.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کانال تلگرامی ریاست جمهوری تعطیل شد
(ادامه)
پرواز بالگرد اورژانس مازندران برای نجات مادر باردار + تصاویر
بالگرد اورژانس برای نجات مادر باردار به روستای ناندل در جاده هراز اعزام شد.(ادامه)
بررسی خسارت ناشی از سرمازدگی به درختان در مازندان
کارشناس مسؤول باغبانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه میوه‌های سردسیری و خشک را انواع میوه‌های دانه‌دار مانند سیب و گلابی و میوه‌های هسته‌دار را هلو، شلیل، آلبالو، گیلاس، گوجه سبز و زردآلو و میوه‌های خشک را گردو و فندق تشکیل می‌دهند، گفت: خسارت وارد شده از سوی شهرستان‌ها در دست بررسی است که پس از ارزیابی اعلام خواهد شد.(ادامه)
فواید و خطرات چای سبز برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2
آنچه برای خوردن و آشامیدن انتخاب می کنید می تواند به طور قابل توجهی بر سطح قند خون اثرگذار باشد. قند افزوده شده یکی از عوامل اصلی در پس چاقی و اپیدمی دیابت است که در بسیاری از محصولات محبوب مانند نوشابه های گازدار، نوشیدنی های ورزشی و آبمیوه ها وجود دارد.(ادامه)
دو زخمی در تصادف جاده بابل
برخورد موتورسیکلت با کامیون در جاده بابل دو زخمی برجای گذاشت.(ادامه)
شمال نیوز : سید یونس حسینی عالمی دادستان مرکز استان مرکز استان مازندران ، از طرح های گردشگری و سالم سازی دریا در سواحل فرح آباد ساری بازدید نمود ..... اقدام قاطع و انقلابی دادستان مرکز استان در ساحل ساری
شمال نیوز : سید یونس حسینی عالمی دادستان مرکز استان مرکز استان مازندران ، از طرح های گردشگری و سالم سازی دریا در سواحل فرح آباد ساری بازدید نمود .....(ادامه)
شوخی خلاف عرف نماینده مجلس دردسر شد!
جمعی نمایندگان مجلس در نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس خواستار پیگیری صدای خلاف شئونات اسلامی که دیروز در صحن مجلس پخش شده، شدند.(ادامه)
عکسی از خودرو نماینده‌ای که با میلگرد مورد حمله قرار گرفت
دیروز خودرو رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم سبزوار مورد حمله یک فرد قرار گرفت که بازداشت و به کلانتری تحویل داده شد. (ادامه)
خواص شگفت انگیز تخم مرغ برای بدن
تخم‌مرغ‌ها یکی از بهترین منابع غذایی طبیعی هستند، بسته‌ای از پروتئین محافظ عضله در یک غذای کم کالری.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه
(ادامه)
شمال نیوز : وی به تلاطمات اخیر بازار ارز اشاره کرد و گفت: رئیس بانک مرکزی درباره بازار ارز بار‌ها عنوان کردند که این بازار تحت کنترل آنهاست اما هر دفعه خلاف آن ثابت شد، از طرف دیگر وعده‌هایی که وی در کمیسیون اقتصادی و اصل 90 داده، نیز محقق نشده است..... نامه ۱۶۰ نماینده به «روحانی»برای عزل «سیف»
شمال نیوز : وی به تلاطمات اخیر بازار ارز اشاره کرد و گفت: رئیس بانک مرکزی درباره بازار ارز بار‌ها عنوان کردند که این بازار تحت کنترل آنهاست اما هر دفعه خلاف آن ثابت شد، از طرف دیگر وعده‌هایی که وی در کمیسیون اقتصادی و اصل 90 داده، نیز محقق نشده است.....(ادامه)
حضور ابراهیم حاتمی کیا کارگردان فیلم به وقت شام در ساری
(ادامه)
استاندار : روابط عمومی و رسانه صدای مردم باشند
استاندار مازندران با بیان اینکه روابط عمومی و رسانه باید صدای مردم باشند بر لزوم پاسخگویی مسئولان تاکید کرد.(ادامه)
گوجه سبز خوردن محدودیت سنی دارد؟
شاید بد نباشد بدانید که این ترش خوشمزه برای گروه‌هایی از افراد بسیار مضر است و حتی خوردن آن محدودیت سنی دارد.(ادامه)
شرط محمد انصاری برای ماندن در پرسپولیس
محمد انصاری در صورت دریافت پیشنهاد خارجی می تواند پرسپولیس را ترک کند اما وی به باشگاه پرسپولیس برای ماندن چراغ سبز نشان داده است.(ادامه)
تا روزی که زنده‌ام در عرصه دفاع از ارزش‌ها خواهم ماند
کارگردان به وقت شام با بیان اینکه همواره با پرداختن به موضوعات مرتبط با دفاع مقدس سعی در نمایش و پاسداشت ارزش‌های انسانی سرزمینم داشته‌ام، گفت: تا روزی که زنده‌ام در این عرصه خواهم ماند و به حرمت و پاسداشت این گنج گرانمایه، در فیلم‌های خود به این ارزش‌ها می‌پردازم.(ادامه)
جزیره آشوراده ونیز ایران شود
رئیس اتاق بازرگانی گلستان گفت: جزیر آشوراده به عنوان وجه مشترک مازندران و گلستان می تواند به ونیز ایران تبدیل شود.(ادامه)
وزش باد گرم از امروز ۳۰ فروردین ماه در ارتفاعات مازندران
آسمان مازندران امروز ۳۰ فروردین ماه همراه با افزایش دما و در ارتفاعات با وزش باد گرم پیش بینی می‌ شود.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
آماری که هواداران استقلال را نگران می کند
هواداران استقلال از این که در مرحله بعدی باید با تیم قلعه‌نویی دیدار کنند چندان راضی نیستند. (ادامه)
یک پیشنهاد عجیب، قم کشور مستقل شود
حجت الاسلام و المسلمین احمد زادهوش، مدیر "جامعه المرتضی" در یادداشتی پیشنهاد تشکیل کشوری به نام قم و تبدیل حوزه علمیه قم به کشوری مستقل را داده است. (ادامه)
آقای احمدی‌نژاد! خود را رسوای عام و خاص نکن(يادداشت)
(ادامه)
مراسم تجلیل از عوامل سریال پایتخت ۵ + تصاویر
مراسم تجلیل از عوامل سریال پایتخت ۵ پیش از ظهر امروز چهارشنبه با حضور مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی، علیرضا برازش مدیر شبکه یک، سیروس مقدم کارگردان، الهام غفوری تهیه کننده، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، نسرین نصرتی، ریما رامین فر و سایر بازیگران این سریال در سازمان اوج برگزار شد. (ادامه)
امارات مدعی شد: پهپاد مسلح ایران را تحت کنترل گرفتیم
رسانه رسمی اماراتی مدعی تحت کنترل گرفتن یک پهپاد ایرانی در یمن شد. (ادامه)

معاون اول رئیس جمهور در بخشنامه ای به همه دستگاههای دولتی و عمومی، تاکید کرد: ظرف یک هفته هرگونه فعالیت و ارایه خدمات از طریق پیام‌رسان‌های اجتماعی داخلی انجام گیرد.

ممنوعیت استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی در دستگاه‌های دولتی/ ظرف یک هفته هر گونه فعالیت و ارائه خدمات از طریق پیام‌رسان‌های اجتماعی داخلی(خبر)
معاون اول رئیس جمهور در بخشنامه ای به همه دستگاههای دولتی و عمومی، تاکید کرد: ظرف یک هفته هرگونه فعالیت و ارایه خدمات از طریق پیام‌رسان‌های اجتماعی داخلی انجام گیرد. (ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب با تأکید بر اینکه آحاد وزارت اطلاعات پدید آمده‌ انقلاب و فرزندان امام و انقلاب هستند، خاطرنشان کردند: بر همین اساس وزارت اطلاعات و همه کارکنان آن باید همواره صد درصد انقلابی بمانند و انقلابی حرکت کنند.

در میانه یک میدان بزرگ جنگ قرار داریم/ کوچک‌ترین تردید درباره صلاحیت افراد باید منعکس شود(خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب با تأکید بر اینکه آحاد وزارت اطلاعات پدید آمده‌ انقلاب و فرزندان امام و انقلاب هستند، خاطرنشان کردند: بر همین اساس وزارت اطلاعات و همه کارکنان آن باید همواره صد درصد انقلابی بمانند و انقلابی حرکت کنند. (ادامه)
شمال نیوز : با حکم استاندار گلستان ، مشاور استاندار و مسئول پیگیری های ویژه استانداری گلستان در پایتخت منصوب شد ..... مشاور استاندار و مسئول پیگیری های ویژه استانداری گلستان منصوب شد
شمال نیوز : با حکم استاندار گلستان ، مشاور استاندار و مسئول پیگیری های ویژه استانداری گلستان در پایتخت منصوب شد .....(ادامه)
شرایطی که خطر سکته مغزی را افزایش می‌دهند
ممکن است شما از بسیاری موارد که موجب تشکیل پلاک در سرخرگ ها می شوند و سیاهرگ ها را تضعیف می کنند، آگاه نباشید که این شرایط می توانند پیامدهایی جدی و افزایش خطر سکته مغزی را به همراه داشته باشند.(ادامه)
خروج مجلس خبرگان رهبری از «تلگرام»
کانال اطلاع رسانی مجلس خبرگان رهبری از امروز فعالیت‌های خود را در تلگرام متوقف کرد.(ادامه)
مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور مسئولان استانی و نیروهای مسلح مازندران در ساری برگزار شد. رژه روز ارتش در ساری(خبر)
مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور مسئولان استانی و نیروهای مسلح مازندران در ساری برگزار شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.