.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پذیرش ۱۲ دانش آموز مازندرانی در مرحله نهایی المپیادهای علمی
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از پذیرش ۱۲ دانش آموز نخبه این استان در مرحله نهایی المپیادهای علمی دانش‌آموزی کشور خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : دولت نمی تواند نامزد داشته باشد چون دخالت در انتخابات محسوب می شود اما حزب اعتدال و توسعه در ظاهر نام آقای آذری جهرمی را مطرح می کند. او جوان و مورد اعتماد آقای واعظی و .... ابطحی: لاریجانی شرط‌های مهمی گذاشته است/ ظریف نمی‌آید/ آذری‌جهرمی ثبت نام می‌کند، اما تأیید نمی‌شود/ نوبخت فضا را برای گزینه اصلی آماده می‌کند نه خودش
شمال نیوز : دولت نمی تواند نامزد داشته باشد چون دخالت در انتخابات محسوب می شود اما حزب اعتدال و توسعه در ظاهر نام آقای آذری جهرمی را مطرح می کند. او جوان و مورد اعتماد آقای واعظی و ....(ادامه)
پلیس، ترافیک جاده‌های مازندران عادی اعلام کرد
رییس پلیس راه مازندران از ترافیک عادی و روان در جاده‌های مازندران خبر داد.(ادامه)
خوردن انار برای چه کسانی ممنوع است؟
انار یک میوه خوش طعم و پرطرفدار پاییزی است که فواید درمانی زیادی دارد اما خوردن آن برای برخی از افراد ممنوع است.(ادامه)
عکس/ تزئینات خطرناک کرونایی
‌این روز‌ها ماسک‌های استفاده شده، به بخشی از دکور و تزئینات خودرو‌ها تبدیل شده یا در گوشه و کنار خودرو‌ها گذاشته شده ‎اند. نگهداری ماسک‌های استفاده شده ممکن است باعث گسترش بیشتر بیماری شود. (ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
پرسپولیس در جذاب‌ترین گروه لیگ قهرمانان
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم تحت هدایت «یحیی گل‌محمدی» همچنان شانس صدرنشینی را در جذاب‌ترین گروه لیگ قهرمانان دارد.(ادامه)
عکس‌های مسعود ده‌نمکی در جبهه
مسعود ده‌نمکی با انتشار این عکس‌ها نوشت: گذر زمان برای من از روزی که عازم جبهه شدم تا روزی که برگشتم در این تصاویر پیداست. بهترین روز‌های عمرم در کنار بهترین‌ها گذشت. (ادامه)
هوای مازندران در اولین روز مهرماه صاف است
هوای مازندران امروز سه شنبه اول مهرماه صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
آب بدنتان را با مصرف این میوه تامین کنید
مصرف ملون به علت دارا بودن آب فراوان و فواید درمانی برای جلوگیری از بروز بسیاری بیماری‌ها توصیه می‌شود.(ادامه)
هرچند تاکنون درخواست محدود استانی شدن غرب مازندران ، مورد استقبال مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس قرار نگرفت اما این درخواست همچنان تداوم داشته است و برخی از نخبگان این منطقه پیگیر آن هستند ....



طرح تشکیل استان‌های جدید در مجلس / 5 استان در دستور کار + جزئیات
هرچند تاکنون درخواست محدود استانی شدن غرب مازندران ، مورد استقبال مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس قرار نگرفت اما این درخواست همچنان تداوم داشته است و برخی از نخبگان این منطقه پیگیر آن هستند .... (ادامه)
سهمیه بنزین مهر واریز شد + جدول
سهمیه بنزین خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها در کارت‌های سوخت شارژ شد.(ادامه)
خواص خرمالو و تاثیر آن بر رشد کودکان
اگر خرمالو به خوبی رسیده باشد، برای کودکان نیز میوه‌ای مفید محسوب می‌شود و در رشد و نمو آن‌ها مؤثر است.(ادامه)
چرا مجلس به نمایندگان خودروی دنا پلاس اتومات داد؟
عضو هیئت رئیسه مجلس تأکید کرد: خودروی دنا به تعدادی از نمایندگان که حوزه انتخابیه‌شان با تهران چند صد کیلومتر فاصله دارد، تعلق گرفته است.(ادامه)
۳ مکان خطرناک در دوران کرونا
آخر هفته گذشته مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، جدیدترین دستورالعمل‌های خود را در مورد نحوه انتشار ویروس کرونا تغییر داد و گفت که این ویروس می‌تواند از طریق قطرات آئروسل در هوا منتشر شود.(ادامه)
روایت کرباسچی از دیدار با کروبی
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به این سوال که پیرامون بحث انتخابات چه گفت وگویی با کروبی داشتید، بیان کرد: فعلا او در حال بررسی اوضاع، احوال و شرایط انتخابات است.(ادامه)
عکس/ ‌حالت‌های صعود و یا حذف پرسپولیس
پرسپولیس با شکست دادن الشارجه در بازی آخر قطعا صعود خواهد کرد. اگر التعاون در هفته آخر الدحیل را نبرد، سرخپوشان با تساوی بدون گل و یا ۱-۱ هم صعود می‌کنند.(ادامه)
استرس برای دیابتی ها سم است
نایب رئیس شورای عالی نظام پزشکی با اشاره به اپیدمی کووید ۱۹، نسبت به عوارض و خطرات درگیر شدن افراد دیابتی با بیماری کرونا هشدار داد.(ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی سه‌شنبه اول مهر
جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه برای روز سه‌شنبه اول مهر ۹۹ که از شبکه‌های ۷، ۴ و معارف پخش می‌شود، منتشر شد.(ادامه)
گلایه محسن تنابنده از گرانی اجاره ها +عکس
محسن تنابنده، بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون که همه او را با ایفای نقش نقی معمولی در سریال «پایتخت» می‎شناسند، تصویر جالبی را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.(ادامه)
تصویری تکان‌دهنده از پرستار قمی
تصویری تکان‌دهنده از پرستار خسته، زیر سرم اورژانس بیمارستان بهشتی قم در فضای مجازی انتشار یافته است.در این روزهای طاقت فرسا، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.(ادامه)
شمال نیوز:طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ بیمار به جمع بیماران کرونایی‌ها در استان مازندران اضافه شد.... اضافه شدن ۸۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مازندران
شمال نیوز:طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ بیمار به جمع بیماران کرونایی‌ها در استان مازندران اضافه شد....(ادامه)
۱۷۴ میلیارد ریال وام کرونا در قائمشهر پرداخت شد
فرماندار قائمشهر از پرداخت ۱۷۴ میلیارد ریال تسهیلات کرونا خبر داد.(ادامه)
عکس/ جدول گروه‌های پرسپولیس و سپاهان در لیگ قهرمانان
در گروه C لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس در صورت پیروزی برابر الشارجه، به دور بعد صعود خواهد کرد و در گروه D این رقابت ها سپاهان حذف شد و النصر و السد به دور بعد صعود کردند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : این جاده ، تبدیل به یک جاده مرگ شده و روستایی نیست که داغدار عزیزی نباشد از شش ماهه داماد روستای اردشیر محله تا پدر بزرگواری از روستای قادیکلا که در تصادف در همین محور جان دادند .... « شما » و « شمال نیوز » / از مدیران اداره کل راهداری مازندران بپرسید ؛ جان عزیزان ما برایشان چقدر اهمیت دارد ؟!+ نظرات قابل تامل مردم
شمال نیوز : این جاده ، تبدیل به یک جاده مرگ شده و روستایی نیست که داغدار عزیزی نباشد از شش ماهه داماد روستای اردشیر محله تا پدر بزرگواری از روستای قادیکلا که در تصادف در همین محور جان دادند ....(ادامه)
قبلي 1 ... 42 43 44 45 46 47

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.