.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
اثر تضعیف بانک مرکزی، تحمیل تورم به اقتصاد است/ اصلاحات ساختاری باید با لایحه انجام شود/ سیاست‌های پولی را فدای سیاست‌های مالی می‌کنند/ قانونی که دولت با آن موافق نیست، وجه مناسبی ندارد و از آنجایی که دولت مجری قوانین است، این ....(خبر)
(ادامه)
کدخدایی: اسامی منتشر شده از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری کذب است/ قوه قضاییه با متخلفان برخورد کند
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ما در حال بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری هستیم و از مردم و رسانه تقاضا داریم به اخبار غیر موثق استناد نکنند(ادامه)
مزرعه ارز دیجیتال در جویبار لو رفت
مزرعه ارز دیجیتال به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان جویبار کشف شد.(ادامه)
سایه مرگ کرونا بر سر ۳۵ بابلی
۳۵ بیمار کرونایی با وضعیت وخیم در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.(ادامه)
شمال نیوز:وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۲۸۶ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۷ هزار و ۲۲۲ نفر رسید... فوت ۲۸۶ نفر در شبانه روز گذشته/تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۷ هزار و ۲۲۲ نفر رسید
شمال نیوز:وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۲۸۶ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۷ هزار و ۲۲۲ نفر رسید...(ادامه)
زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و ذوب آهن اعلام شد
زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان تیم های استقلال و ذوب آهن اصفهان از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شد.(ادامه)
شالیزار‌های مازندران شخم و شیار بهاره شدند
۹۳ درصد شالیزار‌های مازندران تاکنون شخم و شیار شده است.(ادامه)
دریای بدون موج
وضعیت دریای خزر تا پایان این هفته آرام و مساعد است.(ادامه)
افزایش ۱۴ درصدی مصرف سوخت پاک در غرب مازندران
مصرف سی ان جی در منطقه چالوس نسبت به پارسال ۱۴ درصد افزایش داشت.(ادامه)

سیدشمس‌الدین حسینی، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: مهم‌ترین مساله و مشکل که در سیاست ارزی وجود دارد چندگانه‌ بودن نرخ ارز و فساد ارزی است و قطعا بساط این فساد ارزی را من برمی‌چینم. وعده اقتصادی سیدشمس‌الدین حسینی به مردم | بساط فساد ارزی را برمی‌چینم
سیدشمس‌الدین حسینی، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: مهم‌ترین مساله و مشکل که در سیاست ارزی وجود دارد چندگانه‌ بودن نرخ ارز و فساد ارزی است و قطعا بساط این فساد ارزی را من برمی‌چینم.(ادامه)
تشییع پیکر "اکبر ترکان" با حضور چهره های سیاسی برگزار شد
مراسم تشییع پیکر "اکبرترکان" امروز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه با حضور چهره های سیاسی و اعضای دولت دوازدهم برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: به دنبال تعطیلات عید فطر، محورهای مواصلاتی استان مازندران به جاده‌های شلوغ کرونایی مبدل شده و نگرانی بسیاری از مسئولان درباره افزایش شیوع بیماری در روستاها قوت گرفته است. روستاهای مازندران محل تازه‌ نگرانی کرونایی شده است
شمال نیوز: به دنبال تعطیلات عید فطر، محورهای مواصلاتی استان مازندران به جاده‌های شلوغ کرونایی مبدل شده و نگرانی بسیاری از مسئولان درباره افزایش شیوع بیماری در روستاها قوت گرفته است.(ادامه)
آغاز بررسی صلاحیت ۴۰ داوطلب در شورای نگهبان
بررسی صلاحیت داوطلبان کاندیدای ریاست‌‌جمهوری در شورای نگهبان از صبح امروز در شورای نگهبان آغاز شد. (ادامه)
۷۵ زندانی جرایم غیرعمد درمازندران آزاد شدند/وجود ۹۵ زندانی مهریه
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: زندانی جرایم غیر عمد در ماه مبارک رمضان با پرداخت مبلغ بیش ازسه میلیارد تومان از محل کمک‌های مردمی آزاد شدند.(ادامه)
اجتماع “طلوع بدر مقاومت” در بوستان ولایت ساری
اجتماع بزرگ «طلوع بدر مقاومت» در محکومیت جنایات اخیر استکبار جهانی در افغانستان و فلسطین با حضور مجاهدان فلسطینی و افغانستانی و همدردی با این دو ملت محور مقاومت و با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، مسئولان شهرستانی و اقشار مختلف مردمی در بوستان ولایت ساری برگزار شد.(ادامه)
قیمت ارز آزاد در ۲۷ اردیبهشت / نوسان نرخ ارز در بازار
نرخ دلار در صرافی‌های رسمی با قیمت ۲۲ هزار و ۵۲۲ تومان معامله می‌شود.(ادامه)
زمان برگزاری جلسه انضباطی دربی پایتخت مشخص شد
جلسه کمیته انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران قرار است روز پنج شنبه برگزار شود.(ادامه)
زارعی:شفافیت ابزار مبارز و مقابله با فساد است
رئیس مجمع نمایندگان مازندران شفافیت را ابزار مقابله با فساد دانست و از داوطلبان انتخابات به ویژه شوراها خواست با مردم صادق و شفاف باشند.(ادامه)
خواص باورنکردنی سرکه سیب و عسل
ترکیب دو ماده خوراکی عسل و سرکه سیب باهم یک معجون قدرتمند و ارزشمند می‌سازند.(ادامه)
عکس/ ورود محموله ۱.۴ میلیون دوزی واکسن کرونا به ایران
دومین محموله واکسن کرونای خریداری شده از طریق سازوکار کوواکس تحویل ایران شد. این محموله که شامل یک میلیون و ۴۵۲ هزار دوز واکسن کرونا از کشور ایتالیاست، ساعتی پیش از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد و تحویل نماینده وزارت بهداشت شد.(ادامه)
پرداخت مرحله تکمیلی سودهای سهام عدالت
رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: مرحله تکمیلی سودهای سهام عدالت از خرداد ماه امسال در دستور کار قرار می‌گیرد.(ادامه)
آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ابتدای خرداد/ شناسایی ۲۱۰ هزار بازمانده از تحصیل
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در کل مقاطع ابتدایی حدود ۲۱۰ نفر بازماده از تحصیل داشتیم‌که نسبت به سال قبل‌تر رشد داشته‌اند. به عنوان مثال در سال گذشته ۳۰ هزار دانش آموز کلاس اولی بازمانده از تحصیل بودند که امسال این آمار به ۸۰ هزار مورد رسید. همچنین ۲۵ هزار نفر آنها را شناسایی کردیم و به آموزش بازگشتند.(ادامه)
در بازار خودروهای وارداتی چه خبر است؟+ جدول
به گفته فعالان بازار خودرو علاوه بر افزایش نرخ دلار، عدم تحقق (انتظارات مثبت از مذاکرات وین) نیز بر این روند اثر گذار بوده است و موجب شده تا بازار خودروهای وارداتی ها با رشد قیمت مواجه شوند.(ادامه)
درگیری خونین بامدادی در فریدون‌کنار
پارک لاله فریدون کنار ساعت یک بامداد امروز به دلیل نزاع دسته جمعی با چاقو رنگ خون گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه بیانیه لاریجانی در ستاد انتخابات کشور برای اصلاحات جذاب بود، گفت: شباهت ادبیات لاریجانی به روحانی از حیثیت گفتمانی او چیزی کم نمی‌کند. سخنان لاریجانی برای اصلاح‌طلبان جذاب بود اما جهانگیری امید اول ماست/ ادبیات انتخاباتی لاریجانی شباهت بسیاری به ادبیات انتخاباتی روحانی دارد
شمال نیوز : عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه بیانیه لاریجانی در ستاد انتخابات کشور برای اصلاحات جذاب بود، گفت: شباهت ادبیات لاریجانی به روحانی از حیثیت گفتمانی او چیزی کم نمی‌کند.(ادامه)
نرخ سکه طلا دلار ارز یورو دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰+ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید.(ادامه)
احمدی‌نژاد را تایید صلاحیت کنند تا وزن‌کشی سیاسی شود
سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: به اعتقاد من باید آقای تاجزاده، احمدی‌نژاد و سایرین را تایید صلاحیت کنند تا یک وزن‌کشی سیاسی واقعی شده و ببینیم که هر کدام از نحله‌های فکری چه وزنی دارند. این امر قطعا ایرادی ندارد و موجب ارتقای جمهوریت نظام است. (ادامه)
پاسخ سعید جلیلی به حضورش در انتخابات به عنوان کاندیدای پوششی
سعید جلیلی گفت: عرصه انتخابات عرصه حضور نامزدها برای ارائه برنام و جلب اعتماد مردم است.(ادامه)
شمال نیوز : همزمان با گرم شدن تنور انتخابات ریاست جمهوری ، نامزدهای مطرح روسای ستادهای انتخاباتی خود را تعیین کردند . رئیس ستاد انتخابات جهانگیری برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ کیست ؟
شمال نیوز : همزمان با گرم شدن تنور انتخابات ریاست جمهوری ، نامزدهای مطرح روسای ستادهای انتخاباتی خود را تعیین کردند .(ادامه)
شمال نیوز : رسانه‌های غربی واکنش‌های تقریبا یکسانی به ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران داشتند. رسانه‌های غربی درباره نامزدهای انتخابات ایران چه می‌گویند؟
شمال نیوز : رسانه‌های غربی واکنش‌های تقریبا یکسانی به ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران داشتند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.