.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پوران درخشنده در آبان ماه سال جاری اظهار امیدواری کرد که پروانه ساخت فیلم جدیدش «هیس: پسرها فریاد نمی‌زنند» صادر شود اما شنیده ها حاکی از آن است که اجازه ساخت فیلم داده نشده است. پروانه ساخت «هیس پسرها فریاد نمی زنند» باز هم صادر نشد
پوران درخشنده در آبان ماه سال جاری اظهار امیدواری کرد که پروانه ساخت فیلم جدیدش «هیس: پسرها فریاد نمی‌زنند» صادر شود اما شنیده ها حاکی از آن است که اجازه ساخت فیلم داده نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : در پی انتشار مطلبی در خصوص انعکاس مشکلات بخش درمان تامین اجتماعی مازندران در یک رسانه استانی ، مدیر مسئول آن با شکایت روبرو شد . رسالت رسانه انعکاس مشکلات است ! درمان را بهبود ببخشید !
شمال نیوز : در پی انتشار مطلبی در خصوص انعکاس مشکلات بخش درمان تامین اجتماعی مازندران در یک رسانه استانی ، مدیر مسئول آن با شکایت روبرو شد . (ادامه)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. «ن و القلم» ترجمان حیات و ممات عارف دوران(يادداشت)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. (ادامه)
تریلی تئاتر سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۱۸ تا ۲۵ تیرماه مهمان بچه‌های مازندران خواهد بود. تریلی تئاتر سیار مهمان بچه‌های مازندران
تریلی تئاتر سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۱۸ تا ۲۵ تیرماه مهمان بچه‌های مازندران خواهد بود.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد.
دشمنی با اصل ایران مستقل و قوی است؛ ملت قوی ظاهر شد / درگذشت دختر جوان حادثه تلخی بود و دل ما را سوزاند / این اغتشاش،‌ برنامه‌ریزی شده بود(خبر)
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد. (ادامه)
امین تارخ درگذشت
امین تارخ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران و مدرس بازیگری ساعاتی قبل بر اثر ایست قلبی درگذشت.(ادامه)
نسل جدید خیلی از مسائل دفاع مقدس را نمی‌داند. عرضم این است که همانطور که بنده و شما در حادثه بودیم و قضایا را می‌دانیم باید کاری کنیم نسل امروز هم این حوادث را بداند.


دفاع مقدس نشان داد صیانت از کشور با مقاوت به دست می آید نه با تسلیم/ محور تمام حرکات، اقدامات و عملیات در دفاع مقدس تدبیر و عقلانیت بود/ حقایق دفاع مقدس به گوش جوانان برسد/ دفاع مقدس دوران پرهیجان و پرمعنا و پرفایده‌ای بود(خبر)
نسل جدید خیلی از مسائل دفاع مقدس را نمی‌داند. عرضم این است که همانطور که بنده و شما در حادثه بودیم و قضایا را می‌دانیم باید کاری کنیم نسل امروز هم این حوادث را بداند. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس اداره صمت شهرستان ساری از برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف موزائیک سازان و خدمات فنی ساختمان شهرستان ساری خبر داد. هیئت مدیره اتحادیه صنف خدمات فنی ساختمان ساری انتخاب شدند
شمال نیوز: رئیس اداره صمت شهرستان ساری از برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف موزائیک سازان و خدمات فنی ساختمان شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز :  اعضای منتخب نهمین دوره انتخابات کنگره اعضای خانه کارگر مازندران پس از شمارش آرا اعلام شد. نهمین کنگره خانه کارگر مازندران منتخبان خود را شناخت
شمال نیوز : اعضای منتخب نهمین دوره انتخابات کنگره اعضای خانه کارگر مازندران پس از شمارش آرا اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : هر یک از دوستان ما بمیرد درحالی که تلاوت قرآن را خوب نمی داند، در عالم قبر (برزخ) به او خواهند آموخت تا درجه او به خاطر قرآن ارتقا یابد؛ زیرا بهشت به اندازه آیات قرآن است و به او گفته می شود: بخوان و بالا برو. او نیز قرآن می خوانَد و بالا می رود .... ذکری که غم و اندوه را برطرف می‌کند / گوشه هايي از مکارم اخلاقي امام کاظم(ع)
شمال نیوز : هر یک از دوستان ما بمیرد درحالی که تلاوت قرآن را خوب نمی داند، در عالم قبر (برزخ) به او خواهند آموخت تا درجه او به خاطر قرآن ارتقا یابد؛ زیرا بهشت به اندازه آیات قرآن است و به او گفته می شود: بخوان و بالا برو. او نیز قرآن می خوانَد و بالا می رود ....(ادامه)
مراسم گرامی داشت یاد و خاطره پیشکسوت رسانه مازندران، روانشاد فرامرز درخشنده به بهانه دومین سالروز درگذشت آن زنده یاد با حضور استاندار مازندران، مدیران و اصحاب رسانه استان برگزار شد. ‎ حضور استاندار در مراسم سالگرد مرحوم درخشنده
مراسم گرامی داشت یاد و خاطره پیشکسوت رسانه مازندران، روانشاد فرامرز درخشنده به بهانه دومین سالروز درگذشت آن زنده یاد با حضور استاندار مازندران، مدیران و اصحاب رسانه استان برگزار شد. ‎(ادامه)
دومین یادبود سرپرست فقید خبرگزاری ایلنا در مازندران برگزار شد
دومین یادبود درگذشت سرپرست فقید خبرگزاری ایلنا و پیشکوست رسانه ای مازندران در ساری برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : آری حسينا، مولای من ! بر ما رحم کن آن هنگام که در بستر مرگ افتاده ايم، اقوام و آشنايان و دوستان جنازه مان را حرکت می دهند، پس شفيع ما باش هنگامی که خويشان اطراف جنازه را گرفته و حمل می کنند ، شفاعت کن ما را هنگامی که تک و تنها در قبر به باری تعالی نزديک می شويم، رحم فرما! به غربتمان .... ما از " مهد " تا " لحد " تشنه حسین و عباس (ع) هستیم
شمال نیوز : آری حسينا، مولای من ! بر ما رحم کن آن هنگام که در بستر مرگ افتاده ايم، اقوام و آشنايان و دوستان جنازه مان را حرکت می دهند، پس شفيع ما باش هنگامی که خويشان اطراف جنازه را گرفته و حمل می کنند ، شفاعت کن ما را هنگامی که تک و تنها در قبر به باری تعالی نزديک می شويم، رحم فرما! به غربتمان ....(ادامه)
قاتل امام جمعه کازرون اعدام شد + تصاویر
حکم اعدام قاتل حجت الاسلام و المسلمین خرسند امام جمعه کازرون صبح امروز اجرا شد.(ادامه)
قاتل امام‌جمعه کازرون به اعدام محکوم شد
(ادامه)
عکس قاتل امام جمعه کازرون
قاتل فردی حدوداً ۴۰ ساله به نام حمید درخشنده است و دستگیری وی از سوی دفتر امام جمعه فقید کازرون تأیید شده است. (ادامه)
شمال نیوز : گروه های مختلف وتشکل ها با گرامیداشت یاد وخاطره مرد اخلاق رسانه های استان مازندران؛ برای حضورپرشور دراین مراسم ازاقشارمختلف دعوت به عمل آورده اند..... "علی ربیعی" سخنران مراسم اولین سالگرد درگذشت مرحوم "فرامرز درخشنده"
شمال نیوز : گروه های مختلف وتشکل ها با گرامیداشت یاد وخاطره مرد اخلاق رسانه های استان مازندران؛ برای حضورپرشور دراین مراسم ازاقشارمختلف دعوت به عمل آورده اند.....(ادامه)
عکس/ تیپ جالب شهاب حسینی و بهرام رادان ۱۵ سال پیش
عکس قدیمی شهاب حسینی و بهرام رادان را در فیلم سینمایی «شمعی در باد» ببینید. این فیلم که کارگردانی آن را پوران درخشنده برعهده داشته، 15 سال پیش روی پرده رفته است.شهاب حسینی و بهرام رادان در فیلم سینمایی «شمعی در باد» به کارگردانی پوران درخشنده همبازی بودند. این فیلم محصول سال 1382 است و آزیتا حاجیان، حسام نواب صفوی و ایرج نوذری دیگر بازیگران این اثر سینمایی هستند.(ادامه)
بلوبری چیست و چه خواصی دارد؟
بلوبری یا همان زغال اخته آبی سرشار از ویتامین C، ویتامین K، منگنز و سایر آنتی اکسیدان‌هایی است که به سلامت بدن کمک می‌کنند.(ادامه)
خواص بی شمار سرکه سیب برای پوست و مو
اگر به دنبال یک محلول همه کاره برای زیبایی پوست و مو می‌گردید سرکه سیب بخرید. سرکه سیب خواص بی شماری برای پوست و مو دارد و علاوه بر زیبایی، باعث درمان مشکلات پوست و مو می‌شود.(ادامه)
امروز بیش از گذشته محتاج مشی و سیره فاطمی هستیم،سبک زندگی فاطمه زهرا (س)سبکی منبعث از منابع اسلامی و برگرفته از قرآن و سنت پیامبر اکرم(ص)است، اینکه چگونه این گزاره‌های اخلاقی و مذهبی که در آن حضرت درونی شد و شخصیت برجسته او را متجلی کرد، یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه امروز ماست. معاصر سازی سبک فاطمی، نیاز امروز ما(ديدگاه)
امروز بیش از گذشته محتاج مشی و سیره فاطمی هستیم،سبک زندگی فاطمه زهرا (س)سبکی منبعث از منابع اسلامی و برگرفته از قرآن و سنت پیامبر اکرم(ص)است، اینکه چگونه این گزاره‌های اخلاقی و مذهبی که در آن حضرت درونی شد و شخصیت برجسته او را متجلی کرد، یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه امروز ماست.(ادامه)
مخاطبانی که انتظاردارند؛ مسئولانی که انتظارندارند!(يادداشت)
(ادامه)
پیام تقدیر و تشکر خانواده مرحوم درخشنده
(ادامه)
تشییع پیکر خبرنگار فقید مازندران
با حضور اهالی رسانه، تنی چند از مسؤولان و دوست‌داران مرحوم فرامرز درخشنده، پیکر این خبرنگار فقید در آرامگاه ملا‌مجدالدین ساری به خاک سپرده شد.(ادامه)
پیام تسلیت وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پی درگذشت فرامرز درخشنده
شمال نیوز: وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیامی درگذشت فرامرز درخشنده، سرپرست روزنامه کار و کارگر و خبرگزاری کار ایران(ایلنا) را تسلیت گفت. (ادامه)
پیکر زنده یادفرامرز درخشنده سرپرست خبرگزاری ایلنای مازندران پیش از ظهر امروز جمعه- 12 آبان ماه جاری -تشییع و در خاک آرام گرفت.

پیکر سرپرست خبرگزاری ایلنای مازندران در خاک آرام گرفت
پیکر زنده یادفرامرز درخشنده سرپرست خبرگزاری ایلنای مازندران پیش از ظهر امروز جمعه- 12 آبان ماه جاری -تشییع و در خاک آرام گرفت. (ادامه)
تسلیت استاندار جدید مازندران برای درگذشت مرحوم درخشنده
محمد اسلامی استاندار جدید مازندران به مناسبت درگذشت زنده یاد فرامرز درخشنده سرپرست فقید خبرگزاری ایلنا در مازندران پیام تسلیت صادر کردند. (ادامه)
استاد درخشنده سال‌ها تیترنگار وقایع نشریه‌ها بودی و امروز کوچیدن و پرکشیدنت تیتر رسانه‌ها شد و در پاییز تنهایی که رسم کوچیدن پرنده‌های آزاد است به آسمان خدا پرواز کردی.

زبان گویای جامعه کارگری، در پاییز آسمانی شد(يادداشت)
استاد درخشنده سال‌ها تیترنگار وقایع نشریه‌ها بودی و امروز کوچیدن و پرکشیدنت تیتر رسانه‌ها شد و در پاییز تنهایی که رسم کوچیدن پرنده‌های آزاد است به آسمان خدا پرواز کردی. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.