.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رفیق‌دوست دارفانی را وداع گفت
حاج محمدجواد رفیقدوست از موسسین موتلفه اسلامی دعوت حق را لبیک گفت. بر اساس گزارش حزب موتلفه، او بعد از تحمل یک دوره طولانی بیماری، در ایام عزای اهل بیت علیهم السلام دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
نقش بی بدیل مازندرانی‌های پرسپولیس در گلباران شارجه
بازیکنان مازندرانی تیم پرسپولیس در برد ۴ بر صفر دیشب مقابل شارجه امارات خوش درخشیدند.(ادامه)
استقلالی‌ها تست کرونا دادند
اعضای تیم فوتبال استقلال صبح امروز تست کرونا دادند.(ادامه)
شمال نیوز:طی ۲۴ ساعت گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۸۴ مورد ابتلای جدید داشتیم و همچنین تعداد ۵۱۱ بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.... تداوم روزهای قرمز کرونایی در مازندران
شمال نیوز:طی ۲۴ ساعت گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۸۴ مورد ابتلای جدید داشتیم و همچنین تعداد ۵۱۱ بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند....(ادامه)
پشت پرده اعتراض یک نماینده به وزیر پیشنهادی صمت
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: بعد از اعلام وصول نامه معرفی همراه با وزیر پیشنهادی صمت وارد صحن شدیم. یک نفر از نمایندگان نسبت به حضور رزم حسینی اعتراض کرد و او را دو تابعیتی خواند.(ادامه)
عکس/ ماجرای عکس شهید سلیمانی بر دیوار موکب عراقی
با توجه به ممنوعیت برگزاری پیاده روی اربعین و حضور زائران حسینی از کشورهای مختلف در عراق، این مراسم احتمالا امسال تنها با حضور زائران عراقی برگزار می‌شود و موکبان محلی نیز میزبان این زوار خواهند بود. یکی از تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، نمایی از یک موکب کوچک در جنوب عراق (استان ذی قار) را به تصویر می‎کشد؛ موکبی که وجود عکس سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بر دیواره آن، خلوص و زیبایی‌اش را دو چندان کرده است.(ادامه)
با هزینه خرید دناپلاس نمایندگان مجلس چه کارهایی می‌شود انجام داد؟
(ادامه)
مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ فردا شب به پایان می‌رسد
مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ ساعت ۲۴ فردا شنبه پنجم مهرماه در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور به پایان می‌رسد.(ادامه)
عکس/ پیام تبریک فرهاد مجیدی به استقلالی‌ها
فرهاد مجیدی پس از پیروزی استقلالی‌ها در مقابل الاهلی پیام تبریک برای آنها نوشت. فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال پس از پیروزی آبی ها مقابل الاهلی عربستان و صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا در استوری اینستاگرامش نوشت: هیچ خبری اندازه خبر پیروزی شما خوشحالم نمی کند. تبریک ویژه به کادرفنی و تک تک بازیکنان ارزشمند استقلال.(ادامه)
قیمت سکه و طلا در چهارم مهر ۹۹
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا و جواهرات ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.(ادامه)
انتصاب رئیس جدید اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری مازندران
امین فلاح خاریکی به عنوان رییس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری مازندران منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۴۳۹ هزار و ۸۸۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۲۰۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۵ هزار و ۲۲۲ نفر رسیده است..... ۲۰۷ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته فوت کردند / مجموع جانباختگان به ۲۵۲۲۲ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۴۳۹۸۸۲ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۴۳۹ هزار و ۸۸۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۲۰۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۵ هزار و ۲۲۲ نفر رسیده است.....(ادامه)
آیت الله لائینی :نرخ خرید گندم واقعی باشد/برخی مسئولان گرفتار اشرافیت شده اند
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به آغاز فصل کشت پاییزه خواستار تعیین تکلیف نرخ گندم و واقعی شدن قیمت آن برای دلگرم شدن کشاورزان برای کشت و کار زراعت شد.(ادامه)
تردد در جاده‌های مازندران عادی است
رییس پلیس راه مازندران از ترافیک عادی و روان در جاده‌های مازندران خبر داد.(ادامه)
هوای نیمه ابری در اغلب مناطق مازندران
هوای مازندران امروز صاف و نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
رصد ناو هواپیمابر نیمیتز آمریکا توسط پهپادهای سپاه+ تصلویر
پهپادهای بومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناو هواپیمابر آمریکایی نیمیتز را به‌هنگام ورود به خلیج فارس رهگیری کردند.(ادامه)
آرزوی فوتبالیس ساروی به واقعیت تبدیل نشد
(ادامه)
آقای نماینده مبتلا به کرونا شد
(ادامه)
شمال نیوز: رييس دفتر نظارت شوراي نگهبان در مازندران گفت: تمام حركات نمايندگان، مورد رصد شوراي نگهبان است ولي اين نظارت، خودش را در انتخابات بعدي نشان خواهد داد. نشست مجمع نمايندگان مازندران با رييس دفتر نظارت شوراي نگهبان در استان
شمال نیوز: رييس دفتر نظارت شوراي نگهبان در مازندران گفت: تمام حركات نمايندگان، مورد رصد شوراي نگهبان است ولي اين نظارت، خودش را در انتخابات بعدي نشان خواهد داد.(ادامه)
جدول حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری با احتساب رقم متناسب سازی از مهرماه اعلام شد. جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری / از مهر ماه چقدر به حقوق‌ها اضافه می‌شود؟
جدول حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری با احتساب رقم متناسب سازی از مهرماه اعلام شد.(ادامه)
تصاویر دیده‌نشده از صادق آهنگران در دهه ۶۰
صادق آهنگران از شورآفرینان هشت سال دفاع مقدس است. او با اشعاری حماسی که با لحنی زیبا و دلنشین اجرا می‌کرد، به چهره‌ای محبوب در جبهه‌های حق علیه باطل تبدیل شده بود. (ادامه)
توضیح وزارت بهداشت درباره تحویل واکسن آنفلوآنزا برای نمایندگان مجلس
سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره توزیع واکسن آنفلوآنزا و اخباری مبنی بر تحویل ۱۵۰۰ دوز از این واکسن برای نمایندگان مجلس، توضیحاتی داد.(ادامه)
توئیت شدید محمود صادقی از واکسن دولتی نمایندگان مجلس + عکس
محمود صادقی نماینده تهران در مجلس دهم با انتشار توئیتی در صفحه مجازی اش، از تحویل ۱۵۰۰ واکسن آنفلوآنزا به بهداری مجلس برای نمایندگان مجلس با قیمت دولتی انتقاد کرد.(ادامه)
از بین چهار نماینده فوتبال ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دو تیم با صعود به یک هشتم نهایی حریفان خود را شناختند. برنامه دیدارهای استقلال و پرسپولیس
از بین چهار نماینده فوتبال ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دو تیم با صعود به یک هشتم نهایی حریفان خود را شناختند.(ادامه)

بادام درختی دارای طبع گرم و‌ تر بوده و از خواص آن می توان به نرم کننده سینه، درمان کننده زخم روده و مثانه‌ها، درمان اسهال، تقویت کننده معده، کاهش درد کبد و سرفه همزمان با مصرف عسل اشاره کرد.. با مصرف این آجیل با سرطان خداحافظی کنید
بادام درختی دارای طبع گرم و‌ تر بوده و از خواص آن می توان به نرم کننده سینه، درمان کننده زخم روده و مثانه‌ها، درمان اسهال، تقویت کننده معده، کاهش درد کبد و سرفه همزمان با مصرف عسل اشاره کرد..(ادامه)
درخواست حسین هدایتی از رییس قوه قضاییه از داخل زندان
او ارزش کارخانه نورد لوله اهواز را رقمی در حدود پنج هراز میلیارد دانسته و گفته چرا سهام وی در این کارخانه از سوی افرادی که هیچ سمت و سهمی در آن ندارند به فروش می رسد.(ادامه)
وقتی از سرفه‌های مداوم در بیماران کرونایی صحبت می‌کنیم منظورمان این است که بیمار بیش از یک ساعت در طول شبانه روز در حال سرفه کردن است. همچنین تعداد دفعات و طول زمانی که فرد مبتلا به کرونا سرفه می‌کند بسیار بیشتر از آنفلوانزا و سرماخوردگی است. چگونه کرونا و آنفلوانزا را از هم تشخیص دهیم؟
وقتی از سرفه‌های مداوم در بیماران کرونایی صحبت می‌کنیم منظورمان این است که بیمار بیش از یک ساعت در طول شبانه روز در حال سرفه کردن است. همچنین تعداد دفعات و طول زمانی که فرد مبتلا به کرونا سرفه می‌کند بسیار بیشتر از آنفلوانزا و سرماخوردگی است.(ادامه)
وی گفت: بنده در صحبتی که با آقای قالیباف در دیدار مجمع نمایندگان استان داشتم، گفتند قطعاً در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شرکت نخواهم کرد.
قول قالیباف برای عدم شرکت در انتخابات ریاست جمهوری
وی گفت: بنده در صحبتی که با آقای قالیباف در دیدار مجمع نمایندگان استان داشتم، گفتند قطعاً در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شرکت نخواهم کرد. (ادامه)
پرسپولیس با ۴ گل الشارجه امارات را درهم کوبید
تیم فوتبال پرسپولیس ایران با برتری چهار بر صفر برابر شارجه امارات راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.(ادامه)
عکس/ لایو قایدی با فرهاد مجیدی
ستاره خط حمله استقلال با سرمربی سابق آبی ها به صورت اینترنتی گفت و گو کرد. مهدی قایدی ستاره خط حمله تیم استقلال که نقش پررنگی در پیروزی 3-0 آبی ها مقابل الاهلی عربستان داشت، با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود، نشان داد که ارتباط تصویری زنده ای را با فرهاد مجیدی، سرمربی سابق تیم استقلال برقرار کرده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.