.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پورشه ماهشهری آتش گرفت!/تصاویر
پورشه ی سفید رنگی که متعلق به یکی از ساکنین ناحیه صنعتی ماهشهر بود، با آتش سوزی مواجه شد.(ادامه)
«سبک زندگی» در اینستاگرام رهبری+ عکس
(ادامه)
عکس/ رانندگی لاریجانی در نمایشگاه خودرو
در حاشیه نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته که دیروز با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح شد.(ادامه)
چپ دست ها بخوانند
چپ دست بودن مزیت‌هایی دارد که راست دست بودن ندارد، اگر چپ دست هستید، به سادگی از این نوشته نگذرید.(ادامه)
میزان افزایش شهریه مهدهای کودک
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی، از افزایش حداقل ۱۵ درصدی شهریه مهدهای کودک خبر داد و گفت: اوایل هفته آینده این افزایش نهایی و اعلام می شود.(ادامه)
هدیه حدادعادل به ظریف، کتابی را پرفروش کرد
(ادامه)
کمپین علیه خودروسازان
(ادامه)
درخواست احمدی‌نژاد برای مناظره با روحانی
به نظر می‌رسد در کنار موضوع حضور مجدد احمدی‌نژاد و نزدیکانش در عرصه انتخابات بحث شکایت دولتمردان سابق از ساکنان امروز پاستور به موضوعی داغ در عرصه رسانه‌ها و جامعه تبدیل شده است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز
(ادامه)
انتشار آخرین آلبوم مرتضی پاشایی
(ادامه)
شمال نیوز : وی با اشاره به اینکه البته برخی بخش‌های اقتصادی و صنعتی نظیر صنعت نفت و گاز از تحریم ها آسیب دید، خاطرنشان کرد: با این وجود صنعتگران و فعالان اقتصادی تلاش کردند که صنعت ایران را سرپا نگه دارند..... بخش خصوصی باید مدار و محور اقتصاد کشور باشد
شمال نیوز : وی با اشاره به اینکه البته برخی بخش‌های اقتصادی و صنعتی نظیر صنعت نفت و گاز از تحریم ها آسیب دید، خاطرنشان کرد: با این وجود صنعتگران و فعالان اقتصادی تلاش کردند که صنعت ایران را سرپا نگه دارند.....(ادامه)
دبیر هیات گلف مازندران منصوب شد
(ادامه)
۴۰ نکته برای سرحال شدن پس از بیداری
گریپ فروت بو کنید! بو کردن این میوه هوشیاری را افزایش می‌دهد. از دیگر رایحه های انرژی زا میتوان بوی لیمو، اکالیپتوس و پونه را نام برد.(ادامه)
شمال نیوز : تیم فوتبال خونه به خونه مازندران دومین  نماینده استان هم در دیدار خانگی با عملکردی ضعیف در برابر میهمان خود فجر  سپاسی شیراز با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد تا اکبر میثاقیان باز هم به همراه  تیم هایش در .... تیم های مازنی لیگ یک را با باخت شروع کردند !
شمال نیوز : تیم فوتبال خونه به خونه مازندران دومین نماینده استان هم در دیدار خانگی با عملکردی ضعیف در برابر میهمان خود فجر سپاسی شیراز با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد تا اکبر میثاقیان باز هم به همراه تیم هایش در ....(ادامه)
شمال نیوز: پس از جلسه طولانی و نفس‌گیر پرسش و پاسخ شهردار مرکز استان، اعضای شورای اسلامی به مدت یک هفته به تعطیلات تابستانی رفتند.....  
اعضای شورای شهر مرکز استان به تعطیلات تابستانی رفتند
شمال نیوز: پس از جلسه طولانی و نفس‌گیر پرسش و پاسخ شهردار مرکز استان، اعضای شورای اسلامی به مدت یک هفته به تعطیلات تابستانی رفتند..... (ادامه)
شمال نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: عده‌ای از کاندیداهای انتخابات نمایندگی مجلس و نمایندگی شورای اسلامی شهر بحث انتقال پادگان را از داخل محیط شهری به خارج از شهر را وعده می‌دادند تا اذهان عموم را جلب کنند.


" انتقال پادگان ساری" را تبلیغاتی نکنید
شمال نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: عده‌ای از کاندیداهای انتخابات نمایندگی مجلس و نمایندگی شورای اسلامی شهر بحث انتقال پادگان را از داخل محیط شهری به خارج از شهر را وعده می‌دادند تا اذهان عموم را جلب کنند. (ادامه)
استعفای تاجداران از هیات رئیسه اتاق اصناف بابل
سید مهدی تاجداران در پایان اجلاسیه عمومی اتاق اصناف بابل از سمت خود استعفا کرد. (ادامه)
پیام تبریک رئیس اتاق اصناف بابل برای دهه کرامت
شمال نیوز: پیام تبریک رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت ( سالروز ولادت امام رضا (ع) و خواهر مکرمه اش). (ادامه)
تعرفه جدید خرید برق تعیین شد
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان تهران با تشریح تعرفه‌های جدید خرید برق از سرمایه گذاران، جزئیات طرح خرید برق از مردم را تشریح کرد. (ادامه)
۱۲۹ پروژه برق در مازندران بهره برداری می شود
مدير عامل شركت توزيع برق مازندران گفت: در هفته دولت امسال ۱۲۹ پروژه با هزينه ۷۳ ميليارد و ۱۰۰ ميليون ریال به بهره برداری خواهد رسید. (ادامه)
شمال نیوز: به خیال خودشان در این توافقی که البته تکلیف آن معلوم نیست -نه معلوم است اینجا تصویب بشود و نه معلوم است آنجا تصویب بشود- نیت آنها این بود که راهی پیدا کنند برای نفوذ در کشور؛ ما این راه را بستیم؛ ما این ... اجازه نمی ‌دهیم آمریکا در ایران نفوذ کند(خبر)
شمال نیوز: به خیال خودشان در این توافقی که البته تکلیف آن معلوم نیست -نه معلوم است اینجا تصویب بشود و نه معلوم است آنجا تصویب بشود- نیت آنها این بود که راهی پیدا کنند برای نفوذ در کشور؛ ما این راه را بستیم؛ ما این ...(ادامه)
عکس/ بوسه سردار سلیمانی بر پیشیانی پدر
یک صفحه اینستاگرام با نام "پیج طرفداران حاج قاسم سلیمانی" عکسی از فرمانده سپاه قدس را در حال بوسیدن پیشانی پدر شهیدان فیروزی منتشر کرد.(ادامه)
برگزاری همایش بزرگداشت امامزادگان مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت: با افزایش رشته هاي روان شناسی – مهندسی صنایع – مهندسی پزشکی(بیومتریال) – شیمی داروئی، طراحی پارچه و لباس، مهندسی عمران (نقشه برداری) در مقطع کارشناسی پیوسته  و امور دولتی در مقطع کارشناسی ناپیوسته تعداد رشته های فعال در این واحد به 187 رشته -گرایش رسید..... افزايش 7 رشته جديد در دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر
شمال نیوز : وی گفت: با افزایش رشته هاي روان شناسی – مهندسی صنایع – مهندسی پزشکی(بیومتریال) – شیمی داروئی، طراحی پارچه و لباس، مهندسی عمران (نقشه برداری) در مقطع کارشناسی پیوسته و امور دولتی در مقطع کارشناسی ناپیوسته تعداد رشته های فعال در این واحد به 187 رشته -گرایش رسید.....(ادامه)
واکنش وزیر ارشاد به خبر استیضاحش
(ادامه)
تعامل اتاق اصناف ایران و وزارت اقتصاد در حل مشکلات مالیاتی صنوف موثر است
(ادامه)
سامسونگ حریف اپل و چینی‌ها نمی‌شود
سهام سامسونگ در سه ماه گذشته 14 درصد کاهش داشته است.(ادامه)
غرق شدن 2 نفر در دریای خزر
(ادامه)
یارانه افرادی که امشب قطع می‌شود + لینک ثبت اعتراض
(ادامه)
وزیر اقتصاد و دارایی: یارانه مصیبت شده
وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به این که پرداخت‌های نقدی یارانه به مصیبت هرماهه وزارت اقتصاد تبدیل شده است گفت: هر ماه باید 3 هزار و 400 میلیارد تومان به عنوان یارانه پرداخت کنیم که این امر مصیبت شده است و امروز در جلسه هیات دولت نیز مطرح شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.