.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: سه کشتی را هدف قرار دادیم
«یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از حمله به سه کشتی رژیم صهیونیستی و مرتبط با این رژیم در اقیانوس هند و خلیج عدن خبر داد.
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: سه کشتی را هدف قرار دادیم

طبق گزارش المیادین، یحیی سریع از انجام عملیات مشترکی خبر داد که نیروی دریایی و یگان‌های پهپادی و موشکی یمن علیه سه کشتی رژیم صهیونیستی در خلیج عدن و اقیانوس هند انجام داده اند.

 

وی گفت: دو کشتی اسرائیلی که هدف قرار گرفته اند، MSC DEGO و MSC GINA هستند. این عملیات با چند فروند موشک بالستیک و پهپاد انجام شده و با دقت به هدف اصابت کرده است.

 

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تاکید کرد: یگان موشکی یک عملیات ویژه علیه کشتی MSC VITTORIA مرتبط با رژیم صهیونیستی در اقیانوس هند و دو کشتی در دریای عرب انجام داد و آنها را به طور مستقیم هدف قرار داد.

 

سریع بیان کرد: ما تحولات غزه را به دقت رصد می‌کنیم و در تشدید عملیات‌های خود در یاری ملت مظلوم فلسطین دریغ نخواهیم کرد.

 

وی ادامه داد: ما به ممانعت از دریانوردی اسرائیلی و کشتی‌هایی که عازم بنادر فلسطین اشغالی در منطقه عملیات اعلام شده هستند، ادامه خواهیم داد تا زمانی که محاصره نوار غزه برداشته شود و جنگ علیه این منطقه پایان یابد.

 

ارتش یمن طی ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

 

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.237 seconds.