.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
محققان چینی بررسی کرده اند که کم کردن یک گرم نمک در روز تأثیر بسزایی در کاهش احتمال ابتلا به بیماری قلبی دارد. کاهش ریسک بیماری قلبی با کم کردن ۱ گرم نمک در روز
محققان چینی بررسی کرده اند که کم کردن یک گرم نمک در روز تأثیر بسزایی در کاهش احتمال ابتلا به بیماری قلبی دارد. (ادامه)
کمیسیون تماس با شخصیت‌ های افغان مقیم خارج در دولت موقت طالبان از ادامه بازگشت برخی دیگر از مقامات دولت سابق این کشور به کابل خبر داد. ادامه بازگشت مقامات دولت سابق افغانستان به کابل
کمیسیون تماس با شخصیت‌ های افغان مقیم خارج در دولت موقت طالبان از ادامه بازگشت برخی دیگر از مقامات دولت سابق این کشور به کابل خبر داد. (ادامه)
هشدار پزشکان درمورد یک بیماری مسری در میان کودکان
در حالی که تلاش‌ها در جهان برای مقابله با کرونا ادامه دارد، پزشکان در خصوص یک بیماری شدیدا مسری کشف شده در کودکان هشدار دادند. (ادامه)
ترس آقای بازیگر از کربلا رفتن
بازیگر سریال‌های ماندگار تلویزیون می‌گوید: کربلا رفتن یکی از ترس‌های همیشگی من است. هنوز هم می‌ترسم بروم کربلا و ترس عجیب و غریبی است.(ادامه)
مادر بابک خرمدین یک شهریور ماه به مرخصی رفته است. با تودیع وثیقه؛ مادر بابک خرمدین از زندان قرچک آزاد شد
مادر بابک خرمدین یک شهریور ماه به مرخصی رفته است.(ادامه)
برپایی نمایشگاهی از عکس‌های غلامرضا تختی/ جمعه 4 شهریور
به مناسبت نود و سومین سالروز تولد جهان پهلوان تختی، نمایشگاه عکس «جهان پهلوان» با حضور پیشکسوتان کشتی و چهره‌های نام آشنای ورزشی و سینمایی ایران ساعت ۱۶ عصر روز چهارم شهریورماه در نگارخانه گلستان برگزار می‌شود.(ادامه)
رونمایی از سامانه تسهیلات فرزندآوری
معاون اعتبارات بانک مرکزی گفت متقاضیان تسهیلات فرزندآوری پس از تکميل مدارک، حداکثر ۴۵ روزه وام خود را دريافت مي کنند.(ادامه)
دروازه بان نساجی در جمع کودکان سرطانی در ساری
علیرضا حقیقی دروازه‌بان نساجی در اقدامی پسندیده با حضور در مجتمع ماهک ساری با کودکان مبتلا به سرطان دیدار کرد.(ادامه)
محور‌های کندوان و هراز فردا به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهند شد. یکطرفه شدن مسیر شمال به جنوبِ کندوان و هراز
محور‌های کندوان و هراز فردا به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهند شد.(ادامه)
با اعلام وزارت ورزش،ورود زنان به استادیوم ها آزاد شد و از فردا زنان می‌توانند در استادیوم آزادی حضور داشته باشند. ورود زنان به استادیوم آزاد شد؛ فردا زنان در استادیوم آزادی
با اعلام وزارت ورزش،ورود زنان به استادیوم ها آزاد شد و از فردا زنان می‌توانند در استادیوم آزادی حضور داشته باشند.(ادامه)
برخی از منابع از بازداشت قاسم مکارم شیرازی بازرس ویژه رستم قاسمی در وزارت راه و شهرسازی خبر دادند. بازرس ویژه رستم قاسمی بازداشت شد!
برخی از منابع از بازداشت قاسم مکارم شیرازی بازرس ویژه رستم قاسمی در وزارت راه و شهرسازی خبر دادند.(ادامه)
عقیل امامی پتروشیمی مازندران و موج مخالفت های احساسی (يادداشت)
عقیل امامی (ادامه)
شمال نیوز : نحوه تأثیر معدل امتحانات نهایی دوره متوسطه (سابقه تحصیلی) در فرآیند سنجش برای پذیرش و ورود به دانشگاه‌ها و نسبت میان سوابق تحصیلی و آزمون سراسری برای ورود به دانشگاه‌ها در هر سال اعلام شد. نحوه تأثیر معدل امتحانات نهایی در ۴ کنکور آینده اعلام شد+ جزئیات
شمال نیوز : نحوه تأثیر معدل امتحانات نهایی دوره متوسطه (سابقه تحصیلی) در فرآیند سنجش برای پذیرش و ورود به دانشگاه‌ها و نسبت میان سوابق تحصیلی و آزمون سراسری برای ورود به دانشگاه‌ها در هر سال اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور ضمن تشکر از وزیر صمت در ایجاد تغییرات مدیریتی در فولاد مبارکه در همان ابتدای شروع به کارش دستور داد که همه کسانی که تخلف آن‌ها در فولاد مبارکه محرز شده از کار برکنار شوند و به تخلفات آن‌ها برابر ضوابط و مقررات در مراجع صالح رسیدگی شود. کسانی که تخلف آن‌ها در فولاد مبارکه محرز شده از کار برکنار شوند
شمال نیوز : رئیس جمهور ضمن تشکر از وزیر صمت در ایجاد تغییرات مدیریتی در فولاد مبارکه در همان ابتدای شروع به کارش دستور داد که همه کسانی که تخلف آن‌ها در فولاد مبارکه محرز شده از کار برکنار شوند و به تخلفات آن‌ها برابر ضوابط و مقررات در مراجع صالح رسیدگی شود.(ادامه)
سردار مهدی حاجیان سخنگوی فراجا گفت: مهر اعتبار ۶ ماهه سفر به عراق روی گذرنامه‌ زائرانی که گذرنامه آن‌ها اعتبار ندارد، زده می‌شود. تمدید ۶ ماهه گذرنامه‌های منقضی از شنبه
سردار مهدی حاجیان سخنگوی فراجا گفت: مهر اعتبار ۶ ماهه سفر به عراق روی گذرنامه‌ زائرانی که گذرنامه آن‌ها اعتبار ندارد، زده می‌شود.(ادامه)
توزیع ۲۲۰۰ تن گوشت قرمز و مرغ در مازندران
مدیرکل پشتیبانی امور دام مازندران با تشریح گوشه‌ای از عملکرد یکساله این مجموعه در دولت سیزدهم، از توزیع ۲۲۱۲ تن گوشت قرمز و مرغ توسط این اداره کل از ابتدای امسال تاکنون خبر داد. (ادامه)
موکب مازندرانی با امکان اسکان روزانه ۵هزارنفر در کربلا
موکب فاطمه زهرای بابل برای هشتمین سال متوالی به صورت کاملاً مردمی در ورزشگاه المپیک کربلای معلی و یک باب مدرسه در مساحت ۱۱هزار متر مربع و در مسیر تشرف پیاده روی به سمت حرم مطهر حضرت عباس(ع) در شهر کربلا برپا می‌شود که می‌تواند روزانه ۵ هزارنفر را اسکان دهد. (ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف ۳۸۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق دپو شده در انباری در شهرک امام زاده عبدالله آن شهرستان خبر داد. 


کشف بیش از ۳ تن آرد قاچاق در آمل
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف ۳۸۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق دپو شده در انباری در شهرک امام زاده عبدالله آن شهرستان خبر داد. (ادامه)
گام بلند سپاه برای ساخت مسکن ارزان
با پیگیری فرمانده سپاه کربلای مازندران، موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج و اداره کل راه و شهرسازی مازندران تفاهمنامه همکاری برای احداث 300 هکتار شهرک در راستای طرح نهضت ملی مسکن امضا کردند. (ادامه)
8 راه برای پیشگیری و درمان عرق‌سوز شدن در مسیر اربعین
به دلیل گرمای هوا در ایام اربعین سال جاری، عرق‌سوز شدن به عنوان یکی از شایع‌ترین مشکلات زائران به شمار می‌رود که با رعایت برخی از نکات می‌توان از بروز این مشکل جلوگیری کرد. (ادامه)
شمال نیوز: علی اصغرآسمانی مقدم از افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران با اعتبار 547 میلیارد و 150 میلیون تومان در هفته دولت خبر داد. افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بنیاد مسکن مازندران با اعتبار بیش از 547 میلیارد تومان در هفته دولت
شمال نیوز: علی اصغرآسمانی مقدم از افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران با اعتبار 547 میلیارد و 150 میلیون تومان در هفته دولت خبر داد.(ادامه)
دبیر مرکز خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها پیشنهاد داد بیمه مشاوره زوجین راه‌اندازی شود و گفت: وجود مشاوران خانواده طی دو یا سه سال اول ازدواج باعث می‌شود که زوجین در موارد مختلف به آن‌ها مراجعه کنند و ضمن دریافت مشاوره و روش صحیح زندگی، به رفع اختلافات و دغدغه‌های احتمالی اقدام کنند. حجت‌الاسلام هاشمی: بیمه مشاوره زوجین راه‌اندازی شود
دبیر مرکز خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها پیشنهاد داد بیمه مشاوره زوجین راه‌اندازی شود و گفت: وجود مشاوران خانواده طی دو یا سه سال اول ازدواج باعث می‌شود که زوجین در موارد مختلف به آن‌ها مراجعه کنند و ضمن دریافت مشاوره و روش صحیح زندگی، به رفع اختلافات و دغدغه‌های احتمالی اقدام کنند. (ادامه)
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در گستره جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. آغاز رزمایش مشترک پهپادی ارتش
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در گستره جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. (ادامه)
چاپ یازدهم کتاب «راه یافته یا چگونه شیعه شدم» اثر سیدمحمد تیجانی سماوی و ترجمه عباس جلالی به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد. کتاب «راه یافته یا چگونه شیعه شدم» به چاپ یازدهم رسید
چاپ یازدهم کتاب «راه یافته یا چگونه شیعه شدم» اثر سیدمحمد تیجانی سماوی و ترجمه عباس جلالی به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد. (ادامه)
آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که یک فرد مبتلا به کووید چه مقدار ویروس را می‌تواند در هنگام بازدم منتشر کند؟ محققان دانشگاه مریلند در کالج پارک در این مطالعه جدید چندین پاسخ برای این سوال ارائه کرده‌اند. یک بیمار مبتلا به کووید-۱۹ چه میزان ویروس بازدم می‌کند؟
آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که یک فرد مبتلا به کووید چه مقدار ویروس را می‌تواند در هنگام بازدم منتشر کند؟ محققان دانشگاه مریلند در کالج پارک در این مطالعه جدید چندین پاسخ برای این سوال ارائه کرده‌اند. (ادامه)
 رئیس سازمان بورس اوراق بهادار از موافقت اصولی با راه اندازی بورس بین الملل خبر داد موافقت شورای عالی بورس با راه اندازی بورس بین الملل
رئیس سازمان بورس اوراق بهادار از موافقت اصولی با راه اندازی بورس بین الملل خبر داد (ادامه)
شمال نیوز : محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: امسال با همکاری وزارت آموزش و پرورش تصمیم گرفتیم مدارس انرژی اتمی خود را که هر ساله سهمی در المپیادی‌ها نیز داشته‌اند، در شهر‌هایی که در آن‌ها تأسیسات وجود دارد از مقطع دبستان گسترش دهیم. تصمیم گرفتیم در برخی شهر‌ها دبستان انرژی اتمی تأسیس کنیم
شمال نیوز : محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: امسال با همکاری وزارت آموزش و پرورش تصمیم گرفتیم مدارس انرژی اتمی خود را که هر ساله سهمی در المپیادی‌ها نیز داشته‌اند، در شهر‌هایی که در آن‌ها تأسیسات وجود دارد از مقطع دبستان گسترش دهیم.(ادامه)
آخرین خبر از عامل نبش قبر مجید عبدالباقی
(ادامه)
وزیر کشور گفت: موضوع برجام نشان داد که کشورهای اروپایی به دلیل پیوندهای اقتصادی نمی‌توانند به صورت مستقل تصمیم گیری کنند / یکی از برنامه‌های وزارت کشور پیگیری موضوع استخدام دهیاران است ....(خبر)
(ادامه)
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مشوق‌هایی برای فرزندآوری و اشتغالزایی در چارچوب برنامه هفتم توسعه تصویب کردند. تصویب مشوق هایی برای فرزند آوری و اشتغال زایی
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مشوق‌هایی برای فرزندآوری و اشتغالزایی در چارچوب برنامه هفتم توسعه تصویب کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.229 seconds.