.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پیرترین منتظرالدوله تاریخ انگلیس
شناخت ابعاد شخصیتی و روانی پادشاه جدید انگلیس می‌تواند در فهم تحولات آتی این کشور و خود نهاد پادشاهی انگلیس، کمک‌کننده باشد.(ادامه)
خطر غرق شدن شناگران و قایق‌های تفریحی
دریای خزر امروز مواج است و برای شنا و فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۲۴ شهریور
(ادامه)
شمال نیوز  : در تبصره یک این ماده آمده، قیمت مختلف برنج برحسب درصد شکستگی دانه توسط وزارت جهاد کشاورزی با مشارکت سازمان برنامه و بودجه تعیین می‌شود .... شش شرط خرید کالاهای اساسی از کشاورزان اعلام شد / آفت خرید تضمینی برای کشاورزی
شمال نیوز : در تبصره یک این ماده آمده، قیمت مختلف برنج برحسب درصد شکستگی دانه توسط وزارت جهاد کشاورزی با مشارکت سازمان برنامه و بودجه تعیین می‌شود ....(ادامه)
شمال نیوز: رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت ۱۳ امروز (پنج شنبه) و با برگزاری مسابقات ۴ وزن نخست در شهر بلگراد صربستان آغاز می شود. یزدانی به حریفی از رژیم اشغالگر قدس برخورد کرد / آزادکاران ایران حریفان خود را شناختند + برنامه کامل
شمال نیوز: رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت ۱۳ امروز (پنج شنبه) و با برگزاری مسابقات ۴ وزن نخست در شهر بلگراد صربستان آغاز می شود.(ادامه)
شناسنامه‌دار شدن محصولات کیوی و مرکبات
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: بمنظور رفع مشکلات صادراتی با راه اندازی سامانه سماک محصولات باغی شناسنامه دار می‌شود.(ادامه)
امروز اروپایی‌ها در یک مواضع دوگانه قرار دارند، خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها از یک طرف تلاش می‌کنند که با بحران انرژی مواجه نشوند و از طرف دیگر به دنبال ارسال سلاح به اوکراین و ادامه‌دار شدن جنگ هستند ....(خبر)
(ادامه)
کتاب "در ثنای آفتاب حسن" رونمایی می‌شود
فرماندار آمل با اشاره به برگزاری ۱۴ عنوان برنامه نخستین سالگرد ارتحال علامه حسن‌زاده آملی، از اعلام فراخوان همایش علمی علامه ذوالفنون، خبر داد.(ادامه)
بستری ۵۸ بیمار کرونایی در مراکز درمانی مازندران/ ثبت روز بدون فوتی دیگر
در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۲۲ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۵۸ نفر رسید که از این تعداد ۲۵ نفر بدحال هستند.(ادامه)
معاون جهاد کشاورزی مازندران گفت: برداشت برنج امسال از شالیزار‌های استان ۲۵ درصد بیشتر از پارسال بود. خوشه‌های برنج مازندران امسال پربارتر بودند
معاون جهاد کشاورزی مازندران گفت: برداشت برنج امسال از شالیزار‌های استان ۲۵ درصد بیشتر از پارسال بود.(ادامه)
هند جگر خوار درگذشت
بازیگر نامدار سینمای یونان که در فیلم محمد رسول الله ایفای نقش کرده بود، درگذشت.(ادامه)
با ریزش بقایای متروپل نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند. بقایای متروپل ریزش کرد
با ریزش بقایای متروپل نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف ۹۹ کیسه آرد احتکار شده در این شهرستان خبر داد. دستگیری محتکر آرد در قائم شهر
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف ۹۹ کیسه آرد احتکار شده در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
مخبر مصوبه دولت درباره پرداخت وام اشتغال بدون ضامن به زنان سرپرست خانوار تا سقف یک میلیارد ریال را ابلاغ کرد. پرداخت وام اشتغال به زنان سرپرست خانوار تا سقف یک میلیارد ریال
مخبر مصوبه دولت درباره پرداخت وام اشتغال بدون ضامن به زنان سرپرست خانوار تا سقف یک میلیارد ریال را ابلاغ کرد.(ادامه)
تکذیب استعفای سرپرست فعلی وزارت کار
ایسنا نوشت : خبر استعفای زاهدی وفا تکذیب و جعلی خوانده شد.(ادامه)
کشف خودرو و جت اسکی‌های قاچاق در بندرانزلی
فرمانده انتظامی استان از کشف 2 دستگاه جت اسکی و یک دستگاه خودرو قاچاق در شهرستان بندرانزلی خبر داد.(ادامه)
ترامپ : می‌ترسم ایران مرا بکشد
دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا به دوستان نزدیک خود گفته که او از انتقام‌جویی ایران بابت شهادت سردار قاسم سلیمانی می‌ترسد.(ادامه)
ترفندی عجیب برای دور زدن قانون / طلاق صوری با اعمال شاقه!
شمال نیوز: معافیت فرزند از سربازی و استفاده از حقوق والد فوت شده دو علت اصلی طلاق صوری است.(ادامه)
چینی ها مشتری ۱ میلیون دلاری مرکبات مازندران
استاندار مازندران پیگیری برنامه های اقتصادی را از ماموریت های اصلی فرمانداران و مدیران دانست و گفت: قرارداد یک میلیارد دلاری صادرات مرکبات مازندران به چین بسته شده است / در این مراسم با حضور استاندار، جواد اصلانی به عنوان سرپرست فرمانداری عباس آباد معرفی شد. ‎(ادامه)
جیران آزاد شد!
فیلیمو اعلام کرد: بنابر دستور بازپرس شعبه ۹ دادسرای فرهنگ و رسانه، دستور رفع توقیف سریال «جیران» صادر شد.(ادامه)
(عکس) زینب سلیمانی در پیاده‌روی اربعین
زینب سلیمانی دختر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کرد و در مسیر پیاده‌روی اربعین از موکب نداء الاقصی در عمود ۸۳۳ طریق الحسین بازدید کرد. در این موکب در کنار تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، تصاویری از شهدای مقاومت به چشم می‌خورد و نماد‌هایی از جنایات اسرائیل به صورت نمادین به نمایش گذاشته شده است. (ادامه)
قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۲۳ شهریور ۱۴۰۱
هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران امروز چهارشنبه به قیمت۱۴ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان به فروش رسید.(ادامه)
 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفته آینده خبر داد. تاریخ «اعلام وصول» نامه معرفی وزیر پیشنهادی کار مشخص شد
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفته آینده خبر داد.(ادامه)
سید محمدرضا رضازاده، استاندار اسبق فارس و همسر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور درباره شرکت دانش بنیان فرزندش توضیحاتی ارائه داد. توضیحات همسر خزعلی درباره فرزندش
سید محمدرضا رضازاده، استاندار اسبق فارس و همسر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور درباره شرکت دانش بنیان فرزندش توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
رئیس مجلس با اشاره به اینکه برخی از رسانه ها حرف های بنده را درخصوص ربوی بودن فعالیت بانک ها به صورت نادرست منتشر کردند، افزود: رسانه ها در این خصوص شیطنت کردند و صحبت ها را تقطیع کرده و در کنار یکدیگر قرار دادند که اگر مطالب به صورت کامل منتشر می شد، تضادی در آنها وجود نداشت. برخی رسانه‌ها با شیطنت، حرف‌های بنده درخصوص ربوی بودن فعالیت بانک‌ها را نادرست منتشر کردند / همه می‌دانیم که در بخش‌هایی مانند بازار سرمایه و بانک‌ها به گونه‌ای عمل می‌کنند که شبهاتی در آن وجود دارد(خبر)
رئیس مجلس با اشاره به اینکه برخی از رسانه ها حرف های بنده را درخصوص ربوی بودن فعالیت بانک ها به صورت نادرست منتشر کردند، افزود: رسانه ها در این خصوص شیطنت کردند و صحبت ها را تقطیع کرده و در کنار یکدیگر قرار دادند که اگر مطالب به صورت کامل منتشر می شد، تضادی در آنها وجود نداشت.(ادامه)
رئیس شورای اسلامی شهر زیراب گفت: اعضای شورای شهر با پنج رای سید‌محمد صادقیان را به عنوان شهردار زیراب انتخاب کردند. صادقیان شهردار زیراب شد / ماجرای استعفای رئیس شورا به کجا رسید؟!
رئیس شورای اسلامی شهر زیراب گفت: اعضای شورای شهر با پنج رای سید‌محمد صادقیان را به عنوان شهردار زیراب انتخاب کردند.(ادامه)
دریای بابل همچنان می‌بازد
دریای کاسپین بابل باز هم در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور باخت.(ادامه)
هشدار سیلاب های محلی در مازندران
مدیریت بحران مازندران درباره رگبار‌های متناوب باران و احتمال وقوع سیلاب‌های محلی و نقطه‌ای در استان هشدار داد.(ادامه)
نیک نژاد: ۵۰ هزار تن کاغذ در مازندران تولید شد
مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از تولید ۵۰ هزار تن انواع کاغذ در این شرکت خبر داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران – چهارشنبه ۲۳ شهریور
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۲۳ شهریور مازندران را مشاهده کنید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.215 seconds.