.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
با گذشت بیش از پنج ماه از درگذشت مرحوم انصاریان، مادر آن مرحوم پیگیر پرونده درگذشت فرزندش شده و از پزشک معالج وی و بیمارستان فرهیختگان شکایت کرده است تا این موضوع مورد بررسی و تفحص جدی قرار بگیرد. شکایت خانواده انصاریان علیه پزشک معالج و بیمارستان محل درمان او در دادسرا به ثبت رسیده و قرار است موضوع مطرح شده به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد. شکایت مادر علی انصاریان از پزشک معالج او
با گذشت بیش از پنج ماه از درگذشت مرحوم انصاریان، مادر آن مرحوم پیگیر پرونده درگذشت فرزندش شده و از پزشک معالج وی و بیمارستان فرهیختگان شکایت کرده است تا این موضوع مورد بررسی و تفحص جدی قرار بگیرد. شکایت خانواده انصاریان علیه پزشک معالج و بیمارستان محل درمان او در دادسرا به ثبت رسیده و قرار است موضوع مطرح شده به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد. (ادامه)
بازیگران زن ایرانی که از همسرانشان بزرگترند
جامعه شناسان دلایل گوناگونی را در رواج ازدواج زنان با مردان کوچکتر از خود برمی‌شمرند . آنان معتقدند رشد علمی و فرهنگی زنان و موفقیت‌های اجتماعی در رشد آنان و تابوشکنی برای ازدواج با مردان کوچکتر از خود سهم داشته‌است. در این گزارش با چهره‌های ایرانی آشنا خواهید شد که خلاف جریان غالب شنا کرده اند.(ادامه)
اتوبوسی که از اسلامشهر به مقصد گرگان در حرکت بود در جاده هراز و در محدوده پنجاب واژگون شد. در این حادثه ۳۳ نفر مجروح شدند و ۳ نفر جان باختند. آخرین جزییات از واژگونی اتوبوس در جاده هراز / اسامی جانباختگان+ تصاویر
اتوبوسی که از اسلامشهر به مقصد گرگان در حرکت بود در جاده هراز و در محدوده پنجاب واژگون شد. در این حادثه ۳۳ نفر مجروح شدند و ۳ نفر جان باختند.(ادامه)
رییس سازمان بازرسی کل کشور پیرو سخنان رییس قوه قضائیه ، طی ابلاغی دستور داد تا ناظر بر "دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن" نسبت به اجرای فوری دستور رییس قوه قضائیه اقدام کنند....(خبر)
(ادامه)
 شمال نیوز : رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن تاکید بر دقت در انتخاب وزرای دولت سیزدهم، خواستار معرفی وزرای کشور و امور خارجه از میان چهره‌های اقتصادی انتخاب شوند تا کشور رونق گیرد. 
عزت‌الله اکبری: وزرای کشور و امور خارجه دولت سیزدهم از میان چهره‌های اقتصادی انتخاب شوند
شمال نیوز : رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن تاکید بر دقت در انتخاب وزرای دولت سیزدهم، خواستار معرفی وزرای کشور و امور خارجه از میان چهره‌های اقتصادی انتخاب شوند تا کشور رونق گیرد. (ادامه)
قیمت دام زنده در عید قربان ۱۴۰۰ چقدر است؟
مدیر عامل اتحادیه سراسری دامداران قیمت دام زنده برای ایام عید قربان ۱۴۰۰ را اعلام کرد.(ادامه)
امروز قیمت دلار تحت تاثیر خبر وال‌استریت مبنی بر اینکه "آمریکا در حال بررسی تحریم‌های شدیدتر در ارتباط با فروش نفت ایران به چین است" با اندکی افزایش به حدود ۲۴۵۳۰تومان رسید. پیش بینی قیمت دلار تا پایان تیر
امروز قیمت دلار تحت تاثیر خبر وال‌استریت مبنی بر اینکه "آمریکا در حال بررسی تحریم‌های شدیدتر در ارتباط با فروش نفت ایران به چین است" با اندکی افزایش به حدود ۲۴۵۳۰تومان رسید.(ادامه)
 برخی رسانه ها شایعه ای را در باره واکسن اسپوتنیک وی و تولید مشترک آن در ایران مطرح کردند که بلافاصله با تکذیب قاطع کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه مواجه شد.

پاسخ سفیر ایران در روسیه به یک شایعه عجیب در باره واکسن *اسپوتنیک وی"
برخی رسانه ها شایعه ای را در باره واکسن اسپوتنیک وی و تولید مشترک آن در ایران مطرح کردند که بلافاصله با تکذیب قاطع کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه مواجه شد. (ادامه)
چه کسانی بیشتر از دیگران کرونا می‌گیرند؟
سازمان بهداشت جهانی در گزارشی، کسانی را که بیشتر از دیگران در معرض کرونا هستند، معرفی کرد.(ادامه)
زمان و مکان دیدارهای یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا
ورزشگاه‌های الوصل امارات و جاسم بن حمد قطر میزبانی تقابل استقلال و تراکتور ایران با نمایندگان عربستان را بر عهده دارند.(ادامه)
عکس/ مراسم رمی جمرات حجاج عربستانی
مراسم حج برای دومین سال پیاپی تحت تاثیر همه‌گیری ویروس کرونا، با شمار محدودی از زائران ساکن عربستان سعودی آغاز شد.(ادامه)
قیمت برنج نوبرانه شمال چند است؟
برنج‌های نوبرانه مازندران چند روزی است با افزایش قیمت ۲۰ تا ۲۵ درصدی در مقایسه با پارسال وارد بازار شده است.(ادامه)
قیمت جدید پراید در تعطیلات کرونایی
پراید وانت صفر به قیمت ۱۴۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. (ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور متاسفانه ۲۵۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. فوت ۲۵۰ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۷ هزار و ۶۲۴ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور متاسفانه ۲۵۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. (ادامه)
یک پرسپولیسی هم پشت فرهاد درآمد
مدافع سابق قرمزها هم از تنهایی مجیدی در استقلال گفت. (ادامه)
جدول/ قیمت روز خودرو در ۲۹ تیر ۱۴۰۰
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با ثبات نسبی همراه است. (ادامه)
پیام تبریک AFC به مناسبت عید سعید قربان
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت. (ادامه)
تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: ناجا تمامی مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را همچون روال گذشته برای ریشه‌کنی ویروس کرونا اجرایی خواهد کرد.(ادامه)
انبار "ویتامین ث" در این میوه+ عکس
فیجوا نه تنها منبع مهمی از ویتامین ث محسوب می‌شود، بلکه فواید متنوعی برای سلامتی انسان به همراه دارد (ادامه)
عکس/ ورود کاروان ورزشی ایران به فرودگاه ژاپن
دومین گروه اعزامی کاروان ستارگان ایران زمین برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو۲۰۲۰ شب گذشته با استقبال رحمانی موحد سفیر کشورمان وارد فرودگاه ناریتا ژاپن شد.(ادامه)
بازگشت یک مدافع به ترکیب اصلی استقلال
تیم فوتبال استقلال در حالی امشب به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود که فرهاد مجیدی امکان استفاده از دو بازیکن خود را ندارد. (ادامه)
استقلال با دو غایب مقابل نفت
تیم فوتبال استقلال در حالی امشب به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود که فرهاد مجیدی امکان استفاده از دو بازیکن خود را ندارد.(ادامه)
دلار و یورو در صرافی ملی امروز 29 تیر
دلار و یورو در صرافی ملی امروز 29 تیر 1400 (ادامه)
بابل در شوک کرونا
۱۲۳ بیمار جدید کرونایی شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند.(ادامه)
خطر جدی انتقال بیماری تب کریمه‌کنگو در عید قربان
مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی سازمان دامپزشکی کشور نسبت به شیوع بیماری تب کریمه کنگو در کشور هشدار داد و از مردم خواست برای جلوگیری از انتقال این بیماری خطرناک در عید قربان، از اقدام به ذبح غیربهداشتی دام خارج از کشتارگاه‌ها خودداری کنند. (ادامه)
مراسم دعای عرفه در فضای باز بقاع مازندران برگزار می شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مراسم قرائت دعای عرفه عصر امروز با رعایت توصیه‌های بهداشتی فقط در فضای باز محوطه بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان برگزار می شود.(ادامه)
عکس/ حال و هوای صحرای عرفات
روز نهم ذی‌حجه و دومین روز از ایام حج است که روز عرفه نام دارد. در این روز، حج‌گزاران از ظهر تا غروب شرعی این روز را در عرفات وقوف می‌کنند. (ادامه)
شمال نیوز : در سوابق لطیفی ، ریاست بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان بابل و مدیریت مجتمع ایثار مازندران وجود دارد . معاون جدید تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید مازندران منصوب شد
شمال نیوز : در سوابق لطیفی ، ریاست بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان بابل و مدیریت مجتمع ایثار مازندران وجود دارد .(ادامه)
زمان امضای قرارداد کی‌روش با رقیب ایران
یک رسانه عراقی از زمان امضای قرارداد سرمربی سابق ایران با فدراسیون فوتبال عراق خبر داد.(ادامه)
بزرگ خاندان رمدانی درگذشت
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.458 seconds.