.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنی صریح با استاندار مازندران و نمایندگان مردم در مجلس
علیرضا قلی زاده
سخنی صریح با استاندار مازندران و نمایندگان مردم در مجلس

شمال نیوز: علیرضا قلی زاده- در حالی برخی نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی از چندی قبل مبادرت به اعتراض شدید به دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران می پردازند که با تایید همین نمایندگان وی چند ماهی است سکاندار مازندران شده است.

این نمایندگان علت عمده اعتراضات خود به استاندار را نداشتن مدیریت کافی و وافی،عدم توانمندی،انتصابات سیاسی و نه از روی شایسته سالاری،بی برنامگی و...نام برده اند.

در اینکه تا حدود زیادی این اعتراضات وارد بوده جای شک و تردیدی نیست چرا که پیش از این بسیاری از دلسوزان و کارشناسان استان اعلام کرده اند به علت مشخص نبودن برنامه های دکتر فلاح نمی توان امید زیادی به حل مشکلات بسیار زیاد استان از این استاندار دولت تدبیر و امید داشت.علت این مساله نیز به راحتی قابل دسترسی می باشد زیرا در طی این مدت نه تنها شاهد کاسته نشدن تنش ها و حل مشکلات در استان نبودیم بلکه با برخی تصمیمات غیر کارشناسی شاهد بعضی موضع گیری های شدید نیز بودیم که این موارد قطعا" جز خسران برای مردم استان ارمغان دیگری نداشته و نخواهد داشت.

از طرفی دکتر فلاح در ابتدای آمدن خود در مسند استانداری اعلام کرده بود که می خواهد دو ساله چهره استان را تغییر دهد که سابقا" نیز بنده در یادداشتی اعلام کرده ام با اوضاعی که هم اکنون ما در استان شاهد آن هستیم نه تنها به انتظار نشستن تغییرات چشمگیردر مسیر پیشرفت در استان نوعی ساده انگاری است بلکه حفظ وضعیت موجود خود جای شکر و سپاس خواهد داشت!!

اما با تمام این اوصاف مواردی لازم است خطاب به نمایندگان معترض به استانداراستان نیز داشته که بدان اشاره خواهم کرد.

با این توضیح که بنده به هیچ عنوان قصد دفاع از استاندار مازندران را نداشته و همانطور که اشاره کردم انتقاداتی در بسیاری از مسائل به ایشان و تیم کاریشان داشته اما بر اساس رسالت خبری ام به طرح سئوال از نمایندگان محترم مازندران می پردازم امید که دوستان مجمع نمایندگان حداقل پاسخگوی سئوالات مطرح شده به افکار عمومی استان باشند.

نمایندگان محترم استان ؛

مطمئنا" در مسیر روند انتخاب دکتر فلاح به سمت استانداری مازندران یکی از تاثیر گذارترین آرا در جهت صدور حکم وی به عنوان استاندار، نظر مجمع نمایندگان استان بوده و این افراد این مجمع بوده اند که از بین کاندیداهای مختلف برای استانداری مازندران رای به دکتر فلاح به عنوان گزینه اول داده اند.

حال سئوال این است که آیا واقعا" در هنگام این انتخاب از وی برنامه کاری خواسته نشده بود؟آیا در مصاحبه ها و جلساتی که پیش از صدور حکم استانداری با وی داشته اید به توان و یا عدم توان مدیریتی ایشان پی برده بودید؟آیا سوابق گذشته دکتر فلاح را بررسی نکرده که اینگونه در مجامع عمومی از سابقه قبلی وی به عنوان یک ضعف نام می برید(البته در صورت این ادعا فقط باید اظهار تاسف کرد)

نمایندگان محترم در طول این مدت چند بار با وزیر کشور و مسئولین و استاندار مازندران به طور خصوصی نسبت به نگرانی های موجود در استان جلسه داشته و دستاورد حاصله چه بوده است؟

اگر چه راجع به مسائل اشاره شده و نحوه انتخاب استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی استان سخنانی داشته که قطعا" در فرصت بعدی بدان خواهم پرداخت اما سخن فعلیم خطاب به مسئولین استان و افراد تاثیر گذار و علی الخصوص استاندار و نمایندگان مازندران در مجلس این است که به جای ایجاد تنش و درگیری وقت خود را معطوف به خدمتگزاری به مردم شریف استان کرده تا شاهد حل مشکلات پر شمار مازندران و رفع دغدغه های ساکنین آن باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : تدبیر , فرامرز , درخشنده
نظرات خوانندگان :

متعصب هم استانی -حق گو 22 اسفند 1392
جناب قلی زاده عزیز ما از بس که گفتیم نماینده محترم -استاندار عزیز -فرماندار گرامی -امامان جمعه گرانقدر بیائید تا دست در دست هم دهیم به مهر تا استان خود کنیم آباد واقعا به جایی نرسیدیم -دلا که سخن از زبان ما میگوئی.....تقدیر و تشکر تا استانمان هنو کوچیکتر و تکه تکه نشده که قبلا هم عرض کردم باید و باید پالایشی دیگر در مدیریت استان انجام شود.
نا شناس 21 اسفند 1392
اي بابا مردم اين آقايون نماينده شهر ما انقدر بد عمل كردن كه از همين الان جو قائمشهر انتخاباتي شده اين يعني مردم دنبال تغييرن حالا اين آقا كمال ماهم كه خودم بهش راي دادم البته به اشتباه ميخواد ازاين قافله جا نمونه،ژست انتخاباتي ميگيره،البته مااز سر مجبوري دور قبل به اين دوتا راي داديم،انشالله اين دور جبران ميكنيم
نا شناس 22 اسفند 1392
آقای قلی زاده کاملا درست فرمودید؛
اما مشکل اونجاست که مشاورین عزل و نصبهای استاندار با دید غیر کارشناسی و کاملا ناسیونالیست مآبانه دارند رفتار می کنند و خود به خود عامل تنش و تشتت را باید شخص استادار معرفی نمود
ضمنا گزینه نمایندگان استان برادر ارزشی دکتر کیومرث نیاز اذری بودند نه ایشان.
استاندار فعلی گزینه فرزند هاشمی رفسنجانی است.

نا شناس 22 اسفند 1392
اتفاقا در تائید حرف کامنت گذاری که گفت: علیپور برای انتخابات ژست سیاسی گرفته و رای می خواد جمع کنه. مطلبی بنده عرض کنم. و آن اینکه:
معلومه اینقده استاندار مدیریتش ضعیف شده که همه مردم به این موضوع واقف شدند؛ لذا هر کی ولو به ژستی که شما میگید هم بخواد نقد جدی به استاندار داشته باشه مردم استقبال میکنند.
پس آفرین بر علیپور که به جا ، درست و به موقع طرح مشکل نمود.

حالا یکی بیاد بگه اصلا برنامه این اقای استاندار برای استان چیه؟
علیرضا 23 اسفند 1392
اقای قلی زاده می دانی خواندن از روی متن برای یک استاندار یعنی چه ؟ کسی که تا دیروز بازنشسته بود وحالا اید به زور ساعت ها وقت به کمک کرد تا حداقل از روی نوشته درست بخواند ما صحبتهای ایشان در معارفه مدیر کل اموزش وپرورش را دیدیم وشنیدیم شما چطور ؟ برادر این طناب پوسیده نه قابل بازیافت است نه قابل ترمیم بنویس لااقل برای چیزی که خیر باشد نه برای کسانی که سنشان بیش از انکه مایه مباهات گردد باعث تمسخر جوانان باسواد بیکار است تو بنویس وبازهم بنویس
ح ب ت 25 اسفند 1392
آقاي قلي زاده انتظاربراينه دربيان چالشهاي مديريتي ترس ومحافظه كاري كنارگذاشته وبه علت مشكلات ومعضلات استان بپردازيم شك نيست تادرشيوه اصل ونصب اصلاحي صورت نپذيردوشايستگان برمسندننشينندتغييري قابل توجهي براي توسعه استان اتفاق نمي افتد.ازدانشگاه مازندران.
حمید 25 اسفند 1392
قلی زاده، عزیز انی که کامنت گذاشته اید وجناب حاجی رمدانی خواندن از روی متن برای یک استاندار هیچ یرادی نیست مگر ندیده اید که خیلی از سیاستمداران دنیا از روی متن سخن می گویند مر دم می فهمند سخنی که به زبان می اورید خدا را در نظر بگیرید بگذارید خادمین ملت کار خود را بکنند،برادر ارزشی دکتر کیومرث نیاز اذری ودکتر فلاح هردو از افتخارات استان هستند بگزارید وقت خود را معطوف به خدمتگزاری به مردم شریف استان نمایند تا شاهد حل مشکلات پر شمار مازندران و رفع دغدغه های مردم باشیم.
حقگو 27 اسفند 1392
به واقع در سالهاي اخير استاندار به ضعيفي ايشان به مازندران نيامده خدا ميداند كه اين مطلب را در مراسم معارفه ايشان وقياس سخنان ايشان با آقاي طاهايي كه از سيماي استان مستقيم پخش شد ديديم و گفتيم ودر اين عملكرد مديريتي ايشان كه واويلاست الان دوره اي شده كه آ...زادها ابراي براي پدرشان تصميم ميگيرند باور نداريد مصداق ماشاالله فراوان است نمونه پسر استاندار

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.