مجلس هشتم ، كه گويي اصول گرايان گرگان بر سر وي به عنوان گزينه اول خود به توافق رسيدند از هم اكنون با برپا كردن جلسات ...(ادامه)
با نزدیک شدن به ایام هشتمین دوره انتخابات و تصمیم مدیران و اشخاص مختلف جهت حضور در عرصه انتخابات ،شایعات مختلفی به گوش می رسد ، در حالی که بسیاری از افراد موفق ... ریاست با تعهد محضری !!!
با نزدیک شدن به ایام هشتمین دوره انتخابات و تصمیم مدیران و اشخاص مختلف جهت حضور در عرصه انتخابات ،شایعات مختلفی به گوش می رسد ، در حالی که بسیاری از افراد موفق ...(ادامه)
در حالیکه بحث تغییر اسم خوشنام ترین  دریای جهان به نام بی هویت خزر بر سر زبانهاست، روز گذشته  این اقدام موجب واکنش جدی ميرتاج الديني، نماینده شجاع تبریز در مجلس شورای اسلامی... وکیل آذری و دفاع از مازندران !!!
در حالیکه بحث تغییر اسم خوشنام ترین دریای جهان به نام بی هویت خزر بر سر زبانهاست، روز گذشته این اقدام موجب واکنش جدی ميرتاج الديني، نماینده شجاع تبریز در مجلس شورای اسلامی...(ادامه)
چه اشكالي دارد، دوست آقاي احمدي‌نژاد بودن. مگر نمي‌‌گويند من دوست عزيز و از حلقه‌هاي اصلي ياران ايشان هستم پس من هم مي‌گويم احمدي‌نژاد به كسي كه اعتماد داشت مسووليت جايي را سپرد كه به آن اعتقاد داشت....
فکر می کنم محکم ترینم
چه اشكالي دارد، دوست آقاي احمدي‌نژاد بودن. مگر نمي‌‌گويند من دوست عزيز و از حلقه‌هاي اصلي ياران ايشان هستم پس من هم مي‌گويم احمدي‌نژاد به كسي كه اعتماد داشت مسووليت جايي را سپرد كه به آن اعتقاد داشت.... (ادامه)
زمان و نحوه ثبت نام داوطلبان مجلس هشتم(ديدگاه)
(ادامه)
مشاركت اسپانيا و چين در ساخت سد منگل آمل
نماينده مردم آمل در مجلس از مشاركت كشورهاي اسپانيا و چين در ساخت سد منگل اين شهرستان خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.067 seconds.