.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نامه سرگشاده زيباكلام به رئیس جمهور
(ادامه)
درخشش دیگر از وزنه برداری مازندران
(ادامه)
عکس/ نمازجمعه گرگان با حضور خادمان حرم امام رضا(ع)
نمازجمعه گرگان به امامت آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان و با حضور خادمین حرم امام رضا (ع) برگزار شد.‎(ادامه)
شمال نیوز: جالب است بدانید فرمانداری بابل در پاسخی که به استانداری می دهد ،نامه ها رابا قید محرمانه ارسال می کند. از همین رو مسئولان استانداری از ارائه آن به بنده خوداری می کنند. سؤال این است پس اینجانب چگونه از حق خود و حقوم موکلینم دفاع کنم؟.... « من از بیگانگان هرگز ننالم ......»
شمال نیوز: جالب است بدانید فرمانداری بابل در پاسخی که به استانداری می دهد ،نامه ها رابا قید محرمانه ارسال می کند. از همین رو مسئولان استانداری از ارائه آن به بنده خوداری می کنند. سؤال این است پس اینجانب چگونه از حق خود و حقوم موکلینم دفاع کنم؟....(ادامه)
50 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در کشور
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه دولت باید قانون مالیات را در کشور به درستی پیاده کند، گفت: هم‌اکنون دولت در اجرای موضوع مالیات سهل‌انگاری کرده به طوری که بیش از 50 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در کشور داریم.(ادامه)
درآمد جرایم رانندگی چطور خرج می‌شود؟
«هرچه بیشتر جریمه کنند، حقوقشان بیشتر می‌شود»؛ این را راننده بداخلاقی می گوید که به خاطر صحبت با تلفن همراه جریمه شده است، مسافر دیگر هم حرفش را تایید می کند و می گوید: «افسرها آخر هر روز باید یک دفترچه جریمه را پر کنند و اگر پر نشود جریمه می شوند!»(ادامه)
حدیث روز/ یک حدیث پزشکی از امام هشتم(ع)
امام رضا علیه‌السلام فرموده‌اند هر كس ميان غذا آب خورد بدنش به رطوبت گرايد، معده‌اش ضعيف گردد و رگ‌هايش قوّت غذا را به خود جذب نكند. (ادامه)
عکس/ احمدی نژاد جوان در جنگل های شمال
(ادامه)
اولین پیام فیس بوکی مهدی هاشمی از زندان
اعضای خانواده هاشمی رفسنجانی به نقل از مهدی هاشمی، صفحه فیس بوکش را به روز کردند. (ادامه)
چگونگی دریافت تسهیلات ۱۰ میلیونی کالا به جای وام نقدی ازدواج
با کاهش منابع قرض الحسنه بانک‌ها و به تبع آن کاهش قدرت اعطای تسهیلات سه میلیون تومانی ازدواج در حالی تسهیلات ۱۰ میلیونی فروش اقساطی می‌تواند انتخاب دیگر زوجین باشد که هیچ وجه نقدی در اختیار آنها قرار نخواهد گرفت و بانک‌ها هم تنها به عنوان واسطه عمل خواهند کرد. (ادامه)
عکس/ سردار سلیمانی در بین الحرمین
(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه‌های شنبه31 مرداد
(ادامه)
شمال نیوز: مسافران و گردشگرانی که به گیلان سفر می کنند، بخشی از زمان حضور در این استان را به نشاط تابستانی در سواحل اختصاص می دهند.
مسافران در سواحل گیلان(خبر)
شمال نیوز: مسافران و گردشگرانی که به گیلان سفر می کنند، بخشی از زمان حضور در این استان را به نشاط تابستانی در سواحل اختصاص می دهند. (ادامه)
بررسی افزایش اختیارات استانداران در دولت
معاون امور مجلس رئیس جمهور از بررسی افزایش اختیارات استانداران در دولت خبر داد. (ادامه)
هجوم به اینستاگرام روحانی؛ پرسپولیس را به قتل رساندند!
شمال نیوز: هواداران تیم فوتبال پرسپولیس با هجوم به صفحه اجتماعی رئیس جمهور به عملکرد وی انتقاداتی را مطرح کردند.(ادامه)
منفجر شوید و به بهشت بروید +عکس
تروریست‌های داعش با وعده‌های معنوی و با فریب دادن اعضایشان از روش‌های مختلف تلاش می‌کنند تا از این طریق عملیات انتحاری را گسترش دهند.(ادامه)
لیدر زنان داعشی را بشناسید +عکس
سالی جونز"، پس از آشنایی با افکار تکفیری، به همراه دو فرزند 10 ساله‌اش، کشور خود را ترک کرد و به عضویت داعش درآمد وی تا مدت‌ها برای فریب دختران انگلیسی در برابر مبالغ هنگفت تلاش می‌کرد.(ادامه)
چه کسانی نباید نان بخورند؟
اگر روزانه و در یکی از وعده‌های غذایی نان یا غذاهای حاوی غلات نخوریم، احتمال این که بدن دچار کمبود برخی مواد مغذی شود وجود دارد اما مشکل از جایی شروع می‌شود که برخی افراد به دلیل آلرژی به گلوتن برخی غلات که نوعی پروتئین است، دچار اختلالات گوارشی وخیم می‌شوند و نباید از نان یا فرآورده‌هایی که با گندم، جو و چاودار تهیه می‌شود استفاده کنند. (ادامه)
آخوندی و فریدون والدین معنوی زوج ماه عسلی شدند +(تصاویر)
همزمان با دهه کرامت مراسم عقد زوج برنامه ماه عسل با حضور وزیر راه و شهرسازی و حسین فریدون در موسسه خیریه پرتو مهرامام رضا(ع) مشهد برگزار شد. (ادامه)
تصاویری دیده نشده از جنگ جهانی دوم( +18)
یک سایت خارجی به تازگی تصاویر جدیدی از جنگ جهانی دوم را منتشر کرده است که در آن نابودی های این جنگ عظیم در اروپا به راحتی مشاهده می شود. این تصاویر از زمان ورود این جنرال به خاک فرانسه و تا زمان فتح برلین ثبت شده اند. بسیاری از این تصاویر شامل صحنه های خشن و دل خراش هستند که هنوز اجازه انتشار پیدا نکرده اند.(ادامه)
احتمال کناره گیری پرسپولیس از لیگ برتر!
تیم فوتبال پرسپولیس با شکست مقابل ذوب آهن در رده انتهای جدول باقی ماند. (ادامه)
شمال نیوز: براساس آخرین اخبار، مدیر شبکه جام جم سیما قرار است در روز‌های آینده به‌عنوان مدیرکل «صدا و سیمای مرکز گیلان» و مدیرکل صدا و سیمای گیلان به‌عنوان مدیرکل «صدا و سیمای خراسان‌رضوی» منصوب شود.



خداحافظی مدیرکل صدا و سیمای گیلان / مدیر شبکه جام جم جایگزین نصرپور
شمال نیوز: براساس آخرین اخبار، مدیر شبکه جام جم سیما قرار است در روز‌های آینده به‌عنوان مدیرکل «صدا و سیمای مرکز گیلان» و مدیرکل صدا و سیمای گیلان به‌عنوان مدیرکل «صدا و سیمای خراسان‌رضوی» منصوب شود. (ادامه)
شمال نیوز: ما همه در یک کشتی به نام ایران اسلامی زندگی می‌کنیم که اگر هر گوشه‌ای از آن به خطر بیفتد دیگر کسی نگاه نمی‌کند ببیند این فرد حزب‌اللهی است یا طرفدار انقلاب است یا مسیحی است یا سنی. اینها تفاوتی ندارد و همه باید مراقب باشیم و بدانیم که همین وحدت و انسجام ملی است که همواره مورد توجه نظام و مردم بوده است.


عده‌ای می خواهند قبح ارتباط با آمریکا را بشکنند/چه شده که همه مجتهدشده‌اندو درهر امری نظر می‌دهند!
شمال نیوز: ما همه در یک کشتی به نام ایران اسلامی زندگی می‌کنیم که اگر هر گوشه‌ای از آن به خطر بیفتد دیگر کسی نگاه نمی‌کند ببیند این فرد حزب‌اللهی است یا طرفدار انقلاب است یا مسیحی است یا سنی. اینها تفاوتی ندارد و همه باید مراقب باشیم و بدانیم که همین وحدت و انسجام ملی است که همواره مورد توجه نظام و مردم بوده است. (ادامه)
شمال نیوز: بسیاری از موکلان توقع دارند نمایندگانشان شخصیت متین و استوار داشته باشند و این اقتضائات در مرکز استان هم باید وجود داشته باشد. ما برای جایگاه یک نماینده یک معیار درست در قول و فعل داریم. آن هم شایسته گزینی، ارزش گرایی و شجاعت است..... بحث های این روزهای ساری دبستانی است !
شمال نیوز: بسیاری از موکلان توقع دارند نمایندگانشان شخصیت متین و استوار داشته باشند و این اقتضائات در مرکز استان هم باید وجود داشته باشد. ما برای جایگاه یک نماینده یک معیار درست در قول و فعل داریم. آن هم شایسته گزینی، ارزش گرایی و شجاعت است.....(ادامه)
خوشبختی استقلال در دقیقه 90
شاگردان پرویز مظلومی در ثانیه های پایانی دیدار برابر استقلال اهواز به پیروزی رسیدند تا با سه امتیاز این دیدار به رده دوم جدول صعود کنند. (ادامه)
واکنش نمازگزاران به بازگشايي سفارت انگليس
جمعی از نمازگزاران در پایان مراسم نماز جمعه در مخالفت با بازگشایی سفارت انگلیس؛ راهپیمایی کردند. (ادامه)
پلی زیبا بر روی رودخانه که تا به حال ندیده اید (عکس)
(ادامه)
نیوشا ضیغمی 12 سال پیش (عکس)
نیوشا ضیغمی عکس و متن زیر را منتشر کرده است که مربوط به اولین حضور نیوشا ضیغمیدر مقابل دوربین می باشد. *** سکانسی از سریال در چشم باد به روایت شاعرانه ونگاه دوربین استاد جوزانی عزیزم پی نوشت: اولین حضور من مقابل دوربین.(ادامه)
هوای شمال خنک می‌شود
وی افزود: امروز در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، در برخی نقاط هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابر، وزش باد، بارش پراکنده و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. (ادامه)
عیادت یادگار امام از یار امام
سید رضا نیری دبیرکل مجمع خیرین سلامت طی چند روز گذشته به علت بیماری در بیمارستان امام خمینی(ره) تهران بستری شده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.