.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
جویندگان گنج در ساری ناکام ماندند
فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی مازندران از دستگیری حفاران غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
نو شدن راه‌های روستایی قائمشهر
عملیات بهسازی و آسفالت محور‌های روستایی شهرستان قائمشهر به طول یک و نیم کیلومتر انجام شده است.(ادامه)
فقیه پس از استیضاح همچنان شهردار جویبار باقی ماند
در دومین جلسه طرح سوال از شهردار جویبار موضوع استیضاح وی رای نیاورد و محمدحسین فقیه همچنان در تصدی شهردار جویبار باقی ماند.(ادامه)
کشف حجاب کتایون ریاحی + عکس
کتایون ریاحی در گفتگو با رسانه سعودی اینترنشنال گفته است که هیچ وقت حجاب نداشته و قصد دارد از این به بعد در رابطه با حجابش به مردم دروغ نگوید.(ادامه)
تصویب آیین‌نامه اعطای زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم
هیات وزیران آیین نامه اجرایی تبصره (۳) ماده (۴) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را به تصویب کرد.(ادامه)
دستگیری دو برادر با ۵ فقره قتل عمد
سرهنگ ولیپور گودرزی از دستگیری ۲ برادر جنایتکار که در جنوب کشور و تهران مرتکب ۵ فقره قتل عمدی شده بودند،خبر داد.(ادامه)
به سرقت رفتن تسلیحات نظامی صهیونیستها وقتی که خواب بودن!
روزنامه معاریو از به سرقت رفتن تسلیحات سربازان صهیونیستی به هنگام خواب خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب ۲ مدال طلای کشتی گیران مازنی ، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز به عنوان نایب قهرمانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان دست یافت. ایران نایب قهرمان جهان شد / رده‌بندی نهایی کشتی آزاد قهرمانی جهان
شمال نیوز: تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب ۲ مدال طلای کشتی گیران مازنی ، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز به عنوان نایب قهرمانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان دست یافت.(ادامه)
محمد صالح جوکار از آغاز بررسی موضوع «مهسا امینی» توسط کمیته ویژه در کمیسیون امور داخلی شوراهای مجلس با دستور رئیس مجلس خبر داد. تشکیل کمیته ویژه مجلس برای بررسی موضوع مرحومه «مهسا امینی»
محمد صالح جوکار از آغاز بررسی موضوع «مهسا امینی» توسط کمیته ویژه در کمیسیون امور داخلی شوراهای مجلس با دستور رئیس مجلس خبر داد.(ادامه)
هوای مازندران همچنان صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود. فعلا خبری از پاییز نیست
هوای مازندران همچنان صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : هیات وزیران آیین نامه اجرایی تبصره (۳) ماده (۴) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درباره تخصیص زمین و مسکن به خانوار پس از تولد فرزند سوم و بیشتر را به تصویب کرد. تصویب آیین‌نامه اجرایی تخصیص زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم
شمال نیوز : هیات وزیران آیین نامه اجرایی تبصره (۳) ماده (۴) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درباره تخصیص زمین و مسکن به خانوار پس از تولد فرزند سوم و بیشتر را به تصویب کرد.(ادامه)
دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش در آمل
فرمانده انتظامی آمل از دستگیری ۷ اراذل و اوباش که موجب سلب آسایش شهروندان شده بودند، خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: در حالی بیش از یکماه از برداشت برنج در مازندران می گذرد که این محصول پس از تبدیل شدن در شالیکوبی ها، دپو شده و خریداری ندارد، در واقع مشکلات مربوط به اعتبارات دولتی باعث شده تا در بخش نهایی کشت قراردادی یا خرید تضمینی برنج، مازندران دچار چالش شود.... مشکلات کشت قراردادی برنج داد نمایندگان مازندران را هم درآورد !
شمال نیوز: در حالی بیش از یکماه از برداشت برنج در مازندران می گذرد که این محصول پس از تبدیل شدن در شالیکوبی ها، دپو شده و خریداری ندارد، در واقع مشکلات مربوط به اعتبارات دولتی باعث شده تا در بخش نهایی کشت قراردادی یا خرید تضمینی برنج، مازندران دچار چالش شود....(ادامه)
دستور داده‌ام حادثه با دقت رسیدگی شود تا هیچ حقی ضایع نشود/ دختر شما و همه دختران ایران فرزندان من هستند / مطمئن باشید این موضوع را از دستگاههای مسئول مطالبه خواهم کرد تا ابعاد آن روشن شود ....(خبر)
(ادامه)

در آخرین شب رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان عموزاد با برتری مقابل حریف آمریکایی به مدال طلا رسید، اطری نقره گرفت پلنگ مازندرانی قهرمان جهان شد/ عموزاد طلایی شد/ اطری به مدال نقره بسنده کرد
در آخرین شب رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان عموزاد با برتری مقابل حریف آمریکایی به مدال طلا رسید، اطری نقره گرفت(ادامه)
 فارس تصاویری از تجمع اعتراضی در سنندج در پی درگذشت مهسا امینی را منتشر کرد. اولین تصاویر از اعتراضات به درگذشت مهسا امینی
فارس تصاویری از تجمع اعتراضی در سنندج در پی درگذشت مهسا امینی را منتشر کرد.(ادامه)
محمد صادق مبرهن، دبیر اجرایی شورای هماهنگی و همکاری فعالان اقتصادی مناطق آزاد گفت: یک هفته از پخش شایعه‌ای می‌گذرد که مربوط به برکناری سعید محمد است؛ اما کسی نمی‌داند که این خبر چقدر صحت دارد؟ این تصمیمات ... سعید محمد از دولت کنار گذاشته شد؟
محمد صادق مبرهن، دبیر اجرایی شورای هماهنگی و همکاری فعالان اقتصادی مناطق آزاد گفت: یک هفته از پخش شایعه‌ای می‌گذرد که مربوط به برکناری سعید محمد است؛ اما کسی نمی‌داند که این خبر چقدر صحت دارد؟ این تصمیمات ...(ادامه)
قیمت طلا، دلار، سکه و ارز / یکشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۳۲۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.(ادامه)
چرا باید شیره و ارده را با هم مصرف کنیم ؟
شیره و ارده از مواد مغذی هستند که مصرف آنها خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد و کاهش وزن و درمان ضعف عمومی تنها چند نمونه از خواص عالی شیره ارده می باشد.(ادامه)
قهرمانی مازندران در مسابقات کاراته بانوان کشور
کاراته‌کا‌های مازندرانی عنوان قهرمانی پانزدهمین دوره مسابقات کاراته سبک شوتوکان بانوان کشور را به دست آوردند.(ادامه)
زنده گیری خرسی که با شلیک گلوله فلج شده بود
یک قلاده خرس قهو ه‌ای که به دلیل اصابت گلوله شکارچیان غیرمجاز از ناحیه کمر دچار آسیب شده بود،در آمل زنده گیری شد.(ادامه)
تخریب ۳ ویلا در کلاردشت
مدیر جهاد کشاورزی کلاردشت از قلع و قمع ۳ واحد ویلایی در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : نوبرانه شالیزارهای مازندران با هزار رنج و زحمت برداشت و دپو شد و شالیکاران چشم انتظار مشتریانی دست به نقد برای فروش دسترنجشان هستند. مشتری نیست و دلال هست/ نوبرانه شالیزارها در برزخ وزن کشی
شمال نیوز : نوبرانه شالیزارهای مازندران با هزار رنج و زحمت برداشت و دپو شد و شالیکاران چشم انتظار مشتریانی دست به نقد برای فروش دسترنجشان هستند.(ادامه)
شمال نیوز :در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۹ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۸ نفر رسید که از این تعداد ۲۲ نفر بدحال هستند.
شمار مبتلایان جدید کرونایی در مازندران تک‌رقمی شد
شمال نیوز :در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۹ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۸ نفر رسید که از این تعداد ۲۲ نفر بدحال هستند. (ادامه)
شمال نیوز: این فیلم لحظه شهادت یکی از پرسنل نیروی انتظامی را در استان گلستان نشان می دهد. فیلمی تلخ از لحظه شهادت یک پلیس در استان گلستان
شمال نیوز: این فیلم لحظه شهادت یکی از پرسنل نیروی انتظامی را در استان گلستان نشان می دهد.(ادامه)
سیاست به انزوا کشاندن ایران شکست خورده است/ از همه فعالان اقتصادی می‌خواهم که تلاش خود را دوچندان کنند / باید تلاش کرد تا بازار تولیدات ایرانی را که کشورهای متقابل راغب آن هستند، فعال سازیم. ....(خبر)
(ادامه)
برداشت زود هنگام مرکبات / فرار از آفت مگس مدیترانه
(ادامه)
به هلاکت رسیدن ۴ داعشی
نظامیان پاکستانی ۴ تروریست داعشی را در نزدیکی مرز مشترک پاکستان با افغانستان کشتند.(ادامه)
نشانه‌هایی از حیات باستانی در مریخ کشف شد!؟
به گفته ناسا، این مولکول‌های آلی می‌تواند نشانه‌ای از حیات باستانی در مریخ باشد، با این حال باید به این موضوع هم اشاره کرد که تولید این مولکول‌ها بدون وجود حیات هم امکان‌پذیر است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۲۷ شهریور
برگزاری مراسم اربعین حسینی و دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب تیتر بیشتر روزنامه‌های امروز بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.779 seconds.