.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : وی استقبال قابل توجه تیم‌های فوتوالی استان‌ها را از نقاط قوت این دوره از مسابقات دانست و اضافه کرد: با توجه به نوپا بودن این رشته ورزشی در کشور، استقبال تیم‌های شرکت‌کننده از استان‌های مختلف، کم‌نظیر بود و امیدواریم در آینده شاهد شکوفایی بیشتر این رشته مهیج باشیم و بر تعداد علاقه‌مندان به آن افزوده شود..... گلستان قهرمان مسابقات آزاد فوتوالی بزرگسالان کشور شد
شمال نیوز : وی استقبال قابل توجه تیم‌های فوتوالی استان‌ها را از نقاط قوت این دوره از مسابقات دانست و اضافه کرد: با توجه به نوپا بودن این رشته ورزشی در کشور، استقبال تیم‌های شرکت‌کننده از استان‌های مختلف، کم‌نظیر بود و امیدواریم در آینده شاهد شکوفایی بیشتر این رشته مهیج باشیم و بر تعداد علاقه‌مندان به آن افزوده شود.....(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی شکایت خود را همزمان با روز خبرنگار به اداره کل دادگستری مازندران ارسال تا شاید نخستین نماینده مجلسی در استان مازندران باشد که اصحاب رسانه و قلم را به دادگاه می کشاند !.... شکایت رمضان شجاعی کیاسری از «شمال نیوز» !
شمال نیوز: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی شکایت خود را همزمان با روز خبرنگار به اداره کل دادگستری مازندران ارسال تا شاید نخستین نماینده مجلسی در استان مازندران باشد که اصحاب رسانه و قلم را به دادگاه می کشاند !....(ادامه)
عکس/ احترام هندی ظریف به خانم وزیر
گیلان آنلاین: «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفر به هند با «سوشما سوارج» همتای هندی خود دیدار و گفت‌وگو کرد.(ادامه)
گزارش تصویری مسابقات آزاد فوتوالی بزرگسالان کشور در مازندران / تصاویر : زکیه باباجانی گزارش تصویری مسابقات آزاد فوتوالی بزرگسالان کشور در مازندران(خبر)
گزارش تصویری مسابقات آزاد فوتوالی بزرگسالان کشور در مازندران / تصاویر : زکیه باباجانی(ادامه)
شمال نیوز: این نماینده با ابراز تأسف به ادامه یافتن برخی زمین‌خواری‌ها گفت: در پرونده پیش روی ستاد، نام برخی از نمایندگان قبلی و همچنین مقامات ارشد دولتی دیده می‌شود که این جای تأسف دارد.

پشت پرده زمين خواري توسط سياسي ترين وزارتخانه دولت/ رد پای مسئولان و نمایندگان سابق مجلس
شمال نیوز: این نماینده با ابراز تأسف به ادامه یافتن برخی زمین‌خواری‌ها گفت: در پرونده پیش روی ستاد، نام برخی از نمایندگان قبلی و همچنین مقامات ارشد دولتی دیده می‌شود که این جای تأسف دارد. (ادامه)
زنده شدن مرده هنگام اهدای عضو
این مردکه مرگش بعد از ایست قلبی و توقف ضربان قلب به مدت ۹۰ دقیقه تایید شده بود،در هنگام اهدای عضو زنده شد. (ادامه)
استقلال باخت، پرسپولیس برای اولین بار آخر شد!
تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادی شکست خورد تا با این باخت پرسپولیس برای اولین بار در تاریخ به رده آخر جدول لیگ سقوط کند. خبرگزاری فارس: استقلال باخت پرسپولیس شانزدهم شد!/ اولین برد شاگردان گل‌محمدی (ادامه)
همه وزرایی که از مجلس کارت زرد گرفته اند+ عکس
شمال نیوز: هفته گذشته مجلس سومین کارت زردش را به علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی داد. (ادامه)
یکی از اخباری که این روزها در صدر خبرهای رسانه‌ها قرار گرفت، اعلام حکم مهدی هاشمی مبنی بر 10 سال حبس برای اتهاماتی چون اختلاس، ارتشاء و مسائل امنیتی بود که در همین شرایط هم خبر بازداشت حمید بقایی معاون رئیس جمهور دولت دهم نیز روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت. سیاسیونی که پای میز محاکمه نشستند/ اوین و زندانیان سیاستمدار آن/ چه کسانی به حبس رفتند؟(خبر)
یکی از اخباری که این روزها در صدر خبرهای رسانه‌ها قرار گرفت، اعلام حکم مهدی هاشمی مبنی بر 10 سال حبس برای اتهاماتی چون اختلاس، ارتشاء و مسائل امنیتی بود که در همین شرایط هم خبر بازداشت حمید بقایی معاون رئیس جمهور دولت دهم نیز روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت.(ادامه)
خوش رقصی ابتذال و بی اخلاقی در جامعه +عکس
اوایل تابستان سال 90 اتفاقی افتاد که خون مردم مومن را به جوش آورد تا جایی که مجلس شورای اسلامی را مجبور کرد قانون حمایت از ناهیان امر به معروف و نهی از منکر در کشور تصویب شود. (ادامه)
قطار گرگان- اینچه برون از ریل خارج شد
یک منبع مسوول مرتبط و آگاه تایید کرد: ریل باس (قطار اتوبوسی) گرگان - اینچه برون که چند مسافر را نیز همراه خود داشت، از خط خارج شده است. (ادامه)
جهانگیری، پیگیر زمین‌خواری در گردنه حیران
نماینده مردم اردبیل در مجلس از اعزام بازرس ویژه معاون اول رئیس جمهور برای بررسی زمین‌خواری در منطقه گردنه حیران خبر داد. (ادامه)
ترافیک نیمه سنگین جاده چالوس
رضا کاوه عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به افزایش خودروهای در حال تردد دراین مسیر، خط شمال به جنوب کندوان (از چالوس به سمت تونل کندوان) ترافیک نیمه سنگین است به ویژه در شهر مرزن آباد، ولی آباد، پل زنگوله و سیاه بیشه شاهد ترافیک سنگین هستیم.(ادامه)
عکس: گفتگوی فاطمه و یاسر هاشمی با ملک عبدالله
گفتگوی فاطمه و یاسر هاشمی رفسنجانی با ملک عبدالله در جریان سفر سال 2008 آیت الله هاشمی رفسنجانی به عربستان سعودی(ادامه)
عذرخواهي تلگرام از ايران به دليل انتشار استيکرهاي غير اخلاقي
شمال نیوز: وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: مديريت نرم افزار تلگرام به دليل انتشار استيکرهاي غير اخلاقي توسط کاربران در اين شبکه مجازي، از جمهوري اسلامي ايران عذرخواهي کرد. (ادامه)
کنایه پزشکیان به حسینیان
(ادامه)
شمال نیوز: چهاردانگه بدیهیات یک بخش کشوری را هم ندارد. نمایندگان مرکز استان کجا هستند و تابحال برای توسعه چهاردانگه چه کرده اند؟  چه کسانی پاسخگوی اهالی صبور و سخت کوش بخش چهاردانگه خواهند بود؟ آیا چنین رفتاری با سایر بخش های استان هم صورت می گیرد؟ ....

«چهاردانگه » عقب مانده؛ مسئولان و نمایندگان کجا هستند؟!
شمال نیوز: چهاردانگه بدیهیات یک بخش کشوری را هم ندارد. نمایندگان مرکز استان کجا هستند و تابحال برای توسعه چهاردانگه چه کرده اند؟ چه کسانی پاسخگوی اهالی صبور و سخت کوش بخش چهاردانگه خواهند بود؟ آیا چنین رفتاری با سایر بخش های استان هم صورت می گیرد؟ .... (ادامه)
شمال نیوز: وی نماینده دوره‌های پنجم و هفتم مجلس شورای اسلامی برای شهرستان‌های رامسر، تنکابن و عباس‌آباد و نیز عنوان مدیرکل اسبق جهاد کشاورزی مازندران و نیز گیلان و عضو هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد منطقه را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

« جعفر قلی راهب » دار فانی را وداع گفت /اعلام زمان تشییع
شمال نیوز: وی نماینده دوره‌های پنجم و هفتم مجلس شورای اسلامی برای شهرستان‌های رامسر، تنکابن و عباس‌آباد و نیز عنوان مدیرکل اسبق جهاد کشاورزی مازندران و نیز گیلان و عضو هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد منطقه را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است. (ادامه)
نامه مطهری به اژه‌ای درباره مهدی‌ هاشمی
(ادامه)
اولتیماتوم به 8 میلیون حساب بی‌ هویت
(ادامه)
سوئیس تحریم‌های ایران را لغو کرد
(ادامه)
جدیدترین پیش‌ بینی از قیمت سکه
(ادامه)
اطلاعيه شوراي نگهبان در خصوص انتخابات مجلس خبرگان رهبری
(ادامه)
شمال نیوز : وی در خصوص استان شدن غرب مازندران با بیان اینکه اگر استانی شدن به نفع مردم باشد من نیز حمایت می کنم، گفت:ما توجه می خواهیم و نمی خواهیم برادر ناخوانده باشیم و بایستی مدیران غرب و شرق و مرکز را یک جور ببنند و اگر قرار است دوباره به این منطقه ظلم شود ما حاضریم همین فردا استان شویم..... امام جمعه رامسر : غرب مازندران برادر ناخوانده نیست!
شمال نیوز : وی در خصوص استان شدن غرب مازندران با بیان اینکه اگر استانی شدن به نفع مردم باشد من نیز حمایت می کنم، گفت:ما توجه می خواهیم و نمی خواهیم برادر ناخوانده باشیم و بایستی مدیران غرب و شرق و مرکز را یک جور ببنند و اگر قرار است دوباره به این منطقه ظلم شود ما حاضریم همین فردا استان شویم.....(ادامه)
شمال نیوز : ابراهیمی در ادامه افزود: متأسفانه اعضای شورای شهر قائم شهر و مسئولان شهرداری نه تنها در این مراسم حضور نیافتند، بلکه حتی به نامه های رئیس اداره ورزش و جوانان قائم شهر و هیات شطرنج این شهر مبنی بر نصب بنر تبریک نیز دست رد زدند تا نامهربانی را به نهایت برسانند..... استقبال متفاوت مسئولان دو شهر از قهرمانان ورزشی !
شمال نیوز : ابراهیمی در ادامه افزود: متأسفانه اعضای شورای شهر قائم شهر و مسئولان شهرداری نه تنها در این مراسم حضور نیافتند، بلکه حتی به نامه های رئیس اداره ورزش و جوانان قائم شهر و هیات شطرنج این شهر مبنی بر نصب بنر تبریک نیز دست رد زدند تا نامهربانی را به نهایت برسانند.....(ادامه)
همسر «صدام» در اردن درگذشت/ عکس
(ادامه)
دیدار اطلاح‌طلبان با دو عضو شاخص شورای‌نگهبان
(ادامه)
تقدیر مدیر کل صدا و سیمای مازندران از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران
علی صادق مقدسی مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران طی تقدیر نامه ای خطاب به دکتر محمد پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران پاسخگویی مناسب و مستمر این سازمان را که موجب افزایش و رضایت عمومی در سطح استان شده است ارج نهاد . (ادامه)
مدیر روابط عمومی راه و شهرسازی مازندران داغدار شد
(ادامه)
دختر 14 ساله قمی در دریای گهرباران غرق شد
(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.