.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
خوراکی‌هایی مفید برای دیرتر پیر شدن
افزایش سن و پیری یک روند طبیعی است که می توان با برخی راهکارها کمی روند آن را کُند کرد.(ادامه)
شمال نیوز : مقدم درباره اعتراض برخی از بازیگران سریال مبنی بر حذف بخش‌هایی از سریال «پایتخت ۵»، گفت: امکان ندارد قسمتی از سریال بدون هماهنگی روی آنتن برود یا از پخش حذف شود؛ یعنی امکان ندارد سانسور و ممیزی اتفاق افتاده باشد که من در جریان آن نباشم.... سیروس مقدم پاسخ می دهد؛ «پایتخت» و این همه حاشیه؛ چرا؟!
شمال نیوز : مقدم درباره اعتراض برخی از بازیگران سریال مبنی بر حذف بخش‌هایی از سریال «پایتخت ۵»، گفت: امکان ندارد قسمتی از سریال بدون هماهنگی روی آنتن برود یا از پخش حذف شود؛ یعنی امکان ندارد سانسور و ممیزی اتفاق افتاده باشد که من در جریان آن نباشم....(ادامه)
شمال نیوز : اشتباه اقتصادى دولت، بكارگيرى اشباح شده ها و شكم سيرها در بالاترين سطوح مديريتى نظام و مشخصا" در كابينه و سطوح پائين تر بود كه دغدغه ذهنى و عينى آنها، مردم و اقشار آسيب پذير جامعه و محرومين نبوده و ..... حالا شد « هزار و يك اشتباه » !
شمال نیوز : اشتباه اقتصادى دولت، بكارگيرى اشباح شده ها و شكم سيرها در بالاترين سطوح مديريتى نظام و مشخصا" در كابينه و سطوح پائين تر بود كه دغدغه ذهنى و عينى آنها، مردم و اقشار آسيب پذير جامعه و محرومين نبوده و .....(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه 22 فروردین
(ادامه)
مجوز واحدهای تولیدی با حساب و کتاب داده شود/وجود بازار سیاه خرید و فروش مجوز
استاندار مازندران گفت: اگر قرار است برای واحدی مجوز داده شود باید با حساب و کتاب باشد، به‌عنوان مثال به‌طور عملیاتی مجوز مرغداری صادر نمی شود اما به‌راحتی این مجوز در بازار سیاه خرید و فروش می شود.(ادامه)
عکس/ رد پای مسافران نوروزی در شمال ...
زباله‌های ریخته، شاخه‌های آویخته و زمینِ سوخته، توصیفی اجمالی از بلایی است که طی کمتر از سه هفته بر سر طبیعت می‌آوریم. محیطی که قرار است جایی برای زیستمان باشد، گاه هیچ شباهتی به نشیمن و مأمن و خانه ندارد، بلکه تنها به انباری و زباله‌دانی خانه‌هایمان یا حتی به بدتر از آن شبیه است. این سوختگی‌ها و شکستگی‌ها و پسماندها، بازمانده‌های نوروزی ماست.(ادامه)
تولید ماهیان سردآبی در مازندران به ۱۴ هزار تن رسیده است
سرپرست شیلات مازندران گفت: میزان تولید ماهیان سردآبی استان از ۹ هزار تن به ۱۴ هزار تن در سال قبل رسیده است.(ادامه)
احتمال جایگزینی ریال به جای دلار در هزینه‌های عتبات
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از جایگزینی ریال به جای دلار در هزینه‌های سفرهای عتبات عالیات در آینده‌ای نزدیک خبر داد.(ادامه)
محمدعلی نجفی برای دومین بار استعفا داد و اعضای شورای شهر نیز پذیرفتند تا شهرداری تهران هر چه زودتر از این بلاتکلیفی خارج شود. حال باید دید که چه کسی جای او را می گیرد. نامزدهای شهرداری تهران به صف شدند/محسن هاشمی از «شهر» به «کشور» می رسد؟/ لابی سنگین برای اسباب کشی عارف از بهارستان به بهشت(خبر)
محمدعلی نجفی برای دومین بار استعفا داد و اعضای شورای شهر نیز پذیرفتند تا شهرداری تهران هر چه زودتر از این بلاتکلیفی خارج شود. حال باید دید که چه کسی جای او را می گیرد.(ادامه)
در رفتن چرخ تریلر چینی در حال حرکت و بی‌خبری راننده + تصاویر
چرخ یک دستگاه تریلر چینی در مسیر تنکابن به چالوس در حال حرکت در رفت و با برخورد به تیر برق، تابلوی رستوان و تخریب دیواره واحدهای کسبی نزدیک کمربندی متوقف شد اما جالب این بود که راننده با طی مسافت زیاد بلاخره متوجه کم شدن دو تا از چرخ‌های زیر تریلر شده است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
افزایش دمای هوا از امروز چهارشنبه ۲۲ فروردین در مازندران
دمای هوای مازندران از امروز چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌ شود.(ادامه)
محمد دامادی، گفت: با افزایش قیمت ارز و سکه، رکود بازار مسکن به دلیل افزایش بیش از حد قیمت مسکن عمیق‌تر می‌شود. افزایش قیمت ارز رکود بازار مسکن را عمیق‌تر می‌کند
محمد دامادی، گفت: با افزایش قیمت ارز و سکه، رکود بازار مسکن به دلیل افزایش بیش از حد قیمت مسکن عمیق‌تر می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: مسئول سازمان  بسیج اساتید استان مازندران از برگزاری همایش "نقش فناوری های نوین در اقتدار ایران اسلامی" در بابل خبر داد.


برگزاری همایش «نقش فناوری‌های نوین در اقتدار ایران اسلامی» در مازندران
شمال نیوز: مسئول سازمان بسیج اساتید استان مازندران از برگزاری همایش "نقش فناوری های نوین در اقتدار ایران اسلامی" در بابل خبر داد. (ادامه)
عادل فردوسی پور مجری برنامه نود با شکایت مالک سابق باشگاه نفت روبرو شد. عادل فردوسی پور به دادسرا احضار شد
عادل فردوسی پور مجری برنامه نود با شکایت مالک سابق باشگاه نفت روبرو شد.(ادامه)
عکس/ بوسه رهبرانقلاب بر تابوت شهید صیاد
فرمانده کل قوا روز ۲۳ فروردین ۷۸ در ساعات اولیه مراسم تشییع پیکر پاک شهید سرافراز سپاه اسلام امیر سپهبد علی صیاد شیرازی حضور یافتند.(ادامه)
عکس/ نقی معمولی همراه با بدلش در «پایتخت ۵»
علی خسروی داور فوتبال با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: اینم سید تقی حسینی مربی و پدیده‌ای از سیزده آبان شهر ری که نقش بدل نقی معمولی را در فنون کشتی براستی عالی ایفا کرد.(ادامه)
پای نوبرانه نجومی به بازار مازندران باز شد
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران گفت: روز گذشته شاهد عرضه گوجه سبز 70 هزار تومانی در بازار مازندران بودیم.(ادامه)
شمال نیوز :  این دسته از نمایندگان معتقد بودند که عملکرد سیف باعث نابسامانی در بازار ارز شده و او دیگر نباید سخن بگوید که لاریجانی پاسخ داد: مگر آقا نفرمودند اول حرف ها را بشنوید و بعد تصمیم بگیرید..... تنش در جلسه علنی مجلس؛ نمایندگان خواستار استعفای سیف شدند
شمال نیوز : این دسته از نمایندگان معتقد بودند که عملکرد سیف باعث نابسامانی در بازار ارز شده و او دیگر نباید سخن بگوید که لاریجانی پاسخ داد: مگر آقا نفرمودند اول حرف ها را بشنوید و بعد تصمیم بگیرید.....(ادامه)
۷ دلیل برای مصرف روزانه «اسفناج»
اسفناج در لیست غذا‌هایی قرار دارد که مصرف آن‌ها منجر به تقویت حافظه می‌شود. اسفناج سرشار از اسید فولیک، ویتامین ب. ۶، ویتامین‌های سی و آ. و آنتی اکسیدان‌های مختلف است که به بهبود عملکرد شناختی کمک می‌کنند. همچنین پتاسیم موجود در این سبزی منجر به افزایش جریان خون در مغز می‌شود و تمرکز را به بالاترین سطح می‌رساند.(ادامه)
توسعه گفتمان اجتماعی نیازجامعه است/درآمد ۱۱ میلیاردی صنایع دستی
استاندار مازندران، توسعه گفتمان اجتماعی را یک نیاز و ضرورت برای جامعه دانست. (ادامه)
مدافع استقلال بازی با گسترش‌فولاد را از دست داد
رئیس کمیته پزشکی باشگاه استقلال گفت:ووریا غفوری فعلا باید به روند درمانش ادامه بدهد و نمی‌تواند تیم را در بازی فردا همراهی کند.(ادامه)
خودروهای چینی در بازار تهران چند؟ +جدول
(ادامه)
عکس/ شروط یک صرافی برای فروش ارز
شروط یک صرافی خیابان فردوسی تهران برای فروش ارز پس از تک نرخی شدن دلار(ادامه)
چرا باید قبل و بعداز غذا نمک بخوریم؟
دکتر نعمت‌الله مسعودی متخصص طب سنتی گفت: سوء مزاج‌های معده در طب سنتی به ۱۲ نوع دسته‌بندی می‌شوند. هم اکنون نفخ گوارش و سردی معده در درصد افراد زیادی از جامعه به دلیل اصول غلط غذایی مشاهده می‌کنیم.(ادامه)
عکس: نخستین فرود هواپیمای کنکورد در کیش در سال ۱۳۵۲
عکس زیر نخستین فرود هواپیمای کنکورد در جزیره کیش در سال ۱۳۵۲ را نشان می‌دهد. بعد از حادثه سقوطی که در ۲۵ ژوئیه سال ۲۰۰۰ در پاریس رخ داد فعالیت این هواپیما در سال ۲۰۰۳ کاملاً متوقف شد و مدل‌های تولید شده، اکنون در اختیار موزه‌های هوایی در جهان هستند. (ادامه)
اداره‌کل منابع طبیعی، جنگل را برای اقتصاد نمی‌بیند
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: اداره‌کل منابع طبیعی مازندران به‌عنوان متولی جنگل‌های مازندران، این عرصه‌ها را برای اقتصاد نمی‌بیند و به همین خاطر هیچ‌وقت علاقه‌مند نیست در بحث جنگل وارد طرح‌هایی شویم.(ادامه)
عکس: شهید آوینی و دخترش
تصویر زیر مربوط به شهید مرتضی آوینی و دخترش است.(ادامه)
کشت نخستین رقم برنج هسته‌ای در مازندران
نخستین رقم برنج هسته‌ای از نوع طارم روشن در مازندران کشت شد.(ادامه)
عکس: برگ جریمه ۲۰ میلیون تومانی در کیش!
شب گذشته جریمه‌ای با کد تخلف ۲۰۰۳ (سبقت غیر مجاز) در خیابان کیش ثبت شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 40 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.199 seconds.