.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
برای خرید گوشی‌های ۵G چقدر هزینه کنیم؟
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A۲۲ SM-A۲۲۶B/DSN ۵G دو سیم کارت با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت به قیمت ۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.(ادامه)
خبر مهم درباره واکسن کرونای نورا
دریادار فدوی گفت: با تولید واکسن کرونا از سوی دانشگاه بقیه‌الله، پس از بی‌نیازی کشورمان، این واکسن را در اختیار مردم دیگر کشورها خواهیم گذاشت. (ادامه)
عکس/ رضا شاهرودی با پشت موی معروفش
رضا شاهرودی قطعا یکی از بدشانس ترن بازیکنان تاریخ تیم ملی است. او به خاطر مصدومیت و البته یک بار هم به خاطر اختلاف با مایلی کهن، نتوانست در هیچ تورنمنت مهم ملی حاضر شود. او جام جهانی و جام ملت ها را با بدشانسی تمام از دست داد. تصویر زیر یکی از تصاویر قدیمی اوست با پشت موی معروفی که داشت. شاهرودی جزو خوش تیپ ترین بازیکنان زمان خود بود. (ادامه)
شمال نیوز: روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ۱۷۵ بیمار کووید۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۶ هزار و ۹۶۶ نفر رسید. فوت ۱۷۵ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۶ هزار و ۹۶۶ نفر رسید
شمال نیوز: روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ۱۷۵ بیمار کووید۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۶ هزار و ۹۶۶ نفر رسید. (ادامه)
آیت الله لائینی:ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را مطالبه گری کنیم
نماینده ولی فقیه در مازندران ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را نیازمند مطالبه گری در جامعه دانست.(ادامه)
قیمت روز خودرو در ۲۶ تیر ۱۴۰۰
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته با ثبات نسبی همراه است. (ادامه)
دستگیری سارق حرفه ای تجهیزات مخابراتی در مازندران و گلستان
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری سارق حرفه‌ای تجهیزات سایت‌های مخابراتی در استان‌های "مازندران و گلستان" خبر داد.(ادامه)
صرفه‌جویی ۳۰ میلیون لیتر بنزین در منطقه چالوس
۳۰ میلیون لیتر بنزین،بهار امسال در غرب مازندران صرفه جویی شد.(ادامه)
آخرین وضعیت برداشت برنج در مازندران
برداشت برنج در حدود ۱۰۰ هکتار از شالیزار‌های مازندران تاکنون انجام شده است.(ادامه)
شورای نگهبان اصلی ترین نهاد نظام مقدس اسلامی است
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از شورای نگهبان به عنوان یکی از اصلی ترین نهادهای نظام مقدس اسلامی و از جمله دستاوردهای انقلاب یاد کرد.(ادامه)
روحانی: رعایت پروتکل‌ها پایین است
رییس جمهوری گفت: بیش از ۷ میلیون واکسن دُز تزریق شده و دو میلیون دیگر هم توزیع شده است که اینها هم به تدریج تزریق خواهد شد. (ادامه)
آخرین رنگ‌بندی کرونایی ایران/چراغ قرمز در 169 شهر
اکنون 169 شهر ایران در وضعیت قرمز، 166 شهر در وضعیت نارنجی و 113 شهر در وضعیت زرد قرار دارد؛ضمن اینکه هیچ شهری در ایران در وضعیت آبی قرار ندارد. (ادامه)
عکس | دیدار عادل فردوسی‌پور از مادر زنده‌یاد حمیدرضا صدر
عادل فردوسی پور که رابطه خوب و صمیمانه‌ای با حمیدرضا صدر داشت، پس از درگذشت او به دیدار مادر دکتر صدر رفت و به او تسلیت گفت. دکتر حمیدرضا صدر، نویسنده و منتقد سینما و مفسر فوتبال در اثر ابتلا به بیماری سرطان، دار فانی را وداع گفت. منبع: شهرآرا(ادامه)
تاسیس صندوق ملی مسکن با سود صفر درصد
نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از طرح ویژه مجلس شورای اسلامی برای ساماندهی حوزه مسکن کشور با تاسیس صندوق ملی مسکن با سود صفر درصد خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز:
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام ربانی را به نمایندگی، ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی منصوب کردند. انتصاب حجت‌الاسلام ربانی به نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی
شمال نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام ربانی را به نمایندگی، ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی منصوب کردند.(ادامه)
عبور مبتلایان به کرونا در جهان از ۱۹۰ میلیون نفر +جدول
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از ۵۶۲ هزار نفر به ویروس کرونا در سراسر جهان, شمار مبتلایان به ۱۹۰ میلیون و ۳۰۷ هزار نفر رسید.(ادامه)
نرخ نان در مازندران ۳۰ درصد افزایش یافت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اعلام نرخ جدید نان در استان گفت: نرخ نان از امروز ۳۰ درصد گران شده است.(ادامه)
رکورد خاص پرسپولیس در دربی
با اینکه پرسپولیس در دربی حذفی در ضربات پنالتی شکست خورد، اما رکورد شکست ناپذیری این تیم به ۹ بازی رسید. (ادامه)
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)
تصاویر/ سیلاب در جاده سمنان- مازندران
بارش باران و ورود سیلاب به مسیر ارتباطی سمنان- مازندران، مشکلاتی را برای مردم محلی و مسافران استان‌های شمالی ایجاد کرد و سبب اختلال در تردد خودروها شد. نیروهای امدادی و عوامل راهداری در پی این سیلاب‌ها وارد عمل شدند و جاده‌های منتهی به استان‌های سمنان، مازندران و تهران هم‌اکنون باز است. (ادامه)
خسارت سیلاب در دو شهرستان مازندران
بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب به بخش‌های مسکونی، راه و کشاورزی دو شهرستان مازندران خسارت زد.(ادامه)
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری گفت: من معتقدم مشکل کشور در زمینه نوع اجرای دموکراسی است. یک موقعی سالی یک انتخابات بود و بعدا ادغام شد و دو سال یک بار انتخابات برگزار می‌شود. این مراجعه به آراء مردم و دموکراسی است ....(خبر)
(ادامه)
آبشستگی برخی محورهای سوادکوه/ تردد برقرار است
مدیرکل مدیریت بحران استاندار مازندران گفت: بارندگی سیل آسا سبب آبشستگی برخی محورها در منطقه سوادکوه شده است اما در حال حاضر تردد در این مسیرها جریان دارد.(ادامه)
مهلت بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان تا ۳۱ تیرماه
۳۱ تیر آخرین مهلت استفاده از بخشنامه بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان است.(ادامه)
شمال نیوز : طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۳۱۸ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۵۰۵ نفر رسید. شمار بستری شدگان کرونایی در مراکز درمانی مازندران از ۱۵۰۰ نفر عبور کرد
شمال نیوز : طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۳۱۸ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۵۰۵ نفر رسید. (ادامه)
اجباری بودن استاندارد ملی برای ترازو‌های متحرک
استاندارد ملی برای ترازو‌های متحرک واحد‌های صنفی اجباری است.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
جاده‌های مازندران باز است/ سیلاب موقتا جاده‌ها را بسته بود
سرپرست پلیس راه مازندران گفت:سیلاب دیشب به طور موقت سبب ایجاد اختلال تردد خودرو‌ها در برخی محور‌های مازندران شده بود.(ادامه)
جدول/ شاسی بلند های بازار چند؟
با مبلغی حدود ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان امکان خرید خودرو‌هایی مانند رنو کولیوس مدل سال ۲۰۱۸ و موارد مشابه را دارید. (ادامه)
مینو محرز: واریانت دلتا مانند برق سرایت می‌کند
درمورد ویروس دلتا انواع واکسن‌ها بر آن اثر کامل ندارد و امار نشان می‌دهد واکسن‌های MRNA ها حدود ۶۰ درصد در مقابل این ویروس اثر دارد (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.