.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
اینفوگرافی/ معروفترین نامزدهای انتخابات ۱۴۰۰ که در گذشته رد صلاحیت شده اند
از بین نامزدهای شاخص انتخابات ریاست جمهوری که در ۵ روز گذشته در وزارت کشور ثبت نام کرده اند؛ ۹ نفر از آن ها در ادوار گذشته مهر تایید از شورای نگهبان نگرفته اند. معروفترین آن ها محمود احمدی نژاد است.(ادامه)
شمال نیوز : نیری  از بروز خشکسالی در استان ابراز نگرانی کرد و گفت : از طرح‌های کاهش سطح زیر کشت شالی، کشت محصولات کم آب طلب، بازچرخانی آب کشاورزی، کشت برنج به روش خشکه کاری و عدم صدور مجوز جهت کشت دوم خسارات احتمالی ناشی از خشکسالی در منطقه را کاهش داد. خطر خشکسالی بیخ گوش مازندران / مجوز کشت دوم برنج صادر نشود
شمال نیوز : نیری از بروز خشکسالی در استان ابراز نگرانی کرد و گفت : از طرح‌های کاهش سطح زیر کشت شالی، کشت محصولات کم آب طلب، بازچرخانی آب کشاورزی، کشت برنج به روش خشکه کاری و عدم صدور مجوز جهت کشت دوم خسارات احتمالی ناشی از خشکسالی در منطقه را کاهش داد.(ادامه)
آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۷۵ سال
واکسیناسیون افراد بالای ۷۵ سال در شهرستان بابل شروع شده است.(ادامه)
دسترسی مردم به سواحل باید تسهیل شود
استاندار مازندران گفت: دسترسی مردم با توجه به آزادسازی ۸۷.۵ درصدی سواحل استان باید تسهیل شود.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
عکس/ نقی و ارسطو در نمایش مشترکشان به نام مولن روژ
محسن تنابنده تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد.(ادامه)
عکس/ جنجال تازه فدراسیون برای استقلالی‌های خشمگین
انتشار تصویری از شادی معروف محمد حسین کنعانی زادگان در اینستاگرام رسمی فدراسیون فوتبال جنجال‌های فراوانی برانگیخت. در این تصویر کنعانی در مقابل حالت مغموم آبی ها پس از شکست شادی معروف خود را انجام می دهد.(ادامه)
هوای مازندران تابستانی می‌شود
هوای مازندران امروز همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
نان بخورید تا لاغر شوید!
بسیاری از افراد تصور می‌کنند نان باعث افزایش وزن می‌شود، اما متخصصان تغذیه نظر متفاوتی در مورد خوردن نان هنگام رعایت رژیم لاغری دارند.(ادامه)
عکسی متفاوت از احمدی نژاد و تاج زاده
تصویری کمتر دیده شده از محمود احمدی‌نژاد و مصطفی تاج‌زاده دو داوطب ریاست جمهوری 1400(ادامه)
عکس/ دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و پیکان
گزارش تصویری از دیدار تیم‌های سایپا و پیکان که با برتری دو بر یک شاگردان تارتار در بازی جنجالی به پایان رسید.(ادامه)
پژو ۲۰۶ ارزان را از کجا بخریم؟
در بازار خودرو می‌توان پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ را با قیمتی بین ۱۹۷ تا ۲۰۲ میلیون تومان خریداری کرد.(ادامه)
مصرف شربت خاک‌شیر و تخم شربتی ممنوع!
یک کارشناس ارشد تغذیه مصرف شربت خاک‌شیر و تخم شربتی را موجب افزایش تشنگی و گرسنگی افراد عنوان کرد.(ادامه)
مبتلایان جدید کرونایی در مازندران بازهم ۳ رقمی شد
با شناسایی ۱۱۸ بیمار کرونایی جدید، شمار بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران به ۶۰۱ نفر رسید.(ادامه)
عکس/ سردار دل‌ها با لباس پاکستانی
(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
اعلام اسامی نامزدهای پیشنهادی جبهه ایستادگی به شورای ائتلاف
اسامی نامزدهای پیشنهادی شورای عالی جبهه ایستادگی در خصوص لیست کاندیداهای شورای شهر تهران به شورای ائتلاف اعلام شد.(ادامه)
رئیسی از ریاست قوه قضائیه استعفا نداده است!
ابراهیم رئیسی با وجود ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هنوز از ریاست قوه قضائیه استعفا نداده است.(ادامه)
 رییس ستاد انتخابات شهرستان بابل گفت که برای هر یک از کرسی‌های ششمین دوره شورای شهر ۱۰ رقیب وجود دارد. هر کرسی شورای ششم شهر بابل ۱۰ رقیب دارد
رییس ستاد انتخابات شهرستان بابل گفت که برای هر یک از کرسی‌های ششمین دوره شورای شهر ۱۰ رقیب وجود دارد.(ادامه)
ستاد انتخابات جبهه انقلاب مازندران شروع به کار کرد
ستاد انتخابات جبهه انقلاب اسلامی مازندران برای ریاست‌ جمهوری عصر امروز یکشنبه در ساری آغاز به کار کرد.(ادامه)
روز سه شنبه مشترکین شهر ساری با افت فشار آب مواجه می شوند
شرکت آب و فاضلاب مازندران اعلام کرد: به دلیل تعویض منصوبات ایستگاه پمپاژ تصفیه خانه آب سلیم بهرام، ساکنان شهرساری روز سه شنبه 28 اردیبهشت از ساعت 8 صبح به مدت 8 ساعت با افت فشار آب مواجه می شوند. (ادامه)
بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی "روابط عمومی و ارتباطات"

عباس زارع  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و دبیر شورای اطلاع رسانی استان پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات
بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی "روابط عمومی و ارتباطات" عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و دبیر شورای اطلاع رسانی استان(ادامه)
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما  گفت: مدارک حدود 40 نفر از داوطلبان ریاست جمهوری با مصوبه اخیر شورای نگهبان منطبق بود. برای احراز صلاحیت نامزدها، رأی مثبت ۷ عضو شورای نگهبان لازم است / تلاش می‌کنیم در پنج روز اول نتایج بررسی‌ها را اعلام کنیم / ۴۰ نفر حائز شرایط مصوبه شورای نگهبان هستند(خبر)
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما گفت: مدارک حدود 40 نفر از داوطلبان ریاست جمهوری با مصوبه اخیر شورای نگهبان منطبق بود.(ادامه)
فرماندار شهرستان نور گفت: بر اساس اعلام هیأت نظارت بر انتخابات مازندران، صلاحیت 84 نفر از داوطلبان حضور در شورای شهرهای پنج‌گانه شهرستان نور تائید شد. شمار نامزدهای تائید صلاحیت شده شورا شهرهای نور به 84 نفر رسید
فرماندار شهرستان نور گفت: بر اساس اعلام هیأت نظارت بر انتخابات مازندران، صلاحیت 84 نفر از داوطلبان حضور در شورای شهرهای پنج‌گانه شهرستان نور تائید شد.(ادامه)
تزریق واکسن ایران کوبا به ۱۶ هزار ایرانی
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل از تزریق واکسن ایران کوبا به بیش از ۱۶ هزار ایرانی خبر داد.(ادامه)
کرونا ۳۱ بابلی را روانه آی سی یو کرد
۳۱ بیمار کرونایی با وضعیت وخیم در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.(ادامه)
شمال نیوز:از دیروز تا امروز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۲۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۷۸۷ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۷۵۱ هزار و ۱۶۶ نفر رسید. متاسفانه ... فوت ۳۰۳ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۶ هزار و ۹۳۶ نفر رسید
شمال نیوز:از دیروز تا امروز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۲۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۷۸۷ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۷۵۱ هزار و ۱۶۶ نفر رسید. متاسفانه ...(ادامه)
کدخدایی: برای احراز صلاحیت نامزدها، رأی مثبت ۷ عضو شورای نگهبان لازم است / تلاش می‌کنیم در پنج روز اول نتایج بررسی‌ها را اعلام کنیم
سخنگوی شورای نگهبان گفت: مبنای ما برای بررسی صلاحیت‌ها، قانون اساسی و سیاست‌های کلی انتخابات ابلاغی مقام معظم رهبری است.(ادامه)
عکس/ شکایت استقلال این بار از فرشاد فرجی
شکایت و شکایت کشی بعد از دربی ادامه دارد. این بار نوبت فرشاد فرجی رسید. باشگاه استقلال امروز رسما اعلام کرد از این بازیکن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده داست.(ادامه)
عکس/ دلجویی وزیر ارتباطات پس از کری‌خوانی جنجالی‌اش برای استقلال
بازیکنان تیم‌های پرسپولیس و استقلال در ۲۴ ارديبهشت ماه به مصاف یکدیگر رفتند. دربی برگزار شد و با یک گل به نفع تیم پرسپولیس به پایان رسید. هواداران تیم سرخپوشان با انتشار استوری‌هایی برد این تیم را تبریک گفتند اما استوری متفاوت آذری جهرمی گریبان این وزیر جوان را گرفت. فرهاد مجیدی پس از دیدن استوری جنجالی وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران صحبت کرده و این کار را در شان وزیر کشور ندانست. حالا امروز محمد جواد آذری جهرمی با انتشار یک استوری دیگر درباره فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال، از او دلجویی کرد. در ادامه استوری منتشر شده را مشاهده می‌کنید:(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.