.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
چند سرنخ مهم برای تشخیص کرونا از آنفلوآنزا!
علائمی، چون بدن درد، گلو درد، تب، سرفه، تنگی نفس، احساس خستگی و سردرد از جمله نشانه‌های مشترک میان این دو بیماری به حساب می‌آیند. هرچند که در برخی از علائم با یکدیگر تفاوت‌های اندکی دارند.(ادامه)
هشدار؛ نوشیدن چای سبز در این زمان‌ها ممنوع!
زمان نوشیدن چای سبز بسیار مهم است؛ به گونه‌ای که برخی اوقات نوشیدن آن بیشتر از آنکه مفید باشد مضر است، بنابراین باید برخی اوقات که در این گزارش به آن اشاره می‌شود از نوشیدن چای سبز پرهیز کرد.(ادامه)
عکس/ بازی رنگ‌ها در پاییز
پاییز با همه زیبایی هایش در جای جای ایران زمین؛ عطر و رنگی متفاوت دارد.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
شمال نیز : این نماینده مجلس گفت : متأسفانه عدم نظارت و فقدان سامانه‌های شفافیت هنگامی که حجم زیادی از دلارهای 4200 تومانی از سوی دولت به نام واردات کالاهای اساسی تخصیص پیدا کرد .... دلّالان اجناس را برای گرانی بیشتر دپو کرده‌اند/ قیمت‌گذاری غیرواقعی رغبتی برای کشاورز نمی‌گذارد
شمال نیز : این نماینده مجلس گفت : متأسفانه عدم نظارت و فقدان سامانه‌های شفافیت هنگامی که حجم زیادی از دلارهای 4200 تومانی از سوی دولت به نام واردات کالاهای اساسی تخصیص پیدا کرد ....(ادامه)
هشدار هواشناسی؛ دریای خزر مواج است
دریای خزر امروز سه شنبه ۸ مهرماه مواج و متلاطم است.(ادامه)
شمال نیوز : فضلی اصانلو گفت : فراگيران اين دوره در تمام ابعاد توسعه و در ذيل نه محور حكمرانی، عدالت و رفاه اقتصادی، عدالت و زيرساخت، زيست محيطی، فرهنگی، سياست خارجی و بين الملل، علم و فناوری، حقوق قضايی و اقتصادی آموزش خواهند دید .... برگزاری دوره های آموزشی مدیریت راهبردی انقلابی (MBA) در استان مازندران
شمال نیوز : فضلی اصانلو گفت : فراگيران اين دوره در تمام ابعاد توسعه و در ذيل نه محور حكمرانی، عدالت و رفاه اقتصادی، عدالت و زيرساخت، زيست محيطی، فرهنگی، سياست خارجی و بين الملل، علم و فناوری، حقوق قضايی و اقتصادی آموزش خواهند دید ....(ادامه)
شمال نیوز : وی ضمن گلایه از اعمال سلیقه مدیر عامل بانک عامل و مقصر اصلی در رکود این پروژه مهم، خاطر نشان کرد: سود تأخیر وام دقیقاً بواسطه سنگ اندازی های مدیرعامل وقت یک بانک عامل آن هم به دلیل لجبازی و اعمال سلیقه و .... بلایی که یک بانک بر سر سرمایه گذار مازندرانی آورد !
شمال نیوز : وی ضمن گلایه از اعمال سلیقه مدیر عامل بانک عامل و مقصر اصلی در رکود این پروژه مهم، خاطر نشان کرد: سود تأخیر وام دقیقاً بواسطه سنگ اندازی های مدیرعامل وقت یک بانک عامل آن هم به دلیل لجبازی و اعمال سلیقه و ....(ادامه)
بیش از ۴ میلیون جلد کتاب درسی در مازندران توزیع شد
۴ میلیون و ۸۷۹ هزار و ۲۹۹ جلد کتاب درسی در همه مقاطع تحصیلی ،امسال تحویل مدیران مدارس مازندران شد.(ادامه)
آیا همه افراد باید «قلب» خود را کنترل کنند؟
متخصص بیماری‌های قلب و عروق گفت: همه مردم نیاز به کنترل وضعیت قلب خود ندارند و این نیاز در زمانی است که فرد بیش از 35 تا 40 سال سن داشته و قصد انجام فعالیت‌های ورزشی را دارد.(ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی سه‌شنبه ۸ مهر
جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه برای روز سه‌شنبه ۸ مهر ۹۹ که از شبکه‌های ۷، ۴ و معارف پخش می‌شود، منتشر شد.(ادامه)
عکس/ مهران رجبی از بیمارستان مرخص شد
مهران رجبی، بازیگر سینما و تلویزیون که دو هفته پیش به دلیل ابتلا به کرونا بستری شده بود، امروز از بیمارستان مرخص شد.(ادامه)
خداحافظی شماره یک با استقلال! +عکس
حسین حسینی خبر توافقش با باشگاه فولاد را تکذیب کرد.(ادامه)
خبر خوش سازمان جهانی بهداشت درباره کرونا
یک مقام سازمان جهانی بهداشت دوشنبه گفته مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در دنیا کاهش یافته است.(ادامه)
جانشینی 2 عضو علی‌البدل شورا به جای افراد تعلیق‌شده/ امکان برگزاری جلسات شورای شهر ساری فراهم شد
فرماندار ساری درباره آخرین وضعیت برگزاری جلسه شورای شهر ساری و اقداماتی که انجام شد،گفت: امکان برگزاری جلسه شورای شهر ساری با فراخوان به ۲ عضو علی‌البدل فراهم شده است.(ادامه)
تیبا ۱۵۰ میلیون تومان شد
بازار خودرو که از هفته گذشته استارت افزایش قیمت را زده بود با آغاز هفته جاری کمی کاهش قیمت را تجربه می‌کند و می‌توان گفت قیمت ها در این بازار به سمت تعدیل شده حرکت می کنند.(ادامه)
سفر به کلاردشت ممنوع شد
فرماندار کلاردشت گفت:محدودیت عبور و مرور در ورودی‌های شهرستان کلاردشت به علت وضعیت قرمز کرونایی از امروز اجرا می‌شود.(ادامه)
مازندران کماکان در لیست استان‌های قرمز کرونایی
برخی از شهرهای مازندران از وضعیت قرمز نیز فراتر هستند اما موضوع نگران‌کننده حضور مسافران در استان است که طی روزهای گذشته پرشتاب‌تر از قبل درحال ادامه یافتن است و باوجود توصیه‌ها مبنی بر عدم سفر همچنان سفرها درحال انجام است. (ادامه)
هواشناسی، هوای مازندران را نیمه ابری اعلام کرد
هوای مازندران امروز سه شنبه ۸ مهرماه نیمه ابری و در بعضی ساعات ابری است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، در نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهور دوران اصلاحات، سؤالاتی درباره موضع او و اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو مطرح کرده است. نامه سرگشاده صادق زیباکلام به رئیس‌جمهور دوران اصلاحات
صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، در نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهور دوران اصلاحات، سؤالاتی درباره موضع او و اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو مطرح کرده است. (ادامه)
شمال نیوز:: مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس به صورت رسمی به جمع لژیونرهای ایرانی شاغل در فوتبال پرتغال پیوست. مهاجم مازندرانی تیم پرسپولیس رسماً به ماریتیمو پیوست
شمال نیوز:: مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس به صورت رسمی به جمع لژیونرهای ایرانی شاغل در فوتبال پرتغال پیوست. (ادامه)
اگر یک نماینده مجلس بخواهد ۸۰۲ میلیون تومان دریافتی را بدون هیچ سود تسهیلاتی به مجلس طی ۴۵ ماه برگرداند باید ماهیانه بیش از ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قسط دهد. یک نماینده ۸۰۲ میلیون تومان تسهیلات را چطور تسویه می‌کند؟
اگر یک نماینده مجلس بخواهد ۸۰۲ میلیون تومان دریافتی را بدون هیچ سود تسهیلاتی به مجلس طی ۴۵ ماه برگرداند باید ماهیانه بیش از ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قسط دهد.(ادامه)
 سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۳۵۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. ۱۹۰ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته فوت کردند / مجموع جانباختگان به ۲۵۷۷۹ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۴۴۹۹۶۰ نفر افزایش یافت
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۳۵۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.(ادامه)
قتل در نزاع خیابانی در نوشهر
(ادامه)
خرید و فروش دارو‌های سقط جنین به راحتی آب خوردن
(ادامه)
قاتل دو نوجوان گنبدی اعدام شد
(ادامه)
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران: کار از موج دوم و سوم کرونا گذشته، گرفتار همه‌گیری ممتد هستیم
(ادامه)
سعادتی : مجمع نمایندگان مازندران درحاشیه این سفر مسائل و مشکلات عمده استان را بررسی و پس از جمع بندی به رئیس مجلس تقدیم می کند./ شتاب بخشی به روند توسعه مازندران نیازمند نگرش جامع و اصولی مسئولان ملی به ظرفیتهای بی بدیل ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : در حال حاضر حدود ۹ ماه به تحویل دولت توسط رئیس‌جمهور باقی مانده و باید دید که رئیس دولت تدبیر و امید قرار است تدابیر و برنامه‌های باقی‌مانده خودش را در کدام حوزه کاری ادامه دهد؟.... مقصد حسن روحانی بعد از پایان دولت کجاست؟
شمال نیوز : در حال حاضر حدود ۹ ماه به تحویل دولت توسط رئیس‌جمهور باقی مانده و باید دید که رئیس دولت تدبیر و امید قرار است تدابیر و برنامه‌های باقی‌مانده خودش را در کدام حوزه کاری ادامه دهد؟....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.