.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
اعمال قانون و بازگرداندن ۲۷۷۰ خودرو در جاده‌های شمال
۲۷۷۰ دستگاه خودرو فقط در ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های شمال اعمال قانون یا به مبدا بازگشت داده شدند.(ادامه)
شمال نیوز : فائزه هاشمی گفت: به محسن گفتیم که در انتخابات ثبت نام کن و دعا کن که رد صلاحیت شوی زیرا مردم در این دوره رای نمی دهند. دعوای فائزه هاشمی و برادرش پس از فوت پدر / به محسن گفتیم دعا کن که رد صلاحیت شوی
شمال نیوز : فائزه هاشمی گفت: به محسن گفتیم که در انتخابات ثبت نام کن و دعا کن که رد صلاحیت شوی زیرا مردم در این دوره رای نمی دهند.(ادامه)
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)
شمال نیوز :  در پی برخی شایعات در فضای مجازی ، دکتر سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده ادوار مردم ساری در مجلس شایعه فوتش بر اثر سکته مغزی را تکذیب کرد. دکتر شجاعی در سلامت کامل است / فعالان فضای مجازی اخلاق را رعایت کنند
شمال نیوز : در پی برخی شایعات در فضای مجازی ، دکتر سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده ادوار مردم ساری در مجلس شایعه فوتش بر اثر سکته مغزی را تکذیب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : میرزایی به مسافران و رانندگانی که قصد تردد به این استان را دارند، توصیه کرد: از هرگونه سفر غیر ضرور به استان مازندران تا بازگشت به وضعیت عادی جدا خودداری کنند.

سفر به استان مازندران ممنوع شد
شمال نیوز : میرزایی به مسافران و رانندگانی که قصد تردد به این استان را دارند، توصیه کرد: از هرگونه سفر غیر ضرور به استان مازندران تا بازگشت به وضعیت عادی جدا خودداری کنند. (ادامه)
چه زمانی برای انجام اعمال روز عرفه مناسب‌تر است؟
روز عرفه از شریف‌ترین و پر برکت‌ترین ایام سال است که خداوند آن را فرصتی برای استغفار و توبه بندگان خویش قرار داده است.(ادامه)
عکس/ دشت دیدنی در مازندران
تصویری از دشت زیبای دریاسر در مازندران را می‌بینید.(ادامه)
افزایش خطر پوکی استخوان با مصرف زیاد قهوه
تحقیقات جدید نشان می دهد که مصرف کافئین اضافی ممکن است با افزایش خطر پوکی استخوان مرتبط باشد.(ادامه)
تلاش عجیب مردم برای رفتن به شمال را ببینید!
محمدرضا میرشاه ولد با بازنشر کارتونی در صفحه اینستاگرام خود، با انتشار تصاویری عجیب از ترافیک سنگین در جاده چالوس آن هم پس از اعلام تعطیلی ۶ روزه در استانهای تهران و البرز به دلیل وضعیت وخیم کرونایی، واکنش نشان داد.(ادامه)
 در این گزارش سعی داریم مروری بر تاریخچه، چالش ها و اصلی ترین گزینه های هدایت وزارت نفت داشته باشیم. وزیر نفت دولت سیزدهم چه کسی خواهد بود؟ / مروری بر وزرای نفت جمهوری اسلامی ایران
در این گزارش سعی داریم مروری بر تاریخچه، چالش ها و اصلی ترین گزینه های هدایت وزارت نفت داشته باشیم. (ادامه)
اجاره شرکت‌های ورشکسته
دستگاه قضایی مازندران برای حمایت از اشتغال، عرصه، اعیانی و تجهیزات شرکت‌های ورشکسته را که قابلیت بهره‌برداری دارند اجاره می‌دهد.(ادامه)
ورود ۹ هزار تن کالای اساسی از بندر امام خمینی به مازندران
بیش از ۹ هزار تن کالای اساسی در یک هفته گذشته از بندر امام خمینی به استان وارد شد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
انتقاد رضایی از بی‌تفاوتی دولتمردان در قبال خوزستان
دکتر محسن رضایی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی توییتر از رفتار دولتمردان در قبال مردم خوزستان انتقاد کرد.(ادامه)
۶ فایده شگفت‌انگیز پوست هندوانه
شاید برای شما هم عجیب باشد که بدانید پوست هندوانه سرشار از مواد غذایی مفید است. (ادامه)
جدول/ ماشین‌های فروشی ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون
اگر بودجه ۴۰۰ تا ۶۵۰ میلیون داشته باشید قطعا به دنبال خودرویی مناسب در این رنج قیمتی هستید؛ بنابراین بد نیست نگاهی به خودرو‌های این بازه قیمتی داشته باشیم. آنچه در زیر می‌آید قیمت روز خودرو‌های صفر بازار تهران طی ۲۸ تیر ماه است که تا ۶۵۰ میلیون تومان در سطح بازار قیمت خورده که ممکن است تا ۵ درصد دارای نوسان باشد. (ادامه)
گرمای عجیب هوا در مازندران
هوای مازندران از امروز تا پایان هفته همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
آب بندان روستای اجاک سر به مساحت  ۵۲  هکتار در فاصله ۵ کیلومتری شهر بابلسر قرار دارد. که یکی از مقاصد گردشگری شهرستان بابلسر تلقی می‌شود.لوتوس هندی که یکی از گیاهان نادر در جهان است و فصل رویش و گل دهی آن از اواخر خرداد تا اوایل تیر است زیبایی خاصی به این آب بندان بخشیده است.آب بندان اجاکسر یکی از مقاصد پرندگان مهاجر بیشماری نظیر چنگرنوک سرخ و نوک سفید، حواصیل کوچک یا گاوچرانک، سسک بزرگ و کوچک، پرستوهای دریائی، چلچله، ماهی خورک، پرلا است که متاسفانه شکارچیان زیادی در فصول مختلف سال را به خود میکشاند و با ایجاد  انواع دام به شکار این پرندگان می‌پردازند.آب موجود در این آبندان ها در فصل کشاورزی یکی از منابع مهم جهت آب دهی به زمینهای کشاورزی محسوب می‌شود. لوتوس هندی در آب بندان ” اجاک سر” شهر بابلسر(خبر)
آب بندان روستای اجاک سر به مساحت ۵۲ هکتار در فاصله ۵ کیلومتری شهر بابلسر قرار دارد. که یکی از مقاصد گردشگری شهرستان بابلسر تلقی می‌شود.لوتوس هندی که یکی از گیاهان نادر در جهان است و فصل رویش و گل دهی آن از اواخر خرداد تا اوایل تیر است زیبایی خاصی به این آب بندان بخشیده است.آب بندان اجاکسر یکی از مقاصد پرندگان مهاجر بیشماری نظیر چنگرنوک سرخ و نوک سفید، حواصیل کوچک یا گاوچرانک، سسک بزرگ و کوچک، پرستوهای دریائی، چلچله، ماهی خورک، پرلا است که متاسفانه شکارچیان زیادی در فصول مختلف سال را به خود میکشاند و با ایجاد انواع دام به شکار این پرندگان می‌پردازند.آب موجود در این آبندان ها در فصل کشاورزی یکی از منابع مهم جهت آب دهی به زمینهای کشاورزی محسوب می‌شود.(ادامه)
تغییر در زمان برگزاری لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا
بازی‌های مقدماتی در مناطق شرق و غرب، به ترتیب ۱۰ و ۲۴ اسفندماه آغاز می‌شود و مراحل پلی‌آف دو منطقه نیز ۲۴ اسفندماه و ۳۱ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ خواهد بود. (ادامه)
بستری بودن حدود ۱۸۰۰ بیمار کرونایی در مازندران
طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۵۲۲ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۷۹۹ نفر رسید. (ادامه)
مثبت شدن ۵۰ درصد تست‌های کرونا در بابل
۵۰ درصد از تست‌های سریع کرونا در بابل مثبت می شود.(ادامه)
پایان خوش رایکا در لیگ یک فوتبال کشور
رایکا بابل، مسابقات لیگ یک فوتبال کشور را با پیروزی مقابل خوشه طلایی ساوه به پایان رساند.(ادامه)
۵ علامت گوارشی «کرونای هندی»
رئیس انجمن متخصصان داخلی با بیان اینکه کرونای دلتا همه جای بدن از چشم، مغز، اعصاب، کبد، چشم، دستگاه گوارش و کلیه را در برمی‌گیرد، گفت: استفراغ، تهوع، اسهال، دل درد و دل پیچه از علائم کرونای هندی است.(ادامه)
تجمع در ورودی جاده چالوس +عکس
تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری سازمان راهداری از تجمع خودروها در ورودی جاده چالوس حکایت دارد. این مسیر همزمان با آغاز محدودیت‌ها در دو استان تهران و البرز مسدود شده است. (ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
چه کسانی نباید سرکه بخورند؟
سرکه فواید زیادی برای سلامتی دارد اما مصرف آن برای برخی از افراد ممنوع است. (ادامه)
مراسم تودیع و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار شد.
مسؤول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران معارفه شد
مراسم تودیع و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار شد. (ادامه)
واکنش مدیرعامل باشگاه استقلال به اعتراض فرهاد مجیدی
مدیرعامل باشگاه استقلال به اعتراض و انتقاد روز گذشته فرهاد مجیدی سرمربی و بازیکنان استقلال واکنش نشان داد. (ادامه)
تصاویر/ تعویض پرده کعبه
پرده کعبه هر سال در موسم حج تمتع در نهم ذی الحجه با حضور مقام‌های ارشد سعودی تعویض و پوشش جدید جایگزین آن می‌شود. (ادامه)
اعمال شب و روز عرفه
روز عرفه از روزهای پرفضیلتی است که زمینه و بستر مناسب برای بهره‌مندی هرچه بهتر از برکات الهی در آن آماده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.