.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نیسانی با شماره ۱۴ از بابل تا کربلا
دوستانم در حال نصب برچسب شماره ماشین بودند، متوجه شدم به صورت کاملا اتفافی برچسب شماره ۱۴ روی‌ ماشینم خورده است. این مساله برای من یک پیام داشت یعنی این که پذیرفته شد که ماشین نیسان وانتم کاملا وقف ۱۴ معصوم است.(ادامه)
هدیه به زائران خردسال اربعین در موکب بانوان فاطمی
سفیران موکب بانوان فاطمی در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا ضمن اهدای هدیه به کودکان از مادرانی که فرزندان خود را در حماسه اربعین شرکت کرده‌اند تقدیر می‌کنند.(ادامه)
رئیس ستاد اربعین: شاهد فداکاری‌ها و کرامت مردم عراق در قبال زوار هستیم
سیدمجید میراحمدی با بیان اینکه هیچ مشکلی نه در این سوی مرز و نه در آن سوی مرز برای زوار وجود ندارد، گفت: در این ایام ما شاهد فداکاری‌ها و کرامت مردم عراق در قبال زوار هستیم.(ادامه)
دومین مدال‌ برای ایران در مسابقات کشتی فرنگی
ملی‌پوش کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های جهانی صربستان به مدال برنز دست یافت.(ادامه)
آزادسازی اراضی در سوادکوه
اراضی ملی به مساحت ۶۰۰ مترمربع در سوادکوه آزادسازی شد.(ادامه)
شکارچی مرال در نوشهر به دام قانون افتاد
فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست مازندران از دستگیری شکارچی مرال در نوشهر خبر داد.(ادامه)
متلاشی شدن باند قاچاق چوب در سوادکوه
فرمانده انتظامی مازندران از متلاشی شدن باند قاچاق فراورده‌های جنگلی در شهرستان سوادکوه خبر داد.(ادامه)
برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی با محوریت دفاع‌مقدس در مازندران
معاون صنایع‌ دستی مازندران از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی با محوریت دفاع مقدس در استان خبر داد.(ادامه)
تعدیل صیادان مازندرانی در انتظار اعتبار
مدیر کل شیلات مازندران تخصیص نیافتن اعتبار را دلیل اجرا نشدن طرح تعدیل صیادان استان اعلام کرد.(ادامه)
خبرورزشی نوشت:هافبک ملی پوش ازبکستانی هنوز نتوانسته نظر مثبت سرمربی استقلال را به خودش جلب کند. واکنش سرمربی استقلال به یک شایعه
خبرورزشی نوشت:هافبک ملی پوش ازبکستانی هنوز نتوانسته نظر مثبت سرمربی استقلال را به خودش جلب کند.(ادامه)
منیبان نوشت:با استفاده از قانون نقل‌وانتقال سوابق بیمه‌ای تمام افراد دارای سابقه بیمه در هر صندوق با میزان ۱۰ سال پرداخت حق بیمه امکان بهره‌مندی از خدمات بازنشستگی هر صندوق بیمه‌ای را خواهند داشت. بازنشستگی با ۱۰ سال بیمه در مجلس تصویب شد
منیبان نوشت:با استفاده از قانون نقل‌وانتقال سوابق بیمه‌ای تمام افراد دارای سابقه بیمه در هر صندوق با میزان ۱۰ سال پرداخت حق بیمه امکان بهره‌مندی از خدمات بازنشستگی هر صندوق بیمه‌ای را خواهند داشت.(ادامه)
باشگاه ذوب‌آهن به دلیل عقد قرارداد سینا اسدبیگی با باشگاه پرسپولیس، از این بازیکن و پرسپولیس به کمیته وضعیت شکایت کرد. کسر امتیاز در انتظار پرسپولیسی‌ها؟
باشگاه ذوب‌آهن به دلیل عقد قرارداد سینا اسدبیگی با باشگاه پرسپولیس، از این بازیکن و پرسپولیس به کمیته وضعیت شکایت کرد.(ادامه)
 مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از واریز اولین نوبت وام ضروری ۱۵میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری خبر داد. واریز وام ۱۵ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از واریز اولین نوبت وام ضروری ۱۵میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری خبر داد.(ادامه)
: به گفته محققان، مصرف شکلات تلخ می‌تواند فرکانس امواج مغزی را تغییر دهد و در بهبود حافظه و کاهش استرس مفید باشد. در واقع بهتر است افرادی که عاشق شیرینی‌جات هستند نیز برای حفظ سلامتی خود به سمت جایگزینی انواع و اقسام شیرینی‌های مضر با شکلات تلخ حرکت کنند. معجزه شکلات تلخ برای حافظه!
: به گفته محققان، مصرف شکلات تلخ می‌تواند فرکانس امواج مغزی را تغییر دهد و در بهبود حافظه و کاهش استرس مفید باشد. در واقع بهتر است افرادی که عاشق شیرینی‌جات هستند نیز برای حفظ سلامتی خود به سمت جایگزینی انواع و اقسام شیرینی‌های مضر با شکلات تلخ حرکت کنند.(ادامه)
​شمال نیوز: عرب صادق گفت: برخی جریان‌های سیاسی می‌توانند پرچمدار اصولگرایی به عنوان لنگرگاه توسعه اصیل انقلابی باشند و به نظر می‌رسد در چیدمان لیست علی لاریجانی از چینش بین نسلی، در صحنه آرایی انتخابات استفاده خواهد شد. تنها راه احیای اصلاحات در سیاست ایران از طریق علی لاریجانی است
​شمال نیوز: عرب صادق گفت: برخی جریان‌های سیاسی می‌توانند پرچمدار اصولگرایی به عنوان لنگرگاه توسعه اصیل انقلابی باشند و به نظر می‌رسد در چیدمان لیست علی لاریجانی از چینش بین نسلی، در صحنه آرایی انتخابات استفاده خواهد شد.(ادامه)
هنر جاجیم بافی(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران – دوشنبه ۲۱ شهریور
(ادامه)
هشدار فرماندار ساری به کسانی که سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهند
(ادامه)
درخواست مسکوت ماندن ارزیابی زیست‌محیطی طرح فینسک تا تکمیل ارزیابی مجدد
مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران خواستار مسکوت ماندن بررسی ارزیابی زیست‌محیطی پروژه سد فینسک و پروژه‌های مکمل تا زمان کامل شدن بررسی‌های تکمیلی همه ابعاد طرح توسط دانشگاه منتخب شد.(ادامه)
تصاویر/ پیشخوان روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۲۱ شهریور
(ادامه)
طرح هادی روستایی در استان مازندران بازنگری می شود
(ادامه)
۳۰۰ پروژه عمرانی در شهرستان تنکابن نیمه کاره است
شمال نیوز : رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اشاره به وجود ۳۰۰ پروژه عمرانی نیمه کاره در تنکابن گفت: برای تکمیل آن ۷۴ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.(ادامه)
شمال نیوز: معاون وزیر نفت با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین مطرح نیست، تاکید کرد؛ سهمیه کماکان مانند گذشته در کارت‌های سوخت شارژ می شود. خبر مهم وزارت نفت درباره سه نرخی‌شدن بنزین
شمال نیوز: معاون وزیر نفت با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین مطرح نیست، تاکید کرد؛ سهمیه کماکان مانند گذشته در کارت‌های سوخت شارژ می شود.(ادامه)
تیراندازی در استانبول؛ ۶نفر از جمله یک ایرانی مجروح شدند
تیراندازی در یک مرکز خرید در استانبول ترکیه، دست کم ۶ مجروح برجای گذاشت که در میان آن ها یک تبعه ایرانی دیده می شود.(ادامه)
مرگ زن و شوهر در دریای نور
یک زن و شوهر در آب‌های ساحلی نور گرفتار امواج شکافنده دریا شدند و جان خود را از دست دادند.(ادامه)
شمال نیوز: شهردار آمل گفت : شهرداری، تبعات طرح‌های بدون مصوبه در گذشته از جمله محل دفن زباله آمل را می‌دهد. شهردار آمل : محل دفن زباله آمل از مرز بحرانی فراتر رفت
شمال نیوز: شهردار آمل گفت : شهرداری، تبعات طرح‌های بدون مصوبه در گذشته از جمله محل دفن زباله آمل را می‌دهد.(ادامه)
رئیس سازمان خصوص سازی با بیان اینکه نظارتهای پس از واگذاری به اندازه فرآیندهای پیش و حین واگذاری، اهمیت دارد گفت: با ادامه و تشدید تحریم ها طی چند سال اخیر و شیوع جهانی ویروس کرونا، کاهش عملکرد شرکتهای واگذار شده طبیعی به نظر می رسد....(خبر)
(ادامه)
شهریور پرآشوب ایران در سال 1320
شهریوماه 1320 شمسی یادآور یک نقطه عطف در تاریخ ایران معاصر است؛ پایان دوران سیاه استبداد رضاخانی و آغاز سال‌هایی که سایه‌ ویرانگر استبداد محمدرضا و جنگ جهانی دوم بر خاک این مرز و بوم افکنده شد.(ادامه)
کشف بیش از ۹ هزار نخ سیگار قاچاق در مازندران
ماموران نیروی انتظامی بیش از ۹ هزار نخ سیگار قاچاق را در مازندران کشف کردند.(ادامه)
تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در بهشهر
فرمانده انتظامی بهشهر از تخریب ۴۲۳ متر مربع ساخت و ساز‌های غیرمجاز در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.273 seconds.