.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بازگشت خادم به فدراسیون کشتی پس از 42 روز
رئیس فدراسیون کشتی روز گذشته رسما کار خود را در این فدراسیون از سر گرفت.(ادامه)
خطرات سلامت پخت و پز با فویل آلومینیومی
این که آلومینیوم چگونه به بدن شما آسیب می رساند به عوامل بسیاری مانند سلامت کلی و این که بدن تا چه اندازه می تواند تجمع این ماده را در بدن مدیریت کند، بستگی دارد.(ادامه)
تغییرات در تیم الهلال قبل از بازی با استقلال
در آستانه بازی با استقلال، تیم فوتبال الهلال عربستان دستخوش تغییراتی شد و سامی الجابر به عنوان رئیس جدید این باشگاه انتخاب شد.(ادامه)
عکس/ بارش تگرگ بهاری در سمنان
بارش تگرگ بهاری در سمنان و شماری از شهرهای این استان را سفیدپوش کرد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
خواص توت‌ها در مقابله با پیری و سرطان
بر اساس یک مطالعه جدید، ترکیبات موجود در طیف وسیعی از توت‌ها به ویژه در رنگدانه‌های طبیعیِ آنها (آنتوسیانین‌ها) به زودی می‌تواند در درمان سرطان و کاهش سرعت روند پیری مورد استفاده قرار گیرد.(ادامه)
استقلال تهران بر سکوی قهرمانی تورنمنت فوتبال چهارجانبه بابلسر
مسابقات تورنمنت فوتبال پیشکسوتان بابلسر با قهرمانی استقلال تهران به پایان رسید.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران یکشنبه ۲۶ فروردین
(ادامه)
هوای سرد و بارانی در مازندران یکشنبه 26 فروردین
هوای مازندران امروز یکشنبه 26 فروردین سرد و بارندگی پیش بینی شده است.(ادامه)
واکنش "محسن تنابنده" به انتشار یک پست جعلی/عکس
محسن تنابنده بازیگر سریال پایتخت، نسبت به انتشار یک خبر و پست جعلی در فضای مجازی واکنش نشان داد. (ادامه)
قویترین مرد دنیا در دیدار امروز رهبری+عکس
حضور سیامند رحمان قهرمان وزنه برداری جهان در دیدار جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب در روز عید مبعث (ادامه)
تصویر همسر واقعی ارسطو خارج از پایتخت + عکس
احمد مهرانفر بازیگر مطرح سینما و تلویزیون که در سریال پایتخت نقش ارسطو را بازی می کند به مناسبت ازدواجش پیامی را در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد که با واکنش چهره های مطرح سریال پایتخت مواجه شد.(ادامه)
نامزد شهرداری تهران در گمانه‌زنی اعتماد
روزنامه اعتماد در گزارشی به نامزدهای جانشینی محمدعلی نجفی در شهرداری تهرن پرداخته است.(ادامه)
«توهین به رئیس جمهور روسیه امری غیر قابل قبول است و این ضربه ها بدون عواقب نخواهد بود». اینها صحبتهای سفیر روسیه در واشنگتن در پی حملات موشکی ایالات متحده، فرانسه و انگلیس به نظام سوریه در سحرگاه روز شنبه است. در این میان سوالهایی در مورد کیفیت واکنش مسکو به این حمله مطرح می شود. چرا روسیه برخلاف تهدیداتش به حمله آمریکا پاسخ نداد؟
«توهین به رئیس جمهور روسیه امری غیر قابل قبول است و این ضربه ها بدون عواقب نخواهد بود». اینها صحبتهای سفیر روسیه در واشنگتن در پی حملات موشکی ایالات متحده، فرانسه و انگلیس به نظام سوریه در سحرگاه روز شنبه است. در این میان سوالهایی در مورد کیفیت واکنش مسکو به این حمله مطرح می شود.(ادامه)
فواید بی نظیر پیاده‌ روی روزانه
پیاده روی را بهترین دارو برای انسان می‌دانند چرا که انجام پیاده روی به همراه داشتن خوابی مناسب و تغدیه‌ای سالم می‌تواند از مراجعه به پزشک در آینده جلوگیری کند.(ادامه)
این شوخی‌ها را با همسرتان نکنید!
بعضی مردان با همسر خود درباره موضوعاتی مانند ازدواج مجدد، رفتار و چهره دختران دیگر شوخی می کنند تا خود را بیشتر در دل همسرشان جا کنند غافل از این که این گونه سخنان برای خانم ها اصلا شوخی محسوب نمی شود.(ادامه)
شماره ۲ پرسپولیس دوباره بر تن فوتبالیست مازندرانی
امید عالیشاه باز هم در پرسپولیس شماره ۲ را بر تن خواهد کرد.(ادامه)
در دولت یازدهم و دوازدهم به اکثر درخواست تجمعات پاسخ مثبت داده شد و ده‌ها هزار تجمع انتخاباتی در دوران انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی برگزار شد. یک مورد درخواست برگزاری راهپیمایی نیز داشته‌ایم که بر اساس قانون ... آخرین مواضع وزارت کشور درباره تجمعات، منشور گفت‌وگوی سیاسی، تغییر استانداران و ...
در دولت یازدهم و دوازدهم به اکثر درخواست تجمعات پاسخ مثبت داده شد و ده‌ها هزار تجمع انتخاباتی در دوران انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی برگزار شد. یک مورد درخواست برگزاری راهپیمایی نیز داشته‌ایم که بر اساس قانون ...(ادامه)
هزینه حمله به سوریه چند دلار بود؟
بامداد شنبه شلیک بیش از ۱۰۰ موشک کروز که احتمالا بیشترشان از نوع توماهاوک بوده‌اند خبرهای جهان را تسخیر کرد اما بیش از آن که دستاوردی نظامی داشته باشد، هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم روی دست حمله‌کنندگان گذاشت.(ادامه)
آمریکا، اروپا، روسیه، عربستان، اسرائیل و ترکیه هر یک از سوریه چه می‌خواهند؟
اگر چه بشار اسد رئیس جمهور سوریه در جنگ داخلی کشورش با پیروزی هایی همراه بوده است اما این بدان معنا نیست که سوریه به سمت صلح حرکت می کند بلکه در حقیقت مناقشه در این کشور به دلیل که این قدرت های خارجی برای تامین منافع خود در میدان نبرد سوریه مشارکت دارند در حال افزایش است. (ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند: حمله‌ سحرگاه امروز به سوریه یک جنایت است. بنده صریحاً اعلام می‌کنم رئیس‌جمهور آمریکا، رئیس‌جمهور فرانسه و نخست‌وزیر انگلیس جنایتکارند و جنایت کردند. حمله‌به سوریه یک جنایت است/ روسای جمهور آمریکا و فرانسه و نخست‌وزیر انگلیس جنایتکارند(خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند: حمله‌ سحرگاه امروز به سوریه یک جنایت است. بنده صریحاً اعلام می‌کنم رئیس‌جمهور آمریکا، رئیس‌جمهور فرانسه و نخست‌وزیر انگلیس جنایتکارند و جنایت کردند.(ادامه)
اطلاعیه های جدید بانک مرکزی درباره ارز
پس از التهابات بوجود آمده هفته گذشته در بازار ارز، تیم اقتصادی دولت دوشنبه شب با اخذ تصمیم ضربتی، از تک نرخی شدن دلار با قیمت 4200 تومان خبر داد. در همین راستا بانک مرکزی با صدور اطلاعیه های پی در پی به شفاف سازی و ارائه نقشه راه پرداخت. در همین زمینه امروز بانک مرکزی اطلاعیه های جدید صادر کرد.(ادامه)
بارش برف در گردنه گدوک سوادکوه
معاون اداره جمعیت هلال احمر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی گفت: بارش برف در گردنه گدوک سوادکوه که از عصر امروز آغاز‌شد باعث غافلگیری مسافران شد.(ادامه)
عکس/ ترافیک شدید در جاده هراز
جاده هراز به سمت تهران بعد از پارک جنگلی آمل به علت سقوط تیر برق بر روی سه خودرو به طور کامل مسدود شد.(ادامه)
تصاویر منتشره پنتاگون از حمله موشکی به سوریه
تصاویر منتشره پنتاگون از حمله موشکی به ۳ هدف در سوریه را مشاهده می کنید. (ادامه)
واکنش محسن رضایی به حملات آمریکا به سوریه
این حمله محدود بعد از شکست تروریست‌ها در حلب و آزادی کامل غوطه شرقی، نمی تواند جبران ناکامی های امریکا باشد و نشان می دهد که آمریکا گزینه نظامی مؤثری در سوریه ندارد.(ادامه)
عکس/ قویترین مرد دنیا در دیدار امروز رهبری
حضور سیامند رحمان قهرمان وزنه برداری جهان در دیدار جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب در روز عید مبعث(ادامه)
بازگشایی جاده هراز دقایق قبل / ترافیک سنگین در جاده های هراز و چالوس
محدوده رانشی جاده هراز که به علت سقوط تیر برق مسدود شده بود دقایق قبل با تلاش راهداران و پلیس راه بازگشایی شد.(ادامه)
حمله به سوریه جنایت است امریکا همچون گذشته قطعاً شکست خواهد خورد
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی گفتند: حمله به سوریه جنایت است امریکا همچون گذشته قطعاً شکست خواهد خورد. (ادامه)
شمال نیوز : در حالی تابلوی تصاویر 44 شهید قراخیل قائم شهر از سوی اداره کل راهدای مازندران برچیده شد که بسیاری از تابلوهای دیگر تبلیغاتی همچنان در جاده های استان خود نمایی می کنند ..... برچیدن تابلوی تصاویر شهدا در قائم شهر و اعتراض مردم
شمال نیوز : در حالی تابلوی تصاویر 44 شهید قراخیل قائم شهر از سوی اداره کل راهدای مازندران برچیده شد که بسیاری از تابلوهای دیگر تبلیغاتی همچنان در جاده های استان خود نمایی می کنند .....(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 40 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.116 seconds.