.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نماز جمعه در ۷ شهر مازندران اقامه می‌شود
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز در هفت شهر مازندران اقامه می‌شود.(ادامه)
واکسن ایران کوبا بدون عارضه
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از نبود عارضه در هموطنانی که واکسن ایران کوبا را تزریق کردند خبر داد.(ادامه)
نکونام و نساجی دوباره به هم رسیدند
نساجی قائمشهر و فولاد خوزستان امروز در لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف هم می‌روند.(ادامه)
شمال نیوز:

شبانه‌روز گذشته تعداد ۱۳۵ بیمار جدید به جمع بیماران کرونایی در مازندران اضافه شدند. شناسایی ۱۳۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مازندران
شمال نیوز: شبانه‌روز گذشته تعداد ۱۳۵ بیمار جدید به جمع بیماران کرونایی در مازندران اضافه شدند.(ادامه)
هوای مازندران گرم می‌شود
هوای مازندران امروز همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
فریدون عباسی برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد
فریدون عباسی برای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.(ادامه)
قیمت روز خودرو‌های داخلی ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
قیمت روز انواع خودرو‌های سایپا و ایران خودرو را در ادامه ببینید. (ادامه)
مراسم تشییع پیکر شهید گودرزی در بابل برگزار شد
پیکر مطهر سردار شهید کربلایی علی اصغر علیزاده گودرزی، همزمان با عید سعید فطر بر روی دستان مردم قدرشناس بابل تشییع و خاکسپاری شد.(ادامه)
مشاور رسانه‌ای مسعود پزشکیان با بیان اینکه وی صبح روز شنبه برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور می‌رود، او را سخت‌ترین گزینه مقابل اصولگرایان دانست. پزشکیان شنبه به وزارت کشور می‌رود
مشاور رسانه‌ای مسعود پزشکیان با بیان اینکه وی صبح روز شنبه برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور می‌رود، او را سخت‌ترین گزینه مقابل اصولگرایان دانست.(ادامه)
علیرضا افشار در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت نام کرد
قائم مقام وزیر کشور در دولت دهم و فرمانده اسبق نیروی مقاومت بسیج برای انتخابات ثبت نام کرد.(ادامه)
شنیده حاکی بر این است که با قطعی شدن ورود علی لاریجانی به صحنه رقابت ، برخی از اصولگرایان رقابت رئیسی با این چهره را به صلاح رئیس دستگاه قضا ندانسته و رایزنی هایی را جهت عقب نشینی رئیسی آغاز کرده اند .  تکذیب خبر سفر رئیسی به مشهد و کرمان
شنیده حاکی بر این است که با قطعی شدن ورود علی لاریجانی به صحنه رقابت ، برخی از اصولگرایان رقابت رئیسی با این چهره را به صلاح رئیس دستگاه قضا ندانسته و رایزنی هایی را جهت عقب نشینی رئیسی آغاز کرده اند . (ادامه)
به گفته یک منبع مطلع، تنها یک نفر موفق به کسب تأیید صلاحیت در مرحله آخر بررسی وضعیت ثبت نام‌کنندگان شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر نکا شد تا در نهایت با حذف هجده متقاضی، چهل‌و‌یک نفر مجوز حضور رسمی در انتخابات ششمین دوره در سال 1400 و فرصت کسب یکی از هفت کرسی پارلمان این شهر برای یک دوره چهار ساله را پیدا کنند. ۴۱ نفر مجوز حضور در انتخابات ششمین دوره شورای شهر نکا را کسب کردند+لیست نهایی
به گفته یک منبع مطلع، تنها یک نفر موفق به کسب تأیید صلاحیت در مرحله آخر بررسی وضعیت ثبت نام‌کنندگان شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر نکا شد تا در نهایت با حذف هجده متقاضی، چهل‌و‌یک نفر مجوز حضور رسمی در انتخابات ششمین دوره در سال 1400 و فرصت کسب یکی از هفت کرسی پارلمان این شهر برای یک دوره چهار ساله را پیدا کنند.(ادامه)
فدراسیون فوتبال نساجی را جریمه کرد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم نساجی، سرمربی و تدارکات این تیم را به خاطر اتفاقات بازی با پرسپولیس جریمه کرد.(ادامه)
اقامه نماز جمعه در ۷ شهر مازندران
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه فردا در هفت شهر مازندران اقامه می‌شود.(ادامه)
شناسایی ۱۳۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مازندران
شبانه‌روز گذشته تعداد ۱۳۵ بیمار جدید به جمع بیماران کرونایی در مازندران اضافه شدند.(ادامه)
عکس/ داوطلبی با کلنگ و لباسی گلی در ستاد انتخابات
نامش رمضان نورا است و از سیستان و بلوچستان و فقط می گوید اگر رئیس جمهور شود وضعیت آبی کشور را مدیریت خواهد کرد. وی با لباسی گِل مالی شده و کلنگی شکسته در دست قصد دارد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند. او می گوید مردی از جنس مردن است. وی تاکید دارد که ظاهر و باطن اش همین است.(ادامه)
تصاویر/ سومین روز ثبت‌نام انتخابات 1400
سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران آغاز شد. سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور روز گذشته درباره تعداد ثبت‌نام‌های داوطلبان تا پایان روز دوم گفته بود که مجموعا در دو روز گذشته ۱۳۰ نفر به ستاد انتخابات مراجعه و برای شرکت در سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کردند.(ادامه)
ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال
تیم فوتبال پرسپولیس با تغییراتی در ترکیب خود به مصاف تیم استقلال در دربی پایتخت می‌رود.(ادامه)
بلاتکلیفی سعید جلیلی در انتخابات
یکی از اعضای دفتر سعید جلیلی کناره گیری او از انتخابات ریاست جمهوری را تایید نکرد.(ادامه)
گزارشگر دربی مشخص شد
محمدرضا احمدی دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس را گزارش خواهد کرد.(ادامه)
تیپ‌های عجیب و غریب در ستاد انتخابات
ستاد انتخابات کشور در سومین روز خود ترافیکی سبک از چهره‌های سیاسی و سرشناس و در عین حال سنگین از افرادی خاص با تیپ‌های عجیب و غریب را تجربه کرد. (ادامه)
موضع جدید احمدی‌نژاد سوژه فضای مجازی شد
محمود ‌احمدی نژاد در گفتگوی اخیر با اندیشه پویا، خودش را یک فرد لیبرال دموکرات معرفی کرده است.(ادامه)
ایرنا:  بیست و یکم اردیبهشت ماه ثبت نام سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد و تا بیست و پنجم ادامه خواهد داشت. چهره‌های شناخته شده‌ای که در روز سوم برای نام‌نویسی به وزارت کشور آمدند ببینید .

چه کسانی در سومین روز انتخابات ثبت‌نام کردند؟
ایرنا: بیست و یکم اردیبهشت ماه ثبت نام سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد و تا بیست و پنجم ادامه خواهد داشت. چهره‌های شناخته شده‌ای که در روز سوم برای نام‌نویسی به وزارت کشور آمدند ببینید . (ادامه)
طی روزهای اخیر، افراد شاخص و گروه‌های مختلف در تماس با علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، خواستار کاندیداتوری او در انتخابات ریاست جمهوری شده‌اند و صالحی گفته که .... درحال بررسی موضوع کاندیداتوری ام هستم / اگر به قطعیت رسیدم، فردا یا پس فردا به وزارت کشور مراجعه می‌‌کنم
طی روزهای اخیر، افراد شاخص و گروه‌های مختلف در تماس با علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، خواستار کاندیداتوری او در انتخابات ریاست جمهوری شده‌اند و صالحی گفته که ....(ادامه)
بهروز نعمتی که پیشتر از افزایش احتمال نامزدی آقای علی لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ خبر داده بود، لحظاتی پیش در یک گفتگوی مجازی اعلام کرد که ثبت‌نام وی قطعی شده و آقای لاریجانی فردا (جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) یا شنبه به وزارت کشور خواهد رفت. وی گفت که رئیس ستاد انتخاباتی علی لاریجانی هنوز مشخص نیست. کاندیداتوری علی لاریجانی ۱۰۰ درصد قطعی شد
بهروز نعمتی که پیشتر از افزایش احتمال نامزدی آقای علی لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ خبر داده بود، لحظاتی پیش در یک گفتگوی مجازی اعلام کرد که ثبت‌نام وی قطعی شده و آقای لاریجانی فردا (جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) یا شنبه به وزارت کشور خواهد رفت. وی گفت که رئیس ستاد انتخاباتی علی لاریجانی هنوز مشخص نیست.(ادامه)
آبان ماه سال گذشته اعضای کمیسیون انرژی اعلام کردند که روند توزیع بنزین و سایر حامل‌های انرژی عادلانه نیست و با ارائه طرحی درخواست کردند که نحوه توزیع یارانه حامل‌های انرژی تغییر کند. سهمیه‌بندی بنزین تغییر می‌کند؟
آبان ماه سال گذشته اعضای کمیسیون انرژی اعلام کردند که روند توزیع بنزین و سایر حامل‌های انرژی عادلانه نیست و با ارائه طرحی درخواست کردند که نحوه توزیع یارانه حامل‌های انرژی تغییر کند.(ادامه)
چرا دروغ می‌گوییم؟ ۷ دلیل عمده دروغ گفتن
(ادامه)
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با توجه به مصوبه مجلس روز شنبه به دلیل تعطیلات عید فطر تعطیل نیست. تکلیف تعطیلی روز شنبه مشخص شد
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با توجه به مصوبه مجلس روز شنبه به دلیل تعطیلات عید فطر تعطیل نیست.(ادامه)
عارف از کاندیداتوری در انتخابات انصراف داد؟
در حالیکه صبح امروز بیانیه انصراف از حضور در انتخابات منسوب به محمد رضا عارف منتشر شده بود اما علیرضا خامسیان از نزدیکان عارف می گوید این بیانیه معتبر نیست. (ادامه)
احمدی‌نژاد جدید با کت قرمز کاندیدا شد
شادمان احمدی نژاد از کاندیداهای ریاست جمهوری بود که امروز به ستاد انتخابات آمد. شباهت فامیلی او با رئیس جمهور سابق و کت قرمز رنگ او جلب توجه می کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.