.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بازار جدید خدمات عروسی/ آتلیه در آنتالیا عقدکنان در استانبول
«ما برای تبلیغمان در شبکه‌های ماهواره‌ای ٤٠ هزار دلار می‌دهیم. به همین‌دلیل خدماتی که می‌دهیم کیفیت بالایی دارد و تضمین شده است. فقط به بودجه شما بستگی دارد که می‌خواهید چطور عروسی‌ای در ترکیه برایتان برگزار کنیم». این پاسخ یکی از مسئولان شرکتی است که کارش برگزاری عروسی برای ایرانی‌ها در ترکیه است، در واکنش به سؤالی درباره اینکه یک مشتری چطور می‌تواند به این خدمات در یک کشور خارجی اعتماد کند؟ (ادامه)
تصاویر/ علی لاریجانی پشت فرمان
نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته با حضور رییس مجلس شورای اسلامی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح شد. علی لاریجانی دیروز پس از افتتاح این نمایشگاه از آن بازدید کرد و برای لحظاتی پشت فرمان یکی از خودروها نشست. (ادامه)
(تصاویر) دور دوم ریاست‌ جمهوری آیت‌الله‌خامنه‌ای
(ادامه)
(تصاویر) رکوردشکنی دخترایرانی در دریای خزر
(ادامه)
دستگیری ملی‌پوش فوتبال در پارتی شبانه
یکی از بازیکنان ملی‌پوش فوتبال که در پارتی شبانه شرکت کرده بود درحالتی نامتعادل دستگیر شده و همچنان در بازداشت به سر می‌برد. دو هم تیمی او که از صحنه گریختند تحت پیگرد پلیس هستند. (ادامه)
مهدی مهدیان وقتی زمین خواری گردنه حیران شهرت جهانی می یابد!(يادداشت)
مهدی مهدیان(ادامه)
تصاویر/ افتتاح خط تولید خمیر کاغذ توسط معاون اول رئیس جمهور
(ادامه)
شمال نیوز : جهانگیری از حماسه مردم مازندران در انتخابات خرداد 92 تقدير نمود و گفت :  مازندراني ها حق بزرگي به گردن دولت تدبير و اميد دارند و كار اصلي را در انتخابات سال 92 براي يك حركت گسترده آغاز كردند حماسه سياسي منجر به اميد مردم شد و مازندراني در اين بخش سهم بزرگي ايفاء كردند..... تقدیر ویژه معاون اول رئیس جمهورازاستاندار مازندران
شمال نیوز : جهانگیری از حماسه مردم مازندران در انتخابات خرداد 92 تقدير نمود و گفت : مازندراني ها حق بزرگي به گردن دولت تدبير و اميد دارند و كار اصلي را در انتخابات سال 92 براي يك حركت گسترده آغاز كردند حماسه سياسي منجر به اميد مردم شد و مازندراني در اين بخش سهم بزرگي ايفاء كردند.....(ادامه)
پلیس فرودگاه: حجاج حتی استامینوفن کدیین دار هم حمل نکنند
(ادامه)
افزایش قیمت طلا و ثبات نرخ دلار در بازار
(ادامه)
از بازارگرمی حمایت از خبرنگاران تا ترک جلسه توسط مدیران
(ادامه)
بیمه خبرنگاران اجباری شد
مدیرعامل تعاونی مطبوعات گفت: بیمه اجباری خبرنگاران توسط مدیران مسئول نشریات و خبرگزاری‎ها مزیتی است که این قشر زحمت‌کش باید از آن برخوردار شوند.(ادامه)
« پیش بینی وضع هوای استان مازندران »
(ادامه)
برگزاری انتخابات هیئت رئیسه جدید شورای شهر رشت
(ادامه)
اعلام اسامي زمين خواران توسط يک نماينده
نماينده مردم اردبيل در مجلس در نامه اي به معاون اول رئيس جمهور شرحي از جزئيات زمين خواري گردنه حيران به همراه ۶۶ نفر از افراد دخيل در اين ماجرا ارائه کرد.(ادامه)
جنجال پناهندگي ورزشکار ايراني در پرتغال
يک ورزشکار ايراني که پناهنده پرتغال شده دردسر بزرگي را براي مربي خود به وجود آورده است.(ادامه)
مازندران میزبان نخستین دوره آموزشی طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور
شمال نیوز: دبیر اجرایی طرح ملی تلاوت قرآن کریم گفت: نخستین اردوی آموزشی طرح ملی تلاوت قرآن کریم در مازندران برگزار می شود. (ادامه)
زمان ابلاغ حکم مرتضوی اعلام شد
(ادامه)
امضای مسی بر فرش ایرانی + عکس
(ادامه)
قیمت محصول جدید سایپا اعلام شد
(ادامه)
خبر خوش برای کارجویان IT
(ادامه)
آغاز ثبت نام کاردانی دانشگاه‌ علمی‌کاربردی
(ادامه)
تاریخ انتشار آلبوم تازه «چارتار»
(ادامه)
تغییر مدیران تنها با نظر استاندار انجام می‌شود
(ادامه)
سند نجابت فوتبالیست ایرانی+ عكس
حرکت آزمون در کمک به زنی برای عبور دادن کالسکه کودکش از پله‌های فرودگاه کازان که توسط خبرنگاران شکار شد، به سوژه روز فوتبال روسیه تبدیل شده است.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز
کاهش ۲.۵ میلیونی قیمت تندر اتوماتیک، افت ۴۰۰ هزار تومانی پراید و کاهش قیمت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی پارس تندر تنها بخشی از نمونه های روند کاهش قیمت خودروهاست و با تداوم نخرین مردم، این روند شتاب بیشتری خواهد گرفت. (ادامه)
قیمت روز خودروهای وارداتی (+جدول)
(ادامه)
ساینا و تیبا، جایگزین پراید شد
(ادامه)
شمال نیوز : در بخشی از این نامه آمده است : سوابق دکتر شجاعی درادوار نمایندگی و عضویت در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نشان می دهد که وی علی رغم وارد بودن برخی انتقادات ، همواره حامی و پشتیبان رسانه ها بوده وخواهد بود .... توضیح دفتر شجاعی درباره یک خبر « شمال نیوز »
شمال نیوز : در بخشی از این نامه آمده است : سوابق دکتر شجاعی درادوار نمایندگی و عضویت در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نشان می دهد که وی علی رغم وارد بودن برخی انتقادات ، همواره حامی و پشتیبان رسانه ها بوده وخواهد بود ....(ادامه)
نعمت زاده:سرانه مصرف کاغذ در کشور پایین است
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.