.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پرسپولیس در زمین رقیبش تمرین کرد!
(ادامه)
تاثیرپذیری صداو سیما از بی‌بی‌سی و من و تو؟
محمدرضا حیاتی گوینده اخبار صدا و سیما در بخشی از گفت و گوی خود با هفته‌نامه تماشاگران درباره کیفیت کار رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه و...(ادامه)
عکس:بریدن گوش یک رئیس جمهور
سربازان شورشی گروهبان " چارلز تیلور" در حال بریدن گوش "ساموئل دو" رییس جمهور "لیبریا" پس از انجام یک کودتای نظامی...(ادامه)
"ستاره ورزش هاکی" بازداشت شد
(ادامه)
کاریکاتور/ مهدی هاشمی در اوین!
مهدی هاشمی پسر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به تازگی در دادگاه تجدیدنظر به 10 سال زندان محکوم شده بود یکشنبه برای تحمل مجازاتش به زندان اوین مراجعه کرد.(ادامه)
آرایش سیاسی برای انتخابات سال ۹۴
با نزیک شدن به انتخابات مجلس دهم گروه های سیاسی در حال شکل گیری مجدد جهت حضور در بهارستان هستند،بررسی ها نشان می دهد که این گروه ها اساس کار خود را بر محور شخصیتهای مطرح و شناخته شده قرار داده اند،انتخابات سرنوشت ساز اسفند سال ۹۴ عاملی شد تا همه طیف های سیاسی به فکر بازسازی وجذب حداکثری نیروهای مردمی باشند. (ادامه)
لاریجانی رئیس مجلس دهم است
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی، علی لاریجانی را رئیس مجلس دهم نام برد و گفت که اصولگرایان لیست مورد تایید جامعتین را برای انتخابات ارائه کنند.(ادامه)
بازیگر زن ایرانی در استادیوم فوتبال +عکس
مهراوه شریفی نیا با انتشار پستی در اینستاگرام ازحضور خود در استادیوم فوتبال خبر داد. (ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های پنج شنبه
(ادامه)
اتفاقی وحشتناک برای نوزاد 14 ماهه در بابل +تصاویر 18+
در این سانحه تلخ و دردناک مادری در حین کار با چرخ گوشت لحظه‌ای برای رسیدگی به امور خانه چرخ گوشت و فرزندش را تنها گذاشته است که کودک دستش را داخل چرخ گوشت کرده و دستش به طرز دلخراشی قطع می‌شود. (ادامه)
اولین جنسیس 2015 در پایتخت/عکس
(ادامه)
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: در شهرهای مختلف استان، ماشین‌آلات قدیمی آتش‌نشانی مشاهده می‌شود که بیش از 50 سال کار کردند و هم‌اکنون جوابگوی حوادث و بلایای طبیعی نیستند.
همایش تخصصی سازمان آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های مازندران
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: در شهرهای مختلف استان، ماشین‌آلات قدیمی آتش‌نشانی مشاهده می‌شود که بیش از 50 سال کار کردند و هم‌اکنون جوابگوی حوادث و بلایای طبیعی نیستند. (ادامه)
عجایبی که فقط در ایران می توان دید!
(ادامه)
هر روز صبح آب لیمو بنوشید!
کی از بهترین و ساده ترین راهها برای سلامت بدن نوشیدن روزانه آب لیمو است. (ادامه)
درمانی برای کبد چرب
افرادی که به کبد چرب مبتلا هستند می‌توانند با انجام ورزش استقامتی از میزان چربی کبد بکاهند. (ادامه)
آتش‌بازی داعش در ملک پادشاه
در آینده داعش در عراق از بین نمی‌رود اما حضورش کمرنگ خواهد شد، از این منظر برای تخلیه انرژی‌های خود به جایی مثل عربستان که همچون گنجی زیر خاکی برای فعالیت‌هایش است سرریز خواهد شد و از قدیم هم گفته‌اند دو پادشاه در یک اقلیم نگنجد. (ادامه)
نامه ای انتقادی خانواده هاشمی خطاب به رئیس قوه قضائیه
پیرو برخی انتقادات نسبت به انتشار فیلم خداحافظی آیت الله هاشمی رفسنجانی با فرزند خود، پیش از معرفی به زندان اوین، خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این انتقادات واکنش نشان داد. (ادامه)
ماجرای صف ایستادن یک وزیر+عکس
روی پلکان بین مسافرین که در انتظار سوار شدن به هواپیما بودند چشمم به یک چهره اشنا خورد که هرچه دقیق تر نگاهش می کردم کمتر باورم میشد که او وزیر بهداشت است.(ادامه)
پیشنهاد شغل جدید برای احمدی‌نژاد!
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: ما باید کشور را از بن‌بست مدیریتی نجات دهیم و بهتر است احمدی‌نژاد فعالیتش را بعنوان NGO ادامه دهد و بصورت سفیر صلح باشد. (ادامه)
شمال نیوز: معنويت حج آنقدر دلپذير است كه هر وقت مي شنويم كسي از دوستان يا آشنايانمان قرار است به حج مشرف شود چنان حس خوبي در وجود مان متراكم مي شود كه گويي اين بهره معنوي براي خود ما اتفاق خواهد افتاد. پوشش پيشنهادی به بانوان در حج +تصاویر
شمال نیوز: معنويت حج آنقدر دلپذير است كه هر وقت مي شنويم كسي از دوستان يا آشنايانمان قرار است به حج مشرف شود چنان حس خوبي در وجود مان متراكم مي شود كه گويي اين بهره معنوي براي خود ما اتفاق خواهد افتاد.(ادامه)
عکس دیده نشده از غواصان اسیر
عکسی دیده نشده از غواصانی که به اسارت ارتش بعث در آمدند.گویا این غواصان به دست نیرو های بعثی عراق به شهادت رسیده اند.این عکس این روزها در محیط های مجازی توسط کاربران به اشتراک گذاشته می شود.(ادامه)
عکس/ مار کبرای دوسر در چین
مرد کشاورزی در مزرعه اش در یکی از روستاهای جنوب چین موفق به کشف مار کبری با دو سر شد. این مار کبری سمی در مزرعه ای در یولین، جنوب چین پیدا شده که دارای دو سر است و هر یک از سرها با یکدیگر مبارزه می کنند و سعی می کنند یکدیگر را بخورند. این کبری جهش یافته در مدت ده روز پس از پیدا شدن به این اندازه رشد کرده است. مارهای کبری در چین به طور کلی بین 1.2 تا 1.5 متر رشد میکنند و عمر کوتاهی دارند.(ادامه)
تیپ بازیگر و کارگردان‎ زن ‎ایرانی در روسیه + عکس
مشرق: گلاره عباسی در این جشنواره جایزه بهترین بازیگر زن را گرفت و اشیا….بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد نرگس آبیار با انتشار عکس زیر نوشت: با گلاره عباسی عزیز در جشنواره اسب نقره ای روسیه برای فیلم اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکتر ند. زمستان گذشته ، گلاره عباسی در این جشنواره جایزه بهترین بازیگر زن را گرفت و اشیا….بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد.(ادامه)
شمال نیوز: این عضو شورای اسلامی ساری در خصوص آینده زمین این پادگان افزود : قرار است این پادگان بصورت رسمی در 30مرداد ماه سال جاری با حضور یکصدهزار نفری ساروی ها بازگشایی شده و  به صورت یک مجموعه فرهنگی ، گردشگری قابل استفاده عموم قرار گیرد .... کلید پادگان ساری تحویل شورا و شهرداری شد
شمال نیوز: این عضو شورای اسلامی ساری در خصوص آینده زمین این پادگان افزود : قرار است این پادگان بصورت رسمی در 30مرداد ماه سال جاری با حضور یکصدهزار نفری ساروی ها بازگشایی شده و به صورت یک مجموعه فرهنگی ، گردشگری قابل استفاده عموم قرار گیرد ....(ادامه)
شمال نيوز: رئیس پلیس آگاهی از دستگیری و متلاشی شدن باند خوش آشام شمال که به ۱۳ فقره قتل اعتراف کرده اند، خبر داد.

دستگیری اعضای باند با 13 قتل و 31 سرقت مسلحانه + تصاویر
شمال نيوز: رئیس پلیس آگاهی از دستگیری و متلاشی شدن باند خوش آشام شمال که به ۱۳ فقره قتل اعتراف کرده اند، خبر داد. (ادامه)
عروسی‌یک‌آقازاده‌ بااستفاده ازامکانات‌مجلس
عروسی یک آقازاده مجلسی که فرزند یکی از مدیران ارشد مجلس است، در باغی در چیتگر برگزار شد که گفته می شود در تدارکات این مراسم از امکانات مجلس استفاده شد.(ادامه)
ایرانیان خارج از کشور بیمه می‌شوند
(ادامه)
نامه غواص شهید در مورد دخترش
(ادامه)
میز کار "نبیه بری" در دیدار با ظریف
میز کار نبیه بری، رئیس مجلس لبنان در دیدار با محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان(ادامه)
ترک اعتیاد بچه پولدارها! +تصاویر
برای قشر خاصی از معتادان که متعلق به اقشار پولدار کشور هستند، کمپ های ویژه ای تاسیس شده است که اتفاقا از شیوه های بسیار مدرنی برای تبلیغ خود استفاده می کنند.(ادامه)
قبلي 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.