.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ارتقای بهداشت و سلامت از سیاستهای راهبردی دولت است
استاندار مازندران، ارتقای بهداشت و سلامت جامعه را از سیاستهای راهبردی و مهم دولت برشمرد.(ادامه)
قضات از قضاوت سرسری پرهیز کنند
رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه دستگاه قضایی نباید شرمنده مردم باشد تاکید کرد تا قضات از قضاوت سرسری و بدون اطلاعات پرهیز کنند.(ادامه)
Prev Next گرانترین SUV (شاسی بلند) جهان یک خودروی چینی است!
اگر شما از رولزرویس کولیان به عنوان لوکس‌ترین SUV جهان نام می‌برید، احتمالا هرگز چیزی در خصوص کارل‌من کینگ نشنیده‌اید. (ادامه)
سبزی شگفت انگیزی با هزار و یک خاصیت
نعناع در مراقبت از پوست (Skin)شما نقش دارد و برای پاکسازی جوش ها، تسکین خارش پوست و تاراندن حشرات هم خوب است.(ادامه)
آخرین قیمت طلا، سکه و ارز
قیمت طلای ۱۸عیار در بازار آزاد امروز ۱۶۶هزار و ۱۷۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی یک‌میلیون و ۷۸۰هزار تومان بوده است، ضمن آنکه قیمت دلار با نرخ ۴۲۰۰ تومان تک‌نرخی شد.(ادامه)
امدادرسانی به ۶۰۰ حادثه دیده در محورهای برفی مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از امدادرسانی به ۶۰۰ نفر از سرنشینان خودروهای گرفتار شده در محورهای برفی استان خبر داد.(ادامه)
ارتفاع نیم متری برف در لاریجان آمل
فرماندار آمل از بارش نیم متری برف در بخش لاریجان شهرستان خبر داد.(ادامه)
غذاهایی برای کسب آرامش!
مصرف کربوهیدارت های با کیفیت بالا از جمله برنج قهوه ای، سیب زمینی شیرین، و کدو مسما را در برنامه غذایی خود جای دهید. تنوع فیبر مصرفی به جمعیت باکتریایی روده در مدیریت هورمون های استرس کورتیزول و کورتیزون کمک می کند.(ادامه)
این میوه با چربی خون می جنگد
سیب قدرت ذهنی شما را بالا می‌برد. این اتفاق در واقع یک تغییر و تحول شیمیایی در قالب پیغام‌هایی است که بین سلول‌های عصبی رد و بدل می‌شود. سبب این قابلیت را دارد تا مغز شما را شاداب‌تر از سن واقعی‌تان نگه دارد. حافظه‌تان را تقویت کند و این پتانسیل را دارد تا شما با آلزایمر مقابله کنید.(ادامه)
اقلیم مازندران رو به خشکسالی پیش می رود
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، با اشاره به روند تغییر اقلیم در استان گفت: اقلیم مازندران رو به خشکسالی پیش می رود. (ادامه)
ورزشکاران مازنی پارسال ۴۹۰ مدال رنگارنگ کسب کردند
سخنگوی ورزش و جوانان مازندران از کسب ۴۹۰ مدال جهانی، آسیایی و بین المللی سال قبل توسط ورزشکاران استان خبر داد.(ادامه)
26 فروردین 1363 -انتخابات دومین دوره مجلس شورای اسلامی (عکس)
26 فروردین 1363 - انتخابات دومین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد. این مجلس در هفتم خرداد 1363 آغاز به کار کرد و تا پنجم خرداد سال 1367 ادامه یافت.(ادامه)
بازدید نماینده مردم ساری در مجلس از بوستان ولایت
علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس از بزرگترین مجموعه فرهنگی اجتماعی شمال کشور در بوستان ولایت ساری بازدید کرد.(ادامه)
تاریخ واریز «یارانه» فروردین ماه
یارانه نقدی فروردین ساعت ۲۴ امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.(ادامه)
بازگشایی جاده هراز
جاده هراز که صبح امروز به علت بارش شدید برف بسته شده بود بازگشایی شد .(ادامه)
سرانه صید در مازندران ۵۱ تن ماهی است
سرپرست شیلات مازندران، سرانه صید هر شرکت تعاونی پره صیادی در فصل صید گذشته را ۵۱ تن اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به فصل صید قبل رشد ۱۶ درصدی دارد.(ادامه)
سردار سپهر جانشین سازمان بسیج شد
سردار سپهر به عنوان جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین منصوب شد.(ادامه)
واژگونی وانت نیسان حامل کارگران زن در قائمشهر!
سخنگوی اورژانس کشور از واژگونی وانت نیسان حامل کارگران خانم در جاده قائمشهر به بابل خبرداد و گفت: در اثر این حادثه ۷ نفر مصدوم شدند.(ادامه)
عکس: بارش برف ١٠ سانتی در فیروزکوه
بارش برف در شهر ارجمند شهرستان فیروزکوه از مرز ١٠ سانتی متر گذشت(ادامه)
وضعیت نگران کننده راههای بابل/ محصولات در انبارها مانده است
نماینده مردم بابل در مجلس، وضعیت راههای مواصلاتی شهرستان را نگران کننده دانست و خواستار تسریع در بهسازی آن شد.(ادامه)
بسته شدن مقطعی جاده هراز
جاده هراز به دلیل بارش برف به صورت مقطعی بسته شد.(ادامه)
شهردار کیاسر عزل شد/ بیان دلایل برکناری
رئیس شورای شهر کیاسر از عزل شهردار این شهر خبر داد و گفت: پس از طی مراحلی قانونی مراتب عزل شهردار به فرمانداری و استانداری اعلام شده است.(ادامه)
غافلگیری طبیعت در مازندران/ توصیه به باغداران
باران نوید رحمت الهی بوده و آمدنش همراه با شادی است که در فصل بهاری خوشحالی‌اش وصف‌ناپذیر است به‌ویژه در این زمان از سال که دغدغه و نگرانی از تنش و استرس آبی است.(ادامه)
واژگونی پژو پارس در آمل ۳ فوتی داشت
واژگونی خودرو پژو پارس در منطقه چمستان آمل سبب مرگ سه نفر و مصدومیت یک نفر دیگر شد.(ادامه)
رشد بالای واردات برنج در سال۹۶ +جدول
بر اساس آمار گمرک، در پایان سال ۹۶، بیش از ۱.۲ میلیارد دلار برنج وارد کشور شده است که نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ رشد ۷۶ درصدی داشته است.(ادامه)
تداوم بارش برف و باران در آسمان مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: شاهد بارش برف در برخی از مناطق مازندران ازجمله آلاشت و سیاه‌بیشه هستیم که براساس پیش‌بینی هواشناسی این بارش‌ها تا فردا در آسمان مازندران تداوم خواهد داشت.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی در کانال تلگرامی خود به اعتراضات تعدادی از نمایندگان مجلس به وی در پی افزایش نرخ دلار واکنش نشان داد..... اگر یوسفیان ملا و دیگران نبودند آسیب‌های جسمانی وارد شده به بنده بیش‌ از پیش بود
شمال نیوز : رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی در کانال تلگرامی خود به اعتراضات تعدادی از نمایندگان مجلس به وی در پی افزایش نرخ دلار واکنش نشان داد.....(ادامه)
بارش سنگین برف بهاری در محورهای هراز و سوادکوه/ممنوع بودن تردد برای خودروهای فاقد زنجیرچرخ
مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: بارش سنگین برف بهاری محورهای هراز و سوادکوه را سفیدپوش کرد که تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ ممنوع است.(ادامه)
شمال نیوز : بینایی چشم‌های معصومه در این حادثه کم شده و به آنها قرنیه پیوند زده‌اند صورت، قسمتی از گردن، گوش، سینه و کمر معصومه در اسیدپاشی از بین رفته است. برادر معصومه: بیمارستان برای هرشب بستری، یک‌میلیون تومان می‌خواهد و ما این پول را نداریم که پرداخت کنیم..... گفت‌وگو با دختری که خواستگارش شب ‌سال نو رویش اسید پاشید و با قمه دو انگشتش را قطع کرد
شمال نیوز : بینایی چشم‌های معصومه در این حادثه کم شده و به آنها قرنیه پیوند زده‌اند صورت، قسمتی از گردن، گوش، سینه و کمر معصومه در اسیدپاشی از بین رفته است. برادر معصومه: بیمارستان برای هرشب بستری، یک‌میلیون تومان می‌خواهد و ما این پول را نداریم که پرداخت کنیم.....(ادامه)
شمال نیوز : سرپرست اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: حداقل ۴۰ هزار نفر در سال جاری بازنشسته می‌شوند و در تلاشیم تا کمبود نیرو را جبران کنیم.

.... تبدیل وضعیت خدمتی نیروهای قراردادی در سال 97
شمال نیوز : سرپرست اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: حداقل ۴۰ هزار نفر در سال جاری بازنشسته می‌شوند و در تلاشیم تا کمبود نیرو را جبران کنیم. ....(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.194 seconds.