.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نگاهي به جنجال جنگل‌تراشي براي توسعه شهرك صنعتي رشت
جنگل‌تراشي محدوده‌اي از حاشيه شهرك صنعتي رشت براي توسعه آن كه طي هفته گذشته انجام گرفت، واكنش و اعتراض گروههاي طرفداران محيط زيست و علاقه‌مندان طبيعت را در استان گيلان برانگيخت.(ادامه)
نامزدهای احتمالي مجلس هشتم درشهرهاي مازندران
(ادامه)
تاكسي‌‏ها در حال حاضر سوخت گاز با يك پنجم قيمت بنزين يا گازي معادل مجاني مصرف مي‌‏كنند و اصلا دليلي ندارد كه با يك افزايش جزيي در نرخ بنزين آن‌‏ها بخواهند نرخ خود را اضافه ... شهر که بی کلانتر شد قورباغه هم هفتیر کش میشود!!!
تاكسي‌‏ها در حال حاضر سوخت گاز با يك پنجم قيمت بنزين يا گازي معادل مجاني مصرف مي‌‏كنند و اصلا دليلي ندارد كه با يك افزايش جزيي در نرخ بنزين آن‌‏ها بخواهند نرخ خود را اضافه ...(ادامه)
تشکیل فراكسيون صنعت گردشگري در مجلس
با توجه به فعاليت فراكسيون‌هاي مختلف در مجلس شوراي اسلامي و نقش صنعت گردشگري، خلاء وجودي اين فراكسيون در پارلمان كشور احساس ...(ادامه)
همايش بزرگ اصلاح‌‏طلبان در گيلان
همايش بزرگ اصلاح‌‏طلبان» با حضور عبدالواحد موسوي لاري، وزير كشور دولت اصلاحات در رشت برگزار شد. (ادامه)
آخرین اخبار انتخاباتي مرکز استان گلستان
از محافل سياسي گرگان خبر مي رسد با گذشت زمان و نزديك شدن به زمان برگزاري هشتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي ، تحركات گروههاي سياسي و افراد بيشتر شده است. (ادامه)
سید محمد رضا علوی املشی دوم خرداد رفت ، سوم خرداد ماند؟! (بخوانيد)
سید محمد رضا علوی املشی(ادامه)
ممنوعیت ورود فله‌اي چای به استان گيلان
استاندار گيلان از ممنوعيت ورود چاي فله‌اي به اين استان خبر داد.(ادامه)
این روزها در بیشتر محافل سیاسی ، خبر از مهیا شدن افراد و چهره های مختلف برای انتخابات مجلس هشتم می باشد.در کنار همه چهره های مطرح که در مرکز استان و شهرستانها کم و بیش اخباری... شورا سکوی پرش برای مجلس نیست
این روزها در بیشتر محافل سیاسی ، خبر از مهیا شدن افراد و چهره های مختلف برای انتخابات مجلس هشتم می باشد.در کنار همه چهره های مطرح که در مرکز استان و شهرستانها کم و بیش اخباری...(ادامه)
اعلام موجودیت مجمع اعتدالگرايان شمال
اين مجمع با همت و تلاش تعدادي از دانشجويان و فارغ التحصيلان شمال كشور تاسيس مي شود. گستره فعاليت اين مجمع استانهاي گلستان، مازندران و گيلان مي باشد.معرفي مديران كارآمد و تعامل با ...(ادامه)
وحید کاظم زاده دوم خرداد؛ قطاری که از ریل خارج شد(يادداشت)
وحید کاظم زاده (ادامه)
شايد براي مردم استان ما ،(به ويژه وقتي که با توفيقي ؟! يا مشکلي! برخورد مي کنند و به طور بديهي ذهن شان دنبال علل و عوامل آن مي گردد) مهم باشد که بيشتر از اين بدانند چه کساني در رقم زدن سرنوشت ... چه کساني براي مازندران تصميم مي گيرند؟!
شايد براي مردم استان ما ،(به ويژه وقتي که با توفيقي ؟! يا مشکلي! برخورد مي کنند و به طور بديهي ذهن شان دنبال علل و عوامل آن مي گردد) مهم باشد که بيشتر از اين بدانند چه کساني در رقم زدن سرنوشت ...(ادامه)
همايش علمي «فرق و مذاهب اسلامي» در گرگان
(ادامه)
بازديداعضاي كميسيون اجتماعي مجلس از جزيره آشوراده
اعضاي كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي از منطقه گردشگري جزيره آشوراده و كارخانه دانه‌هاي روغني "يگانه خزر" در بندرتركمن بازديد كردند. (ادامه)
ششمین سالگرد حادثه سقوط هواپيماي ياك ‪ ۴۰‬در گرگان برگزار شد
ششمين مراسم سالگرد ارتحال جانسوز نمايندگان فقيد استان گلستان در هواپيماي "ياك ‪ "۴۰‬به همراه وزير راه و ترابري و معاونان وي به همراه تني چند از همراهان شامگاه پنجشنبه (ادامه)
ورود اعضاي كميسيون اجتماعي مجلس به گرگان
معاون سياسي امنيتي استانداري گلستان گفت: اعضاي كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي وارد گرگان شدند. (ادامه)
شمال نیوز:گفته ها حاکیست خانم الهه کولایی یکی از چهره های سرشناس اصلاح طلب ،خود را برای شرکت درانتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری آماده... الهه کولایی درساری!!
شمال نیوز:گفته ها حاکیست خانم الهه کولایی یکی از چهره های سرشناس اصلاح طلب ،خود را برای شرکت درانتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری آماده...(ادامه)
انتصاب روسای دانشگاههای پیام نور انزلی و املش ، تغییر نام خبرنامه زیر تیغ ، ادامه فعالیت چهره های دوم خردادی در ادارات آموزش و پرورش ، حضور بازرسان ریاست جمهوری و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!(3)
انتصاب روسای دانشگاههای پیام نور انزلی و املش ، تغییر نام خبرنامه زیر تیغ ، ادامه فعالیت چهره های دوم خردادی در ادارات آموزش و پرورش ، حضور بازرسان ریاست جمهوری و ...(ادامه)
راهكارهاي مركز پژوهشها براي خروج آزاد راه تهران- شمال از بن بست (ديدگاه)
(ادامه)
شفقت:از انتقاد دانشجويان استقبال می کنیم
استاندار مازندران در جمع دانشجويان دانشگاه مازندران، انتقاد و سئوال را از خصيصه‌هاي دانشجويان و جوانان دانست و گفت: خدمتگزاران نظام بايد پذيراي اين نظرات بوده و براي انجام بهتر امور از آن بهره گيرند.(ادامه)
انتقاد از زيرآب زنی شهر «زيراب»
متأسفانه تمامي حمايتهاي مديران در استان مازندران از شهرهاي بزرگ است و شهرهاي كوچك مانند زيراب همچنان به فراموشي سپرده ميشوند. با توجه به اينكه نمايندگان شوراي شهر ...(ادامه)
یک منبع آگاه ، ضمن بیان این مطلب که به زودی  علی کردان به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی خواهد شد گفت: کردان، گزینه ی پیشنهادی حزب موتلفه به رییس جمهور برای وزارت نفت ... یک مازندرانی و وزارت نفت
یک منبع آگاه ، ضمن بیان این مطلب که به زودی علی کردان به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی خواهد شد گفت: کردان، گزینه ی پیشنهادی حزب موتلفه به رییس جمهور برای وزارت نفت ...(ادامه)
گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکی از آن است که استانداران مازندرانی در دولت های گذشته خود را برای حضور جدی در عرصه  انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی آماده می نماید... استانداران مازندرانی در راه مجلس
گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکی از آن است که استانداران مازندرانی در دولت های گذشته خود را برای حضور جدی در عرصه انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی آماده می نماید...(ادامه)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند! (2)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ...(ادامه)
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ...(ادامه)
تذكر نمايندگان استان گلستان به رييس جمهور
نمايندگان استان گلستان به رييس جمهور درباره عدم اجراي مصوبات هيات دولت در سفر به اين استان تذكر دادند .(ادامه)
قنبر پور دوباره شهردار شد
عصر امروز مراسم تودیع و معارفه در محل شورای شهر برگزار شد. محمد قنبر پور ، شهردار سابق مجددآ به عنوان شهردار جدید انتخاب شد و زحمات ...(ادامه)
وزير جهاد كشاورزي در مراسم توديع و معارفه روساي پيشين و جديد سازمان جهاد كشاورزي مازندران در ساري گفت: طي دستورالعملي به دانشگاه جامع علمي كاربردي ابلاغ  ... وی بالحنی خندان ازمدیران منابع طبیعی ساری و ... میرغضب های مازندران
وزير جهاد كشاورزي در مراسم توديع و معارفه روساي پيشين و جديد سازمان جهاد كشاورزي مازندران در ساري گفت: طي دستورالعملي به دانشگاه جامع علمي كاربردي ابلاغ ... وی بالحنی خندان ازمدیران منابع طبیعی ساری و ...(ادامه)
بها دادن به معلمان و فرهنگيان الزامي است
معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران گفت : از آنجا كه فرهنگ‌سازي در جامعه توسط معلمان انجام مي‌شود، بهادادن به معلمان و فرهنگيان الزامي است.(ادامه)
دکتر غلامعلي رنجبر توضيحي بر مسئله عدالت و اهليت (مقاله آقاي زارع در مورد ورزش)(يادداشت)
دکتر غلامعلي رنجبر(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.943 seconds.