.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
فلفل قرمز و سفید و سیاه چه تفاوتی دارند؟
بین فلفل های قرمز و سیاه و سفید، تفاوت هایی وجود دارد و هر کدام خواص گوناگونی دارند که بهتر است قبل از استفاده در وعده های غذایی تان، از تفاوت فلفل سیاه و قرمز و سفید با خبر شوید.(ادامه)
جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز
قیمت طلای ۱۸عیار در بازار آزاد امروز ۱۶۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی یک‌میلیون و ۸۰۶ هزار تومان بوده است، ضمن آنکه قیمت دلار با نرخ ۴۲۰۰ تومان تک‌نرخی شد.(ادامه)
کلید حل معمای بیکاری مهارت آموزی است
سرپرست اداره کل فنی و حرفه ای مازندران، رهگشای مشکل و کلید حل معمای بیکاری را آموختن مهارت ذکر کرد.(ادامه)
پیش‌بینی 24 مرکز خرید کلزا در مازندران/ قیمت 2 هزار و 783 تومان
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: کلزا امسال با قیمت 2 هزار و 783 تومان از کشاورزان خریداری می‌شود.(ادامه)
۷۸۴ واحد متخلف قاچاق کالا در مازندران شناسایی شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: سال قبل ۷۸۴ واحد متخلف در راستای مبارزه با قاچاق کالا در استان شناسایی شد.(ادامه)
لیست شفر برای فصل آینده لو رفت!
در حالی که دو هفته به پایان رقابت های لیگ برتر باقی مانده است ظاهرا لیست وینفرد شفر برای فصل آینده لو رفته است.(ادامه)
خروج جهانگیری از تلگرام +عکس
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور کانال تلگرام خود را تعطیل کرد."در چارچوب قوانین و مقررات کشور,از امروز در کانال تلگرامی معاون اول رئیس جمهور مطلبی منتشر نخواهد شد"(ادامه)
برگزاری مراسم روز ارتش در ساری + تصاویر
مراسم رژه نیرو‌های مسلح مازندران به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ساری برگزار شد.(ادامه)
جشنواره ملی گل‌محمدی در ساری برگزار می‌شود
مدیرعامل مجمع هم‌اندیشان توسعه دودانگه گفت: سومین جشنواره ملی گل‌محمدی از 19 اردیبهشت ماه امسال به‌مدت سه روز در روستای بندرج کندلک دودانگه شهرستان ساری برگزار می‌شود.(ادامه)
5 شرط شورای عالی فضای مجازی برای ادامه فعالیت تلگرام در ایران
دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: بر اساس مصوبات شورای عالی فضای مجازی، هیچ پیام‌رسان خارجی در ایران حق فعالیت ندارد، مگر اینکه پنج شرط را رعایت کند.(ادامه)
وعده هایی که در خزر غرق شد/ دریا بخیل شده است
تورهای صیادان چندروزی است که از دریا جمع شد اما به گفته صیادان هم دریا و هم سازمان های متولی بخیل شده است.(ادامه)
عکس/ نمایی زیبا از حرم حضرت اباعبدالله
تصویر ویژه از حرم حضرت اباعبدالله در شب اول ماه شعبان(ادامه)
آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی هفته جاری در محورهای مازندران اعمال می‌شود.(ادامه)
رژه ارتش در 29 فروردین 1358 (عکس)
حضرت امام خمینی (ره) طی پیامی تاریخی بر ضرورت حفظ ارتش، همراه با وحدت و نظم تاکید کردند. ایشان در این پیام، روز 29 فروردین 1358 را روز ارتش اعلام نمودند و از ارتش خواستند که در این روز با ساز و برگ نظامی به رژه بپردازند.(ادامه)
ارتش ایران مکتبی و کارآمد است
استاندار مازندران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، مکتبی، متعهد، مجهز، علمی، کارآمد و تاثیرگذار در عرصه های مختلف است.(ادامه)
مصرف زیاد نوبرانه‌ها مضر است
سید کاظم کاظمینی با اشاره به شروع فصل مصرف نوبرانه‌هایی، چون چاغاله بادام، اظهار کرد: به صورت کلی مواد غذایی نارس، مفید نیستند و خواصی که از ان‌ها انتظار داریم، برآورده نمی‌شود، به طور مثال مزاج بادام رسیده به سمت گرمی است، اما چاغاله خواص و طبع سردی دارد.(ادامه)
یادداشت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره مناجات شعبانیه
این مناجات، نمونه‌ی کاملی از تضرع و وصف حال برگزیده‌ترین بندگان صالح خدا با معبود و محبوب خود و ذات مقدس ربوبی است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ های مازندران چهارشنبه ۲۹ فروردین
(ادامه)
پیش بینی وزش باد گرم امروز در ارتفاعات مازندران
آسمان مازندران امروز همراه با افزایش دما و در ارتفاعات با وزش باد گرم پیش بینی می‌ شود.(ادامه)
راهکارهای جان سالم به در بردن در جاده‌های ناایمن
انسان، راه و وسیله نقلیه از عوامل مهم در تصادفات و وقوع حوادث رانندگی هستند و هر کدام می‌تواند اثربخشی یکدیگر را کاهش و یا افزایش دهد و آنچه غیرقابل کتمان بوده این است که جاده‌های کشور از امنیت لازم برخوردار نبوده و مشکلات ساختاری جدی دارند.(ادامه)
شمال نیوز : ایران نوشت: 17 فروردین امسال مردی هراسان بدن نیمه جان همسرش را به اورژانس یکی از بیمارستان‌های استان گلستان برد. زن جوان که از ناحیه سر بشدت مجروح شده بود به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شد..... شوهر دروغگوی گلستانی قاتل همسرش بود
شمال نیوز : ایران نوشت: 17 فروردین امسال مردی هراسان بدن نیمه جان همسرش را به اورژانس یکی از بیمارستان‌های استان گلستان برد. زن جوان که از ناحیه سر بشدت مجروح شده بود به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شد.....(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده شمالی گفت: نمی دانم برخی از این شایعه پراکنی چه نتیجه ای می توانند، بگیرند. آیا درست است برخی به ترور شخصیتی افراد دامن زدند..... واکنش یک نماینده شمالی دیگر به شایعه دیدارش با سعید مرتضوی
شمال نیوز : این نماینده شمالی گفت: نمی دانم برخی از این شایعه پراکنی چه نتیجه ای می توانند، بگیرند. آیا درست است برخی به ترور شخصیتی افراد دامن زدند.....(ادامه)
مدیرعامل تراکتورسازی برکنار شد
هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز عباس الیاسی را به عنوان سرپرست جدید این باشگاه منصوب کرد.(ادامه)
انتقادات بی‌پایان اعضای شورای شهر با رویکردهای متغیر
بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری همراه با آماج انتقادات و تهدیدات اعضای شورا برگزار شد.(ادامه)
اختلال یک‌ساعته در تلگرام برطرف شد
اختلال پیام‌رسان «تلگرام» که از حدود ساعت ۷ صبح امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین)، بر روی سیستم‌عامل‌های مختلف آغاز شده بود، یک ساعت بعد رفع شد.(ادامه)
اعزام 86 عضو انجمن تالاسمی مازندران و خانواده‌های‌شان به مشهد مقدس
شمال نیوز : مدیرعامل انجمن تالاسمی شهرستان قائم‌شهر از اعزام ۸۶ نفر از افراد تالاسمی و خانواده‌های‌شان به مشهد مقدس خبر داد و گفت: همه این عزیزان با حمایت و مساعدت نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران به زیارت بارگاه نورانی امام رضا(ع) رفتند.....(ادامه)
شمال نیوز : این قهرمان مازندرانی در پایان گفت: برای همیشه وزنه‌برداری را کنار گذاشتم اما برای ورزشکاران خوب این رشته آرزوی موفقیت دارم/ عدم حمایت مسؤولان کشوری، استانی و حتی شهری علت اصلی این تصمیم است..... مولایی : آقایان می‌گویند بهادر تمام شده است!
شمال نیوز : این قهرمان مازندرانی در پایان گفت: برای همیشه وزنه‌برداری را کنار گذاشتم اما برای ورزشکاران خوب این رشته آرزوی موفقیت دارم/ عدم حمایت مسؤولان کشوری، استانی و حتی شهری علت اصلی این تصمیم است.....(ادامه)
همزمان با کاهش محسوس دما در مازندران، بارش بهاری برف بسیاری از مناطق کوهستانی استان را سفیدپوش و کشاورزان و مردم را خوشحال کرد. بارش بهاری برف در دهستان کوهستان بخش مرزن‌آباد چالوس جلوه زیبایی به طبیعت داد. بارش برف بهاری در مرزن‌آباد چالوس(خبر)
همزمان با کاهش محسوس دما در مازندران، بارش بهاری برف بسیاری از مناطق کوهستانی استان را سفیدپوش و کشاورزان و مردم را خوشحال کرد. بارش بهاری برف در دهستان کوهستان بخش مرزن‌آباد چالوس جلوه زیبایی به طبیعت داد.(ادامه)
عکس/ خنثی سازی تلگرام در هفت کشور
(ادامه)
فواید شگفت انگیز قرار دادن پا در آب داغ
با قرار دادن پاها در آب گرم می توانید به گشاد شدن رگ های خونی و بهبود گردش خون در سراسر بدن کمک کنید. این شرایط خستگی را کاهش می دهد و برای کسب آرامش کل بدن مفید است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.