.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)
عکس/ تصویری از حضور رهبر انقلاب در مراسم حج
تصویری از حضور آیت‌الله خامنه‌ای در مراسم حج سال ۵۸ را می‌بینید. (ادامه)
هدایت آقایی : خاتمی و روحانی مردم را ناامید کردند/ رئیس‌جمهوری که در ماجرای بنزین مردم را مسخره می‌کند؛ مسئول مرگ اصلاحات است/ بیش از ۱۰۰ حزب اصلاح‌طلب خانوادگی و سهم‌خواه داریم....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :  رئیس سازمان پسماند مازندران از چالش‌های حوزه پسماند استان در بحث کارخانه زباله‌سوز ساری و نوشهر و نیر قرارداد 5 میلیون یوروی با شرکت سوئدی که منافع برخی‌ها را به خطر انداخته پرده برداشته است. زرودی : چیزی که با عنوان زباله‌سوز به مسؤولان ما فروختند زباله‌سوز نیست/ قرارداد ۵ میلیون یوروی شرکت سوئدی خسارت محض است / دو ماه جلسات سازمان پسماند را در کافه های ساری برگزار می کردم / با دستور استاندار ماشین شرکت گاز با راننده در اختیار ما قرار گرفته است/ ۵۰ میلیون از جیبم برای تجهیزات سازمان هزینه کردم !
شمال نیوز : رئیس سازمان پسماند مازندران از چالش‌های حوزه پسماند استان در بحث کارخانه زباله‌سوز ساری و نوشهر و نیر قرارداد 5 میلیون یوروی با شرکت سوئدی که منافع برخی‌ها را به خطر انداخته پرده برداشته است. (ادامه)
واکسن«برکت» روی کرونای دلتا اثر دارد؟
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام از اثربخشی واکسن کووایران «برکت» روی کرونای دلتا خبر داد. (ادامه)
مهلت ثبت نام مدارس نمونه دولتی تمدید شد
مهلت ثبت نام مدارس نمونه دولتی مازندران برای دانش‌آموزان ورودی پایه هفتم تمدید شد.(ادامه)
تصاویر/ «خلیج گرگان» در جدال با خشکسالی
خلیج گرگان بزرگترین خلیج دریای خزر است که در محدوده‌ی جغرافیایی ایران و بین دو استان مازندران و گلستان قرار گرفته است. در حال حاضر درصد بسیاری از خلیج خشک شده و رو به نابودی است. دلایلی از جمله تغییرات اقلیمی، گرمایش جهانی، برداشت بی‌رویه از سفره‌های آبی، کاهش بارندگی و افزایش تبخیر برای خشک شدن خلیج گرگان مطرح شده است. (ادامه)
شرایط بحرانی کرونا در آمل
فرماندار آمل نسبت به وخامت وضعیت کرونایی این شهرستان هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: افزایش قیمت امروز براساس نانوایی‌های دولتی و آزادپز در کارگروه آرد و نان استان مصوب و به نانوایی‌ها ابلاغ شده است.
اعلام قیمت جدید نان در مازندران/افزایش حدود ۳۰ درصدی قیمت نان
شمال نیوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: افزایش قیمت امروز براساس نانوایی‌های دولتی و آزادپز در کارگروه آرد و نان استان مصوب و به نانوایی‌ها ابلاغ شده است. (ادامه)

از جمله این گزینه می توان به محمد مهدی زاهدی وزیر اسبق وزارت علوم، مجتبی رضاخواه نماینده مجلس، محمد‌مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و فرهاد هبر رئیس پیشین دانشگاه تهران نام برد. چه کسی متصدی وزارت علوم می‌شود؟/ بررسی گزینه‌های احتمالی
از جمله این گزینه می توان به محمد مهدی زاهدی وزیر اسبق وزارت علوم، مجتبی رضاخواه نماینده مجلس، محمد‌مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و فرهاد هبر رئیس پیشین دانشگاه تهران نام برد.(ادامه)
مرگ فجیع دو نفر میان شعله‌های آتش خودرو
دو نفر در میان شعله‌های آتش خودروی پژو ۴۰۵ در محور ساری قائمشهر جان باختند.(ادامه)
حمایت از تولید ملی از اولویت‌های دستگاه قضا
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: حمایت از تولید ملی همواره از اولویت‌های دستگاه قضا بوده است.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس، تاکید کرد: وزارت کشور نیازمند یک پالایش اساسی بوده و مدیران فرتوت و خسته باید کنار رفته و مدیرانی جوان و انقلابی جایگزین آنان شوند.

استانداران و مدیران فرتوت باید کنار بروند/ مدیران جوان جایگزین شوند
یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس، تاکید کرد: وزارت کشور نیازمند یک پالایش اساسی بوده و مدیران فرتوت و خسته باید کنار رفته و مدیرانی جوان و انقلابی جایگزین آنان شوند. (ادامه)
زالی: داشتن علائم سرماخوردگی مساوی است با کرونای دلتا
زالی گفت: اگر فردی با علائم سرماخوردگی به پزشک مراجعه کند از نظر پزشکان قطعا آن فرد به کرونا دلتا دچار شده است. (ادامه)
چای را در این زمان بنوشید خطرناک است
مصرف هر گونه مواد خوراکی اگر به اندازه کافی و معقول باشد نه تنها خطری برای بدن ندارد بلکه مفید نیز است، اما چنانچه همین ماده خوراکی بیشتر از حد معمول و نادرست مصرف شود، مضرات بسیاری برای بدن در پی دارد. (ادامه)
عکس/ پیام عیسی آل‌کثیر بعد از خراب کردن پنالتی در دربی
عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس به هواداران این تیم بعد از خراب شدن ضربه پنالتی در دربی تهران قول داد. عیسی آل کثیر مهاجم گلزن پرسپولیس که در دربی برگشت این فصل موفق شد تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند در دربی جام حذفی روز خوبی نداشت و پنالتی خودش را هم خراب کرد. (ادامه)
روز‌های آتشین در انتظار مازندرانی‌ها
مازندرانی‌ها از امروز تا پایان هفته شاهد هوایی گرم خواهند بود.(ادامه)
خسارت بارندگی تابستانی درمازندران/ از فوت یک مادر براثر صاعقه تا آب‌گرفتگی چند واحد مسکونی
معاون اداره کل مدیریت بحران مازندران گفت: بارندگی تابستانی موجب اب‌گرفتگی چندین واحد مسکونی، حوزه زیربنایی راه و همچنین اراضی کشاورزی استان شد. (ادامه)
آمار تازه کرونایی در مازندران/۲۵۳ ابتلای جدید،۱۵۶۱ بستری و ۲۵۳ بیمار بدحال کرونایی در مازندران
در شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۲۵۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۵۶۱ نفر رسید که از این تعداد ۲۵۳ نفر بدحال هستند. (ادامه)
آخرین دربی سلطان ! +عکس
علی پروین در سال 1366 از فوتبال خداحافظی کرد.علی پروین، اسطوره تیم فوتبال پرسپولیس که 17 سال با پیراهن شماره 7 در خط میانی این تیم به میدان می رفت، 26 تیرماه 1366 و در دیدار مقابل دارایی، برای آخرین بار و در سن 41 سالگی با پیراهن قرمز در ورزشگاه آزادی به میدان رفت و پس از آن برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد.(ادامه)
دستور واکسنی جدید وزیر بهداشت
وزیر بهداشت در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با اشاره به خارج شدن بعضی از دانشگاه‌های علوم پزشکی از سند ملی واکسیناسیون و ابلاغیه ستاد مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکید کرد که "هرگونه تغییر سن و یا اولویت گروه‌های هدف با هماهنگی کامل اینجانب و ابلاغ رسمی آن صورت گیرد". (ادامه)
هرگز گوش پاکن استفاده نکنید!
متخصص گوش، حلق و بینی با بیان اینکه استفاده از گوش پاک کن توصیه نمی‌شود،گفت: چون می‌تواند موجب صدمه زدن به مجرای گوش خارجی شده و منجر به عفونت شود.(ادامه)
عکس/ حرم امام علی(ع) در عزای باقرالعلوم
حرم امام علی (ع) در سالروز شهادت امام باقر (ع) رخت عزا به تن کرد و پرچم عزا بر فراز گنبد ایوان نجف نصب شد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
انتصابات جدید در بنادر و دریانوردی مازندران
رؤسای جدید ۳ اداره در بنادر و دریانوردی مازندران منصوب شدند.(ادامه)
شکست کرونا از بانوی ۶۲ ساله
بانوی ۶۲ ساله و بدحال در بیمارستان روحانی بابل کرونا را شکست داد.(ادامه)
عبدالناصر همتی جواب جهانگیری را داد
عبدالناصر همتی رئیس کل سابق بانک مرکزی در پاسخ به اظهارات اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد: متاسفانه برکناری ام از ریاست بانک مرکزی بدون طی فرآیند قانونی آن در دولت، صورت گرفت.(ادامه)
سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت ایرانی در مذاکرات احیای برجام در وین امشب (شنبه) در یک رشته توئیت نوشت: ما در دوران انتقالی به سر می بریم و یک انتقال دموکراتیک قدرت در تهران در حال انجام است. روشن است که گفتگوهای وین باید منتظر دولت جدید در ایران بماند. این اقتضای هر دموکراسی است. وین باید منتظر دولت جدید در ایران بماند / اگر آمریکا و انگلیس به تعهدات خود عمل کنند همین فردا ۱۰ فرد زندانی از همه طرف ها می توانند آزاد شوند/ آمریکا و انگلیس باید این نکته را درک کرده و ایجاد ارتباط بین یک تبادل انسانی ....(خبر)
سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت ایرانی در مذاکرات احیای برجام در وین امشب (شنبه) در یک رشته توئیت نوشت: ما در دوران انتقالی به سر می بریم و یک انتقال دموکراتیک قدرت در تهران در حال انجام است. روشن است که گفتگوهای وین باید منتظر دولت جدید در ایران بماند. این اقتضای هر دموکراسی است.(ادامه)
شفافیت هزینه ها و گردش مالی نامزدهای انتخابات ضروری است
رئیس دفتر هیئت نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در مازندران با بیان اینکه قانون انتخابات مربوط به چند دهه قبل است، گفت:شفاف سازی هزینه ها و گردش مالی نامزدها ضروری است.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.