.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
هتل و ساختمان رفاهی بانک مرکزی در نوشهر دچار آتش سوزی شد./ آتش‌سوزی هتل بانک مرکزی نوشهر موجب کشته و  مصدوم شدن هشت نفر شده است..... آتش سوزی اینبار در هتل بانک مرکزی در نوشهر
هتل و ساختمان رفاهی بانک مرکزی در نوشهر دچار آتش سوزی شد./ آتش‌سوزی هتل بانک مرکزی نوشهر موجب کشته و مصدوم شدن هشت نفر شده است.....(ادامه)
آخرین خبر از تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند بعد از بازی با السد وضعیت قرارداد هشت بازیکن این تیم را مشخص کنند.(ادامه)
اماکن گردشگری ساری شهر ۶هزار ساله
ساری مرکز استان مازندران در شمال ایران، بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر استان مازندران است. به مردم اهل ساری، سارَوی گفته می‌شود.ساری پایگاه آغامحمدخان کمی پیش از تاجگذاری قاجار بوده است. ساری به سه منطقهٔ شهری تقسیم می‌شود و طبق سرشماری ۱۳۹۰، جمعیت آن ۲۹۶٫۴۱۷ نفر بوده‌است.(ادامه)
عکس/ موشکی که به سوریه شلیک شد
تصویری از یک نمونه موشک کروز که صبح امروز توسط ائتلاف آمریکایی به سوی سوریه شلیک شد.(ادامه)
خداحافظی صیادان مازندران امروز با دریا
صید ماهیان استخوانی دریایی خزر که از ۲۰ مهر ۹۶ در سواحل استان‌های شمالی آغاز شد پس از ۶ ماه امروز به پایان رسید.(ادامه)
عکس/ لحظه شلیک پدافند موشکی ارتش سوریه
تصاویری که خبرگزاری آسوشیتدپرس از واکنش سامانه پدافند موشکی ارتش سوریه به موشک‌های شلیک شده ائتلاف آمریکایی در نزدیکی دمشق، منتشر کرده است.(ادامه)


نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار باید مدیران اقتصادی که در طول 4سال هیچ اثر مثبتی نداشته‌اند را تغییر دهد. بیکاری 12هزار جوان مازندرانی نشان از سوءمدیریت دارد/ استاندار مدیران اقتصادی بدون اثر را تغییر دهد
نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار باید مدیران اقتصادی که در طول 4سال هیچ اثر مثبتی نداشته‌اند را تغییر دهد.(ادامه)
ترافیک جاده‌های مازندران در بیست و پنجمین روز بهار نیمه سنگین
پلیس راه مازندران اعلام کرد ترافیک هم اکنون در برخی جاده‌های مازندران نیمه سنگین است.(ادامه)
کاهش دمای هوای در مازندران از امروز تا سه شنبه
هوای مازندران امروز ۲۵ فروردین ابری همراه با بارندگیو بارش برف در ارتفاعات پیش بینی شده است.(ادامه)
بیکاری 12هزار جوان مازندرانی نشان از سوءمدیریت دارد
نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی علت بیکاری جوانان را سوءمدیریتی دانست و گفت: باید موانع اشتغال در کشور برداشته شود و یقین بدانید بیکاری 12 هزار جوان مازندرانی در سال گذشته نشان از سوء مدیریت است.(ادامه)



در ایام اللّه عید بزرگ مبعث، گذشته از جشن و سرور مهم ترین وظیفه، شناخت روح و پیام بعثت است. روح بعثت را در همان نخستین آیاتی که بر پیامبر(ص) نازل شد باید جستجو نمود و از کلیت آن طرح و برنامه سیادت و سعادت بشر را طرح ریزی کرد.
«تاج بندگی» بعثت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله
در ایام اللّه عید بزرگ مبعث، گذشته از جشن و سرور مهم ترین وظیفه، شناخت روح و پیام بعثت است. روح بعثت را در همان نخستین آیاتی که بر پیامبر(ص) نازل شد باید جستجو نمود و از کلیت آن طرح و برنامه سیادت و سعادت بشر را طرح ریزی کرد. (ادامه)
اهداف و مناطق مورد تهاجم آمریکا، انگلیس و فرانسه در سوریه+ نقشه
حملات آمریکا و هم‌پیمانانش به سوریه اهداف متعدد را شامل شد که دست‌کم یک ساعت طول کشید و حدود ۱۰ هدف در سوریه را هدف گرفت که اکثر آنها در دمشق و ریف آن به اضافه حمص در مرکز کشور بود. (ادامه)
در ایام نوروز سه استان شمالی بخصوص مازندران میزبان مسافران زیادی هستند.اما با اتمام تعطیلات آنچه باقی می ماند حجم وسیعی از زباله ها و نابودی بافت خاک بخصوص در مناطق جنگلی است.پلاستیک های فراوان رها شده،شکستن شاخه های درختان جوان،روشن کردن آتش روی خاک حاصلخیز نمونه ای عینی از تخریب مناطع طبیعی ماست.عکس های حاضر مربوط به منطقه عباس آباد بهشهر،زرین آباد و بخش پنه کلا ساری است.

زباله های ایام نوروز در مازندران(خبر)
در ایام نوروز سه استان شمالی بخصوص مازندران میزبان مسافران زیادی هستند.اما با اتمام تعطیلات آنچه باقی می ماند حجم وسیعی از زباله ها و نابودی بافت خاک بخصوص در مناطق جنگلی است.پلاستیک های فراوان رها شده،شکستن شاخه های درختان جوان،روشن کردن آتش روی خاک حاصلخیز نمونه ای عینی از تخریب مناطع طبیعی ماست.عکس های حاضر مربوط به منطقه عباس آباد بهشهر،زرین آباد و بخش پنه کلا ساری است. (ادامه)
پدافند هوایی دمشق هنگام مقابله با تجاوز نظامی به سوریه (خبر)
(ادامه)
واکنش ایران به حمله به سوریه
این تجاوز نقض آشکار قوانین و موازین بین المللی و نادیده گرفتن حق حاکمیت ملی و تمامیت ارضی سوریه است. (ادامه)
چه نقاطی در سوریه هدف حمله قرار گرفت؟
همزمان که وزیر دفاع آمریکا از حمله به نقاط نظامی در سوریه خبر داد، منابع خبری گفتند مرکز پژوهش‌های علمی، مراکزی وابسته به گارد ریاست جمهوری و چند مرکز نظامی هدف گرفته شد.(ادامه)
تولیت آستان حضرت امام‌زاده صالح با اشاره به بست‌نشینی و ایجاد اخلال توسط هواداران احمدی‌نژاد گفت: تا امروز تحمل کرده‌ایم ولی از این به بعد تحمل نخواهیم کرد و اینطور افراد را راه نمی‌دهیم تا امنیت و آرامش زائران تأمین شود. پایان مدارا با بست‌نشینان اخلالگر/ تا امروز تحمل کرده‌ایم، ولی از این به بعد تحمل نخواهیم کرد (خبر)
تولیت آستان حضرت امام‌زاده صالح با اشاره به بست‌نشینی و ایجاد اخلال توسط هواداران احمدی‌نژاد گفت: تا امروز تحمل کرده‌ایم ولی از این به بعد تحمل نخواهیم کرد و اینطور افراد را راه نمی‌دهیم تا امنیت و آرامش زائران تأمین شود.(ادامه)
اولین واکنش روسیه به تجاوز ائتلاف غربی به سوریه
سفیر روسیه در واشنگتن تجاوز ائتلاف غربی به سوریه را «سناریویی از پیش‌طراحی‌شده» خواند و خاطرنشان کرد که این اقدام بدون تبعات نخواهد بود.(ادامه)
 آمریکا به همراه متحدانش (انگلیس و فرانسه )، دمشق پایتخت سوریه را هدف حمله هوایی قرار داد. حمله هوایی مشترک آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه/ آمریکا: حملات محدود بود و پایان یافت
آمریکا به همراه متحدانش (انگلیس و فرانسه )، دمشق پایتخت سوریه را هدف حمله هوایی قرار داد. (ادامه)
 سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران گفت: آتش سوزی قهوه خانه ای امشب در چالوس، ۱۵ نفر را روانه بیمارستان کرد.

آتش سوزی هولناک در قهوه خانه اینبار در چالوس / ۱۵ نفر به شدت سوختند
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران گفت: آتش سوزی قهوه خانه ای امشب در چالوس، ۱۵ نفر را روانه بیمارستان کرد. (ادامه)
بنر عجیب هواداران سپیدرود برای آستارا/عکس
گیل خبر/ در جریان بازی امروز سپیدرود-تراکتورسازی جمعی از هواداران سپیدرود با در دست داشتن بنری جمله معروف مرحوم مهندس قهرمانی در مورد آستارا را نشان دادند.(ادامه)
اخراج سه تماشاچی دختر گیلانی از ورزشگاه توسط پلیس
کانال روزنامه ایران با انتشار تصویر زیر نوشت: ‏۳ دختر گیلانی بازی داماش را در آخرین ردیف سکوها تماشا می‌کردند توسط نیروی انتظامی به خارج از ورزشگاه هدایت شدند.(ادامه)
کنترل هوشمند خودروها در جاده‌های مازندران
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از کنترل هوشمند تردد خودروها در جاده های استان با استفاده از ۴۵ دوربین نظارت تصویری خبر داد.(ادامه)
سرمربی فصل آینده بایرن مونیخ مشخص شد
نشریه بیلد آلمان اعلام کرد نیکو کواچ فصل آینده هدایت بایرن مونیخ را بر عهده خواهد گرفت.(ادامه)
شمال نیوز: تیراندازی در جنگل های نزدیک یکی از روستاهای بابل منجر به کشته شدن 2 جوان 25 و 35ساله شد . تیراندازی در بابل 2 کشته برجا گذاشت / دستگیری عاملان
شمال نیوز: تیراندازی در جنگل های نزدیک یکی از روستاهای بابل منجر به کشته شدن 2 جوان 25 و 35ساله شد .(ادامه)
گفتگوی جالب با بهتاش سریال« پایتخت 5»
اگر مخاطب جدی تئاتر باشید او را از سال‌ها قبل می‌شناسید و اگر اهل سینما هستید، درخشیدنش را در فیلم‌هایی مثل «لانتوری» و «کارگر ساده نیازمندیم» دیده‌اید و اگر نه، او را در چند سریال تلویزیونی دیده اید و امروز بهرام افشاری را بیشتر با نقش‌آفرینی در یکی از شخصیت‌های اصلی «پایتخت» شناخته‌اید.(ادامه)
ترافیک برحجم و روان در جاده‌های مازندران
پلیس راه مازندران اعلام کرد ترافیک هم اکنون در جاده‌های مازندران پرحجم و روان است.(ادامه)
دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح شکاری و قتل ۲ مرد در بابل
فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی و قتل ۲ مرد در یکی از مناطق روستایی و جنگلی شهرستان بابل در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.(ادامه)
باز باران نرم و آهسته می‌بارد
هوای مازندران امروز ۲۴ فروردین نیمه ابری همراه با بارش پراکنده پیش بینی شده است.(ادامه)
دیده شدن هواپیماهای جاسوسی آمریکا در آسمان سوریه
رسانه های روسی به نقل از ارتش این کشور از مشاهده 7 هواپیمای جاسوسی آمریکا در نزدیکی پایگاه های روسیه در سوریه خبر دادند.(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 40 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.