.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
با آزاد شدن واردات خودرو به ایران، می‌توانیم منتظر چهار مدل خودرو از کمپانی سایک موتورز باشیم که اکنون مدیریت شرکت MG را بر عهده دارد. این ۴ خودروی لوکس به ایران می‌آیند؟
با آزاد شدن واردات خودرو به ایران، می‌توانیم منتظر چهار مدل خودرو از کمپانی سایک موتورز باشیم که اکنون مدیریت شرکت MG را بر عهده دارد.(ادامه)
شمال نیوز: انسیه خزعلی معاون زنان رئیس‌جمهور، اخبار منتشره درمورد استعفایش در پی حضور فرزندش در کانادا را تکذیب کرد. انسیه خزعلی استعفای خود را تکذیب کرد
شمال نیوز: انسیه خزعلی معاون زنان رئیس‌جمهور، اخبار منتشره درمورد استعفایش در پی حضور فرزندش در کانادا را تکذیب کرد.(ادامه)
مازندران تا روز شنبه بارانی و با کاهش دما همراه است
هواشناسی مازندران با اشاره به ورود سامانه جدید، پیش‌بینی کرد که بارندگی‌ها و روند کاهشی دما تا روز شنبه هفته آینده در این استان تداوم داشته باشد.(ادامه)
۲ هزارو ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در مازندران
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری مازندران از تخصیص ۲ هزارو ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از ابتدای سال جاری تا کنون خبرداد.(ادامه)
تلسکوپ فضایی جیمز وب، رتیل کیهانی را شکار می‌کند
تلسکوپ فضایی جیمز وب در ادامه آشکارسازی اسرار کیهان، تصاویری از سحابی رُتیل را ثبت کرده است.(ادامه)
دستگیری مخلان نظم و امنیت در تنکابن
فرمانده انتظامی تنکابن از دستگیری ۷ نفراز عاملان افیونی و مخلان نظم و امنیت عمومی در شهرستان خبر داد.(ادامه)
افزایش ۱۰ درصدی سپرده‌های بانکی مازندران
استاندار مازندران از افزایش ۱۰ درصدی سپرده‌های بانکی استان خبر داد.(ادامه)
تعطیلی همه مرزهای منتهی به عراق تا اطلاع ثانوی
مجید میراحمدی گفت: همه مرزهای منتهی به معابر خروجی زائران به عراق به دلیل نگرانی از امنیت و سلامت زائران تا اطلاع بعدی بسته شد.(ادامه)
توئیت مدیرمسئول روزنامه جوان درباره مرگ ملکه انگستان
برترین‌ها: عبدلله گنجی (مدیرمسئول روزنامه جوان) در توئیتی نسبت به مرگ ملکه انگستان، اظهار نظر کرده است. بخوانید.(ادامه)
عکس/ گورستانی مخوف در اعماق جنگل‌
گورستانی متروکه در اعمال جنگلی در آمریکا قرار دارد که می‌توان از آن به عنوان گنجینه‌ای تاریخی از خودروهای فولکس واگن نام برد. در این مطلب تصاویری جذاب از این قبرستان مخوفِ سبز را می‌بینید.(ادامه)
رسوایی‌های پادشاه جدید انگلیس
پسر ارشد ملکه انگلیس در شرایطی وارث تاج و تخت خواهد شد که نامش با رسوایی‌های متعدد، از مراوده با القاعده گرفته تا فسادهای اخلاقی گره خورده است.(ادامه)
توصیه‌های بهداشتی وزیر بهداشت به راهپیمایان اربعین
وزیر بهداشت، به زائران اربعین توصیه کرد که در این ایام استفاده از ماسک، غذای سالم، رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی را فراموش نکنند.(ادامه)
مادران باردار واکسیناسیون کرونا را جدی بگیرند
رئیس اداره سلامت مادران وزارت بهداشت گفت: باید مادران در معرض خطر در کشور را شناسایی کرد و به آن ها مشاوره داده شود.(ادامه)
خاکسپاری ملکه انگلیس چقدر هزینه خواهد داشت؟!
یک منبع خبری گفت در حالی که انگلیس از بحران اقتصادی رنج می‌برد، هزینه خاکسپاری ملکه این کشور دست کم 6 میلیارد پوند خواهد شد.(ادامه)
ساکنان ۲ روستای سیل زده چالوس صاحب‌ سرپناه شدند
مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران گفت: پرداخت اجاره بهای مسکن خانوارهای دو روستای «واسکول» و «پولادکوه» که در سیل اخیر کل این دو روستا را آب برد در دستور کار قرار گرفت.(ادامه)
فراخوان «قابِ افتخار» مازندران
گروه فرهنگی رزمندگان شمال با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، مجموعه نفیس و ماندگارِکتاب‌ عکس دیار علویان را برای انتشار در «روز ملی مازندران» در دست تهیه دارد. (ادامه)
میراث خونین ملکه انگلیس برای بشریت
ملکه سابق انگلیس علاوه بر صدها میلیون دلار ثروت شخصی، ریختن خون صدها هزار نفر از مردم جهان را به‌عنوان میراث خود برجای گذاشته است.(ادامه)
رئيس ستاد اربعين: نياييد! ظرفيت تکميل است
مجید میراحمدی گفت: ظرفیت های عراق و شرایط حاکم بر پایانه های مرزی به هیچ وجه اقتضای مراجعه سایر کسانی که هنوز حرکت نکردند را ندارد.(ادامه)
ساده‌ترین و خوشمزه‌ترین راه برای لاغری چیست؟
طبق تحقیقات جدید دانشگاه استرالیای جنوبی، این روش راهی خوشمزه برای کاهش وزن و حفظ سلامت قلب و عروق هم است.(ادامه)
خدمات دهی اداره پست به زوار اربعین در روز جمعه
تمام واحد‌های توزیع پستی مازندران فردا جمعه ۱۸ شهریور برای خدمت رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی فعال است.(ادامه)
فقط ۳ نفر از گزینه‌های رهبری اطلاع دارند. به گفته او در حال حاضر این لیست وجود دارد و شرطی هم برای عضویت افراد در مجلس خبرگان وجود ندارد. فقط ۳ نفر از اسامی گزینه‌های«رهبری» آینده اطلاع دارند/ ماموریت «کمیته خیلی سرّی و محرمانه» چیست؟
فقط ۳ نفر از گزینه‌های رهبری اطلاع دارند. به گفته او در حال حاضر این لیست وجود دارد و شرطی هم برای عضویت افراد در مجلس خبرگان وجود ندارد.(ادامه)
بر اساس اساسنامه خانه احزاب ايران در هر يك از سالهاى سه گانه فعاليت شوراى مركزى، يكى از اعضاى فراكسيون هاى اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل عهده دار رياست به صورت دوره اى خواهند بود. منوچهر متكي رييس خانه احزاب ايران شد
بر اساس اساسنامه خانه احزاب ايران در هر يك از سالهاى سه گانه فعاليت شوراى مركزى، يكى از اعضاى فراكسيون هاى اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل عهده دار رياست به صورت دوره اى خواهند بود.(ادامه)
پیکر مرحوم حاج حسن زارعی پدر شهیدان زارعی صبح امروز در روستای کیاپی شهرستان میاندورود تشییع و خاکسپاری شد. تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهیدان زارعی
پیکر مرحوم حاج حسن زارعی پدر شهیدان زارعی صبح امروز در روستای کیاپی شهرستان میاندورود تشییع و خاکسپاری شد.(ادامه)
کودکان و پیاده روی اربعین(خبر)
(ادامه)
چند هفته ای است که تب خرید لوازم التحریر بالا گرفته و دانش آموزان با خرید کیف، کتاب، دفتر و نوشت افزار برای حضور در مدارس آماده می‌شوند. ماه مهر با چاشنی لوازم التحریر گران
چند هفته ای است که تب خرید لوازم التحریر بالا گرفته و دانش آموزان با خرید کیف، کتاب، دفتر و نوشت افزار برای حضور در مدارس آماده می‌شوند.(ادامه)
۷ رکورد جهانی «پیاده‌روی اربعین»
خیلی‌ها نمی‌دانند که «پیاده‌روی اربعین» رکوردهای جهانی دارد؛ این پیاده‌روی را که شیعیان با عشق و ارادت می‌روند، خدا نظر کرده به آن و یکتا شده در جهان. اولین رکوردش هم اینکه «بزرگ‌ترین گردهمایی سالانه جهان» است.(ادامه)
شمال نیوز : برخی اخبار نیز از احتمال نامزدی لاریجانی ، اینبار از حوزه انتخابیه ساری به گوش می رسد تا جایی که حتی از جانمایی دفتر و تشکیل تیم انتخاباتی اش در مرکز استان مازندران نیز اخبار غیررسمی منتشر شده است .... لاریجانی در انتخابات مجلس بعدی نقش آفرین است/ فعال و خوش فکر است/ می‌تواند سردمدار یک جریان جدید باشد/ ولایتمداری‌اش بعد از ردصلاحیت ثابت شد
شمال نیوز : برخی اخبار نیز از احتمال نامزدی لاریجانی ، اینبار از حوزه انتخابیه ساری به گوش می رسد تا جایی که حتی از جانمایی دفتر و تشکیل تیم انتخاباتی اش در مرکز استان مازندران نیز اخبار غیررسمی منتشر شده است ....(ادامه)
سردار حاجی‌زاده: دشمن را در فاصله بیش از هزار کیلومتری با هوش مصنوعی از پای درآوردیم/ ما محکوم به انجام کار و تحقیقات فضایی هستیم/ با عملیات عین الاسد فروپاشی امریکا جلو افتاد ....(خبر)
(ادامه)
سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در حاشیه جلسه دولت گفت: دستگاه قضایی در حال پیگیری تخلفات قاسم مکارم است. توضیحات وزیر اطلاعات درباره بازداشت قاسم مکارم
سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در حاشیه جلسه دولت گفت: دستگاه قضایی در حال پیگیری تخلفات قاسم مکارم است.(ادامه)
شمال نیوز : معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، ضمن رد شائبه مهاجرت پسر خود به خارج از کشور، این سفر را "موقت" و "کاری" عنوان کرد و گفت که وی در ماه‌های آینده به کشور باز می‌گردد. خزغلی : برخی با ذوق‌زدگی از مهاجرت فرزندم می گویند / سفر "کاری" بود و در ماه‌های آینده برمی‌گردد
شمال نیوز : معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، ضمن رد شائبه مهاجرت پسر خود به خارج از کشور، این سفر را "موقت" و "کاری" عنوان کرد و گفت که وی در ماه‌های آینده به کشور باز می‌گردد.(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 26 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.216 seconds.