.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ سلفی عکاس با صالحی
(ادامه)
نظر وزیرارشاد درمورد بازگشت شادمهرعقیلی
سیاست ما این نیست که به خاطر گذشته یک نفر، تا ابد او را از فعالیت محروم کنیم. (ادامه)
کاهش ۴۷ درصدی قدرت خرید بازنشستگان
(ادامه)
حمله به هاشمی و تیم مذاکرات در نماز جمعه
نماینده سابق اهواز در مجلس، در نامه‌ای خطاب به نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، به سخنان اخیر امام جمعه موقت این شهر اعتراض کرد.(ادامه)
مهم​ترین دغدغه دختران ایرانی چیست؟
ازدواج و اشتغال مهم​ترین دغدغه دختران ماست که باید در سیاست​های کلان و همچنین در سطح استان زمینه و بستر مناسب جهت رفع این مشکلات فراهم شود.(ادامه)
حکم سعید مرتضوی صادر شد
سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران از صدور حکم سعید مرتضوی و اعلام آن تا پایان هفته جاری خبر داد.(ادامه)
این هتل را خلاف استانداردها دیزاین کردند
وارد هتل که می‌شوم، دست بافته‌های عشایری با رنگ‌های گرمی که روی زمین پهن شده‌اند، سرمای ارتفاع 3545 متری را از من دور و گرمم می‌کند. این هتل کوهستانی خلاف استاندارهای صنعت هتلداری دیزاین شده‌ است.(ادامه)
تصاویر/صفحه اول روزنامه‌های یکشنبه25مرداد
(ادامه)
یادداشتی را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سوم مهرماه 1372 در دفتر یادبود آستانه‌ی مقدسه‌ی حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها نوشته‌اند و در حرم مطهر نگهداری می‌شود، مشاهد می‌کنید.
یادداشت رهبر انقلاب در دفتر یادبود حرم حضرت معصومه (س) +عکس(خبر)
یادداشتی را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سوم مهرماه 1372 در دفتر یادبود آستانه‌ی مقدسه‌ی حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها نوشته‌اند و در حرم مطهر نگهداری می‌شود، مشاهد می‌کنید. (ادامه)
خبر خوش برای بازنشستگان کشوری
شمال نیوز: مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از ارتقاء بسته خدماتی بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری تا پایان هفته خبر داد و گفت: این صندوق در حال پیگیری بحث بیمه تکمیلی برای بیماران خاص است. (ادامه)
غرق شدن عضو تیم رباتیک گرگان در سواحل محمود آباد
(ادامه)
دستگیری باند جاعلان ۲۰ میلیارد تومانی
(ادامه)
شمال نیوز : اینجا مازندران است ؛ درسال هایی نه چندان دوربه قطب کشاورزی ومهدصنعت شهره بود و برنامه ریزی های جامع وکامل مسئولان کاری کرد که امروز نه ازآن قطبی مانده و نه این را می توان مهدنامید! اراضی حاصلخیزش را فروختند و دانسته وندانسته برخرمن کشاورزی و کشاورزان آتش زدند!!.... اینجا مازندران است؛ روزگاری قطب کشاورزی و صنعت!
شمال نیوز : اینجا مازندران است ؛ درسال هایی نه چندان دوربه قطب کشاورزی ومهدصنعت شهره بود و برنامه ریزی های جامع وکامل مسئولان کاری کرد که امروز نه ازآن قطبی مانده و نه این را می توان مهدنامید! اراضی حاصلخیزش را فروختند و دانسته وندانسته برخرمن کشاورزی و کشاورزان آتش زدند!!....(ادامه)
شمال نیوز: معاون اول رییس جمهوری به منظور بازدید و افتتاح چند طرح مهم در استان، سفری یک روزه به مازندران خواهد داشت.


معاون اول رییس جمهوری به مازندران سفر می کند+برنامه ها
شمال نیوز: معاون اول رییس جمهوری به منظور بازدید و افتتاح چند طرح مهم در استان، سفری یک روزه به مازندران خواهد داشت. (ادامه)
عکس/سلفی جالب یک دختر با فردوسی‌پور
عادل فردوسی پور که میهمان یک برنامه بود با نحوه جدید از گرفتن عکس سلفی آشنا شد. منصور ضابطیان مجری و تهیه کننده برنامه تلویزیونی «رادیو 7» را هم در این تصویر می بینید. (ادامه)
شمال نیوز: هر مدیری در استان که نتواند سیاست‌های دولت را اجرا کند و به این سیاست‌ها اعتقاد نداشته باشد، برکنار می‌شود.
اولتیماتوم سیاسی معاون سیاسی استاندار به مدیران استان
شمال نیوز: هر مدیری در استان که نتواند سیاست‌های دولت را اجرا کند و به این سیاست‌ها اعتقاد نداشته باشد، برکنار می‌شود. (ادامه)
محصول فوق‌العاده «مک لارن» +عکس
محصول جدید مک لارن «۵۷۰ اس» نام گرفته تا با دارا بودن موتور ۳.۸ لیتری توربوشارژ و ۵۶۲ اسب بخار بتواند نگاه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند.(ادامه)
شمال نیوز: مراسم تشییع پیکر نماینده اسبق رامسر، تنکابن و عباس آباد در رامسر با حضور دوستداران و هوادارانش برگزار شد.

پیکر نماینده اسبق مردم تنکابن و رامسر تشییع شد
شمال نیوز: مراسم تشییع پیکر نماینده اسبق رامسر، تنکابن و عباس آباد در رامسر با حضور دوستداران و هوادارانش برگزار شد. (ادامه)
تشکیل کارگروه پیگیری زمین خواری گیلان
دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از تشکیل کارگروهی ویژه برای پیگیری پرونده‌های زمین خواری گردنه حیران در استان گیلان خبر داد.(ادامه)
رکورددار رای اعتماد در مسیر استیضاح
وزیر اقتصاد دولت یازدهم، رکورددار دریافت کارت زرد از مجلس است، به این ترتیب که طیب‌نیا پس از گذشت چند ماه از عمر دولت اولین کارت زرد را در بین وزرای این دولت دریافت کرد و البته امسال با گرفتن سومین کارت زرد نیز به اولین سه کارته دولت تدبیر تبدیل شد.(ادامه)
حساب‌هاي قرض‌الحسنه با نام‌هاي خارجي!
حساب‌هاي قرض‌الحسنه در بانك‌ها روز به روز در حال كمرنگ‌تر شدن است. اما بانك‌ها با شگردهايي منابع سپرده‌ها را در حساب‌هايي مشابه حساب‌هاي قرض‌الحسنه جمع مي‌كنند. اين كار بانك‌ها باعث مي‌شود علاوه بر عدم پرداخت سود به حساب‌هاي نامبرده، ناگزير به تبعيت از قوانين حساب هاي قرض الحسنه پس‌انداز نيز نباشند.(ادامه)
جنتی:یک موردهم مجوزتک‌خوانی بانوان ندادیم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ملاک ما برای تک‌خوانی بانوان نظر رهبری است و ما هنوز یک مورد هم مجوز تک‌خوانی بانوان را صادر نکرده‌ایم.(ادامه)
مذاکره برای جلوگیری از استیضاح طیب‌نیا
(ادامه)
چگونگی غرق شدن شناگران در دریای خزر
گرمای هوا در روزهای گذشته، مسافران بسیاری را راهی شهرهای شمالی کشور کرده است. در این میان آمارهای ارائه شده از سوی دستگاه های مسئول حکایت از آن دارد که شنا در مناطق عمیق و خلوت دریا، آمار غرق شدگان را به صورت فزاینده ای افزایش داده است. (ادامه)
تولد نوزاد توسط کادر اورژانس ساری+ عکس
(ادامه)
زمان واریز یارانه مرداد ماه اعلام شد
(ادامه)
جایگاه دستیار ویژه رئیس جمهور چیست؟
(ادامه)
پوشش امدادي هلال احمرمازندران به219حادثه در هفته گذشته
(ادامه)
محل نگهداری مهدی هاشمی در زندان اوین
مهدی هاشمی رفسنجانی که به جرم اختلاس، ارتشاء و جرائم امنیتی به ۲۵ سال حبس محکوم شده و در حال تحمل کیفر ۱۰ ساله خود است اکنون در یکی از اندرزگاه‌های زندان اوین نگهداری شده و با ۱۴ نفر دیگر هم‌بند است.(ادامه)
فعلا ازبازگشایی عمره خبری نیست
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی گفت: هنوز هیچ مذاکره ای با مقامات عربستانی برای راه اندازی مجدد حج عمره نشده است. باید تا اواسط موسم حج تمتع که حدود یک ماه دیگر است، ببنیم که چه اتفاقی خواهد افتاد.(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.634 seconds.