.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
چرا واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال مازندران با تاخیر انجام شد؟
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره علت تاخیر در واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال استان توضیحاتی را ارائه داد.(ادامه)
تردد خودرو‌های آفرود در شهر ممنوع!
دادستان سوادکوه از ممنوعیت تردد خودرو‌های آفرود در سطح شهر خبر داد.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
ارتقاء سطح فرهنگ دینی در مازندران(خبر)
(ادامه)
رئیس جمهور در جلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد مقابله با کرونا بر اجرای جدی و قاطع دستورالعمل تدوین شده در مورد پروتکل‌های بهداشتی انتخابات تاکید کرد ....(خبر)
(ادامه)
پیش بینی‌ها حاکی بر این است که رییسی در هفته‌های آینده از سمت خود کناره گیری کند. غلامحسین محسنی اژه‌ای احتمال دارد جانشین او در قوه قضائیه شود. جانشین سید ابراهیم رییسی در قوه قضائیه کیست؟
پیش بینی‌ها حاکی بر این است که رییسی در هفته‌های آینده از سمت خود کناره گیری کند. غلامحسین محسنی اژه‌ای احتمال دارد جانشین او در قوه قضائیه شود.(ادامه)
شمال نیوز : معاون کل وزارت بهداشت تاکید کرد: ما بیشتر نگران جلسات و تجمع‌های تبلیغاتی نامزدها در شهرهای مختلف هستیم که برای این رویدادها همان طور که رئیس ستاد انتخابات کشور نیز اعلام کردند ما تجمعات تبلیغاتی به شکل دوره‌های گذشته نخواهیم داشت. حریرچی : تجمعات تبلیغاتی انتخابات به شکل دوره‌های گذشته نخواهیم داشت / عرف : تبلیعات در رسانه ملی ، فضای مجازی و سایر رسانه‌ها صورت گیرد
شمال نیوز : معاون کل وزارت بهداشت تاکید کرد: ما بیشتر نگران جلسات و تجمع‌های تبلیغاتی نامزدها در شهرهای مختلف هستیم که برای این رویدادها همان طور که رئیس ستاد انتخابات کشور نیز اعلام کردند ما تجمعات تبلیغاتی به شکل دوره‌های گذشته نخواهیم داشت.(ادامه)
۶ کاندیدایی که در فهرست تحریم‌های آمریکا هستند
در میان ۵۹۲ کاندیدایی که برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرده‌اند، شش نفرشان در لیست تحریم‌های آمریکا هستند.(ادامه)
سامانه ثبت‌نام واکسن کرونا برای ۷۵ ساله‌ها باز شد
سامانه ثبت نام واکسن کرونا برای متولدین ۱۳۲۵ و قبل از آن باز شد و افراد این گروه سنی می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت نوبت اقدام کنند.(ادامه)
ویروس هندی خطرناک است یا بی‌خطر؟
بعد از ویروس انگلیسی که با آمدنش به کشور باعث شد گرفتار موج چهارم کرونا شویم و تلفات زیادی بدهیم، حالا نوبت ویروس هندی است، اما ابهاماتی در واکنش به خطرناک بودن این ویروس شنیده می‌شود.(ادامه)
برگزاری ۲ کنکور در سال تصویب شد
دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور اعلام کرد: برگزاری دو کنکور در سال تصویب شده است اما این تصمیمات برای سال ۱۴۰۰ نیست و اجرایی شدن آنها در سال ۱۴۰۱ نیز منوط به طی کردن یک دوره گذار است.(ادامه)
کدام خودروها در ۲۴ ساعت گذشته گران شدند؟+ جدول
رفت و برگشت قیمت ها در بازار خودرو امروز نیز ادامه پیدا داشته است و در حالی که خودرو ۲۰۶ تیپ ۲ در ۲۴ ساعت گذشته ارزان شده است اکثر خودروهای موجود در بازار در این مدت افزایش قیمت را تجربه کرده اند.(ادامه)
۲۵۶صفحه مجازی مبتذل و خارج از عرف در مازندران مسدود شد
رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا مازندران گفت: ۲۵۶ صفحه به واسطه انتشار تصاویر مبتذل و تبلیغات خارج از عرف به کمک فضای مجازی سپاه استان مسدود شده‌ است.(ادامه)
کاهش عطش هوا در مازندران
مازندرانی‌ها امروز شاهد کاهش گرمای هوا خواهند بود.(ادامه)
«محمد دلاوری» داوطلب تست بالینی واکسن کوو ایران +عکس
تزریق فاز دو و سه مطالعات بالینی واکسن ایرانی کوو ایران برکت به داوطلبان دوشنبه (۲۷ اردیبهشت) آغاز شد. محمد دلاوری مجری و خبرنگار معروف صدا و سیما نیز در این طرح شرکت کرد.(ادامه)
شمال نیوز : رییس کمیته فناوری ستاد انتخابات مازندران از برگزاری تمام مکانیزه انتخابات شورای اسلامی شهر ساری خبر داد. انتخابات شورای شهر ساری تمام مکانیزه برگزار می‌شود
شمال نیوز : رییس کمیته فناوری ستاد انتخابات مازندران از برگزاری تمام مکانیزه انتخابات شورای اسلامی شهر ساری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : با اضافه شدن ۱۱۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان به ۵۶۷ نفر رسید که از این تعداد ۱۴۰ بدحال هستند. اضافه شدن ۱۱۳ مورد جدید کرونایی در مازندران/ پروتکل‌های بهداشتی بیش از گذشته جدی گرفته شود
شمال نیوز : با اضافه شدن ۱۱۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان به ۵۶۷ نفر رسید که از این تعداد ۱۴۰ بدحال هستند.(ادامه)
تغذیه مناسب روزهای بعد از رمضان
یک متخصص تغذیه با اشاره به اینکه سوخت و ساز بدن پس از ماه رمضان به آرامی به شرایط قبل باز می گردد گفت: وعده های غذایی پس از ماه رمضان باید به دور از چربی و در عین حال بسیار سبک باشند.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز:  علی لاریجانی در توئیتی نوشت:« حل مشکلات پیچیده کشور سوپرمن نمی خواهد، مدیر می خواهد.» حل مشکلات پیچیده کشور ، مدیر می خواهد نه سوپرمن !
شمال نیوز: علی لاریجانی در توئیتی نوشت:« حل مشکلات پیچیده کشور سوپرمن نمی خواهد، مدیر می خواهد.»(ادامه)
مرعشی رییس ستاد انتخاباتی جهانگیری شد
حسین مرعشی به عنوان رییس شورای سیاست‌گذاری ستاد انتخاباتی اسحاق جهانگیری داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شد. وی افزود: در شورای سیاست‌گذاری ستاد انتخاباتی جهانگیری، علاوه بر من، شهیندخت مولاوردی به عنوان نایب رییس، رضا ویسه مدیر اجرایی، فاطمه پهلوانی دبیر شورا، سیدرضا نوروززاده و محمدرضا جلایی‌پور و محمد نعیمی‌پور نیز حضور دارند.(ادامه)
جلسه مشترک شورای وحدت و ائتلاف برای انتخابات برگزار شد
در راستای ارتقای زمینه‌های وحدت و همگرایی میان نیروهای ارزشی و انقلابی، نمایندگان شورای وحدت و شورای ائتلاف صبح امروز (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰) در محل دفتر مرکزی جامعه روحانیت مبارز جلسه مشترکی برگزار کردند.(ادامه)
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر عواملی ایجاد شود که آرای خاکستری از کف کنده شوند و به بالا بیایند، به سبد یکی از دو جناح که حتما اصلاحطلب‌ها هستند، اضافه خواهد شد.
چند ضلعی اصولگرایی «رئیسی- لاریجانی- رضایی» داریم
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر عواملی ایجاد شود که آرای خاکستری از کف کنده شوند و به بالا بیایند، به سبد یکی از دو جناح که حتما اصلاحطلب‌ها هستند، اضافه خواهد شد. (ادامه)
جزئیات تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: پرداخت تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن از ابتدای خرداد ماه آغاز می‌شود و مدت بازپرداخت آن ۲۰ ساله است.(ادامه)
شمال نیوز:

داوطلب کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: دیگران خود را با ضرغامی تطبیق دهند. آمده‌ام تا بمانم / به نفع کسی کناره نمی روم/ دیگران باید خود را با من تطبیق دهند
شمال نیوز: داوطلب کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: دیگران خود را با ضرغامی تطبیق دهند.(ادامه)
قیمت انواع گوشی سامسونگ امروز ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
مهم‌ترین مدل سامسونگ در بازار جهان سری پرچمدار گلکسی نوت ۱۰ محسوب می‌شود که نزدیک به سه ماه از عرضه آن می‌گذرد. اما جدیدترین مدل‌های سامسونگ دو نسخه ارزان پرچمدار گلکسی S۱۰ لایت و گلکسی نوت ۱۰ لایت هستند که قیمت مناسبی دارند. اما یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ مدل گلکسی A۵۱ است این گوشی نسخه به روز شده میان‌رده محبوب A۵۰ به حساب می‌آید که دوربین بهبودیافته و حاشیه‌های باریک‌تر نمایشگر آن به‌ همراه اندروید ۱۰ موجب شده بسیار مورد توجه و استقبال خریداران و مصرف‌کنندگان قرار بگیرد.(ادامه)
شمال نیوز : درباره حضور آقای جهانگیری نیاز به صحبت نیست و اظهر من الشمس است. وعده هایی که ایشان دادند همه عکسش اتفاق افتاد. چمران : دولت روحانی کشور را عقب انداخت/ ریاست جمهوری لاریجانی امتداد دولت روحانی است/ جهانگیری هرچه وعده داد برعکس شد/ آن بغض هم یک شگرد انتخاباتی است/ مردم می‌پرسند دولتی‌ها با چه رویی در انتخابات ثبت نام کردند؟
شمال نیوز : درباره حضور آقای جهانگیری نیاز به صحبت نیست و اظهر من الشمس است. وعده هایی که ایشان دادند همه عکسش اتفاق افتاد.(ادامه)
شمال نیوز : زنگنه گفت: برنامه بنده بعد از اتمام وزارت نفت بازنشستگی است. در بازنشستگی هم که بنده باید مانند مابقی مردم روزی 12-13 ساعت کار کنم که بتوانم زندگی زن و بچه خود را بچرخانم .... زنگنه : بعد از بازنشستگی باید روزی ۱۲ ساعت کار کنم تا زندگی‌ام بچرخد!
شمال نیوز : زنگنه گفت: برنامه بنده بعد از اتمام وزارت نفت بازنشستگی است. در بازنشستگی هم که بنده باید مانند مابقی مردم روزی 12-13 ساعت کار کنم که بتوانم زندگی زن و بچه خود را بچرخانم ....(ادامه)
لزوم تعیین تکلیف نهاده‌های دامی رسوبی در بندر نوشهر
دادستان مرکز مازندران از لزوم تعیین تکلیف غلات و نهاده‌های دامی رسوب شده در بندر نوشهر تاکید کرد.(ادامه)
کاهش جان باختگان سوانح جاده‌ای در مازندران
تعداد تلفات رانندگی مازندران در اردیبهشت ماه امسال ۱۵ درصد کاهش داشت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.