.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
حضور ۳ بوکسور مازندرانی در اردوی تیم ملی جوانان
(ادامه)
گرمای شهریوری در مازندران
هوای مازندران امروز دوشنبه ۲۱ شهریور همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
صدور و تمدید گذرنامه تا کی متوقف است؟
صدور برگ گذر موقت و تمدید گذرنامه تا اطلاع بعدی کلا منتفی شده و اصلا صادر نمی‌شود.(ادامه)
اجرای طرح جامع گردشگری تا سه ماه آینده در مازندران
استاندار مازندران از اجرای طرح جامع گردشگری تا ۳ ماه آینده در استان خبر داد.(ادامه)
بابلسر میزبان مسابقات بین المللی تنیس
رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر از برگزاری مسابقات بین المللی تنیس پیشکسوتان در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
آغاز صید گرانترین ماهی مولد ایران از مهرماه
صید آزاد ماهیان مولد برای تکثیر و پرورش نیمه مصنوعی از دو هفته دیگر آغاز می‌شود.(ادامه)
علائم لخته خون که هرگز نباید نادیده بگیرید
لخته شدن خون می‌تواند در سیاهرگ‌ها یا شریان‌ها ایجاد شود. هشدار‌های اولیه این عارضه شامل گرفتگی، تورم یا گرماست. اما دو علامت جدی دیگر وجود دارد که نباید آن‌ها را نادیده بگیرید.(ادامه)
نجات معجزه آسای مادر مازندرانی در بابل
خانم ۲۵ ساله باردار اهل فریدونکنار پس از ارجاع به بیمارستان روحانی بابل با اقدامات سریع و به موقع دوباره به زندگی برگشت.(ادامه)
دستگیری عاملان حمله به جنگلبانان چمستان
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران- منطقه ساری از دستگیری عاملان اصلی حمله به جنگلبانان چمستان خبر داد.(ادامه)

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از آغاز واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از امروز به روال هر ماه خبر داد و گفت: حقوق غیرحداقلی‌بگیرها نیز مطابق آخرین خبر از وضعیت حقوق بازنشستگان؛ واریز حقوق طبق احکام جدید آغاز شد | معوقات چه زمانی واریز می‌شود؟
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از آغاز واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از امروز به روال هر ماه خبر داد و گفت: حقوق غیرحداقلی‌بگیرها نیز مطابق(ادامه)
دستان خالی، دل‌های بزرگ
مسؤول هیأت دانشجویی لبیک یا مهدی (ع)بابل با بیان اینکه با دست خالی و کمک مردم توانستیم برنامه را برگزار کنیم، گفت: باید از این محافل یاد بگیریم و در زندگی خود پیاده کنیم، خاطرنشان کرد: در این راستا از این دورهم بودن‌ها استفاده کنیم.(ادامه)
قیمت تضمینی گوشت قرمز مشخص شود
مدیرعامل اتحادیه دامداران مازندران با تاکید بر اینکه قیمت تضمینی گوشت قرمز هم مانند مرغ مشخص شود، گفت: کرد: اگر قیمت تمام شده مشخص نشود تولیدکنندگان توان ادامه تولید را نداشته و تولید را رها می‌کنند که منجر به نابودی تولید می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه بابل گفت: دلالان، برنج را سال قبل حدود ۳۰ هزار تومان از کشاورز خریداری کرده و تا ۱۵۰ هزار تومان در بازار به فروش رساندند . دولت باید جلوی دلالان برنج را بگیرد / رکود در بازار خستگی را در تن کشاورزان باقی گذاشت
شمال نیوز : امام جمعه بابل گفت: دلالان، برنج را سال قبل حدود ۳۰ هزار تومان از کشاورز خریداری کرده و تا ۱۵۰ هزار تومان در بازار به فروش رساندند .(ادامه)
شمال نیوز : در این وضعیت اقتصادی نباید با وضع قوانین ناعادلانه به مردم هزینه‌ اضافی تحمیل کرد. با مصوبه جدید، کنکور هم‌‌چنان درصد قابل توجهی از پذیرش را بر عهده دارد و خرید کتاب‌های تستی و خدمات آموزشی برای کنکور ادامه‌ خواهد یافت.

داوطلبان کنکور موش آزمایشگاهی نیستند
شمال نیوز : در این وضعیت اقتصادی نباید با وضع قوانین ناعادلانه به مردم هزینه‌ اضافی تحمیل کرد. با مصوبه جدید، کنکور هم‌‌چنان درصد قابل توجهی از پذیرش را بر عهده دارد و خرید کتاب‌های تستی و خدمات آموزشی برای کنکور ادامه‌ خواهد یافت. (ادامه)
وزیر آموزش و پرورش جزئیاتی از بازگشایی مدارس؛ از آموزش حضوری تا وضعیت واکسیناسیون کرونایی اعلام و تاکید کرد که در مهرماه دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی، کل مدارس و تمام مراکز پیش از دبستان فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز می‌کنند ....(خبر)
(ادامه)
دلار وارد کانال ۲۹ هزار تومان شد
معاملات توافقی دلار در بازار ارز امروز (یکشنبه‌، ۲۰ شهریورماه) در کانال قیمتی ۲۹ هزار تومان و با بهای ۲۹ هزار و ۳۹۰ تومان کار خود را آغاز کرد. (ادامه)
قاچاق چوب با قمه!
قاچاقچیان چوب با جسارت عجیبی به نگهبانان ایست بازرسی جنگلبانی منطقه چمستان حمله کردند.(ادامه)
هفت علتی که سبب انفجار گوشی هوشمند می‌شود
برخی عوامل وجود دارد که توجه به آن‌ها می‌تواند مانع از انفجار گوشی همراه هوشمند شما شود.(ادامه)
استقرار چادر در زیستگاه‌های مرال
رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست مازندران گفت: چادرهای گاوبانکی به‌منظور حفاظت از این گونه ارزشمند در مناطق حساس و زیستگاه‌های مرال مازندران مستقر شده است. (ادامه)
ایرنا نوشت: فرآیند تهیه، تدوین و تصویب برنامه هفتم توسعه کشور و نیز ساز و کار تنظیم و نظارت بر بازار در نشست مشترک سران قوا مورد بررسی قرار گرفت. جلسه سران قوا به میزبانی رئیسی برای توافق بر سر یک برنامه مهم
ایرنا نوشت: فرآیند تهیه، تدوین و تصویب برنامه هفتم توسعه کشور و نیز ساز و کار تنظیم و نظارت بر بازار در نشست مشترک سران قوا مورد بررسی قرار گرفت.(ادامه)
راهپیمایی اربعین دیگر یک مناسک تاریخی نیست. نمی توان و نباید آن را کنش گروهی شمرد در یک جغرافیای محدود. حدود و ثغور این "کلان همایش" نه تنها مرز های یک کشور و منطقه را درنوردیده که جهان را فراگرفته است. اربعین و جامعه سازی(يادداشت)
راهپیمایی اربعین دیگر یک مناسک تاریخی نیست. نمی توان و نباید آن را کنش گروهی شمرد در یک جغرافیای محدود. حدود و ثغور این "کلان همایش" نه تنها مرز های یک کشور و منطقه را درنوردیده که جهان را فراگرفته است.(ادامه)
نحوه پرداخت یارانه شهریورماه اعلام شد+ جزئیات
یارانه معیشتی شهریورماه نیز به مانند دفعات گذشته به صورت نقدی و غیر کالایی واریز خواهد شد. این یارانه از شامگاه امروز یکشنبه بیستم شهریور ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز و از بامداد دوشنبه، بیست و یکم شهریور قابل برداشت خواهد بود.(ادامه)
خروج سامانه بارشی از آسمان مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: سامانه بارشی یکشنبه از آسمان استان خارج می‌شود و شاهد استقرار جوی پایدار در مازندران هستیم.(ادامه)
دستورالعمل ۴ روزه برای زیبایی و درخشش پوست
یک متخصص پوست در صفحه شخصی خود دستورالعمل ۴ روزه‌ای را برای زیبایی و پاکسازی پوست ارائه کرده که گفته می‌شود نتیجه بخش بوده است.(ادامه)
حضور ۳۰ هزار زائر مازندرانی در عراق
مدیر روابط عمومی حج و زیارت مازندران از حضور ۳۰ هزار زائر مازندرانی در عراق خبر داد.(ادامه)
سفر استاندار مازندران به تنکابن
استاندار مازندران در ششمین سفر شهرستانی خود امروز به تنکابن می‌رود.(ادامه)
انتصاب رئیس جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آمل
جلیل محمدزاده به عنوان رئیس جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آمل منصوب شد.(ادامه)
تصمیم گیری برای اعزام زائران اربعین تا ۴۸ ساعت آینده
ستاد اربعین کشور درباره اعزام زائران جدید اربعین تا ۴۸ ساعت آینده تصمیم گیری می‌کند.(ادامه)
برخورد خونین دو قطار در کرواسی و مجروح شدن ۵ ایرانی
درپی برخورد دو قطار در کرواسی، ۳ تن کشته و ۱۱ نفر مجروح شدند.(ادامه)
«فروشگاه‌های خالی» کابوس جدید انگلیس
مقامات انگلیسی هشدار دادند تورم افسارگسیخته در این کشور موجب خالی شدن فروشگاه‌ها خواهد شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 26 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.236 seconds.