.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ خیابان‌خوابی ایرانی‌ها در ارمنستان به امید واکسن
تصویری که می‌بینید، مربوط به ایرانیانی است که به امید واکسن‌ زدن راهی کشور ارمنستان شده‌اند. گفته می‌شود تعداد زیادی از ایرانی‌ها تا وقتی نوبت واکسن‌شان برسد، در خیابان‌ها می‌خوابند. این تصویر، بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.(ادامه)
فیروزجایی :نظام آموزشی مدارس اصلاح شود/ لزوم توجه به پژوهش
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بر لزوم تغییر رویکرد آموزشی مدارس و دانشگاه‌ها به سمت پژوهش محوری تاکید کرد. (ادامه)
ادامه بارندگی‌ها در مازندران
هوای مازندران امروزهم همراه با رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.(ادامه)
آهنگری سنتی از جمله هنرهای قدیمی و سنتی است که از این هنر دیرینه برای ساخت ابزار و ادوات کشاورزی و دامداری، ساخت وسایل کاربردی و مایحتاج زندگی مردم استفاده می‌شده است.آهنگران سنتی فلزات را در کوره‌های سنتی گداخته می‌کردند و با ابزار مخصوص شکل می‌دادند. گاهی فلز گداخته را با چکش کاری در داخل یک قالب شکل می‌دادند و فلز گداخته شکل قالب را به خود می‌گرفت.در منطقه سوادکوه همچنان بازمانده این نوع کوره سنتی وجود دارد و در حال فعالیت است. آهنگری سنتی در سوادکوه(خبر)
آهنگری سنتی از جمله هنرهای قدیمی و سنتی است که از این هنر دیرینه برای ساخت ابزار و ادوات کشاورزی و دامداری، ساخت وسایل کاربردی و مایحتاج زندگی مردم استفاده می‌شده است.آهنگران سنتی فلزات را در کوره‌های سنتی گداخته می‌کردند و با ابزار مخصوص شکل می‌دادند. گاهی فلز گداخته را با چکش کاری در داخل یک قالب شکل می‌دادند و فلز گداخته شکل قالب را به خود می‌گرفت.در منطقه سوادکوه همچنان بازمانده این نوع کوره سنتی وجود دارد و در حال فعالیت است.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
گزارش تمرین پرسپولیس؛ ریکاوری پس از شکست در دربی+عکس
بازیکنان تیم پرسپولیس پس از شکست در دربی ۹۶ امروز تمرین ریکاوری انجام دادند.(ادامه)
صبح‌ها این خوراکی ها را نخورید
محققان در جدیدترین مطالعات خود به این نتیجه دست یافته‌اند که مصرف برخی از مواد غذایی در هنگام صبح می‌تواند سلامتی بدن را دچار اختلال کند. (ادامه)
این روزها با ۵۰ میلیون تومان می توان خودرو خرید؟ +جدول
در جدول زیر لیست خودروهایی را مشاهده می‌کنید که این روزها با ۵۰ میلیون تومان در بازار آزاد معامله می‌شود؛ (ادامه)
پرداخت سود تکمیلی سهام عدالت تا اوایل مرداد
توکلی گفت:پیش‌بینی می‌شود سود تکمیلی سهام عدالت تا اوایل مرداد امسال پرداخت شود.(ادامه)
تعداد قاضی های عزل شده در دوره ابراهیم رئیسی
رئیس دیوان عالی کشور از سلب صلاحیت 60 نفر در دوران ریاست ابراهیم رئیسی بر قو قضائیه خبر داد.(ادامه)
خوشحالی عجیب یکی از بازیکنان پرسپولیس بعد از شکست تیمش در دربی
یکی از بازیکنان پرسپولیس نه تنها بابت شکست در دربی ناراحت نبود، بلکه با خوشحالی از ورزشگاه آزادی عبور کرد.(ادامه)
چرا باید اساتید دانشگاه ۴۰-۵۰میلیون تومان حقوق بگیرند؟
حقوق بالا نوش جان اساتید فعال در تولیدعلم و فناوری، اما استادی که فقط درس میدهد چرا باید ۷-۸برابر یک معلم حقوق بگیرد؟(ادامه)
معاون پیشین رئیس‌جمهور تاکید کرد: قطعا خانم‌هایی هستند که بر اساس شایسته‌سالاری بتوانند به کابینه سیزدهم راه پیدا کند. زنان به کابینه رئیسی راه پیدا می‌کنند؟
معاون پیشین رئیس‌جمهور تاکید کرد: قطعا خانم‌هایی هستند که بر اساس شایسته‌سالاری بتوانند به کابینه سیزدهم راه پیدا کند.(ادامه)


رئیس دیوان عالی کشور از قطعی شدن حکم بابکنجانی خبر داد. حکم اعدام «بابک زنجانی» قطعی است
رئیس دیوان عالی کشور از قطعی شدن حکم بابکنجانی خبر داد.(ادامه)
بسیاری از اشخاصی که در اینگونه لیست‌ها معرفی می‌شوند شاید انسان‌های خوبی باشند، اما این‌ اخبار گمانه‌زنی است و با توجه به روش مدیریتی رییسی، بعید است او برخی از این اسامی را در کابینه استفاده کند. واکنش یک احمدی نژادی به لیست احتمالی وزرای رئیسی
بسیاری از اشخاصی که در اینگونه لیست‌ها معرفی می‌شوند شاید انسان‌های خوبی باشند، اما این‌ اخبار گمانه‌زنی است و با توجه به روش مدیریتی رییسی، بعید است او برخی از این اسامی را در کابینه استفاده کند.(ادامه)
اصلاح قیمت نان؛ مطالبه خبازان مازندران
اگرچه در طی دو ماه اخیر چندین استان در کشور براساس استدلال و ضرورت‌هایی به اصلاح قیمت نان اقدام کردند اما در مازندران تاکنون تغییری در قیمت نان تولیدی خبازان صورت نگرفته با پیگیری‌های به‌عمل آمده اصلاح قیمت و وزن نان در چند روز آینده توسط کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان خبر می‌دهد.(ادامه)
گوشت مرغ از غذاهای محبوب و البته لذیذ می باشد که با دستورالعمل های مختلف، ما از این گوشت تغذیه می کنیم. اما مصرف زیاد گوشت مرغ عوارضی را به همراه دارد. هشدار/ مرغ زیاد می خورید؟ منتظر این اتفاقات باشید!
گوشت مرغ از غذاهای محبوب و البته لذیذ می باشد که با دستورالعمل های مختلف، ما از این گوشت تغذیه می کنیم. اما مصرف زیاد گوشت مرغ عوارضی را به همراه دارد.(ادامه)
توصیه ای که می توان به آقای رئیسی داشت این است بهتر است برای حال و روز نه چندان خوب اوضاع عمومی امروز کشور، از چهره های ریشه دار، مجرب و آگاه به دقایق امور کشورداری در عرصه سیاست داخلی و بین المللی استفاده کنند. لاریجانی برای معاون اولی به رئیسی پیشنهاد شد
توصیه ای که می توان به آقای رئیسی داشت این است بهتر است برای حال و روز نه چندان خوب اوضاع عمومی امروز کشور، از چهره های ریشه دار، مجرب و آگاه به دقایق امور کشورداری در عرصه سیاست داخلی و بین المللی استفاده کنند.(ادامه)
 امام جمعه در پاسخ به فرماندار این شهرستان که از او خواست پای میکروفن روز تولد مقام معظم رهبری را نیز تبریک بگوید، پاسخ جالبی داد. واکنش تند امام‌جمعه به فرمانداری که از او خواست تولد رهبر انقلاب را تبریک بگوید+ فیلم
امام جمعه در پاسخ به فرماندار این شهرستان که از او خواست پای میکروفن روز تولد مقام معظم رهبری را نیز تبریک بگوید، پاسخ جالبی داد.(ادامه)
‌عکس/ خوشحالی و سجده شکر دروازه‌بان استقلال
تصاویری از خوشحالی و سجده شکر سیدحسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال پس از برتری تیمش در جام حذفی مقابل پرسپولیس (ادامه)
نامه فوری هیأت‌ رئیسه مجلس به وزیر ارتباطات
پس از استنکاف چندباره آذری جهرمی از پاسخ به سوال وکلای ملت، هیأت رئیسه مجلس طی نامه‌ای فوری از وی برای حضور در صحن پارلمان طی هفته آینده دعوت کرد.(ادامه)
عکس/ مادرِ قالیباف
تصویری جالب از یک کودک و مادر قالیبافش را یم بینید.(ادامه)
رهبر انقلاب با کدام گزینه های خاتمی برای وزارت اطلاعات موافق نبودند؟
(ادامه)
کری‌خوانی مدافع سابق استقلال برای آذری‌جهرمی
امیرحسین صادقی مدافع سابق استقلال پس از برد در دربی برای آذری جهرمی، وزیر ارتباطات کری خواند.(ادامه)
نویسنده و منتقد فوتبال و سینما دعوت حق را لبیک گفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد. شوک به فوتبال و ورزش ایران/ حمیدرضا صدر دار فانی را وداع گفت
نویسنده و منتقد فوتبال و سینما دعوت حق را لبیک گفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد.(ادامه)
عکس ویژه دربی را ببینید
عبور عیسی آل کثیر و مهدی قایدی از کنار هم در ضربات پنالتی. ثانیه های سخت و نفس گیری بود و در نهایت قرعه به نام آبی افتاد. (ادامه)
رویترز نوشت: بر اساس تحقیقات دانشگاه کمبریج ایران در جایگاه پنجم تولید بیت کوین از نظر شاخص «هارش ریت» قرار دارد، چین، آمریکا،‌ قزاقستان و روسیه هم در جایگاه های بعدی قرار دارند. جایگاه پنجم ایران در تولید بیت کوین در جهان
رویترز نوشت: بر اساس تحقیقات دانشگاه کمبریج ایران در جایگاه پنجم تولید بیت کوین از نظر شاخص «هارش ریت» قرار دارد، چین، آمریکا،‌ قزاقستان و روسیه هم در جایگاه های بعدی قرار دارند.(ادامه)
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه از دادستان های سراسر کشور خواست: نظارت مستمری بر پرونده های اجرای احکام داشته باشند تا آرا صادر شده بطور دقیق عملیاتی شود. او همچنین از دادستان ها خواست تا جایی که ضرورت ندارد، حکم بازداشت موقت صادر نکنند. فردی، چهار، پنج یا ۱۰ سال در زندان است و حکم قصاص برای او صادر شده؛ اگر اولیای دم بدون عذر موجه هستند، بر اساس ماده ۴۲۹ تضمین مناسب بگیرید و آزاد کنید / از ظرفیت مردم برای کاهش قصاص استفاده کنید / قرار باید به گونه‌ای باشد که حتی‌الامکان منجر به بازداشت فرد نشود(خبر)
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه از دادستان های سراسر کشور خواست: نظارت مستمری بر پرونده های اجرای احکام داشته باشند تا آرا صادر شده بطور دقیق عملیاتی شود. او همچنین از دادستان ها خواست تا جایی که ضرورت ندارد، حکم بازداشت موقت صادر نکنند.(ادامه)
واکنش جالب آذری جهرمی به نتیجه دربی (عکس)
وزیر ارتباطات بازهم در مورد نتیجه دربی پایتخت اظهار نظر کرد.(ادامه)
 نود و ششمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار خواهد شد، برای چهارمین بازی متوالی بدون حضور تماشاگران انجام می شود. استقلال فاتح دربی نود و ششم شد/ حسینی فرشته نجات آبی‌ها شد
نود و ششمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار خواهد شد، برای چهارمین بازی متوالی بدون حضور تماشاگران انجام می شود. (ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.407 seconds.