.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تزریق واکسن ایران کوبا به ۴۷۰ بابلی
واکسن ایران کوبا تاکنون به ۴۷۰ نفر در شهرستان بابل تزریق شده است.(ادامه)
آیت‌الله معلمی: صیانت از موقوفات تاریخی مازندران ضروری است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه فرهنگ وقف از گذشته‌های دور در جامعه دینی جایگاه خاص و رفیعی داشته است، گفت: برخی از اسناد موقوفات مربوط به چند صد سال قبل است که امیدواریم این فرهنگ ریشه‌دار باور و اعتقاد دینی در جامعه تا ظهور ولی الله اعظم ماندگار بماند.(ادامه)
اکبر ترکان، مشاور سابق رئیس جمهور ، دبیر پیشین شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی  سیاستمدار ایرانی در سن ۶۹ سالگی درگذشت.

اکبر ترکان در گذشت + بیوگرافی و علت فوت
اکبر ترکان، مشاور سابق رئیس جمهور ، دبیر پیشین شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی سیاستمدار ایرانی در سن ۶۹ سالگی درگذشت. (ادامه)
۵ نفر از رد صلاحیت‌شدگان شورای شهر تهران، تائید شدند
با پایان یافتن مهلت بررسی اعتراض نامزدهای انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر تهران، نامزدها با دریافت پیامکی از نتیجه اعتراض خود مطلع شدند. از اعضای کنونی شورای شهر تهران ۱۲ نفر در انتخابات دوره ششم ثبت نام کرده بودند و در دور اول بررسی‌ها، ۱۰ نفر از آنان رد صلاحیت شده بودند. صلاحیت افشین حبیب‌زاده، محمدسالاری، آرش میلانی، علی اعطا و الهام فخاری از اعضای کنونی شورای شهر تهران را برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران تایید شد.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: صلاحیت ۱۵۸ نفر از ۷۰۱ داوطلب رد صلاحیت شده انتخابات شوراها توسط هیئت نظارت در مازندران تایید شد. تائید ۱۵۸ داوطلب رد صلاحیت شده شوراهای شهر در مازندران
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: صلاحیت ۱۵۸ نفر از ۷۰۱ داوطلب رد صلاحیت شده انتخابات شوراها توسط هیئت نظارت در مازندران تایید شد.(ادامه)
عکس/ حضور رسانه‌های داخلی و خارجی در آخرین روز ثبت‌نام انتخابات
اصحاب رسانه های داخلی و خارجی در آخرین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در ستاد انتخاباتی حاضر شدند.(ادامه)
اقدامات بهداشتی ستاد انتخابات کشور برای روز رای‌گیری
جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در اتاق گفت‌وگوی «سیاست در ایران» در کلاب هاوس با تشریح اقدامات وزارت کشور در پنج روز اخیر گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در روز ۲۸ خرداد در ۷۰ هزار شعبه اخذ رای، ۷۰ هزار کانون سلامتی داشته باشیم.(ادامه)
عکس/ لحظه ورود رسمی محسن رضایی به گود انتخابات
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.(ادامه)
عکس/ سعید جلیلی: بسم الله الرحمن الرحیم...
دقایقی پیش استوری در توئیتری جلیلی منتشر شده که نوشته بود «بسم الله الرحمن رحیم»(ادامه)
عکس/ واکنش سعید محمد به سخنان لاریجانی
سعید محمد داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری در واکنش به سخنان صبح امروز علی لاریجانی نوشت: به حول و قوه الهی، امروز آغازی بر پایان اشرافیت خانوادگی است.(ادامه)
ثبت‌نام از داوطلبان ریاست جمهوری به پایان رسید
مهلت نام نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری با حضور چهره‌های شاخص به پایان رسید، این مرحله از فرایند انتخابات از روز شنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه به‌ مدت ۵ روز آغاز شد و ساعت ۱۸ امروز (سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت) به پایان رسید.(ادامه)
تصاویر/ چهره‌های معروف انتخابات سیزدهم
پنجمین و آخرین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در حالی آغاز شد که برخی از چهره‌های سیاسی با حضور در ستاد انتخابات کشور به صورت رسمی داوطلب این دوره از انتخابات شدند.(ادامه)

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اظهارات لاریجانی گفت: اقتصاد پادگان یا دادگاه نیست ،اما جای فلسفه‌بافی هم نیست. اقتصاد از فلسفه بافی آسیب جدی دیده است. اقتصاد یک علم است، اما متاسفانه یک عده که علم اقتصادی ندارند در این خصوص اظهار نظر می کنند... محسن رضایی: اقتصاد پادگان یا دادگاه نیست اما جای فلسفه‌بافی هم نیست/ مثل دوره گذشته پرده‌پوشی نمی‌کنم و همه‌چیز را به مردم می‌گویم
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اظهارات لاریجانی گفت: اقتصاد پادگان یا دادگاه نیست ،اما جای فلسفه‌بافی هم نیست. اقتصاد از فلسفه بافی آسیب جدی دیده است. اقتصاد یک علم است، اما متاسفانه یک عده که علم اقتصادی ندارند در این خصوص اظهار نظر می کنند...(ادامه)
شما عامل بدبختی مردم بودید؛ اگر مجلس و دولت گذشته درست عمل می‌کردند آیا امروز گرفتار می‌شدیم؟ طعنه محسن رضایی به جهانگیری و لاریجانی
شما عامل بدبختی مردم بودید؛ اگر مجلس و دولت گذشته درست عمل می‌کردند آیا امروز گرفتار می‌شدیم؟(ادامه)
 یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ تلویحی به سخنان علی لاریجانی، توئیتی منتشر کرد. سعید محمد در پاسخ تلویحی به علی لاریجانی: امروز آغازی بر پایان اشرافیت خانوادگی است
یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ تلویحی به سخنان علی لاریجانی، توئیتی منتشر کرد.(ادامه)
عکس/ آخرین روز از ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰
از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه (۲۱ اردیبهشت) ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری آغاز شده و تا ساعت ۱۸ امروز شنبه (۲۵ اردیبهشت) ادامه دارد.(ادامه)
واکنش معاون سیاسی سپاه به موشک باران اسرائیل توسط نیروهای مقاومت واکنش معاون سیاسی سپاه به موشک باران اسرائیل توسط نیروهای مقاومت
واکنش معاون سیاسی سپاه به موشک باران اسرائیل توسط نیروهای مقاومت(ادامه)
دولت سوم روحانی یعنی این!
(ادامه)
جواب تند امیرآبادی به لاریجانی
احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات علی لاریجانی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، توئیتی را منتشر کرد.(ادامه)
عکس/ دردناکترین تصویر فضای مجازی
فرشته ۳ ساله غزه پر کشید. ملاک الطنانی، دختر ۳ ساله اهل غزه، بامداد امروز درحالی که در آغوش مادرش خوابیده بود، همراه با تمام اعضای خانواده‌اش در بمباران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.(ادامه)
تکذیب چندباره افزایش قیمت بنزین
به گفته سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، افزایش قیمت بنزین در دستور کار نیست و این موضوع برای چندمین بار تکذیب می‌شود. (ادامه)
سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرد
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد. او یکی از رقبای حسن روحانی در انتخابات سال ۱۳۹۲ بود.(ادامه)
عبدالناصر همتی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرد
عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی وارد عرصه انتخابات ۱۴۰۰ شد. او امروز و در آخرین روز ثبت نام از نامزدها، وارد ستاد انتخابات کشور شد و برای حضور در رقابت های انتخاباتی نام نویسی کرد.(ادامه)
زهرا شجاعی و منتجب نیا در انتخابات ثبت نام کردند
دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد. (ادامه)

محسن رضایی باحضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد
محسن رضایی باحضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. (ادامه)
علی وقفچی در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت نام کرد
وقفچی امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.(ادامه)
محمد شریعتمداری به وزارت کشور رفت
محمد شریعتمداری برای ثبت نام در انتخابات ۱۴۰۰ وارد وزارت کشور شد.(ادامه)
تصاویر: بوسه رئیسی بر پیشانی دختر شهید مدافع حرم
استقبال دختر شهید مدافع حرم از سید ابراهیم رئیسی در آستانه ورود به وزارت کشور برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری(ادامه)
واکسیناسیون ۳۲ هزار سالمند بالای ۸۰ سال مازندرانی
۳۲ هزار سالمند بالای ۸۰ سال مازندرانی تاکنون در برابر کرونا واکسینه شده اند.(ادامه)
شمال نیوز:وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۲۰۰ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۶ هزار و ۶۳۳ نفر رسید.... فوت ۲۰۰ نفر در شبانه روز گذشته/ تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۶ هزار و ۶۳۳ نفر رسید
شمال نیوز:وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۲۰۰ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۶ هزار و ۶۳۳ نفر رسید....(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.