.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
میانگین سنی فرماندهان ارشد سپاه + اینفوگرافیک
در این تصویر سن هریک از فرماندهان عالی‌رتبه فعلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نشان داده شده است. (ادامه)
تصویر منتشر نشده از رهبر انقلاب در جمع پرسنل ارتش
به مناسبت روز ارتش، تصویر منتشر نشده‌ای از رهبر معظم انقلاب در دهه شصت در جمع پرسنل ارتش را منتشر شد.(ادامه)
ادای احترام کاپیتان تیم خونه به خونه به شهید مدافع حرم مصطفی خانزاده + تصویر
روح‌الله باقری بازیکن تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بعد از زدن گل سوم به تیم شهرداری ماهشهر به مقام شامخ شهید مدافع حرم مصطفی خانزاده ادای احترام کرد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
روز گذشته معاون سياسي- اجتماعي دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي توديع شد. جلسه شوراي معاونان دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي با حضور دريابان علي شمخاني، دبير شوراي امنيت ملي صبح روز سه‌شنبه برگزار شد و رضا سيف‌اللهي كه از سال 1393 تاكنون مسووليت معاونت سياسي- اجتماعي دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي را برعهده داشت و گفته مي‌شد از اعضاي كليدي بررسي پرونده درگذشت آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني و همچنين حصر بود؛ در اين نشست توديع و از خدمات او در طول تصدي اين مسووليت قدرداني شد. يك تغيير در شوراى عالى امنيت ملى/رضا سيف‌ اللهي كيست؟
روز گذشته معاون سياسي- اجتماعي دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي توديع شد. جلسه شوراي معاونان دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي با حضور دريابان علي شمخاني، دبير شوراي امنيت ملي صبح روز سه‌شنبه برگزار شد و رضا سيف‌اللهي كه از سال 1393 تاكنون مسووليت معاونت سياسي- اجتماعي دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي را برعهده داشت و گفته مي‌شد از اعضاي كليدي بررسي پرونده درگذشت آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني و همچنين حصر بود؛ در اين نشست توديع و از خدمات او در طول تصدي اين مسووليت قدرداني شد.(ادامه)
اعلام شرایط و میزان ارز مسافرتی توسط بانک مرکزی
سخنگوی بانک مرکزی از شرایط و میزان ارز مسافرتی برای مسافران خارج از کشور خبر داد. (ادامه)
۲ انتصاب معاونتی در مازندران
یاسر ملکی به سمت معاون اداره ثبت اسناد و املاک ساری و محمد رسولی ززولی به سمت معاونت اداره ثبت اسنادو املاک سوادکوه شمالی منصوب شدند.(ادامه)
بعد از حدود یک هفته از سخنان حجت الاسلام محسنی اژه ای درباره بی خبری از سعید مرتضوی، امروز همسر وی در مصاحبه ای اعلام کرد که مرتضوی در تهران است. البته او اعلام کرده که مرتضوی در منزل حضور ندارد و با این توضیح باید گفت وی همچنان متواری است. مرتضوی همچنان متواری است/ دادستان سابق تهران به دنبال اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری است
بعد از حدود یک هفته از سخنان حجت الاسلام محسنی اژه ای درباره بی خبری از سعید مرتضوی، امروز همسر وی در مصاحبه ای اعلام کرد که مرتضوی در تهران است. البته او اعلام کرده که مرتضوی در منزل حضور ندارد و با این توضیح باید گفت وی همچنان متواری است.(ادامه)
آذری جهرمی: تاکید رهبری بر حرام بودن سرکشی به اطلاعات مردم بسیار راهبردی است/ تلاش می کنیم ورود به حریم خصوصی کاربران به قانون مجازات اسلامی افزوده شود تاکید رهبری بر حرام بودن سرکشی به اطلاعات مردم / تلاش می کنیم ورود به حریم خصوصی کاربران به قانون مجازات اسلامی افزوده شود(خبر)
آذری جهرمی: تاکید رهبری بر حرام بودن سرکشی به اطلاعات مردم بسیار راهبردی است/ تلاش می کنیم ورود به حریم خصوصی کاربران به قانون مجازات اسلامی افزوده شود(ادامه)
 همسر سعید مرتضوی گفت: همسرم در تهران است اما در منزلمان نیست. سعید مرتضوی پیدا شد!/ همسر مرتضوی: همسرم در تهران است
همسر سعید مرتضوی گفت: همسرم در تهران است اما در منزلمان نیست.(ادامه)
قیمت سکه تمام در بازار ریزش کرد
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در معاملات روز سه شنبه بازار آزاد، 250 هزار ریال کاهش یافت و به 18 میلیون و 360 هزار ریال رسید.(ادامه)
تکذیب یک شایعه منتسب به رئیس‌جمهور
(ادامه)
عکس/ جدیدترین پوستر فیلم سینمایی «به‌وقت‌شام»
جدیدترین پوستر فیلم سینمایی «به وقت شام» فیلمی از ابراهیم حاتمی‌کیا ؛ توسط خانه‌ طراحان‌ انقلاب‌ اسلامی تولید و منتشر شد.(ادامه)
عکس: رستوران بین‌راهی در جاده هراز در سال ۱۳۴۴
عکس زیر یک رستوران بین راهی را در جاده هراز در سال ۱۳۴۴ نشان می‌دهد.(ادامه)
قیمت سکه کاهش یافت +جدول
در بازار تهران سکه طرح جدید با هزار تومان کاهش یک میلیون و ۸۴۵ هزار تومان به فروخته شد.(ادامه)
عکس: طبل‌زنی «لاریجانی» در یک معبد
حاشیه بازدید علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از معبد ادبیات ویتنام را مشاهده می کنید.(ادامه)
جبران ۳ درصد از کسری بارندگی ها در مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: بارش های اخیر در مجموع چهار درصد کمبود بارش کشور و سه درصد کسری بارندگی های استان را جبران کرده است.(ادامه)
ارتش در اقتدار ایران نقش اثرگذاری دارد
فرمانده سپاه کربلای مازندران نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران را در اقتدار میهن اسلامی اثرگذار برشمرد.(ادامه)
چرا نباید نوشابه بخوریم؟
شیرین کننده‌های نوشابه می‌توانند به اندازه ی یک سینی دسر، شکر داشته باشد. نوشیدن روزانه‌ی تنها یک قوطی۳۳۰ میلیلیتری نوشابه، می‌تواند در یک ماه به نیم کیلو اضافه وزن تبدیل شود.(ادامه)
از فواید جسمانی و روانی شنا
شنا تقریبا تمام گروه های عضلانی اصلی را درگیر می کند زیرا فرد باید از دست ها، پاها، نیم تنه بالایی و شکم خود استفاده کند.(ادامه)
نام دو مهاجم تیم‌ملی هم به لیست برترین‌های آسیا اضافه شد
کاوه رضایی با زدن ۱۲ گل در لیگ بلژیک در رده سوم جدول گلزنان این لیگ قرار گرفته است. کاملا معقولانه است که او را یکی از بهترین‌های فوتبال ایران در این مقطع بدانیم. با وجود این که شارلوا اولین تجربه حضور رضایی در فوتبال اروپا است، او توانسته عملکرد خوبی ارئه دهد.(ادامه)
همسر سعید مرتضوی: همسرم در تهران است اما در منزلمان نیست
او اعلام کرد که سعید مرتضوی به دنبال اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری است.(ادامه)
رشد میلیونی قیمت خودرو +جدول
قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار امروز به شرح زیر است:(ادامه)
زمان تمدید قرارداد شفر مشخص شد
هواداران و مسئولان باشگاه استقلال به دنبال تمدید قرارداد شفر هستند.(ادامه)
ثبت آثار و خاطرات رزمندگان و فرماندهان جنگی در مازندران
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: آثار و خاطرات رزمندگان و فرماندهان جنگی در مازندران و گلستان و کشور را ثبت خواهیم کرد.(ادامه)
زمان انتخاب و معرفی شهردار تهران اعلام شد
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به فرایند انتخاب شهردار تهران گفت: ۲۳ اردیبهشت شهردار تهران انتخاب و معرفی می‌شود.(ادامه)
محمدرضا پهلوی در دانشگاه الازهر مصر! +عکس
در دهم اسفند ۱۳۱۷ شمسی محمدرضا پهلوی برای ازدواج با فوزیه به مصر سفر کرد؛ ازدواجی که چندان دوام نیاورد. او بزرگترین دختر ملک فؤاد یکم و همسر دومش نازلی صبری بود. ازدواج او با محمدرضا به هنگام ولیعهدی او در تاریخ ۱۶ مارس ۱۹۳۹ در قاهره انجام گرفت. پس از برگشت از ماه عسل، مراسم ازدواج در تهران نیز تکرار شد. محمدرضا در جریان این سفردیداری هم از دانشگاه الاهز مصر داشت...(ادامه)
خواص عجیب و غریب نخود!
احتمالا شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که فکر می کنید نخود خاصیت چندانی ندارد، اما سخت اشتباه می کنید.(ادامه)
خسارت 70 تا 100 درصدی برف به 1200 هکتار از باغات سیاه‌ریشه کجور
مدیر جهاد کشاورزی نوشهر از خسارت 70 تا 100 درصدی برف به بیش از یک‌هزار و 200 هکتار از باغات سیاه ریشه بخش کجور خبر داد.(ادامه)
صندوق پژوهش و فناوری در مازندران راه اندازی شده است
رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به ایجاد و راه اندازی مرکز رشد واحدهای فناور در بهشهر گفت: صندوق پژوهش و فناوری نیز در استان راه اندازی شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.