.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تیپ متفاوت بهنوش بختیاری +عکس
بهنوش بختیاری با تیپی متفاوت در فیلم برمودا.(ادامه)
تصاویر/ سامانه دفاع موشکی اس-۴۰۰ روسیه
سامانه دفاع موشکی اس-۴۰۰ نسل جدید سیستم پدافند هوایی روسیه است که توسط «مرکز طراحی الماس» طراحی شده و در حقیقت نسل بهبود یافته‌ای از خانواده پدافند هوایی اس-۳۰۰ به‌شمار می‌رود.(ادامه)
سلامت پاکسازی کبد با این ۱۰ خوراکی عالی و مفید
یک کبد سالم ترکیبات خون را متعادل و مواد سمی را از آن پاکسازی می کند. همچنین مواد غذایی که توسط روده در فرآیند هضم جذب شده است را پالایش کرده و سپس برای استفاده بدن آماده می کند. مقداری از ویتامین ها، آهن و قند بدن نیز توسط کبد ذخیره می شود. کبد گلبول های قرمز قدیمی را از بین برده و مواد شیمیایی مورد نیاز برای انعقاد خون را تولید می کند. بنابراین، پاکسازی کبد به دلیل این که چندین عمل حیاتی را برای بدن انجام می دهد بسیار ضروری است.(ادامه)
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به موقعیت سیاسی ایران در منطقه گفت: برخی قدرت‌های بزرگ و کشورهای منطقه متحد شده‌اند که به ایران آسیب برسانند. در برخی کشورهای غربی برای آسیب به ایران اتاق فکر ایجاد شده است، شرایط کشور بسیار حساس است. کنایه جهانگیری به نجفی: همه مدیران تحت فشار هستند
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به موقعیت سیاسی ایران در منطقه گفت: برخی قدرت‌های بزرگ و کشورهای منطقه متحد شده‌اند که به ایران آسیب برسانند. در برخی کشورهای غربی برای آسیب به ایران اتاق فکر ایجاد شده است، شرایط کشور بسیار حساس است.(ادامه)
هراز یکطرفه شد
رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محور هراز از مسیر شمال به جنوب تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.(ادامه)
...طرح خواسته های غیرقانونی مانند برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تضعیف نهادها و ارکان نظام اسلامی به بهانه نقد و اصلاح گری،عدم ترجیح مصالح ملی بر مسائل شخصی و گروهی مانند تکرار موضوع مهندسی انتخابات در حالی که کلیدواژه ناروای عوامل ... شاهد رفتارهای ساختارشکنانه رئیس دولت نهم و دهم هستیم/خیر و مصلحت ایشان را در بازگشت به آرمان های امام و انقلاب می دانیم
...طرح خواسته های غیرقانونی مانند برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تضعیف نهادها و ارکان نظام اسلامی به بهانه نقد و اصلاح گری،عدم ترجیح مصالح ملی بر مسائل شخصی و گروهی مانند تکرار موضوع مهندسی انتخابات در حالی که کلیدواژه ناروای عوامل ...(ادامه)
پرواز خطرناک و پرماجرای کاروان استقلال
بدشانسی‌های کاروان استقلال در سفر به کویت برای انجام دیدار مقابل الهلال عربستان پایانی ندارد.(ادامه)
 رهبر انقلاب به‌مناسبت آغاز سال جدید، روز دوشنبه‌ هفته‌ جاری(۹۷/۱/۲۰) با برخی از مسئولان و کارگزاران نظام دیدار کرده و بیاناتی کوتاه و صمیمی در جمع آنان ایراد فرمودند. احتیاج به «تعمیر قلب» داریم
رهبر انقلاب به‌مناسبت آغاز سال جدید، روز دوشنبه‌ هفته‌ جاری(۹۷/۱/۲۰) با برخی از مسئولان و کارگزاران نظام دیدار کرده و بیاناتی کوتاه و صمیمی در جمع آنان ایراد فرمودند.(ادامه)
شمال نیوز : اسماعیل کوثری، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) بحث ضرورت سپردن امور به یک رئیس جمهور نظامی را یک مساله انحرافی می داند و تاکید می کند که منع قانونی برای ورود افرادی با پیشینه نظامی به انتخابات ندارد لذا این مردم هستند که باید انتخاب کرده و البته بر اساس توانمندی، خدمتگذاری و تعهد افراد قضاوت کنند نه پیشنیه نظامی یا سیاسی آن ها..... منع قانونی برای ورود نظامیانی که لباسشان را درآورده اند وجود ندارد/ برخی می خواهند در مورد ورود نظامی های سابق به انتخابات نگرانی ایجاد کنند
شمال نیوز : اسماعیل کوثری، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) بحث ضرورت سپردن امور به یک رئیس جمهور نظامی را یک مساله انحرافی می داند و تاکید می کند که منع قانونی برای ورود افرادی با پیشینه نظامی به انتخابات ندارد لذا این مردم هستند که باید انتخاب کرده و البته بر اساس توانمندی، خدمتگذاری و تعهد افراد قضاوت کنند نه پیشنیه نظامی یا سیاسی آن ها.....(ادامه)
به این دلایل شگفت انگیز از نوشیدن آب نارگیل غافل نشوید
محققان مصرف آب نارگیل در طول تابستان را یک نوشیدنی نجات بخش می‌دانند چراکه می‌تواند با گرما مقابله کرده و بدن را خنک کند.(ادامه)
تصویر قدیمی از مرقد مطهر امام موسی کاظم (ع)
تصویر قدیمی از مرقد مطهر امام موسی کاظم (ع) و امام جواد (ع) در شهر کاظمین را مشاهده می کنید.(ادامه)
ارزان‌قیمت‌ترین خودروهای بازار +جدول
(ادامه)
نیازمند تدوین سند توسعه سلامت در مازندران هستیم
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه نیازمند تدوین سند توسعه سلامت استان هستیم، وضعیت شاخص های سلامت در استان را مناسبت ندانست.(ادامه)
دستگیری متخلفان شکار و صید در بابل، بهشهر و گلوگاه
مأموران یگان حفاظت محیط زیست درحین گشت و کنترل در شهرهای بابل، بهشهر و گلوگاه تعدادی متخلف شکار و صید رابه همراه 348 قطعه ماهی و مقداری گوشت گراز دستگیر کردند.(ادامه)
تصویر زیبا از حرم امام موسی کاظم (ع)
تصویری زیبا از حرم شریفین کاظمین در شب شهادت امام موسی کاظم(ع) در شهر کاظمین عراق.(ادامه)
روستای توریستی ملومه - گیلان (عکس)
روستای توریستی ملومه گیلان ازتوابع بخش دیلمان شهرستان سیاهگل می‌باشد، حدودا ۱۰۰ خانواده بومی داردکه تمام سال در حال گذراندن زندگی می‌باشند، این روستا در فصل‌های مختلف زیبایی‌های خودش را دارد.(ادامه)
مدافعان حرم، پایتخت‌5، فرزند شهید مدافع حرم و اشک‌های سید‌رادین
مدافعان حرم، سریال پایتخت‌5، فرزند شهید مدافع حرم سوادکوه و اشک‌های سید‌رادین قریشی را می‌توان کلید‌واژه‌های یک حقیقت عظیم توصیف‌ کرد.(ادامه)
ترافیک در کندوان و هراز نیمه سنگین است
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران، وضعیت ترافیک در محور کندوان و هراز را نیمه سنگین اعلام کرد.(ادامه)
هر آنچه که درباره ویتامین B۱ نمی‌دانید
مصرف ویتامین ها باعث عملکرد بهتر بدن و پیشگیری از بروز بیماری های قلبی و عروقی می شود،در این مقاله دکتر سلام شما را با فواید سلامتی مصرف ویتامین B۱ یا همان تیامین بیشتر آشنا می کند. (ادامه)
عکس اینستاگرام سردار سلیمانی در واکنش به تهدید سوریه
صفحه اینستاگرام سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسدارن همزمان با تهدید حمله نظامی آمریکا به سوریه این عکس را منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : معاون اول قوه قضاییه گفت: من در کمتر پرونده‌ای بوده است که گفته باشم رسیدگی آن به مصلحت نیست، در مورد پرونده احمدی نژاد نیز این را گفتم که در تاخیر برخورد با شخص ایشان -نه اطرافیان-حکمتی وجود دارد. تنها موردی که در طول این چند سال اخیر چنین چیزی گفته‌ام، همین مورد بوده است..... اژه‌ای: در تاخیر برخورد با احمدی‌نژاد حکمتی وجود دارد
شمال نیوز : معاون اول قوه قضاییه گفت: من در کمتر پرونده‌ای بوده است که گفته باشم رسیدگی آن به مصلحت نیست، در مورد پرونده احمدی نژاد نیز این را گفتم که در تاخیر برخورد با شخص ایشان -نه اطرافیان-حکمتی وجود دارد. تنها موردی که در طول این چند سال اخیر چنین چیزی گفته‌ام، همین مورد بوده است.....(ادامه)
تشکل ها پیگیر مطالبات مردمی باشند
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران تاکید کرد: تشکل ها و سازمان های مردم نهاد باید پیگیر مطالبات مردمی باشند.(ادامه)
اعطای ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات در مازندران
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: سال قبل ۱۲ هزار میلیارد تومان در بخش های مختلف به متقاضیان در استان تسهیلات پرداخت شده است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده  قائم شهر در مجلس بر لزوم روند اقناعی در مجلس اشاره کرد و گفت: ‌نمی‌توان ارز را به صورت دستوری ثابت نگه داشت و بهتر بود از روسای قوای مجریه و قضائیه دعوت می‌شد تا در این رابطه به مجلس که خانه ملت است گزارش دهند..... سیف فرمان‌بر است باید از فرماندهان دعوت می‌‌کردیم+ واکنش مطهری
شمال نیوز : نماینده قائم شهر در مجلس بر لزوم روند اقناعی در مجلس اشاره کرد و گفت: ‌نمی‌توان ارز را به صورت دستوری ثابت نگه داشت و بهتر بود از روسای قوای مجریه و قضائیه دعوت می‌شد تا در این رابطه به مجلس که خانه ملت است گزارش دهند.....(ادامه)
40 درصد مردان و 59 درصد زنان در کشور تحرک کافی ندارند
معاون بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه برای ورزش همگانی نیاز به فضاهای بوستانی داریم گفت: براساس آخرین مطالعات وزارت بهداشت 40 درصد مردان و 59 درصد زنان در کشور تحرک کافی ندارند.(ادامه)
قتل 2 نفر در بابل
رئیس پلیس آگاهی مازندران از قتل دو نفر در منطقه بندپی شرقی بابل خبر داد.(ادامه)
خواص شگفت‌انگیز گوجه‌سبز که تاکنون نمی‌دانستید!
کارشناس ارشد گیاهان دارویی با اشاره به خواص بسیار گوجه سبز توصیه کرد: افراد مصرف این میوه خوراکی را در سبد غذایی خود داشته باشند.(ادامه)
آخرین تلاش ماهیگیران برای صید از دریای خزر در سواحل ساری
مهلت صید ماهیان استخوانی در دریای خزر تا ۲۵ فروردین تمدید شد و صیادان پره آخرین تلاش‌های خود را برای کسب روزی از این دریا می‌کنند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران پنج شنبه ۲۳ فروردین
(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۲۳ فروردین
(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 40 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.