.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
زمان اعلان نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات خبرگان
نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان امروز اعلام می‌شود(ادامه)
«علی نیکزاد» رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی شد
علی نیکزاد رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.(ادامه)
چرا واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال مازندران با تاخیر انجام شد؟
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره علت تاخیر در واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال استان توضیحاتی را ارائه داد.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
در آستانه برگزاری اولین انتخابات ریاست جمهوری و یا به بیان بهتر اولین بزنگاه مهم تاریخ معاصر کشور هستیم که در آن دانشگاه و دانشگاهیان کمترین اثرگذاری را خواهند داشت، آنقدر کم که می توان آن را از اساس نادیده گرفت.
جای خالی دانشگاه در انتخابات ۱۴۰۰(يادداشت)
در آستانه برگزاری اولین انتخابات ریاست جمهوری و یا به بیان بهتر اولین بزنگاه مهم تاریخ معاصر کشور هستیم که در آن دانشگاه و دانشگاهیان کمترین اثرگذاری را خواهند داشت، آنقدر کم که می توان آن را از اساس نادیده گرفت. (ادامه)
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به شرایط پروتکل‌ها در انتخابات، گفت: تبادل نظری بین وزارت کشور و وزارت بهداشت در این زمینه انجام شد و پروتکل‌ها از زمان ثبت نام تا نتایج آرا انجام می‌شود ....(خبر)
(ادامه)
عکس/ اولین تصویر از جلسه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری
نخستین تصویر از جلسه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در شورای نگهبان.(ادامه)
آخرین قیمت‌ خودرو/ ٢٠٨ به ١٩٨ میلیون تومان رسید
در حالی که اکثر خودروهای موجود در بازار در روزهای گذشته ثبات قیمت را تجربه کردند اما روند قیمت ها در چند روز اخیر در برخی از خودروهای موجود در بازار به صورت رفت و برگشتی بوده است.(ادامه)
عکس/ واکسینه شدن بازیگر سرشناس در ایران‌مال
واکسیناسیون سالمندان بالای ۷۵ در بزرگترین مرکز تجمعی واکسیناسیون (ایران مال) در حال برگزاری است و در این بین مهدی هاشمی نیز واکسن کرونا دریافت کرد.(ادامه)
منطقه دودانگه‌ی ساری با دارا بودن بیش از ۱۸۰ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی، به یکی از قطب‌های پرورش گل محمدی در استان مازندران تبدیل شده است.
کشاورزان دودانگه‌ای این روز‌ها در حال برداشت گل محمدی از مزارع هستند. برداشت گل محمدی و تولید گلاب در منطقه دودانگه ساری(خبر)
منطقه دودانگه‌ی ساری با دارا بودن بیش از ۱۸۰ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی، به یکی از قطب‌های پرورش گل محمدی در استان مازندران تبدیل شده است. کشاورزان دودانگه‌ای این روز‌ها در حال برداشت گل محمدی از مزارع هستند.(ادامه)
پس از عطسه ماسک را تعویض کنید
استفاده از ماسک یکی از مهم‌ترین عوامل در پیشگیری از بیماری کرونا به شمار می‌رود. محققان می‌گویند رعایت دستورالعمل‌ها می‌تواند منجر به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا شود.(ادامه)
تجربه هوای تابستانی در بهار
هوای مازندران امروز هم همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تزریق واکسن کنژوگه به ۲ هزار مازندرانی
۲ هزار مازندرانی تاکنون با واکسن کنژوگه بر علیه کرونا ایمن شده اند.(ادامه)
۱۱۱ بیمار جدید و ۵۸۳ موارد بستری کرونایی در مازندران
۱۱۱ بیمار کرونایی جدید کرونایی طی شبانه‌روز گذشته در استان مازندران به جمع بیماران اضافه شدند که تعداد بستری شدگان به ۵۸۳ نفر رسید.(ادامه)
خودرو ۲ میلیاردی پرسپولیسی معروف +عکس
یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس تهران که با برد در دربی محبوبیت زیادی نزد هواداران این تیم پیدا کرده است، این روز‌ها سوار خودرو غول پیکر آلمانی می شود. یحیی سوار "فولکس تیگوان" آلمانی می شود. این خودرو حدود ۲ میلیارد تومان قیمت دارد.(ادامه)
شاهد کمترین تنش های کارگری در مازندران هستیم
مدیرکل تعاون مازندران از فعالیت 800 تشکل کارگری و کارفرمایی در استان خبر داد وگفت: شاهد کمترین تنش کارگری هستیم.(ادامه)
ارتباط مصرف میوه و سبزیجات با کاهش استرس
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات با استرس کمتر مرتبط است.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ما در حال بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری هستیم و از مردم و رسانه تقاضا داریم به اخبار غیر موثق استناد نکنند اسامی منتشر شده از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری کذب است/ قوه قضاییه با متخلفان برخورد کند
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ما در حال بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری هستیم و از مردم و رسانه تقاضا داریم به اخبار غیر موثق استناد نکنند(ادامه)
رئیس سازمان برنامه و بودجه از تهیه پیش‌نویس لایحه دایمی‌شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشگری، کشوری و تامین اجتماعی خبر داد. آخرین خبر از تغییرات حقوقی کارکنان، بازنشسته‌ها، رتبه‌بندی معلمان و فوق‌العاده ۵۰ درصد
رئیس سازمان برنامه و بودجه از تهیه پیش‌نویس لایحه دایمی‌شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشگری، کشوری و تامین اجتماعی خبر داد.(ادامه)
آخوندی: در ایران دولت وجود ندارد/ دانش جعفری: پس چرا شما در انتخابات ثبت‌نام کردید؟
مناظره عباس آخوندی و داوود دانش‌جعفری با عنوان « دولت و اقتصاد» به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران برگزار شد.(ادامه)
محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من احساس می‌کنم احمدی‌نژاد الان به موقعیتی رسیده است که دارد فریاد می‌زند که بیایید من را بگیرید.
دستگیری آقای احمدی‌نژاد بهترین اتفاق برای وی است
محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من احساس می‌کنم احمدی‌نژاد الان به موقعیتی رسیده است که دارد فریاد می‌زند که بیایید من را بگیرید. (ادامه)
پیش بینی ها از خروجی شورای نگهبان بر مبنای روند سال های گذشته حاکی از این است که فضای رقابت های انتخاباتی به جای دو قطبی، سه قطبی شود. لاریجانی-رضایی-رئیسی؟ سه‌ضلعی به جای دو‌قطبی؟
پیش بینی ها از خروجی شورای نگهبان بر مبنای روند سال های گذشته حاکی از این است که فضای رقابت های انتخاباتی به جای دو قطبی، سه قطبی شود.(ادامه)
تعدادی از گروه‌های مقاومت و جریانهای مقاومت فلسطین با ارسال نامه‌هایی جداگانه‌، به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مواضع رهبر انقلاب در روز قدس امسال تشکر کردند. نامه قدردانی گروه‌های فلسطینی از رهبر انقلاب
تعدادی از گروه‌های مقاومت و جریانهای مقاومت فلسطین با ارسال نامه‌هایی جداگانه‌، به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مواضع رهبر انقلاب در روز قدس امسال تشکر کردند.(ادامه)
شکرگزاری پدر بابک خرمدین پس از قتل پسرش
پدر بابک خرمدین در خصوص قتل پسرش احساس رضایت می کند و پس از اعتراف به انگیزه اش برای قتل فرزندش شکرگزاری کرد.(ادامه)
درصد مشارکت شهروندان در ادوار انتخابات ریاست جمهوری/ اینفوگرافی
در این اینفوگرافی درصد مشارکت شهروندان در ادوار انتخابات ریاست جمهوری مشخص شده است (ادامه)
نامه عجیب یک دزد برای مالباخته
وقتی سارقان برای چندمین بار به منزلم دستبرد زدند خیلی ناراحت و نگران بودم در همین حال زمانی که قدم در خانه گذاشتم با نامه ای روبه رو شدم که سارق برایم نوشته و از من خواسته بود.(ادامه)
نادری اولین تمدیدی استقلال؟
یکی از استقلالی‌هایی که قراردادش در پایان فصل به پایان می‌رسد محمد نادری است که گفته می‌شود هر دو طرف برای تمدید قرارداد رضایت دارند.(ادامه)
به قلم : مهندس مجتبی محسنی
فعال اجتماعی سیاسی تدبیر مردم برای تغییر(يادداشت)
به قلم : مهندس مجتبی محسنی فعال اجتماعی سیاسی(ادامه)
عکس/ همسر اکبر ترکان در مراسم تشییع
مراسم تشییع پیکر مرحوم «اکبر ترکان» روز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان از مقابل درب منزل ایشان به سمت بهشت زهرا(س) برای خاکسپاری برگزار شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.