.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
احتمال باد و باران شدید در مازندران
هوای مازندران امروز یکشنبه ۶ مهرماه همراه با وزش باد و باران شدید خواهد بود.(ادامه)
چند شایعه رایج درباره واکسن کرونا+عکس
در این اینفوگرافیک چند شایعه رایج درباره واکسن کرونا را ببینید.(ادامه)
اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کنکور ۹۹ منتشر شد
رشته‌های جدید و اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ منتشر شد.(ادامه)
کمیته انضباطی AFC شکایت الهلال عربستان را رد کرد
کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت باشگاه الهلال عربستان در پی حذف از لیگ قهرمانان آسیا را رد کرد.(ادامه)
مرز جالب میان ایران و عراق در کرمانشاه +عکس
این جوی در «نوسود» پاوه کرمانشاه مرز میان ایران و عراق است. (ادامه)
فاکتور جهیزیه عروس در سال ۸۹
‏فاکتور جهیزیه عروس در سال ۸۹ /جمع کل: ۳,۳۲۵,۰۰۰ تومان(ادامه)
هشدار هواشناسی مازندران درباره آبگرفتگی و سیلابی شدن رودخانه‌ها
هواشناسی مازندران درباره آبگرفتگی و سیلابی شدن رودخانه‌ها از امروز یکشنبه ۶ مهر هشدار داد.(ادامه)
تصادف شدید کاپیتان سابق استقلال +عکس
امیرحسین صادقی کاپیتان اسبق استقلال دچار سانحه رانندگی شده است. مدافع سابق استقلال به شدت از ناحیه سر، گردن و دست دچار آسیب دیدگی شده و فردا باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. گویا امیر حسین صادقی سوار موتور بوده که با یک اتومبیل تصادف می‌کند و در این سانحه علاوه بر آسیب دیدگی از ناحیه سر، گردن و دست، یک انگشت او هم به شدت آسیب می‌بیند که فردا قرار است عمل پیوند انگشت را پشت سر بگذارد.(ادامه)
عکس متفاوت از پسر و نوه کمتر شناخته شده امام (ره)
عکس قدیمی از محمود دعایی، سید احمد خمینی فرزند امام راحل و سیدحسین خمینی نوه امام خمینی در نجف که مربوط به سال ۵۶ است، در فضای مجازی منتشر شده است.(ادامه)
عکس/ چهره ناراحت نامجومطلق روی نیمکت
مجید نامجو مطلق هر چه در چنته داشت مقابل پاختاکور به میدان آورد اما زور تیم خسته‌اش به ازبک‌ها نرسید. شاید اگر داور پنالتی واضح را می گرفت چهره نامجو بشاش تر بود.(ادامه)
اعتراض رسمی استقلال به AFC بابت داوری
مسوولان باشگاه استقلال بلافاصله پس از اتمام دیدار با پاختاکور ازبکستان به نحوه قضاوت داور عمانی اعتراض رسمی داشتند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
استاندار: ۵۹ درصد مازندرانی ها از ماسک استفاده می کنند
استاندار مازندران گفت: طبق بررسی ها ۵۹ درصد هم استانی ها از ماسک استفاده می کنند و این میزان کمتر از میانگین کشوری است.(ادامه)
خداحافظی استقلال با آسیا در شب بدشانسی و اشتباهات داور
تیم فوتبال استقلال که توانسته بود با نمایش‌های قابل قبول از مرحله مقدماتی صعود کند، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر نماینده ازبکستان شکست خورد و حذف شد.(ادامه)
واکنش اتاق اصناف به گلایه‌های سازمان امور مالیاتی
عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران ضمن گلایه از اظهارات مسئولان سازمان امور مالیاتی در خصوص عدم همکاری اتاق اصناف با این سازمان اظهار کرد: از سازمان مالیاتی درخواست می‌کنیم دلایل مشخص و قانونی خود را در خصوص عدم همکاری اتاق اصناف بیان کند و تقاضا داریم که از اصناف استفاده ابزاری نکنند.(ادامه)
مهدی کروبی فردا تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد
شیخ مهدی کروبی در پی آسیب‌دیدگی مهره کمر بر اثر خوردن زمین، پس از انتقال به یکی از بیمارستان‌های تهران فردا تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.(ادامه)

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: تعطیلی هزار واحد صنعتی و بیش از 50 هزار واحد صنفی نتیجه بی‌توجهی به خواسته‌ تشکل‌ها و بخش خصوصی است. تعطیلی 51 هزار واحد صنعتی و صنفی؛ نتیجه بی‌توجهی به خواسته بخش خصوصی
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: تعطیلی هزار واحد صنعتی و بیش از 50 هزار واحد صنفی نتیجه بی‌توجهی به خواسته‌ تشکل‌ها و بخش خصوصی است.(ادامه)
صدور حکم سردفتر متخلف در پرونده طبری
رئیس کانون سردفتران و دفتریاران از صدور حکم سردفتر مختلف در پرونده اکبر طبری خبر داد.(ادامه)
نماینده مردم ساری و میاندرود گفت: من نماینده مجلس 80 میلیون مردم هستم، به خاطر همین مشکلاتی که شما می گویید، واقعا در تهران خانه ندارم. فقیر نیستم اما خانه ندارم. یک خانه در ساری دارم. در تهران خانه ندارم، شبی خانه یک نفر می‌خوابم/ امشب می‌روم خانه پسرعمه‌ام، فردا خانه پسرداییم!
نماینده مردم ساری و میاندرود گفت: من نماینده مجلس 80 میلیون مردم هستم، به خاطر همین مشکلاتی که شما می گویید، واقعا در تهران خانه ندارم. فقیر نیستم اما خانه ندارم. یک خانه در ساری دارم.(ادامه)
آمار دانش آموزان مبتلا به کرونا چه تعداد است؟
وزیر آموزش و پرورش گفت: هیچ گزارش رسمی مبنی بر ابتلای دانش آموزان در مدارس پس از بازگشایی مدارس از تاریخ 15 شهریورماه، وجود ندارد.(ادامه)
عکس/ نمای پایانی کار امروز بازار سهام
در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل در ارتفاع یک میلیون و ۶۱۵ هزار واحدی ایستاد و شاخص هم وزن ۰.۲ کاهش یافت.(ادامه)
۳۵۱ هزار تن کالا از مازندران به ۲۷ کشور صادر شد
ناظر گمرکات مازندران از صادرات ۳۵۱ هزار تن کالا در سال جاری به مقصد ۲۷ کشور از گمرکات استان خبر داد.(ادامه)
آیا خرمالو سلامتی شما را تهدید می‌کند؟
خرمالو به عنوان یک میوه پاییزه در میان افراد شناخته شده و به علت فواید و طعم خوب طرفداران زیادی دارد.(ادامه)
قطعی برق ۸۵ روستای زلزله زده گلستان مرتفع شد
مدیرعامل توزیع برق گلستان گفت: رانش سبب آسیب به راه‌ها و ستون‌های برق و پاره شدگی کابل شده بود که با همت عوامل برق گلستان صبح امروز برق تمام روستا‌ها وصل شد.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۷۲ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۵ هزار و ۳۹۴ نفر رسید، ۲۴ استان کشور در وضعیت قرمز هستند.... ۱۷۲ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته فوت کردند / مجموع جانباختگان به ۲۵۳۹۴ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۴۴۳۰۸۶ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۷۲ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۵ هزار و ۳۹۴ نفر رسید، ۲۴ استان کشور در وضعیت قرمز هستند....(ادامه)
گل‌محمدی: پرسپولیس فقط یک ستاره دارد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما در چند بازی اخیر نشان دادیم به معنای واقعی یک تیم هستیم و فقط یک ستاره داریم که آن هم تیم پرسپولیس است.(ادامه)
اینفوگرافی / هفت روش مفید برای رفع سریع سر درد
اگرچه دلیل دقیق سردرد هنوز مشخص نیست اما به نظر عوامل مختلفی چون کم‌خوابی و نخوردن وعده‌های غذایی باعث ایجاد برخی سردردها می‌شوند.(ادامه)
۱۳ محکوم به قصاص در مازندران از اعدام رهایی یافتند
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، باتلاش، باکسب رضایت اولیائ دم ۱۳ محکوم به قصاص از اعدام رهایی کنند.(ادامه)
نمایندگان مجلس معتقدند که هر چند رزم حسینی وززیر پیشنهادی صمت، داری سوابق و تجربیات خوبی است اما اگر تابعیت مضاعف وی به اثبات برسد قطعا مجلس به وی رای اعتماد نخواهد داد. نظر ۱۲ نماینده درباره صلاحیت رزم حسینی جهت تصدی وزارت صمت/ آیا او تابعیت دوگانه دارد؟
نمایندگان مجلس معتقدند که هر چند رزم حسینی وززیر پیشنهادی صمت، داری سوابق و تجربیات خوبی است اما اگر تابعیت مضاعف وی به اثبات برسد قطعا مجلس به وی رای اعتماد نخواهد داد.(ادامه)
ادعای روزنامه کویتی: ایران و آمریکا به طور محرمانه در عمان مشغول مذاکره هستند / ترامپ گفته آماده سفر به تهران و امضای توافق است
روزنامه کویتی مدعی شده ترامپ برای سفر به تهران، امضای توافقنامه و تضمین برداشتن تحریم ها اعلام آمادگی کرده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.