.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت گله‌مندی از شیوه اخذ عوارض در آزادراه اظهار کرد: با توجه به اینکه در فیش‌های دریافت عوارض عبارت" عوارض آزادراه تهران- شمال"  درج شده است، بنابراین می‌توان گفت که دریافت عوارض از مرزن‌آباد- چالوس و یا کجور-کلاردشت عادلانه نیست و خلاف قانون است..... اهالی 150 روستای غرب مازندران برای رسیدن به خانه خود هم باید عوارض بدهند !
شمال نیوز : نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت گله‌مندی از شیوه اخذ عوارض در آزادراه اظهار کرد: با توجه به اینکه در فیش‌های دریافت عوارض عبارت" عوارض آزادراه تهران- شمال" درج شده است، بنابراین می‌توان گفت که دریافت عوارض از مرزن‌آباد- چالوس و یا کجور-کلاردشت عادلانه نیست و خلاف قانون است.....(ادامه)
خطر بخت آزمایی در شبکه های اجتماعی
اخیراً در یکی از شبکه های اجتماعی پیامی برای مخاطبان ارسال می شود مبنی بر اینکه شماره تلفن شما انتخاب شده است و شما برنده جوایز ارزنده زیر شده اید:(ادامه)
اهداء گل به دختران در گرگان /عکس
به مناسبت روز دختر همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) شهرداری گرگان به دختران این شهر شاخه گل اهدا کرد.(ادامه)
مشکل در پرداخت یارانه ها با وضعیت کنونی درآمد دولت
(ادامه)
پیام تسلیت نیازآذری بمناسبت درگذشت مهندس جعفرقلی راهب
(ادامه)
دومین جشنواره مجسمه هاي شني کانون برگزار می شود
(ادامه)
دلار رسمی به مرز 2980 تومان رسید
(ادامه)
غار یخی را سرویس بهداشتی کردند!
«غار یخ‌مراد سرویس بهداشتی کارگرانی شده است که در حال اجرای طرح توسعه گردشگری و ساخت جاده در محدوده‌ی این غار یخی هستند.» (ادامه)
حرم حضرت‎معصومه(س)گلباران‎شد+عکس
(ادامه)
مرتضوی: احتمالا در پرونده كهريزك تبرئه شده‌ام
«حبس» و «رد مال» دو مجازاتي است كه ديروز دادستان سابق تهران به آن محكوم شد.(ادامه)
شب‌نشینی مهدی هاشمی با رحیمی در اوین
مهدی هاشمی برخلاف نقل‌قول‌ها، شب اول زندان را در سوئیت محمدرضا رحیمی در بند ٢٤١ اوین گذرانده است. شبی که البته فرصت مناسبی را برای معاون‌اول دولت احمدی‌نژاد فراهم کرده تا درخواست‌هایی را از مهدی داشته باشد و خواهان پیگیری آنها شود.(ادامه)
لاریجانی از وزیر اقتصاد دفاع کرد
رییس مجلس شورای اسلامی امشب در جمع خبرنگاران از وزیر اقتصاد دفاع کرد و از اقدامات مجلس برای بافت‌های فرسوده مشهد سخن گفت؛ او همچنین دیدگاه خود را درباره مباحث تحولات سوریه ارایه داد.(ادامه)
بیست و دومین نشست کتاب خوان کشور و نخستین نشست استان مازندران همزمان با سراسر کشور با حضور پر شور کتابداران، مسئولین و فعالان فرهنگی و فرهیختگان استان صبح یکشنبه 25 مرداد در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در شهرستان ساری برگزار شد. نخستین نشست کتاب خوان استان مازندران برگزار شد
بیست و دومین نشست کتاب خوان کشور و نخستین نشست استان مازندران همزمان با سراسر کشور با حضور پر شور کتابداران، مسئولین و فعالان فرهنگی و فرهیختگان استان صبح یکشنبه 25 مرداد در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در شهرستان ساری برگزار شد. (ادامه)
سحر قریشی، عروس مهاجم پرسپولیس شد!
(ادامه)
یارانه نقدی امشب واریز می‌شود
(ادامه)
نحوه برخورد رامبد جوان با شایعات
روزنامه ایران، سوال خود از رامبد جوان در حاشیه زندگی خصوصی اش و شبکه های اجتماعی و پاسخ وی را به شرح زیر منتشر کرد.(ادامه)
بقایای هواپیمای گمشده اندونزی پیدا شد
(ادامه)
راه‌هایی برای خلاصی از هنگ کردن گوشی
اصطلاح هنگ کردن این روزها برای انبوه جمعیت دارندگان گوشی‌های هوشمند تلفن همراه، امری آشنا بوده و رهایی از این مشکل دغدغه‌ای همه‌گیر شده است؛ اما با رعایت برخی نکات می‌توان تا حد زیادی جلوی این مشکل را گرفت.(ادامه)
درخواست رحیمی از مهدی هاشمی در زندان
مهدی هاشمی برخلاف نقل‌قول‌ها، شب اول زندان را در سوئیت محمدرضا رحیمی در بند ٢٤١ اوین گذرانده است. شبی که البته فرصت مناسبی را برای معاون‌اول دولت احمدی‌نژاد فراهم کرده تا درخواست‌هایی را از مهدی داشته باشد و خواهان پیگیری آنها شود.(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های دوشنبه
(ادامه)
شمال نیوز: همراه با همایش مدیران استانی خبرگزاری فارس، دومین سالگرد گرامیداشت خبرنگار فقید «زنده‌یاد جابر معافی» در ساری برگزار می‌شود....
گرامیداشت خبرنگار فقید «جابر معافی» برگزار می‌شود
شمال نیوز: همراه با همایش مدیران استانی خبرگزاری فارس، دومین سالگرد گرامیداشت خبرنگار فقید «زنده‌یاد جابر معافی» در ساری برگزار می‌شود.... (ادامه)
واکنش مرتضوی به حکم دادگاه
سعید مرتضوی دادستان سابق تهران و رئیس اسبق سازمان تأمین اجتماعی درباره صدور حکم دادگاه در پرونده تأمین اجتماعی و کهریزک توضیحاتی ارائه کرد. (ادامه)
دفاع لاریجانی از وزیر اقتصاد
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر اقتصاد از وزرای زحمتکش کابینه دولت است وامیدواریم استیضاح انجام نشود. (ادامه)
حمله تند مشاور احمدي‌نژاد عليه وزير دادگستري
چالش کلامی بین وزیر دادگستری دولت یازدهم یا همان وزیر کشور دولت نهم با احمدی‌نژادی‌ها وارد فاز جدیدی شد؛ (ادامه)
(به‏ مناسبت ۲۶ مرداد، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی)

مردان قبیله غیرت(يادداشت)
(به‏ مناسبت ۲۶ مرداد، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی) (ادامه)
پژو ۳۰۷ درراه بازار ایران+ تصاویر
با قطعی شدن توقف تولید پژو ۴۰۵ در سال آینده، آبی‌های جاده مخصوص تصمیم دارد با همکاری همتای فرانسوی‌اش خودرو پژو۳۰۷، که یک خودرو خانوادگی کوچک است را جایگزین این خودرو کند. (ادامه)
شمال نیوز: آیا اگر امر دایر باشد که جهت‌گیری پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری را در مورد جمع بندی مذاکرات بپذیریم یا نوشته جنابعالی (حسین شریعتمداری) را، به نظر کدام را باید انتخاب کنیم؟
آیا بهتر نیست به گونه ای موضع گیری کنید که مواضع خود را اعلام کنید، نه اینکه از زبان رهبری سخن بگویید؟
شمال نیوز: آیا اگر امر دایر باشد که جهت‌گیری پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری را در مورد جمع بندی مذاکرات بپذیریم یا نوشته جنابعالی (حسین شریعتمداری) را، به نظر کدام را باید انتخاب کنیم؟ (ادامه)
سیه چهره سرپرست هیات کاراته ساری شد
احمد سیه چهره سرپرست هیات کاراته شهرستان ساری شد . (ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: ساخت پروژه اسکله اختصاصی غلات با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال تا دو ماه آینده اجرایی خواهد شد.
ساخت مجهزترین ترمینال مسافری حاشیه خزر در انزلی
شمال نیوز: مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: ساخت پروژه اسکله اختصاصی غلات با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال تا دو ماه آینده اجرایی خواهد شد. (ادامه)
شمال نیوز: 
سخنگوی قوه قضاییه با اعلام خبر صدور حکم دادستان سابق تهران، در مورد پرونده بابک زنجانی گفت: این پرونده 209 جلد دارد که هر جلد حداقل 200 صفحه است.

مرتضوی به حبس و ردمال محکوم شده / اینکه می گویند رحیمی به زندان برنگشته، صحت ندارد / يادم نمي آيد شکايتي از پورمحمدي شده باشد
شمال نیوز: سخنگوی قوه قضاییه با اعلام خبر صدور حکم دادستان سابق تهران، در مورد پرونده بابک زنجانی گفت: این پرونده 209 جلد دارد که هر جلد حداقل 200 صفحه است. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.203 seconds.