.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تحقق وعده رئیس جمهور / نساجی به وطنی رسید
بعد از حدود دو سال دوری از وطنی، نساجی مازندران در حضور تماشاگران تمرین کرد و وعده رئیس جمهور در سفر به مازندران محقق شد.(ادامه)
چگونه در مسیر اربعین دچار مسمومیت نشویم؟!
امسال به دلیل گرمای هوا به منظور جلوگیری از مسمومیت غذایی، زائران باید به برخی از نکات توجه کنند تا علاوه بر حفظ سلامت خود و همراهان، به این همایش عظیم هم لطمه‌ای وارد نشود.(ادامه)
امانت گرفتن متفاوت انسان‌ها!
(ادامه)
مدیرعامل و مشاور باشگاه نساجی مازندران با انتشار نامه ای به دلیل آماده نشده زمین ورزشگاه شهید وطنی استعفا کردند.
مدیر عامل و مشاور عالی باشگاه استعفا دادند/ علت آن چه بود؟
مدیرعامل و مشاور باشگاه نساجی مازندران با انتشار نامه ای به دلیل آماده نشده زمین ورزشگاه شهید وطنی استعفا کردند. (ادامه)
 بازار امروز شاهد عقب نشینی قیمت سکه ، قیمت دلار بود . قیمت سکه و دلار امروز سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱
بازار امروز شاهد عقب نشینی قیمت سکه ، قیمت دلار بود . (ادامه)
با وجود مصرف حدود ۲۶۰ لیتر آب برای تولید هر کیلو هندوانه، صادرات این محصول نه تنها سودی ندارد، بلکه مبلغی به عنوان یارانه‌پنهان را وارد جیب خارجی‌ها می‌کند. یارانه پنهانی که در پوست هندوانه از کشور خارج می‌شود!
با وجود مصرف حدود ۲۶۰ لیتر آب برای تولید هر کیلو هندوانه، صادرات این محصول نه تنها سودی ندارد، بلکه مبلغی به عنوان یارانه‌پنهان را وارد جیب خارجی‌ها می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز: با رای نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم، کمال علیپور خنکداری ، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس جدید مجمع نمایندگان استان مازندران انتخاب شد . « کمال علیپور « رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران شد
شمال نیوز: با رای نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم، کمال علیپور خنکداری ، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس جدید مجمع نمایندگان استان مازندران انتخاب شد .(ادامه)
میرکاظمی، رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: قانون می گوید که یارانه به صورت کالابرگ باشد اما نظرسنجی‌های رسمی نشان می دهد که مردم می خواهند در استفاده از آن آزاد باشند. با این حال رسانه‌ها تلاش کنند این را روشن کنند که مردم کدام روش را می پسندند و کدام به نفع آنها است. رئیس سازمان بودجه و برنامه‌: مردم یارانه نقدی را به کالابرگ ترجیح می‌دهند
میرکاظمی، رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: قانون می گوید که یارانه به صورت کالابرگ باشد اما نظرسنجی‌های رسمی نشان می دهد که مردم می خواهند در استفاده از آن آزاد باشند. با این حال رسانه‌ها تلاش کنند این را روشن کنند که مردم کدام روش را می پسندند و کدام به نفع آنها است. (ادامه)
ملین ها که همان مسهل هستند باعث نرم تر شدن مدفوع و جذب آب بیشتر در روده میشوند و از ایجاد مدفوع سفت و خشک جلوگیری میکنند. مدفوع سفت و خشک باعث یبوست میشود و زمینه ای برای ایجاد بیماری های نشیمنگاهی است. در ادامه چندین ملین و مسهل طبیعی بیان شده است. 20 ملین طبیعی برای درمان یبوست و جذب آب بیشتر
ملین ها که همان مسهل هستند باعث نرم تر شدن مدفوع و جذب آب بیشتر در روده میشوند و از ایجاد مدفوع سفت و خشک جلوگیری میکنند. مدفوع سفت و خشک باعث یبوست میشود و زمینه ای برای ایجاد بیماری های نشیمنگاهی است. در ادامه چندین ملین و مسهل طبیعی بیان شده است.(ادامه)
سجادی : ما هر موقع شرایط فراهم باشد تماشاچیان زن را داریم مثلا اکنون در آزادی داریم شرایط را فراهم می‌کنیم و نشان می‌دهیم که واقعا می‌خواهیم. شرایط فراهم شود زنان را در استادیوم آزادی می‌بینیم
سجادی : ما هر موقع شرایط فراهم باشد تماشاچیان زن را داریم مثلا اکنون در آزادی داریم شرایط را فراهم می‌کنیم و نشان می‌دهیم که واقعا می‌خواهیم. (ادامه)
شمال نیوز :  استان مازندران در دهه گذشته همواره از جایگاه ثابتی میان برگزیدگان تک رقمی گروه های مختلف کنکور سراسری برخوردار بود اما امسال برخلاف ادوار گذشته هیچ مازندرانی موفق به کسب رتبه تک رقمی کنکور در گروه های آزمایشی مختلف نشد! نگاهی به کارنامه آموزش و پروش مازندران با معیار نتایج کنکور سراسری 1401 !
شمال نیوز : استان مازندران در دهه گذشته همواره از جایگاه ثابتی میان برگزیدگان تک رقمی گروه های مختلف کنکور سراسری برخوردار بود اما امسال برخلاف ادوار گذشته هیچ مازندرانی موفق به کسب رتبه تک رقمی کنکور در گروه های آزمایشی مختلف نشد!(ادامه)
کسب مقام اول در المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک
دانش آموزان ایرانی در پانزدهمین المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک ۲۰۲۲ گرجستان با کسب ۹ نشان طلا و ۱ نشان نقره، مقام اول جهان را کسب کردند.(ادامه)
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران گفت: میزان صادرات تخم مرغ آنچنان جزئی است که نمی توان نام صادرات بر آن نهاد و می توان گفت که صادرات عملا متوقف شده است. توقف صادرات تخم مرغ
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران گفت: میزان صادرات تخم مرغ آنچنان جزئی است که نمی توان نام صادرات بر آن نهاد و می توان گفت که صادرات عملا متوقف شده است.(ادامه)
قیمت برخی از خودروها، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با کاهش همراه بوده است. آخرین قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
قیمت برخی از خودروها، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با کاهش همراه بوده است.(ادامه)
سخنگوی صنعت برق گفت: طبق مصوبه هیات دولت ساعت کار ادارات و موسسات از سوم شهریور به روال عادی بازمی‌گردد. بازگشت ساعات اداری به روال عادی از سوم شهریور
سخنگوی صنعت برق گفت: طبق مصوبه هیات دولت ساعت کار ادارات و موسسات از سوم شهریور به روال عادی بازمی‌گردد.(ادامه)
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه با بیان اینکه باید منابع افزایش حقوق کارمندان مشخص شود و نباید به افزایش پایه پولی و تورم منجر شود گفت: احتمالاً در شهریور در مورد آن تصمیم‌گیری صورت بگیرد. آخرین خبر از افزایش حقوق کارمندان
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه با بیان اینکه باید منابع افزایش حقوق کارمندان مشخص شود و نباید به افزایش پایه پولی و تورم منجر شود گفت: احتمالاً در شهریور در مورد آن تصمیم‌گیری صورت بگیرد. (ادامه)
نرخ کرایه‌های شهرهای عراق برای یک نفر و با دستگاه وَن!
(ادامه)
یک خودروی جدید در مسیر بازار ایران
شرکت چری چین از مدت‌های پیشرو ساخت و تولید خودروهای با انرژی‌های نو بوده است. شرکت مدیران خودرو نیز به عنوان نماینده این شرکت در ایران نیز در حال انجام مراحل جهت رونمایی و ارائه خودرو برقی خودرو بر روی پلتفرم آریزو ۵ با نام آریزو۵EV یا آریزو ۵ برقی است.(ادامه)
 طلاب برادر می‌توانند با فعالیت‌های تبلیغی خود به‌عنوان خادم افتخاری حرم مطهر بانوی کرامت ثبت‌نام کنند. فراخوان جذب خادم افتخاری تبلیغی از میان طلاب برادر + لینک ثبت نام
طلاب برادر می‌توانند با فعالیت‌های تبلیغی خود به‌عنوان خادم افتخاری حرم مطهر بانوی کرامت ثبت‌نام کنند. (ادامه)
قالیباف: اگر برنامه هفتم مانند گذشته نوشته شود هیچ خاصیتی ندارد
رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر برنامه هفتم توسعه کل کشور را به روال گذشته بنویسیم هیچ خاصیتی ندارد.(ادامه)
رئیس‌جمهور: تا یک قدمی ساخت هواپیمای مسافربری رسیده‌‌ایم
رئیس‌جمهور گفت: دانشمندان و نخبگان ما در وزارت دفاع تا یک قدمی ساخت هواپیمای مسافربری رسیده‌اند و از آن‌ها خواسته‌ام که این مسیر را تا حصول نتیجه با قدرت و قوت ادامه دهند. (ادامه)
استفاده از پهپاد در مزارع کشاورزی
«هادی شریفیان» کارآفرین در حوزه دانش‌بنیان می‌گوید: روز اولی که شروع به کار کردیم، پهپادهای کشاورزی چندان شناخته شده نبود، برای برگزاری دوره‌های ترویجی بعضی روزها آنقدر در زمین‌های کشاورزی راه می‌رفتیم که کف پایمان تاول می‌زد، اما تحمل این سختی‌ها با این امید که بخشی از سختی‌های کشاورزی را از دوش کشاورزان برداریم، آسان می‌شد. (ادامه)
افتتاح 33 پروژه جدید در نکا
فرماندار نکا گفت: ۳۳ پروژه با اعتبار ۱۳۱ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که با افتتاح این‌پروژه‌ها شاهد توسعه مناسبی در بخش‌های مختلف خواهیم بود. (ادامه)
بعد از شش ماه از وعده‌های وزارت صمت و دولت برای واردات خودرو،همچنان نه خودرویی وارد شده و نه توضیحی درباره آن داده می‌شود. شرایط عجیب برای واردات خودروهای خارجی / قیمت ارزان ترین خودروی وارداتی چند؟
بعد از شش ماه از وعده‌های وزارت صمت و دولت برای واردات خودرو،همچنان نه خودرویی وارد شده و نه توضیحی درباره آن داده می‌شود.(ادامه)
بیش از ۵۰ مدیر کل استانی و ستادی با حوزه کاری تخصصی در بازه زمانی کمتر از ۸ ماه عزل و از کار برکنار شدند و افرادی ناشناخته ، ضعیف و عموما دارای پاشنه آشیل .... سیاه ترین روزهای تاریخ محیط زیست ایران / درخواست از رئیس جمهور برای توجه به بدنه متعهد و متخصص سازمان
بیش از ۵۰ مدیر کل استانی و ستادی با حوزه کاری تخصصی در بازه زمانی کمتر از ۸ ماه عزل و از کار برکنار شدند و افرادی ناشناخته ، ضعیف و عموما دارای پاشنه آشیل ....(ادامه)
قانون بودجه سال جاری تکلیفی ناظر بر اعطای وام به متقاضیان ازدواج تعیین شده، اما با گذشت پنج ماه از سال، هنوز متقاضیان برای دریافت وام با مشکلاتی مواجه هستند؛ باید توجه داشت که تأخیر در ازدواج، مقوله‌ای است که می‌تواند منجر به فساد و وقوع جرم در جامعه شود. برخی از این نامه‌های «خطاب به ما» خبرش در رسانه‌ها منتشر می‌شود؛ اما متن آن‌ها به ما واصل نمی‌شود / لزوم تشکیل شعبه ویژه برای رسیدگی به گزارش تحقیق و تفحص مجلس / تاکید بر شناسایی بستر‌های فسادزا در بانک‌ها / انتقاد از تاخیر در پرداخت وام ازدواج(خبر)
قانون بودجه سال جاری تکلیفی ناظر بر اعطای وام به متقاضیان ازدواج تعیین شده، اما با گذشت پنج ماه از سال، هنوز متقاضیان برای دریافت وام با مشکلاتی مواجه هستند؛ باید توجه داشت که تأخیر در ازدواج، مقوله‌ای است که می‌تواند منجر به فساد و وقوع جرم در جامعه شود.(ادامه)
قبلي 1 ... 21 22 23 24 25 26

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.