.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مازندران میزبان رقابت‌های بین المللی کشتی عبدالله موحد شد
مازندران میزبان رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی بین المللی بزرگداشت استاد عبدالله موحد شد.(ادامه)
کرونا در مازندران یک روز سیاه دیگر ثبت کرد
مازندرانی دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند.(ادامه)
اعمال ممنوعیت‌های سخت‌گیرانه کرونایی در محورهای شمال
سرپرست پلیس راه مازندران گفت: از ساعت ۱۸ امروز اعمال ممنوعیت‌های کرونایی در محورهای شمال تشدید می‌شود که تا ساعت هفت روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.(ادامه)
سرقت معابر و تابلو‌های هشدار دهنده در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شناسایی و دستگیری سارق معابر عمومی و کشف ۱۰ فقره سرقت خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت گذشته در کشور ۲۵هزار و ۴۴۱ بیمار کووید ۱۹ شناسایی شدند و متاسفانه ۲۱۳ تن نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. فوت ۲۱۳ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۷ هزار و ۳۷۴ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت گذشته در کشور ۲۵هزار و ۴۴۱ بیمار کووید ۱۹ شناسایی شدند و متاسفانه ۲۱۳ تن نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. (ادامه)
رامسر پذیرای مسافران نیست/ شناسایی ۵۳ بیمار کرونایی
فرماندار رامسر با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان گفت: این شهرستن پذیرای گردشگران و مسافران نیست.(ادامه)
انبار احتکار روغن موتور در بابل لو رفت
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف یک انبار احتکار روغن موتور خودرو خبر داد.(ادامه)
تغییر سامانه ارسال لیست حق بیمه تامین اجتماعی
سامانه جدید ارسال لیست و پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی در اختیار کارفرمایان قرار گرفته و از ماه مرداد جایگزین سامانه سابق می‌شود.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: کل منطقه اسلامی عزم راسخ خود بر مقابله با هر نوع دخالت و شرارت از سوی آمریکا و همراهانش را بی‌لکنت ابراز می‌دارند. کل منطقه اسلامی، میدان مقاومت در مقابل آمریکا و همراهانش است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: کل منطقه اسلامی عزم راسخ خود بر مقابله با هر نوع دخالت و شرارت از سوی آمریکا و همراهانش را بی‌لکنت ابراز می‌دارند.(ادامه)
جزئیات قیمت رسمی انواع ارز/ کاهش نرخ ۲۳ ارز
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۲۳ ارز نسبت به روز گذشته کاهش و نرخ ۱۲ ارز افزایش یافت. (ادامه)
روحانی: امسال ما شرایط سختی را بخاطر خشکسالی می‌گذرانیم
رئیس‌جمهور گفت: امسال ما شرایط سختی را بخاطر خشکسالی می‌گذرانیم و در ۵۰ سال گذشته هم بی نظیر است. (ادامه)
آیت الله لائینی:قوت کشور در گرو تقویت سپاه است
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه قوت کشور در گرو تقویت سپاه است، مبارزه با فساد و بسترهای آن را از مهمترین مطالبات و انتظارات از دولت جدید انقلابی یاد کرد.(ادامه)
ادارات تهران و البرز از فردا 6 روز تعطیل خواهند بود
سخنگوی دولت گفت: تمامی ادارات استانهای تهران و البرز از سه شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.(ادامه)
بحرانی بودن وضعیت کرونایی محمودآباد
مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد روند ابتلا به کرونا در این شهرستان را بحرانی اعلام کرد.(ادامه)
عکس/ اقدام دور از انتظار ژاپنی‌ها؛ خوابیدن کاروان خسته ایران روی زمین فرودگاه توکیو
گروه نخست ورزشکاران اعزامی ایران به المپیک توکیو با سختی و خستگی فراوان به دهکده بازی‌ها رسیدند. ورزشکاران سفر پرماجرای و البته خسته کننده ای را تا رسیدن به دهکده ورزشکاران داشتند. ابتدا در فرودگاه توکیو حدود ۷ تا ۸ ساعت معطل ماندند تا ژاپنی ها مراحل ترخیص آنها و دیگر کشورها را انجام دهند. (ادامه)
ساحل مازندران پر از مسافرانی است که وارد آب می‌شوند
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: با توجه به شرایط کرونایی و بسته بودن طرح‌های دریا شاهد حضور مسافران در طول نوار ساحلی مازندران هستیم و ساحل مازندران پر از مسافرانی است که وارد آب می‌شوند. (ادامه)
دعای عرفه در ۲۹۰ مسجد و اماکن مذهبی مازندران برپا می شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تبریک فرا رسیدن عید قربان، گفت: ۲۹۰ مسجد و اماکن مذهبی در مازندران آماده برپایی مراسم دعای عرفه با رعایت دقیق شیوه نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی هستند.(ادامه)
سیلاب به خانه موزه پدر شعر نو آسیب زد
معاون میراث فرهنگی مازندران گفت: سیلاب اخیر بیش از ۱۰ میلیارد ریال به بافت تاریخی روستای یوش و خانه موزه نیما یوشیج آسیب زد.(ادامه)
حسن یزدانی محبوب‌ترین قهرمان المپیک شد
حسن یزدانی به عنوان محبوب‌ترین قهرمان المپیک در رشته کشتی آزاد انتخاب شد.(ادامه)
پیام مهم رهبر انقلاب به حجاج بیت الله الحرام
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به مسلمانان جهان به‌مناسبت ایام حج، استمرار حسرت دل‌های مشتاق از حضور در ضیافت بیت‌الله را امتحانی گذرا خواندند و با تأکید بر لزوم کمرنگ نشدن پیام‌های حج، مقاومت در برابر قدرت‌های متجاوز به‌ویژه آمریکا را از جمله این پیام‌های متعالی دانستند. (ادامه)
توزیع ۳۰۰ تن مرغ روزانه در مازندران/ گرمای هوا تولید مرغ را پایین آورد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه گرمای هوا تولید مرغ را پایین آورد، گفت: تولیدکنندگان مرغ را با وزن کمتری عرضه کردند که این موضوع توازن عرضه و تقاضا را برهم زد. (ادامه)
شمال نیوز : چمران گفت : به عنوان ایده و پیشنهاد، مطرح کردم یعنی کابینه آقای رئیسی متشکل از افرادی باشند که عملگرا، توانمند، متخصص، متعهد، پاکدست و مهمتر از همه اینها، کارآمد باشند کارآمدی و توانمندی بسیار مهم است.... چمران: دلیلی ندارد انصرافی‌ها و حامیان رئیسی حتما در کابینه باشند
شمال نیوز : چمران گفت : به عنوان ایده و پیشنهاد، مطرح کردم یعنی کابینه آقای رئیسی متشکل از افرادی باشند که عملگرا، توانمند، متخصص، متعهد، پاکدست و مهمتر از همه اینها، کارآمد باشند کارآمدی و توانمندی بسیار مهم است....(ادامه)
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه دولت مردمی با مدل وین مذاکرات را ادامه نخواهد داد، افزود: مدل وین تکرار بدتر برجام بود و از چاله درآمدن و در چاه افتادن بود. برگشت آمریکا به برجام برای این کشور آورده‌ای دارد که باید هزینه بپردازد ....(خبر)
(ادامه)
تکلیف تیم ملی، پرسپولیس و استقلال ۱۰ روز دیگر مشخص می‌شود
تکلیف میزبانی تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی و محل برگزاری لیگ قهرمانان آسیا تا ۱۰ روز دیگر مشخص می‌شود. (ادامه)
فقط با دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون بروید
وزارت بهداشت اعلام کرده است که متولدین ۱۳۴۰ و قبل از آن، از هرگونه مراجعه حضوری قبل از دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون خودداری کنند. (ادامه)
۵ علامت گوارشی «کرونای هندی»
رئیس انجمن متخصصان داخلی با بیان اینکه کرونای دلتا همه جای بدن از چشم، مغز، اعصاب، کبد، چشم،دستگاه گوارش و کلیه را در برمی‌گیرد،گفت: استفراغ، تهوع، اسهال، دل درد و دل پیچه از علائم گوارشی کرونای هندی است. (ادامه)
تاثیر نوسازی ناوگان بر بهره‌وری صنعت حمل و نقل
نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل جاده‌ای در مازندران به دلیل ارتقای ایمنی تردد‌های برون شهری ضروری است.(ادامه)
محدودیت کشت مجدد برنج از ساری تا گلوگاه
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه به دلیل کاهش نزولات آسمانی و تنش آبی کشت مجدد برنج از شهرستان ساری تا گلوگاه ممنوع است، گفت: در سایر مناطق استان کمبود ذخایر آبی داریم که باید محدودیت را رعایت کنند. (ادامه)
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)
فوت ۲۹ نفر براثر حوادث کار در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: مرگ و میر ناشی از حوادث کار در سه ماهه امسال ۲۹ نفر هستند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد کاهش داشت. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.218 seconds.